טופ 10 שופטי אורח ב-WWE

סגל השופטים של WWE הינו בעל פרצופים מעוד מוכרים כמו מייק קיודה, צ'ארלס רובינסון, ג'ון קון ועוד.
אך לפעמים, בקרבות כאלה ואחרים, מוחלף השופט שכולנו מכירים במתאבק, סלבריטאי, חלק מההנהלה ועוד.
האדם הנבחר לכך נקרא "שופט אורח" , אציג כאן את הדירוג שלי לעשרת שופטי האורח הטובים ביותר שהיו בקרבות הארגון לאורך ההיסטוריה.

מספר 10 – המיז (סזארו נגד רנדי אורטון)

בספיישל מיוחד של "הרולטה של ראו", נבחר המיז להיות שופט בקרב של אנטוניו סזארו (כיום רק סזארו) נגד רנדי אורטון.
בתחילת הקרב שלט אורטון והיתרון היה אצלו לאחר מתקפה חזקה שהנחית על סזארו אך "הסופרמן השווצרי" היה לא פחות דומיננטי והלם באורטון בחזרה, הקרב היה קצר יחסית ובמהלכו נראה היה שסזארו והמיז לא הכי מסתדרים והם החלו להתווכח, סזארו צעק על המיז, שהחליט לרדת מהעניין אך לאחר שסזארו פנה ליריבו, נחש הצפע הנחית RKO לעברו של סזארו ושלוש שניות לאחר מכן הקרב הסתיים.
בסוף הקרב, המיז ב-"אדיבותו" עזר לסזארו לקום אך בשניה שהוא בדק שהוא בסדר, תפס את ידיו וביצע את מהלך הסיום שלו, סקאל קראשינג פינאלי, סך הכל בחור נחמד ואדיב שדואג לחבריו לזירה לא?

מספר 9 – בראד מאדוקס (רייבאק נגד סי אם פאנק)

אנחנו בשנת 2012, באירוע האל אין אי סאל, רייבאק הוכרז כיריב הבא של פאנק, שהיה אלוף באותה התקופה עם רצף נצחונות, והשופט לאותו קרב היה בראד מאדוקס.
ברוב הקרב לקח רייבאק את היתרון, השתמשי בעוצמתו האדירה בכדי להטיח את פאנק ובכלל שלט בעזרת כוחו הרב בקרב. פאנק לא נשאר חייב ולמרות שברח מספר פעמים, החליט לקחת מטף ולרסס לעבר פניו של רייבאק (כן, בכלוב הקרב הוא ללא חוקים) וניסה לפגוע ברייבאק בעזרת כיסא ברזל אך רייבאק שלח רגל גדולה לעבר פניו של פאנק שנחבטו בכיסא.
לאורך הקרב מאדוקס לא צידד במישהו והספירות שלו היו רגילות למדי, אבל לא להרבה זמן.
לאחר שהנחית קלוזליין ענק לעבר פאנק, סימן רייבאק כי זמן לסיים את הקרב והרים את פאנק על כתפיו במטרה לבצע את מהלך הסיום שלו, שאל שוק, אך לפני שהספיק לעשות זאת, עצר בעדו מאדוקס בכך שחסם את דרכו של רייבאק ולאחר מכן פגע בו מתחת לחגורה, הקרב הסתיים בנצחונו של פאנק שמיהר לצאת מין הכלוב אך כאשר רייבאק התקרב, הוא השליך את מאדוקס אליו ובכך חטף מאדוקס מתקפה אדירה מידי רייבאק שהשליך אותו מעבר לזירה, אל הכלוב ברזל ולא חס לרגע על מאדוקס, אל תתעסקו עם רייבאק, במיוחד לא כשאתה שופט בקרב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מספר 8 – ג'ון סינה (סי אם פאנק נגד וויד בארט)

אנחנו בתקופה בה יש ג'נרל מנג'ר אנונימי לראו, באחד מהפעמים הוא קבע כי ג'ון סינה יהיה השופט בקרב של פאנק נגד בארט, המנצח בקרב זה יקח את הקבוצה שלו היישר אל הרויאל ראמבל, פאנק מוביל את הנקסוס החדשה ובארט מוביל את הקור.
בתחילת הקרב, סינה דוחף את פאנק ומתגרה בו שיתקוף אותו ויגרום לפסילתו מהקרב, לאחר מכן עושה את אותו הדבר לבארט ולאחר שהקרב מתחיל נראה שסינה רק רוצה שאחד מהם יפסול את עצמו לאחר שהוא דוחף את פאנק מהזירה וממשיך להתגרות בשני המתאבקים במהלך כל הקרב.
במצב מסויים, בארט מנסה להצמיד את פאנק אך נראה שסינה "שם לב" לכמה מעריצים שרוצים חתימה ממנו ויצא אל מחוץ הזירה, חתם על כובע של אחד מהם ואף רצה להצטלם איתה, לאחר שהבין במפתיע כי מתקיים קרב שבו הוא השופט, הוא חזר מהר לזירה "והתנצל" בפני בארט על הסחת הדעת שנגרמה לו בידיי המעריצים.
לאחר שפאנק ובארט התנגשו אחד בשני, שניהם נפלו אל הזירה, סינה באותו הרגע הפסיק את הקרב בכך שהורה לפעמון לצלצל. סינה יצא לעבר ג'סטין רוברטס, קריין הזירה באותו זמן, ואמר לו כי שני המתאבקים פסולים משום שניבלו את הפה שלהם במהלך הקרב, סינה הדגיש כי מדובר בתכנית עם הגבלת גיל ושיש לפסול את שניהם, איזה הזוי.

בסופו של דבר, הג'נרל מנג'ר האלמוני הכריע ששתי הקבוצות ילכו לרויאל ראמבל וסינה הוא שיודח משם אלא אם כן הוא יתנצל בפני פאנק ובארט, סינה נכנס לזירה, התנצל בפני שניהם ושילב את זה עם מתקפה ותגרה נפתחה בין שלושתם, בסופו של דבר, שתי הקבוצות, הנקסוס החדשה והקור, נכנסו אל הזירה וסינה יצא משם, משאיר את הקרב ללא הכרעה אך עם "ניצחון" לשני המתאבקים.

מספר 7 – דה רוק (טריפל אייץ' נגד הבריטיש בולדוג)

במהלך תכנית סמאקדאון, נקבע קרב על אליפות ה-WWE של טריפל אייץ', בו הוא יתחרה בבריטיש בולדוג, שלא הרבה זמן לפני זה גרם לדה רוק לפספס הזדמנות להשיג את האליפות בעצמו.
הבריטיש בולדוג נכנס לזירה לפני שהקרב התחיל והחל לריב עם דה רוק, לאחר מכן טריפל אייץ' נכנס, הוא לוקח את היתרון לידיו ומנחית מתקפה קשה על הבולדוג אך בניסיונו להצמיד את הבולדוג, דה רוק לא יתייחס בכלל להצמדה והסתכל לעבר הקהל.
בשלב מסויים החליט דה רוק ללכת לשולחן השדרנים וקריין למשך כמה דקות מהקרב ונתן למתאבקים להילחם ללא שופט.
כאשר טריפל אייץ' ביצע את מהלך הסיום שלו, הפדיגרי, על הבולדוג, דה רוק, במקום לספור, החליט למחוא לו כפיים ולאחר מכן התפתחה תגרה בינו לבין טריפל אייץ' והוא הנחית את טריפל אייץ' לרצפה בעזרת רוק בוטום אך יצא מהזירה, כאשר הבולדוג ניסה להצמיד את טריפל אייץ' ולנצח, דה רוק נכנס עם מיקרופון לזירה, ספר עד 2 והחליט להשתמש במשפט המפורסם שלו "זה לא משנה בכלל אם הרוק יספור עד 3".
לאחר מכן, הבולדוג לקח את החגורה לעצמו, דה רוק תקף את הבולדוג ואת טריפל אייץ', לקח את החגורה ויצא מהזירה, משאיר את הקרב ללא תוצאה.

מספר 6 – רנדי אורטון (גולדברג נגד ריק פלייר)

אנחנו בשנת 2003, רנדי אורטון וריק פלייר חלק מהסטייבל "אבולושיין", ביחד עם טריפל אייץ ובטיסטה, באותו קרב, שהיה ללא חוקים אגב, התחרו פלייר וגולדברג ונקבע כי אורטון יהיה השופט של הקרב הזה.
"השחקן המלוכלך ביותר במשחק" הוא לא כינוי שנדבק בפלייר סתם וכבר בתחילת הקרב, תקף את גולדברג עם אצבע לעינו, ובעודו מנסה לקחת יתרון הצמיד אותו, אורטון הגיע לספרה 2 בפחות מחצי שניה אך גולדברג סירב להיכנע, ובעודו לוקח את היתרון לעצמו ומצמיד את פלייר, אורטון ספר באיטיות, מה שנתן לפלייר מספיק זמן להתאושש.
לאורך הקרב היה בולט כי אורטון מצודד בחברו לסטייבל וכאשר פלייר השתמש בכיסא ותקף את גולדברג הוא עזר לו וכאשר פלייר ביצע את ההכנעה שלו, אורטון החזיק את ידו של "ילד הטבע" בכדי שיכביד עוד יותר על רגליו של גולדברג, סך הכל עושה את כל מה ששופט רגיל צריך לעשות לא?
בשלב מסויים של הקרב, גולדברג הנחית מהלומות קשות לעבר פלייר ואף תקף את אורטון, לקח את היתרון לעצמו והחל להכות בפלייר ללא רחמים, כאשר ניסה לבצע את מהלך הסיום שלו על פלייר, אורטון ניסה להפריע ובסופו של דבר, גולדברג "דרס" את אורטון עם ספיר עוצמתי.
הקרב נגמר בכך ששון מייקלס, שהופיע לפתע, תקף את אורטון וכאשר גולדברג ביצע את מהלך הסיום שלו, הג'ק האמר,  לפלייר, מייקלס לקח את זרועו של אורטון, שהיה שרוע בזירה, ספר ביחד איתה 3 והקרב הסתיים בנצחונו של גולדברג.

מספר 5 – שיין מקמהן (דה רוק נגד טריפל אייץ' על אליפות ה-WWF)

בשנת 2000, באירוע של הארגון הנקרא "באקלאש" (כבר לא חלק מהארגון), נקבע קרב על אליפות ה-WWF, שהאלוף המכהן באותו זמן היה טריפל אייץ' נגד יריבו דאז, דה רוק, הקרב נקבע כך ששיין מקמהן, בנו של יושב ראש הארגון וינס מקמהן, יהיה השופט האורח לקרב זה.
הקרב עצמו יפה מאוד לצפייה אך לא היה קשה לנחש במי מצודד שיין מקמהן, "ילד מיליון הדולר" דאג לספור מהר במקרים מסויימים כאשר טריפל אייץ' הצמיד את דה רוק ולקח את הזמן כאשר דה רוק הלך על הצמדת בניסיון לסיים את הקרב.
בשלב מסויים של הקרב, וינס מקמהן תקף את דה רוק ואף דאג לשלוח אותו אל עבר קורת הברזל של הזירה אך שיין היה באמצע דיבור עם טריפל איץ' אז כנראה הוא פספס את זה, נו טוב, זה קורה לפעמים נכון?
פעמים רבות במהלך הקרב תקף וינס מקמהן את דה רוק, גם מחוץ לזירה ואף עלה לזירה ופגע עם מיקרופון בראשו אך הדברים עברו בשתיקה בשביל שיין מקמהן והקרב המשיך כרגיל, אבל לא להרבה זמן.
טריפל אייץ' העיף את דה רוק מהזירה ולאחר תגרה בינהם, החליט טריפל אייץ' כי העונש שדה רוק קיבל לא מספיק והחליט לבצע מהלך סיום על שולחן השופטים, לאחר שדה רוק חמק ואף נתן ל"משחק" מכה מתחת לחגורה, החליט להפוך את היוצרות ולבצע את תרגיל הסיום שלו, רוק בוטום, על השולחן, שיין מקמהן שניסה להפריד ביניהם עשה טעות משום ששניה לאחר מכן, דה רוק עשה את מהלך הסיום שלו לטריפל אייץ' ולשיין ביחד על השולחן, כנראה החלק הזכור ביותר מאותו ערב.
הקרב הסתיים בנצחונו של דה רוק והכתרתו לאלוף חדש לאחר שסטיב אוסטין התערב, חבט בכולם בעזרת כיסא ולבסוף שופט מהסגל הרגיל פסק את הקרב לטובת נצחונו של דה רוק.

מספר 4 – וינס מקמהן (רומן ריינס נגד שיימוס על אליפות ה-WWE)

משפחת מקמהן מופיעה שוב והפעם אנחנו בשנת 2015, כאשר חלק מהתכנית של ראו היה קרב על אליפות של רומן ריינס בקרב הגנה נגד שיימוס ולא אחר מאשר וינס מקמהן נבחר להיות השופט בקרב, בנוסף לכך, סטפני הייתה מחוץ לזירה לאורך הקרב.
במהלך הקרב, רומן ריינס היה בשליטה, אך בכל פעם שניסה להצמיד את שיימוס לניצחון, וינס מקמהן דאג שהקרב ימשך משום שפעם אחת נכנס לו משהו בעין ובפעם האחרת החליט כי פשוט לא בא לו לספור אך כאשר שיימוס הצמיד את רומן, וינס מקמהן ספר כל כך מהר שזה נס שרומן יצא מזה בכל פעם.
לקראת סוף הקרב, כאשר רומן היה מוכן לבצע ספיר על שיימוס, הוא החליט שנמאס לו והנחית אגרוף סופרמן ענק לפניו של מקמהן, התחמק מהברוג קיק של שיימוס והנחית בו ספיר מטורף, אך לא היה מי שיספור ולכן הקרב עדיין לא פסק.
לאחר שסטפני ניסתה להתערב, הוא דאג שהיא תראה את אביה חוטף ספיר בעצמו כשהיא מחוץ לזירה, אך כאשר ניסה לעשות זאת, שיימוס הנחית דאבל ברוג קיק לפניו של רומן וסקוט אמסטרונג, שהופיע לפתע, ניסה לסיים את הקרב אך רומן שרד ויצא בשניה האחרונה.
לאחר שלקח את היתרון אליו, ריינס העיף את אמסטרונג מהזירה, ביצע ספיר לשיימוס וג'ון קון, שהופיע גם הוא, ביצע ספירה והקרב הסתיים בנצחונו של רומן והוא שמר על האליפות לצידו.

מספר 3 – דין אמברוז (איי ג'יי סטיילס נגד ג'יימס אלסוורט)

היריבות בין אלוף הארגון באותו הזמן (וגם כיום), איי ג'יי סטיילס לבין ג'יימס אלסוורט, מתאבק מקומי שנוצח ע"י בראן סטרומן, הגיע למצב שכאשר נקבע בינהיהם קרב, החלטת הקהל הייתה שהשופט לקרב זה יהיה לא אחר מאשר דין אמבוז, שסטיילס ניצח אותו לא הרבה לפני על האליפות, אך דין אמברוז לא יתן לדבר הזה להפריע לכושר השיפוט שלו נכון?
הקרב ביניהם התחיל כסקוואש מטורף שהנחית סטיילס על אלסוורט, חבט בוא בחוזקה והוציא עליו טונה של עצבים עד כדי כך שאמברוז היה צריך להפריד ביניהם מספר פעמים.
אמברוז לא הראה בהתחלה צודדות באף אחד משני המתאבקים אך כאשר סטיילס קיבל מכה חזקה לפניו מאלסוורט, רדף אחריו ונכנס בחזרה לזירה, אמברוז עשה לו רגלית שגרמה לו ליפול על פניו, לאחר וויכוח ביניהם, אלסוורט ניצל את ההזדמנות והצמיד את סטיילס וזה היה הרגע בו ספר דין במהירות שיא אך הפנומן שרד והקרב המשיך.
כאשר סטיילס ביצע על אלסוורט את מהלך ההכנעה שלו, הקאלף קראשר, אמברוז "קיבל שיחת פלאפון" והחל לדבר כשגבו לעבר אלסוורט, שדפק על הרצפה כאות לכניעה אך נראה שדין לא שמע זאת ונמנע מלסיים את הקרב.
לאחר שרבו מחוץ לזירה, אמברוז החזיר את אלסוורט לזירה אך במקום לחזור בעצמו, הלך למעריצה בשביל להצטלם איתה, סטיילס התערב וכאשר הם חזרו לזירה, סטיילס ביצע את מהלך הסיום שלו, הסטיילס קלאש, אמברוז ספר אך לא הספיק להגיע שלוש ונעצר, בעודו מביט בסטיילס ומתגרה בו, סטיילס לאחר מכן קיבל מדין אמברוז "דורטי דיידז", מהלך הסיום של אמברוז, שלאחר מכן שם את אלסוורט על סטיילס אך האלוף סירב להיכנע גם כאן, לאחר שביצע בו את מהלך הסיום שלו שוב, עזר אמברוז לאלסוורט להצמיד את האלוף ובספירה מהירה ספג הפנומן הפסד שנגרם לו נגד לא אחר מאשר ג'יימס אלסוורט.

מספר  2- שון מייקלס (אנדרטייקר נגד טריפל אייץ')

הרצף של אנדרטייקר היה הרצף הארוך ביותר בכל הקשור לנצחונות ברסלמנייה, הפעם טריפל אייץ' קרה תיגר על טייקר שוב, לאר שלא הצליח להביס אותו בשנה קודם לכן, החליט לעשות זאת בתוך כלוב הברזל ברסלמניה 27, השופט שנבחר לקרב זה הוא לא אחר מאשר "מר רסלמניה" שון מייקלס, הקרב בין השתיים הוכרז כ "סופו של עידן".
אנדרטייקר וטריפל אייץ' מכירים אחד את השני טוב מאוד, הקרב ביניהם אינטסיבי במיוחד, מהלומות חולפות אחד לשני היו חלק בלתי נפרד מכך ואף השתיים השתמשו בכיסאות ברזל במהלך הקרב, קרב ששווה ממש לראות.
לאורך הקרב, מייקלס לא צידד באף אחד, הכבוד שלו לשני המתאבקים היה גבוה מידי ולשם כך רצה שהעניין יפתר יפה, האומנם?
בשלב מסויים של הקרב טייקר התכונן לסיים את העניין ולהבצע את מהלך הסיום שלו, הטומבסטון, בעודו מרים את טריפל איץ' על כתפיו, "מלך המלכים" התחמק ודחף את טייקר לעבר מייקלס, שהנחית לעבר "האיש המת" בעיטה אדירה לפניו ולאחר מכן טריפל אייץ' ביצע את מהלך הסיום שלו על אנדרטייקר, שון מייקלס ספר, הסיק שהרצף יגמר אך אנדרטייקר סרב להכנע.
בסופו של הקרב טייקר ניצח והרצף המשיך.

מספר 1 – טריפל אייץ' (דניאל בראיין נגד ג'ון סינה).

בסאמרסלם של שנת 2013, ג'ון סינה, שהיה אלוף הארגון באותה התקופה, עמד להגן על תואר האליפות שלו נגד לא אחר מאשר דניאל בראיין, האנדרדוג שכולם רצו שיזכה באליפות שלדעת כולם הגיע לו, מי שהכריז שהוא יהיה השופט לקרב הזה היה טריפל אייץ'.
הזריזות של דניאל בראיין וכוחו הרב של ג'ון סינה סיפקו קרב יפה מאוד בין השתיים ונראה שטריפל אייץ' אינו מצודד באף אחד מהם והקרב נותר ללא הפרעות וללא כל יתרון נוסף לאף אחד מהמתאבקים.
ג'ון סינה ידוע כאחד שלעולם לא נכנע בקרבות (או בכלל) ולכן מהלך ההכנעה של בראיין היה די לא שימושי כל כך ולמרות שניסה להכניעה את ג'ון סינה, הוא סרב להיכנע.
ג'ון סינה ביצע את מהלך הסיום שלו על בראיין אך גם הוא סרב להיכנע והוכיח לכולם מהו לב של אלוף אמיתי.
לבסוף, במהלך שלא אופייני לו בכלל, רץ דניאל בראיין לעבר סינה והנחית ברך ענקית לעבר פניו, מה שגרם לו ליפול על רצפת הזירה, בראיין לא בזבז זמן והלך היישר להצמדה ושלוש שניות לאחר מכן (ולהפתעת כולם) הוכתר אלוף חדש.
דניאל בראיין עמד בזירה שחיוך גדול נמצא על פניו, קונפטי קישט את הזירה ולפתע המוסיקה של רנדי אורטון, מי שהיה באותו זמן מר כסף בבנק, נכנס לעבר הזירה.
דניאל בראיין היה מוכן והתגרה באורטון שיכנס לזירה אך נחש הצפע חיכה בשקט בחוץ, ואז ההפתעה קרתה.
טריפל איץ' משך את בראיין אליו, ביצע את מהלך הסיום שלו ונתן לאורטון את הבמה, אורטון פדה את מזוודה וטריפל אייץ' התחיל את הקרב מחדש, ספר 3 שניות והכתיר את אורטון כאלוף החדש, להפתעת כל הקהל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort