ליגת האומות: גרמניה הפסידה לצרפת ובדרך להדחה כואבת מדרג A

במשחק המרכזי של המחזור הרביעי בליגת האומות, נפגשו שתי מעצמות כדורגל. משחק שבקלות יכל להיות גמר המונדיאל בחודש יולי – צרפת וגרמניה. אך למרות היוקרה, אנחנו היום מקבלים משחק שבו מצד אחד משחקת אלופת עולם, ומצד שני קבוצה שנראה שאבד עליה הכלח. אלופת העולם לשעבר, שפשוט נאבקת על חייה.

צרפת, אלופת העולם, הקבוצה הכל יכולה, הגיעה למשחק כאשר היא מובילה את הבית עם 4 נקודות, ולאחר תיקו 2 עם איסלנד. הנבחרת אולי הכי מגובשת בעולם, חסרת כל לחץ, שנראה שכולם חברים של כולם, עם השחקן הלוהט באירופה – קיליאן אמבפה הצעיר שכבש צמד נגד האיסלנדים, ורביעייה לרשת של ליון הגיעה במטרה לתת שואו לקהל הביתי במשחק גדול נגד נבחרת גרמניה.

מנגד, הגיעה הנבחרת הלחוצה בעולם – גרמניה. המנשאפט, שהודחו בבושת פנים בפעם הראשונה בשלב הבתים של המונדיאל, ניסו לעשות שינוי בסגל לאחר הדיווחים הרבים על הריבים בין המחנות שהיו בנבחרת, חוסר המוטיבציה של השחקנים, אך הוא לא כל-כך עבד להם במשחק הקודם נגד הולנד שבו הפסידו 3:0 משפיל. זהו ההפסד הגדול ביותר שלהם מול האורנג'. יוגי לב, האיש שככל הנראה יהיה הראשון שישלם את המחיר במידה והגרמנים ייכשלו גם בליגת האומות, הגיע הערב במטרה אחת – לנצח את צרפת, ומעבר להישרדות בדרג A, להראות שהוא עדיין יודע לעשות את העבודה, שהוא עדיין יודע לגרום לגרמניה לשחק את הכדורגל האהוב שלה ששבתה בזכותו מיליוני אנשים. הוא ערך 5 שינויים בהרכב שפתח מול הולנד, ורצה להראות שהוא עוד רלוונטי.

ובמשחק הערב, גרמניה אכן הראתה שהיא יכולה לשחק יפה מאוד, אך לצערה זה לא הספיק. למרות מחצית ראשונה מהסרטים בה עשתה כמעט הכל נכון, במחצית השנייה צרפת ביצעה מהפך, הרבה בעזרתו האדיבה של השופט, ששרק לפנדל שלא היה ולא נברא שגרם לשער השני של גריזמן ולניצחון. האם זהו משחקו האחרון של יוגי לב?

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

צרפת: ה. לוריס, ל. הרננדס, פ. קימפמבה, ר. וראן, ב. פבאר, א. קאנטה (ס. אנזונזי 90+3'), פ. פוגבה, ב מטווידי, א. גריזמן (ט. אנדומבלה 90+3'), ק. אמבפה (ע. דמבלה 86'), א. ז'ירו

גרמניה: מ. נוייר, מ. גינטר (י. בראנדט 83'), נ. זולה, מ. הומלס, נ. שולץ, ט. קהרר, ג'. קימיך, ט. קרוס, ס. גנאברי, ט. ורנר, ל. סאנה (י. דראקסלר 75')

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-4 צרפת איימה ראשונה במשחק, כאשר גריזמן קיבל את הכדור מז'ירו כ-25 מטרים ממנואל נוייר, בעט חזק, אך רחוק מאוד מהשער.

בדקה ה-8 אמבפה פרץ טוב ברחבה לאחר דאבל פס נהדר, אך ההרמה לא הייתה מדויקת והכדור נבלם ע"י הגנת גרמניה. אם חשבתם שאמבפה יוותר, טעיתם ובענק עוד באותה הדקה הוא חילץ כדור לאחר בלבול בהגנה הגרמנית ושלח כדור לגריזמן, שלולא הומלס היה כובש את הראשון שלו במשחק.

בדקה ה-11 התקפה מעולה של הגרמנים! טימו וורנר פרץ נהדר מהאגף השמאלי, מסר כדור שחלף על פני וראן ישר לקהרר. הקשר הצעיר ניסה להחזיר לו, אך נתקל בקאנטה. קאנטה, בניסיונו לחלץ את הכדור כמעט כבש לשערו שלו, אך הוגו לוריס עם אינסטינקט טוב הציל שער מביך במיוחד שיכל לספוג.

בדקה ה-13 לירוי סאנה פרץ באגף הימני, ניסה למסור לחבריו באמצע, אך נתקל בידו של קימפמבה. השופט ראה את נגיעת היד ברחבה, ושרק פנדל לטובת נבחרת גרמניה! טוני קרוס לקח הבעיטה ובעט לא טוב, אך הוגו לוריס לא הצליח לעצור את הפנדל למרות שנגע בכדור בקצות אצבעותיו, ו-1:0 לגרמניה!

בדקה ה-19 גרמניה פספסה הזדמנות יקרה מפז לעלות ליתרון כפול! לירוי סאנה קיבל את הכדור ממסירת עומק פנטסטית כשהוא לבד באגף השמאלי, השתלט נהדר ודהר לרחבה יחד עם וורנר. כאשר היו קרובים ללוריס, סאנה ניסה למסור לוורנר, אך המסירה הייתה חלשה, לא מדויקת והוגו לוריס מנע מוורנר לכבוש את השער השני במשחק.

גרמניה המשיכה עם הבליץ על שערה של צרפת, ובדקה ה-24 לאחר קרן טובה של קרוס, הומלס הבלם נגח לעבר זולה, שדחק את הרגל שלו ושלח את הכדור לגינטר, שבעט לעבר לוריס שהוציא את הכדור לקרן.

בדקה ה-33 סאנה קיבל כדור נהדר לאחר התקפה מסודרת של גרמניה, בעט לשער ופגע בשני שחקנים של ההגנה הצרפתית שכמעט גרמו לבעיטה להפוך לשער הביזארי של הערב, אך שוב הוגו לוריס העסוק לקח את הכדור.

בדקה ה-36 לאחר כדור קרן גרמני, הבלם גנטר התרומם מעל כולם, ורק חוסר דיוק שלו מנע שוב פעם האת השער השני במשחק.

גרמניה פתחה את המשחק הרבה יותר טוב מצרפת. היא לא מפסיקה לאיים על השער, לשחק יפה מסודר ומאורגן יותר. צרפת מנגד, נראתה מבולבלת, חסרת סדר, וממש לא הזכירה את אותה הקבוצה שעשתה את הבלתי יאומן וזכתה במונדיאל רק לפני 3 חודשים.

עבד הרבה מאוד במחצית הראשונה. לוריס (חשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת צרפת)

בדקה ה-39 הייתה לצרפת הזדמנות ענק לחזור למשחק! גריזמן שלח כדור עומק אדיר לרחבת גרמניה, אמבפה שהשתחרר נפלא מהשמירה שלו והיה לבד לחלוטין, ניסה לשים את הרגל בדיוק במקום הנכון, אך היה רחוק סנטימטרים ספורים מלכבוש את שער השוויון, ונוייר קלט את הכדור.

לסיכום, המחצית הראשונה הייתה בעיקר במעמד צד אחד – גרמניה. נראה שסוף סוף, השינויים של יוגי מביאים תוצאות, כאשר נראו יותר טוב, תקפו, שיחקו מסודר והחזירו לחלק מאוהדיה את התקווה שאבדה בחודשים האחרונים. מנגד, ה-נבחרת בהא הידיעה, פשוט לא הייתה טובה במחצית הראשונה, הייתה לא מסודרת וכמעט גרמה לשני שערים ביזאריים בנוסף לגול שספגה. הסיבה לאופטימיות – יכולת קצת יותר טובה לקראת סיום המחצית.

חוגג את הפנדל המוצלח. קרוס (חשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת גרמניה)

מחצית שנייה:

בדקה ה-52, הייתה זו צרפת עם האיום הממשי הראשון במחצית לאחר כדור מעולה של הרננדז לאמבפה המהיר, שחלף פשוט באומנות על פני זול, אך באחד על אחד מול נוייר הוא בעט לא טוב, ונוייר הדף את הכדור.

בדקה ה-55, שולץ מסר כדור נהדר מהאגף השמאלי היישר לסאנה שבעט ממרכז הרחבה לעבר השער, אך קימפמבה היה זה שעצר את הכדור ומנע ממנו להיחשב כאיום לשערו של לוריס.

ובדקה ה-62 צרפת חזרה למשחק! 1:1 לאחר שער פשוט נפלא של גריזמןפוגבה מסר את הכדור להרננדז באגף השמאלי. המגן הרים לגריזמן שהיה לבד לגמרי, נגח חזק, וכבש שער פשוט אדיר. נוייר לא יכל לעשות דבר, ולמרות יכולת טובה של הגרמנים, צרפת שוב בתמונה ובגדול.

גריזמן, כובש השער (חשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת צרפת)

בדקה ה-68 הזדמנות גדולה של גרמניה לעלות ליתרו פעם נוספת! קימפמבה מסר לא טוב, גנאברי חטף את הכדור קרוב לשער הצרפתים ובדאבל פס נהדר מצא את עצמו לבד ברחבה. הוא בעט חזק לעבר לוריס, אך השוער היה מוכן והדף את הכדור טוב.

צרפת המשיכה לשחק כדורגל יותר התקפי לאחר השער, לחצה יותר ונראה שהשער השלישי במשחק יכול להגיע משתי הקבוצות.

ובדקה ה-79 התרחש הרגע מעורר המחלוקת הגדול במשחק. מאטווידי קיבל כדור טוב מאמבפה ברחבה, הומלס הרחיק את הכדור אך מאטווידי הפיל עצמו ברחבה, ללא כל נגיעה של הבלם הגרמני. למרות זאת, השופט שרק לפנדל לטובת צרפת! יש לציין כי מערכת ה-VAR אינה נכנסה לשימוש בליגת האומות, ולכן החלטתו הראשונה של השופט הראשי היא הבלעדית. גריזמן ניגש לבעוט את הפנדל, וכמו שגריזמן יודע, הוא כבש בפנדל גדול והפך את התוצאה, עם צמד נהדר. רגע גדול לצרפת, רגע עצוב לגרמניה ולהגינות בכדורגל.

בדקה ה-87 עוסמאן דמבלה המחליף בנגיעתו הראשונה בכדור בועט בעיטה לא רעה בכלל לשערו של נוייר, אך הגרמני היה מוכן וקלט את הכדור המסוכן.

גרמניה חיפשה את שער השוויון וניסתה בכל כוחה לכבוש אותו בתוספת הזמן, אך ללא הצלחה. צרפת לקחה את כל 3 הנקודות, 1:2 בסופו של המשחק הזה.

ניצחון מתוק (חשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת צרפת)

משחקים נוספים ששוחקו היום בליגת האומות:

קזחסטן – אנדורה 0:4, כבשו לקזחסטן: סיידאחמט (21'), טוריסבק (39'), גומז (עצמי 61'), מורטזאייב (74')

ארמניה – מקדוניה 0:4, כבשו לארמניה: פיזאלי (12'), מובסיסיאן (67'), גאזריאן (81'), מחיטריאן (90+4')

גיברלטר – ליכטנשטיין 1:2 כבשו לגיברלטר: קבררה (61'), צ'יפולינה (69'), כבש לליכטנשטיין:  סלאנוביץ' (15')

אירלנד – ווילס 1:0 כבש לווילס: ווילסון (58')

נורבגיה – בולגריה 0:1 כבש לנורבגיה: אליונוסי (31')

סלובניה – קפריסין 1:1 כבש לסלובניה: סקוביץ' (83'), כבש לקפריסין: פאפוליס (37')

אוקראינה – צ'כיה 0:1 כבש לאוקראינה: מלינובסקי (43')

לטביה – גאורגיה 3:0 כבשו לגאורגיה: קנקאווה (8'), גביליה (29'), צ'קוטדזה (61')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort