ערב אירופאי נהדר: ורדר ברמן ניצחה 2:0 את וולפסבורג, טרזגה הצטיין בטורקיה וואן אוברים עם שער מדהים בהולנד

ורדר ברמן – וולפסבורג
במסגרת המחזור ה-7 של הליגה הגרמנית ורדר ברמן אירחה הערב (שישי) את וולפסבורג לקרב בין שתי אימפריות בכדורגל הגרמני . ורדר ברמן הגיעה למשחק כשהיא נמצאת במקום ה-5 בטבלה כשיש לה אחד עשר נקודות בטבלה ולאחר ההפסד במחזור הקודם לשטוטגרט 2:1 רצתה לחזור למסלול הניצחונות. וולפסבורג שפתחה את העונה בצורה נהדרת הגיעה למשחק עם שלושה משחקים ללא ניצחון וכשהיא נמצאת במקום ה-7 עם תשע נקודות וידעה שניצחון יעלה אותה זמנית למקום ה-4 . בחמשת המפגשים האחרונים ניצחה ורדר ברמן בארבעה מהמשחקים ואילו פעם אחת הסתיים ללא הכרעה.

הרכב ורדר ברמן : יירי פאבלנקה, תאודור גברסילאסי, סבסטיאן לנגקאמפ, ניקלאס מויסנדר, לודוויג אוגוסטינסון, מקסימליאן אגסטיין, פיליפ ברגפרד, דייבי קלאסן, יויה אוסאקו, פלוריאן קיינץ, מקס קרוז.

הרכב וולפסבורג : קון קאסטילס, וויליאן אוליבירייה, רובין קנוש, ג'ון אנתוני ברוקס, ז'רום רוסילון, יונוס מלי, מרסאל טיסרנד, מקסימיליאן ארנולד, רנאטו סטפן, יוסיפ ברקאלו, וואוטר ווגהורסט.

מהלך המשחק : 
המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של וולפסבורג על המשחק ולאחר שניים-עשר דקות היא כמעט ועלתה ליתרון לאחר שז'רום רוסילון הגביה כדור נהדר לתוך הרחבה ו-וואוטר ווגהורסט עלה גבוה ונגח נהדר אך הכדור שלו נהדף מצוין על ידי יירי פאבלנקה. אך למרות שליטה של האורחים, בדקה ה-35' ורדר ברמן עלתה ליתרון ראשון במשחק כשמקסימיליאן ארנולד הגביה כדור לתוך הרחבה לעברו של מקס קרוז שפיספס את הכדור ודייבי קלאסן כבש את ה-1:0 לזכות ורדר ברמן. המחצית הסתיימה ביתרון של המקומיים.
וולפסבורג פתחה את המחצית השנייה נהדר וכמעט כבשה את השיווין לאחר שבדקה ה-52 מקסימיליאן ארנולד שיחרר כדור אדיר מחמישה עשר מטרים אך הכדור שלו נהדף נהדר לקרן על יירי פאבלנקה. האורחים שלטו באופן מוחלט ברוב שלבי המחצית השנייה ובדקה ה-71' הגיעה שוב להזדמנות נהדרת להשוות לאחר שארנולד נתן כדור לעבר רחבת השישה עשר לעברו של ווגהורסט שהשאיר נהדר את הכדור לעבר דניאל גינצ'ק שבעט משישה עשר מטרים אך הכדור שלו חלף סמוך לעמוד . בדקה ה-86' יוהאנס אגשטיין כבש את ה-2:0 לזכות ורדר ברמן שלוש דקות בלבד לאחר שניכנס וכדור נהדר של קלאודיו פיזארו לעברו הסתיים בשער נהדר של הגרמני הצעיר בנגיעתו הראשונה .

ניצחון מרשים של ורדר ברמן. (העמוד הרשמי של הבנודסליגה.)

אוטרכט – נא"ק ברדה
אוטרכט אירחה הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-8 של הליגה ההולנדית את נא"ק ברדה לקרב בין שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה פחות טובה. אוטרכט הגיעה למשחק כשהיא נמצאת עמוק בתחתית הליגה במקום ה-16 בטבלה ועם 6 נקודות בלבד לאחר שבעה מחזורים והקבוצה של דיק אדבוקט רצתה לצאת מהבור שהיא נמצאת בו . נאק ברדה הגיעה למשחק כשהיא נמצאת במקום ה-18 והאחרון בליגה עם שלוש נקודות בלבד ורצתה לרשום ניצחון שני העונה על מנת לשמור סיכוי להישאר בליגה .בחמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות ניצחה נאק ברדה בשתי מפגשים לעומת ניצחון אחד בלבד של אוטרכט,ופעמיים המפגש הסתיים ללא הכרעה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכב אוטרכט : דויד גאנסן, שון קלייבר, טימו לצ'רט, ווילם יאנסן, לאון גווארה, ג'וריס ואן אוברים, ניקולאס גבורי, אורבי עמנואלסון, סימון גוסטאפסון, גירנו קרק, סנדר ואן דה סטריק .

הרכב נאק ברדה : בנג'מין ואן ליר, פביאן ספורקסלדה, מנו קאוך, קארול מטס, ג'וריץ קארולינה, ג'אנלוקה ניהולט, אנואר קאלי, מיחאל רושבל, רוברט מיורן, גרוואן קאסטניר, מיצ'ל טה ורדה .

מהלך המשחק :
המשחק נפתח בקצב נמוך ושתי הקבוצות לא התעלו לרמה גבוה של כדורגל אך בדקה ה-45' אוטרכט קיבלה כדור עונשין מאחד עשר מטרים לאחר שסימון גוסטאפסון האיסלנדי הוכשל בתוך הרחבה וכבש את ה-1:0 לזכות קבוצתו וזאת גם הייתה תוצאת המחצית בין שתי הקבוצות. המחצית השנייה נפתחה בלחץ נהדר של אוטרכט ובדקה ה-47 נכבש אחד משערי העונה בליגה ההולנדית כשג'וריס ואן אוברים מצא נהדר את סימון גוסטאפסון שמעשרים מטרים בעט היישר לחיבורים של בנג'מין ואן ליר והעלה את קבוצתו ליתרון של 2:0 . בדקה ה-65' נא"ק ברדה צימקה את התוצאה לאחר שמוניר אל אלוצ'י שנתן כדור נהדר לעברו של מיחאל רושובל שכבש שער נדר אך למורות השער המשחק הסתיים בניצחון של אוטרכט 2:1 .

יוצאת מהתחתית. ( קרדיט : עמוד הטוויטר של אוטרכט. )

קשימפשה – גוזטפה 1:3
קשימפשה אירחה הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-8' של הליגה הטורקית את גוזטפה למשחק בין שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה מדהימה. קשימפשה הגיעה למשחק כשהיא נמצאת גבוה גבוה בטבלה, במקום ה-5 עם שלוש עשרה נקודות אך למרות המיקום הגבוה בשלושת המשחקים האחרונים שלה הפסידה והיא רצתה לחזור למסלול הניצחונות על מנת להיצמד לפסגה. גוזטפה לעומתה פתחה את העונה בצורה מקרתאת אך הגיעה למשחק כשהיא בפורמה טובה עם שלושה ניצחונות רצופים וכשהיא נמצאת במקום ה-6 בטבלה עם שתיים עשרה נקודות .

הרכב קסימפסה : רמאזן קוסה, סטראהיל פופוב, וייסל סארי, סיאם בן יוסף, אוליבר וייגנאו, טארקאן סארבסט, דוד פאבלקה, לורט סדיקו, סמואל אדוק, מחמוד טרזגה, מבייה דיאגן.

הרכב גוזטפ : בטו, לאמין גסאמה, וואלאס רייס, טיטי, אדמה טראורה, אלפסלן אוזטורק, אנדרה קסטרו, טאיפור ביגול, סלסו בורג'ס, יאסין אוזטקין, קמרון ג'רום .

מהלך המשחק :
המשחק נפתח בקצב נהדר עם שליטה של המקומים ובדקה ה-21' הגיעה גם שער היתרון המהיר כשכדור נהדר הגיעה למוחמד טרזגה בצד ימין והמצרי שיחרר כדור רוחב למרכז הרחבה, ההגנה של גוזטפ לא הייתה מוכנה וסמואל אדוק כבש את ה-1:0 מול שער חשוף. שתי הקבוצות המשיכו בכדורגל ההתקפי שלהן אך המחצית הסתיימה ביתרון של המקומיים. קשימפשה פתחה את המחצית השנייה בלחץ נהדר ובדקה ה-47' הכפילה את היתרון שלה לאחר שדאבל-פס נהדר בין סדיקו לטרזגה הסתיים בכדור רוחב נפלא של המצרי לרחבה והיה זה שוב סמואל אדוק הניגרי שכבש מחמישה מטרים את ה-2:0, הקצב של המשחק נרגע קצת אך בדקה ה-69 הצליחה גוזטפ לצמק את התוצאה לאחר שער מרהיב של יאסין אוזטקין משלושים מטרים לחיבורים של רמזן קוסה. בדקה ה-84 השחקן המצטיין של המשחק ,מחמוד טרגזה סתם את הגולל כשעבר שתי שחקנים ובעט לפינה של בטו שנשאר חסר אוניים והמשחק הסתיים בניצחון של קוסימפסה 3:1 על גוזטפה.

צמד שערים נהדר. (עמוד הטוויטר של קסימפסה)

ארסנל טולה – פ.צ אופה 1:1
ארסנל טולה אירחה הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-10 של הליגה הרוסית את פ.צ אופה לקרב תחתית מרתק. ארסנל טולה הגיעה למשחק כשהיא נמצאת בתחתית הטבלה עם תשע נקודות במקום ה-13 בטבלה מתחת לקו האדום ולאחר שהפסידה במחזור האחרון לאוראל 2:1 ורצתה לרשום ניצחון על מנת להתקדם בטבלה. פ.צ אופה הגיעה במצב לא פחות גרוע עם שמונה נקודות בלבד לאחר תשע מחזורים וכשהיא נמצאת במקום ה-15 בטבלה אך לאחר ניצחון במחזור הקודם על יניסיי 2:1 ורצתה להמשיך את רצף הניצחונות .

הרכב ארסנל טולה : ארתור ניגמאטולין, אנרי חגוש, מקסים בלאייב, ג'יה גריגאלבה, ויקטור אלבארז, איגור גורבאטנקו, קאדירי מוחמד, קאנטימיר בירקומוב, זלימחן בקאב, אוואנס קנגאווה, לוקה ג'ורג'ביץ.

הרכב פ.צ אופה : אלכסנדר בלנובת, אלכסנדר סוחוב, נדלסירו, אלכסנדר פוצקו, גיה גריגאלבה, בוז'אן ג'וקיץ', קטלין קארפ, דמיטרי סיסואב, אוליבר תהיל, ויאצסלב קרוטוב, סילבסטר אגבון .

מהלך המשחק :
למרות שהמחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של ארסנל טולה, השופט הוסיף שתי דקות תוספת זמן ובדקה ה-47 הגיע שער היתרון המפתיע של פ.צ אופה לאחר שאזר עליב העביר כדור נהדר לסילבסטר אגבון שעבר בקלות את אנרי חגוש ושיחרר כדור אדיר לחיבורים של ארתור ניגמאטולין שנשאר חסר סיכוי והניגרי הוריד את קבוצתו למחצית ביתרון של 1:0. הלחץ של המקומיים השתלם לאחר שבדקה ה-70 כדור של איגור גורבאטנקו לעבר השער נהדף לא טוב על ידי אלכסנדר בלנובת וגאורגי קוסטאדינוב הבולגרי ואקס מכבי חיפה כבש את ה-1:1 מה שבסופו של דבר היה גם תוצאת הסיום של המשחק .

הסתיים ללא הכרעה. (עמוד הטוויטר של ארסנל טולה. )

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית