צמוד אך לא מספיק : מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה

מכבי תל אביב אירחה הערב (שלישי) במסגרת המחזור השני של היורוליג את צסק"א מוסקבה, לקרב בין שתי קבוצות ענקיות שמועמדות לזכות בתואר היוקרתי. מכבי תל אביב פתחה את עונת היורוליג שלה בצורה פחות טובה, כשהפסידה במחזור הפתיחה לפאו (84:89) ורצתה לרשום ניצחון ראשון העונה ביורוליג. צסק"א מוסקבה לעומתה הגיעה לאחר ניצחון ביתי נהדר על ברצלונה (95:75) ורצתה להמשיך את המומנטום שלה. בחמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות ניצחה צסק"א מוסקבה בכל המפגשים, ולא הפסידה במגרשה הביתי של מכבי תל אביב משנת 2009.

חמישייה מכבי תל אביב :  טאריק בלאק, מייקל רול, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובראיינט,סקוטי ווילבקין.
חמישייה צסק"א מוסקבה : דניאל האקט, אנדריי וורונצ'ביץ', ננדו דה קולו, ניקיטה קורבנוב ,אות'לו האנטר.

מהלך המשחק :

רבע 1 :
צסק"א מוסקבה פתחה את המשחק בצורה נהדרת כשכבר לאחר עשרים שניות ננדו דה קולו הצרפתי צלף שלשה נהדרת. מכבי תל אביב ניסתה לחזור אך איבודי כדור של סקוטי ווילבקין ושל טאריק בלאק נתנו לרוסים לברוח ולאחר שלוש דקות הרוסים היו ב-9:3. שלשות אדירות של מייקל רול וסקוטיי ווילבקין נתנו לצהובים מתל אביב יתרון ראשון במשחק -12:11 אך למורות החזרה למשחק דה קולו לא נתן להם לרדת ביתרון לרבע השני כשקלע שלשה נהדרת לקראת סיום הרבע ותוצאת הרבע הראשון הייתה – 22:24 לזכותה של צסק"א מוסקבה.

רבע 2 :
מכבי תל אביב המשיכה להיות רכה מאוד מתחת לצבע וצסק"א ניצלה את זה עם קייל היינס שקלע שש נקודות נהדרות והעלה את קבוצתו ליתרון של שמונה נקודות. מכבי לא הצליחה להתארגן בהגנה וחדירות בלתי פוסקות של קורי היגינס נתנו לצסק"א יתרון 29:37 חמש דקות לסיום המחצית. לקראת סיום המחצית האמריקאים הגבוהים של מכבי התעוררו עם דאנקים מהסרטים של טאריק בלאק וקליארו הובילו את הפער לשלוש בלבד, אך מי עם לא ננדו דה קולו עם שלשה נהדרת על הראש של מייקל רול על הבאזר הורידו את הקבוצות למחצית בתוצאה – 46:50 לזכותה של צסק"א מוסקבה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
                                מחצית נהדרת של שתי הקבוצות. ( קרדיט: עמוד הפייסבוק של צסק"א מוסקבה.)

רבע 3 :
מכבי תל אביב פתחה את הרבע השלישי בצורה אדירה כשכבר לאחר שלוש דקות ברבע היא עלתה ליתרון של 55:54 לאחר שלשה אדירה של מייקל רול . דה קולו המשיך להפגיז מחוץ לקשת ושלשה אדירה שלו החזירה שוב את היתרון לזכותה שם הרוסים , ארבע דקות לסיום הרבע מהלך כדורסל אדיר של מייקל רול וטאריק בלאק הסתיים בדאנק ענק של האמריקאי . אנטונוב הצליח לשמור את הרוסים במשחק עם נקודות מחצי מרחק אך אובריינט קלע שלשה נהדרת והוריד את מכבי תל אביב לרבע האחרון ביתרון – 67:68 לזכותה של מכבי תל אביב.

רבע 4 :
מכבי תל אביב פתחה נהדרת את הרבע האחרון כשווילביקן קלע נהדר את הנקודות הראשונות רבע מהקו ובנוסף נתן אסיסט נהדר לקלויארו ומכבי תל אביב הצליחה לשמור על המשחק בחיים עם 71:71 ארבע דקות בתוך הרבע האחרון. אך הערב הזה היה של דה קולו שהמשיך להצליף מכל מקום מחוץ לקשת והעלה את צסק"א ליתרון שם 8 נקודות חמש דקות לסיום. קלייבורן ניצל את ההגנה הלא טובה של הצהובים עם חדירות נהדרות לתוך הצבע ועלה את צסק"א ליתרון שבסופו של דבר נתן לרוסים ניצחון מצוין – 89:86 לזכותה של צסק"א מוסקבה על מכבי תל אביב.

                                משחק צמוד אך הסתיים בהפסד. ( קרדיט: עמוד הפייסבוק של צסק"א מוסקבה.)

תוצאות נוספות הערב ביורוליג :
דראושפקה 71 – בודוצ'נוסט 63

 

הפועל ירושלים אירחה הערב ( שלישי ) במסגרת ליגת האלופות את לייטקבליס הליטאית לקרב נהדרת בבית 3. הפועל ירושלים הגיעה למשחק לאחר שניצחה במחזור הראשון של ליגת האלופות את את הזוכה של המפעל אשתקד א.א.ק אתונה (75:79) ורצתה לרשום ניצחון שני רצוף במפעל. לייטקבליס לעומתה הגיעה במומנטום די שלישי לאחר שלא הצליחה לנצח בביתה את אנטוורפן (87:91) ורצתה לרשום ניצחון ראשון העונה.

חמיישיה הפועל ירושלים : תמיר בלאט,ג’יימס פלדין,כריס ג’ונסון,דשון באטלר,ג’וש אוונס.
חמיישיה לייטקבליס :  פראן פילפיץ,סאוליוס קולבייטיס,ויטאניס ליפקביציו,ג’מאר ווילסון,מינדגאס קופסאס.

 

מהלך המשחק:

רבע 1 :
המשחק נפתח בצורה נהדרת של האורחת כשכבר לאחר עשרים שניות סאוליוס קולבייטיס חדר נהדר לסל וקלע את הנקודות במשחק אך תמיר בלאט העניש מן הצד השני עם שלשה נהדרת. הקבוצות המשיכו לשמור על סקורר נמוך מאוד בעיקר בגלל חוסר דיוק,אמארה סוטדרמייר לא הצליח להתמודד עם ההתקפה הנהדרת של האורחים ומוריסון נתן דאנק נהדר אך שוב היה זה תמיר בלאט שהצליח לקלוע שלשה אדירה והרבע הראשון הסתיים ב- 12:15 לזכותה של הפועל ירושלים.

רבע 2 :
ה
רבע השני נפתח גם קצת מבולגן אך שוב היו אלו הליטאים שניצלו את ההגנה הרקה של הירושלמים עם שתי נקודות , אך אמארה חיפר על הרבע הראשון הרע שלו עם דאנק אדיר שלוש דקות בתוך ברבע.ליאור אליהו היה השחקן הבולט של הפועל ירושלים כשקלע שתי נקודות נהדרות שלוש דקות לסיום הרבע אך גם ביצעה עבירה לא מחוויבת ונתן לליטאים להישאר במשחק. הירושלמים נתנו לליטאים לחזור למשחק כשווילסון הוריד את לייטקבליס בפיגור מינימלי – 34:36 לזכותה של הפועל ירושלים.

רבע 3 :
קולבייטיס פתח את המחצית השנייה עם שלשה אדירה לזכות לייטקבליס , אך באטלר היה זה שנתן לעודד קטש אוויר לנשימה כשקלע חמש נקודות רצופות עם שלשה נהדרת וחדירה לצבע. ירושלים התחילה להתפוצץ על הליטאים כשמהלך נהדרת של ליאור אליהו ותמיר בלאט הסתיים באסיסט נהדרת של אליהו לעברו של פלדין שנתן דאנק נהדר. תמיר בלאט המשיך להפציץ מחוץ לקשת עם שלשה רביעית לאחר אסיססט נהדר של ליאור אליהו. תוצאת הרבע השלישי – 46:58 לזכותה של הפועל ירושלים.

רבע 4 :
ירושלים שוב פתח את הרבע בצורה לא טובה כשאוונס קלע לזכותה הליטאים חמש נקודות מהירות עם שלשה נהדרת.הקרבה נהדרת של ליאור אליהו הובילה לאסיססט נהדר שלו לגונסון שהשלים דאנק נהדר והעלה את ירושלים ליתרון מבטיח חמש דקות לסיום המשחק.ליפקביציו לא ויתר על המשחק כשלקע שלשה נהדרת אך תמיר בלאט הגיב מהצד השני עם שלשה נהדרת וגמר את הגולה. תוצאת הסיום : 67:81 לזכותה של הפועל ירושלים על לייטקבליס.

 

תוצאות נוספות הערב בליגת האלופות :
באנביטספור 96 – לה מאן 67
נימבורק 93 – א.א.ק אתונה 94
פאוק סלוניקי 95 – טלקום בסקטס 100

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort