לקראת פתיחת עונת ה-NBA: איזור מערב חלק ב'

בעוד קצת פחות משבוע תפתח עונת 2018-19 בליגת ה-NBA. אחרי שצפינו וקראנו את כל ההתחרשויות בליגה הגיע הזמן שנצפה בבחירות הדראפט החדשות, בטריידים המעניינים ובשחקנים חופשיים ששינו את כל הליגה.

ניו אורלינס:

הקבוצה של אנתוני דיוויס עברה שינוי לא קל בקיץ. לאחר הפציעה של קאזינס בעונה שעברה דיוויס נאלץ לסחוב את הקבוצה על גבו כאשר קיבל עזרה גדולה, בעיקר במשחקי הפלייאוף מג'רו הולידיי. בפגרה הקבוצה רכשה בין היתר את ג'וליוס רנדל מהלייקרס וג'אליל אוקפור כדי לחזק את הקו הקדמי שנחלש עקב העזיבה של בוגי. בנוסף, הקבוצה בחרה בדראפט את הגארד פרנק ג'קסון שהגיע מדיוק ואמור לעזור לכוכב השני של הקבוצה, ג'רו הולידיי בקו האחורי של הקבוצה. בעונה שעברה הקבוצה עברה את פורטלנד בסיבוב הראשון של הפלייאוף אך פגשה בסיבוב השני את האלופה, גולדן סטייט, והודחה דיי בקלילות. העונה הקבוצה בנתה סגל שעל הנייר יותר איכותי מהסגל שהגיע לפלייאוף אשתקד דיוויס ורנדל אמורים לאייש את עמדות 4-5 ואם ג'רו הולידיי ימשיך ביכולת הגבוהה מסיום העונה הפליקנס יהנו מכדורסל גם בחודש מאי.

כדאי לשים לב אל:

אנתוני דיוויס, הכוכב של ניו אורלינס מגיע לעונה הזו עם המון ציפיות. בקיץ הוא יסיים את חוזהו במועדון וכבר התחילו השמועות על מעבר אפשרי לאחת מאריות הליגה. החד גבה ינסה להוביל את הקבוצה חזרה לפלייאוף ואולי להתקדם לפחות סיבוב אחד יותר מבעונה שעברה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

איפה יהיו בסוף העונה?

הפליקנס חיזקו את הקו הקדמי שיתן תוספת נחמדה לאנתוני דיוויס האדיר, ואם יצליחו לחבר את הפאזל יעפילו לפלייאוף אך ללא יתרון בביתיות. לטעמי, יוכלו לעבור מקסימום סיבוב פלייאוף אחד.

ימשיך לסחוב על הגב? (הטוויטר הרשמי של אנתוני דיוויס)

סאן אנטוניו ספרס:

אחת הקבוצות הכי מעניינות בפגרה שאיבדה שלושה חלקים מאוד גדולים בפאזל שלה, קוואי לנארד, טוני פארקר ומאנו גינובילי שתלה את הגופיה. פופ קיבל בתמורה ללנארד את הגארד הנהדר דמאר דרוזן. הסגל של הקבוצה בנוי משחקנים מגוונים וכמו בכל קבוצה של פופ תיהיו בטוחים שלכל אחד יהיה בדיוק את התפקיד עבורו ואת המקום שלו ברוטציה. הספרס קיבלו בקיץ בנוסף לדרוזן את מרקו בלינלי הקלעי הנהדר וגייקוב פולטל סנטר צעיר וחכם שאמור לחזק את הקו הקדמי המבוגר של הקבוצה. הספרס השאירו בסגל את אולדריג', גאסול, רודי גיי, דאג'נטה מאריי ופטי מילס שהיו שחקנים מאוד משמעותיים בקבוצה. מאריי שהיה צפוי לקבל את המושכות בעמדת הפוינט גארד ולנסות לנהל את המשחק של הקבוצה מטקסס, קרע את הרצועה הצולבת לפני מספר ימים וככל הנראה יעדר למשך כל העונה. הקבוצה נשארת מאוד חשופה בעמדת הפוינט הגארד כאשר רק פטי מילס שאיבד את מקומו בחמישייה אשתקד נשאר בעמדה הזו. בעונה שעברה, לאחר שסיימה את העונה הסדירה במקום השמיני הודחה הקבוצה בסיבוב הראשון מול גולדן סטייט. העונה הקבוצה מעט עמוקה יותר ותרצה להגיע רחוק יותר בפלייאוף.

כדאי לשים לב אל:

דמאר דרוזן. הגארד הנהדר שכיכב בטורונטו אך לא הצליח לעשות את הצעד הנוסף עם הקבוצה ונעצר כל שנה ע"י לברון גיימס והקליבלנד קאבלירס. העונה הגארד מגיע לקבוצה של פופ כשהמאמן יודע בדיוק איך למנף את היכולת הנהדרת של הכוכב ולהביא אותה גם למאני טיים של העונה.

איפה יהיו בסוף העונה?

בעונה שעברה הספרס שיחקו כמעט לכל אורך העונה ללא קוואי לנארד כאשר אולדריג' סחב את הקבוצה לפלייאוף. העונה הקבוצה התחזקה בדרוזן ואף הפכה לעמוקה יותר עם פולטל ובלינלי. אני מאמין שפופ יוכל להוביל את הקבוצה להעפלה לפלייאוף פעם נוספת אך ללא יתרון ביתיות כאשר אני מתקשה לראות אותם מעפילים לסיבוב השני.

דרוזן. יעשה את קפיצת המדרגה אצל פופ? (הטוויטר הרשמי של דמאר דרוזן)

אוקלהומה ת'אנדר:

הקבוצה של ראסל ווסטברוק נכשלה בפלייאוף אשתקד ונראה שלמרות היכולת האדירה שמפגין ווסטברוק אין לו את היכולת להוביל את הקבוצה לריצה ארוכה בפלייאוף. בעונה שעברה ראסל קיבל חיזוק בדמותם של פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני והקיץ הת'אנדר נפרדו מכרמלו בתמורה לגארד הגרמני הנהדר דניס שרודר. כמו כן, הקבוצה במהלך מפתיע הצליחה לשמור על אחד הפורוורדים הטובים בליגה, פול ג'ורג'. בנוסף, הקבוצה רכשה גם את טימות'י לואאו קאברוט הגארד הצעיר מפילדלפיה שיחזק את הקו האחורי החזק גם ככה של אוקלהומה. בקו הקדמי הצטרף לקבוצה הסנטר נרלנס נואל שנחשב בעבר כהבטחה ענקית אך נכשל בפילדלפיה ויקווה לפרוח מחדש כנראה כמחליף של סטיבן אדאמס הנהדר. הת'אנדר בנו קבוצה מאוד אתלטית והרבה יותר עמוקה מבעונה שעברה, ווסטברוק וג'ורג' צריכים להוביל את הקבוצה לעונה טובה יותר מאשתקד ואולי לסדרת הפלייאוף שכולנו רוצים לראות, גולדן סטייט אוקלהומה.

כדאי לשים לב אל:

מי אם לא ראסל ווסטברוק. הכוכב של אוקלהומה שזכה בMVP לפני שנתיים מעמיד ממוצאים היסטוריים בשנתיים האחרונות וירצה להוביל את הקבוצה סוף סוף למאבק על התואר. הרבה ציפיות ותקוות מופנות אל הכוכב והוא יקווה לספק את הסחורה.

איפה יהיו בסוף העונה?

ההישארות של ג'ורג' והטרייד על שרודר משאירים את אוקלהומה במאבק על המערב. גולדן סטייט הציגה עליונות מוחלטת במחוז בשנים האחרונות אבל דווקא העונה אם בילי דונובן יצליח לחבר את הפאזל המוכשר באוקלהומה היא תיהיה מסוגלת לקרוא תיגר על האלופה. אני מאמין שיתרון ביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף וחצי גמר או גמר מערב יהיה ריאלי עבור אוקלהומה.

ביג טרי סטייל OKC? (הטוויטר הרשמי של ראסל ווסטברוק)

פורטלנד טרייל בלייזרס:

אחת הקבוצות המלהיבות בשנים האחרונות הצליחה לשמור על הקו האחורי המדהים שלה שבנוי מדמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום. פורטלנד לא עשתה שינויים גדולים בקיץ אך צירפה לשורותיה את אחיו של סטף קרי, סת' קרי. הקבוצה הוסיפה לשורותיה גם רוקי מסקרן, אנפרני סימונס שהגיע היישר מהתיכון ונבחר בבחירה מספר 24 בדראפט האחרון. הסגל של פורטלנד נשאר דיי דומה לסגל אשתקד שהודח בסוויפ קל מול ניו אורלינס והעונה יקוו לילארד ומקולום לקחת את הקבוצה צעד אחד נוסף במחוז המערבי הקשוח. בשלושת משחקי קדם העונה הקבוצה הראתה חיבור נהדר כשמסרה בממוצע 25 אסיסטים למשחק וגם הראתה חוזקות בריבאונד כאשר קטפה 46 ריבאונדים למשחק.

כדאי לשים לב אל:

דמיאן לילארד. הגארד שממשיך להתשפר בכל עונה ינסה לקחת עוד צעד קדימה ולהציב את עצמו בשורה אחת עם הגדולים בליגה. כדי שפורטלנד תצליח גם בפלייאוף לילארד חייב להיות במיטבו.

איפה יהיו בסוף העונה?

הקבוצה נשארה כמעט עם אותו סגל מאשתקד אך דווקא החיבור החזק והמשחק המלהיב יכול לסחוב אותם ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף וגם לחצי גמר מערב.

דמיאן לילארד. יוכיח שהוא אחד הגדולים? (הטוויטר הרשמי של פורטלנד טרייל בלייזרס)

יוטה ג'אז:

אחת הקבוצות המלהיבות אשתקד פותחת עונה נוספת במחוז המערבי הקשה וגם היא בדומה לפורטלנד לא ביצעה שינויים מרחיקי לכת בסגל השחקנים. הג'אז שמרו על החמישייה הפותחת שלהם שכוללת חמישה שחקנים מאוד איכותיים בדמותם של דונובן מיטשל, ריקי רוביו, רודי גוברט, דריק פייבורס וג'ו אינגלס. הספסל שהיה מעט בעייתי בעונה שעברה קיבל חיזוק באמצע העונה מג'יי קראודר וימשיך להיות מעוטר בשחקנים מנוסים כמו טאבו ספלושה ואקפה אודו. אפשר לצפות מיוטה להמשיך להיות קבוצה שתשחק הגנה קשוחה ותקח המון ריבאונדים. כמו כן, יוטה כנראה תמשיך להיות קבוצת שלשות נהדרת הרבה בזכות ניהול המשחק המבריק של ריקי רוביו. בנוסף, המון תלוי בהתפתחות של הרוקי הנהדר דונובן מיטשל. עד כה במשחקי קדם העונה יוטה ניצחה את כל ארבעת המשחקים שלה ונראה שהשארת הסגל הייתה ההחלטה הנכונה כאשר הקבוצה נראית מאוד מחוברת כבר בשלב כזה בעונה.

כדאי לשים לב אל:

דונובן מיטשל! הגארד הצעיר שנתן עונת רוקי חלומית וכיכב גם בפלייאוף נראה כרגע כאחד הכוכבים העולים של הליגה ינסה להמשיך ולסחוב את יוטה לעונה מוצלחת, יהיה מעניין לראות איך מיטשל יתפתח וישתפר ככל שהעונה תתקדם.

איפה יהיו בסוף העונה?

אשתקד יוטה הודחה בחצי גמר המערב נגד יוסטון לאחר שגברה על אוקלהומה בסיבוב הראשון. העונה הקבוצה לטעמי תגיע לפלייאוף ללא יתרון ביתיות ותודח כבר בסיבוב הראשון.

לאן יצליח לסחוב את יוטה?(הטוויטר הרשמי של יוטה ג'אז)

סקרמנטו קינגס:

הקבוצה מקליפורניה כבר שנים לא מתחברת ונמצאת בתחתית. לאחר מספר בחירות דראפט איכותיות הקבוצה מפוצצת בכישרונות צעירים ביניהם בודי הילד, ארון פוקס ווילי קאולי-שטיין ובחירת הדראפט השנייה מרווין באגלי. בנוסף, הקבוצה השאירה את בוגדן בוגדנוביץ הנהדר ורכשה את יוגי פארל הפוינט גארד הזריז שהגיע מדאלאס ונמניה ביילצה הפורוורד שכל אירופה רדפה אחריו. סקרמנטו מבחינת פוטנציאל ראויה להתמודד על מקום בפלייאוף אך עדיין חסרה איזון בקבוצה ובמחוז כל כך קשה בו כל משחק עלול להכריע היא עדיין לא מספיק בשלה.

כדאי לשים לב אל:

מרווין באגלי השלישי. בחירת הדראפט השנייה בדראפט האחרון הגיע מדיוק והוא ללא ספק אחד הצעירים המוכשרים בליגה. המון תלוי באימון נכון ושילוב נכון של מרווין בקבוצה אך אם יצליח להתחבר ולהתאים את עצמו לליגה ולקבוצה הוא ללא ספק יהיה אחד המועמדים לרוקי העונה.

איפה יהיו בסוף העונה?

כבר מספר שנים שסקרמנטו נחשבת לאחת הקבוצות החלשות בליגה. השנה נראה שהם בכיוון נכון בתהליך הבנייה ואם תשמור על נכסיה ותוסיף אולי עוד שחקן שתיים איכותיים תוכל בעוד מספר שנים לדבר חזק במערב אך כרגע הם עדיין לא שם. לטעמי, הקבוצה תסיים במקום שלא מוביל לפלייאוף ותהנה מאוד בחירת לוטרי בדראפט 2019.

באגלי. הכוכב הבא? (הטוויטר הרשמי של מרווין באגלי השלישי)

פיניקס סאנס:

הסאנס אחת הקבוצות החלשות בליגה בשנים האחרונות התמקדו בעיקר בשיפור הצעירים ובניית שלד מסויים לקבוצה ונראה שבקיץ עבדו נכון, הוסיפו שני שחקנים מנוסים ואיכותיים בדמותם של טרבור אריזה וראיין אנדרסון שהגיעו מיוסטון אך למרות זאת פיטרו בקבוצה את הג'נרל מנגר ראיין מקדונו. בנוסף, פיניקס נהנתה גם מהבחירה הראשונה בדראפט, דיאנדרה איטון. הסנטר הצעיר והמאוד מוכשר מצטרף לרשימה מכובדת של צעירים וביניהם דווין בוקר, מיקל ברידג'ס(בחירה מספר 10 בדראפט האחרון) ודראגן בנדר אקס מכבי תל אביב. אשתקד, הקבוצה סיימה עם המאזן הגרוע בליגה ונראה כי העונה הם עשויים להיות הכבשה השחורה של הליגה שעלולה עוד להשתחל לפלייאוף.

כדאי לשים לב אל:

דיאנדרה איטון. איך אפשר שלא לשים את הדגש על הבחירה מספר אחת בדראפט? איטון מצטרף אל דווין בוקר הנהדר וינסה לייצר צמד של כוכבים שייצר עתיד ורוד בפיניקס. הסנטר הצעיר יקבל את הבמה לראשונה ב-NBA ואין ספק שהוא מועמד מוביל לרוקי העונה.

איפה יהיו בסוף העונה?

בהנהלת פיניקס עבדו בשקט ובנו בחוכמה קבוצה צעירה שקיבלה תוספת ותיקה עם ניסיון בקיץ הנוכחי, אך לצערם הם במחוז המערבי הסופר קשה שתמיד ולא נותן להם סיכוי להגעה לפלייאוף. עבורי, פיניקס היא הפתעת העונה. הגיע הזמן שבוקר יעשה את קפיצת המדרגה ועם התוספות שקיבל לקבוצה הוא בהחלט מסוגל לכך. אני מאמין שפיניקס תסיים בין מקומות 7-10 ואם תעפיל לפלייאוף תודח בסיבוב הראשון.

דיאנדרה איטון. רוקי העונה?(הטוויטר הרשמי של דיאנדרה איטון)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort