הרנאסנס של רנאטו

המחזור השביעי בבונדסליגה יצא לדרך בקרוב, כשהאלופה באיירן מינכן תפגוש את בורוסיה מנשנגלאדבך במשחק המרכזי. שחקן אחד ירצה להמשיך את יכולתות הנהדרת שמגיעה אחרי שרבים כבר ויתרו על פריחתו. השחקן הוא רנאטו סאנצ'ס.

באיירן מינכן – בורוסיה מנשנגלאדבך (שבת, 19:30)

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בין המקום השני למקום הרביעי. במחזור שעבר באיירן הפסידה במפתיע להרטה ברלין ואיבדה את הפסגה לדורטמונד, וזאת לאחר שסיימה בתיקו אאוגסבורג. לשני אלה מצטרף גם התיקו מול אייאקס בליגת האלופות, מה שמותיר את הבווארים ללא ניצחון בשלושת המשחקים האחרונים. ניקו קובאץ' חייב ניצחון מול הקבוצה מחבל הריין שבמחזור האחרון סיימה בתיקו עם וולפסבורג. קובאץ' בוודאי ישמח לראות את שחקנו הצעיר רנאטו סאנצ'ס ממשיך ביכולת המעולה.

רנאטו סאנצ'ס עבר תקופה מאוד קשה בזמן האחרון. מאז שהרכש המבטיח נרכש מבנפיקה וכיכב ביורו 2016, הפורטוגלי לא מצליח להגיע לרמות הדרושות, ובעונתו הראשונה בבאיירן איכזב ביותר ולא כבש אפילו שער אחד במדיה בעשרים וחמש הופעות. לקראת סוף החלון בקיץ לאחר מכן, הוחלט להשאיל את רנאטו לעונה אחת לסוונזי מהפרמייר ליג. חמש עשרה הופעות סך הכל בחצי העונה הראשונה לא הספיקו לפורטוגלי כדי לכבוש במדי הוולשים, ובינואר נפצע קשה במשחק גביע מול נוטס קאונטי, מה שגרם לו לסיים את העונה. למונדיאל סאנצ'ס לא זומן לאור היכולת הרעה, אך בכל זאת בבאיירן החליטו לתת עוד צ'אנס בקבוצה הראשונה. התברר שזו הייתה החלטה טובה, כי סאנצ'ס החזיר עם שער ראשון מזה מעל שנתיים, בליגת האלופות דווקא מול קבוצת נעוריו, בנפיקה. מעבר לכך, סאנצ'ס מציג יכולת טובה מאז התחילה העונה, ונראה שהוא פורח תחת ניקו קובאץ'. מה הוביל לפריחתו? כנראה שאיש לא יודע מלבד שניהם, אך מה שבטוח הוא שזה סוף טוב לסיפור שהוא בעצם רק ההתחלה.

ורדר ברמן – וולפסבורג (שישי, 21:30)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב ירוק יפתח את המחזור. ברמן פתחה נהדר את העונה אך הפסידה בשבוע שעבר לשטוטגרט, על אף שער עצמי הזוי שנכבש לזכותה. וולפסבורג סיימה בתיקו מול גלאדבך וכרגע במקום השביעי עם תשע נקודות, בניגוד ליריבתה שעם אחת עשרה נקודות ממוקמת חמישית. שתי הקבוצות חייבות ניצחון, בעיקר הזאבים שבמחזור הבא יפגשו את באיירן והם בוודאי רוצים להגיע לאחר ניצחון. בקיצור, הולך להיות משחק חם עם שתי קבוצות שלדעתי יסתערו משריקת הפתיחה.

האנובר – שטוטגרט (שבת, 16:30)

קרב תחתית בהאנובר, כאשר המארחת מהמקום האחרון תפגוש את שטוטגרט מהמקום השישה עשר, כאשר האחרונה השיגה את הניצחון הראשון במחזור שעבר. שטוטגרט מקווה להמשיך במומנטום, ומנגד האנובר חייבת ניצחון כדי לנסות לברוח מהתחתית.

פורטונה דיסלדורף – שאלקה (שבת, 16:30)

עוד קרב תחתית, כאשר העולה החדשה מדיסלדורף מהמקום ה-15 תארח את סגנית האלופה, שניצחה בליגת האלופות השבוע, אך עדיין נמצאת במקום הלפני אחרון בליגה. כמובן שאלקה חייבת כל הזדמנות לברוח מהתחתית וזהו צ'אנס נהדר לנצח בליגה. גם דיסלדורף ממש חייבת כל נקודה כדי להשאיר הזדמנות לשרוד עונה בליגה.

מיינץ – הרטה ברלין (שבת, 16:30)

הרטה מגיעה למטרופולין פרנקפורט מהמקום בשלישי עם מספר נקודות זהה לסגנית המוליכה באיירן, אותה ניצחה בביתה במחזור שעבר. הרטה כמובן תרצה להמשיך בפתיחה המעולה ולנצח גם את היריבה ממרכז הטבלה ואולי אף לקוות למעידה של באיירן. מיינץ רוצה להיצמד לצמרת, ואם לא תנצח יהיה לה מאוד קשה לעשות זאת.

בורוסיה דורטמונד – אאוגסבורג (שבת, 16:30)

מוליכת הטבלה, הבלתי מנוצחת היחידה, דורטמונד מגיעה לאחר ניצחון ענק על מונאקו בליגת האלופות ובכלל היא נמצאת בקופה טובה תחת הדרכתו של לוסיאן פאבר. הצהובים מחפשים ניצחון שיבטיח להם עוד שבוע לפחות בפסגה, ואילו אאוגסבורג תנסה להקשות עליה, בדיוק כמו שעשתה לבאיירן לאחרונה.

פרייבורג – באייר לברקוזן (ראשון, 14:30)

שתי הקבוצות פתחו רע את העונה, כאשר המארחת נמצאת במקום השלושה עשר והאורחת אחד מתחת. לברקוזן במקביל מתמודדת בליגה האירופית, וחייבת ניצחון כדי לברוח מהתחתית במטרה לבלות עונה הבאה גם באירופה. גם פרייבורג מעוניינת לחזור לאירופה, ויהיה מעניין לצפות בשתי הקבוצות האלו מתמודדות בצהריים, אם יש זמן פנוי מומלץ לשריין.

הופנהיים – איינטרכט פרנקפורט (ראשון, 16:30)

משחק מעולה בזיסנהיים בין הופנהיים, שמתמודדת במקביל בליגת האלופות לבין פרנקפורט מהליגה האירופית. הופנהיים פתחה את העונה באירופה עם תיקו בחרקוב מול שחטאר והפסד דרמטי לסיטי בבית. פרנקפורט כבר הספיקה לנצח את מארסיי באירופית. בכל אופן, בליגה שתי הקבוצות באמצע הטבלה. מבחינת טאלב טוואטחה, המגן כנראה לא יהיה כשיר, אך לנבחרת הוא בכל זאת קיבל זימון לאור היכולת הטובה לפני הפציעה.

ר.ב לייפציג – נירנברג (ראשון, 19:00)

העולה החדשה מגיעה לאצטדיון בלייפציג לאחר ניצחון גדול על העולה השנייה, דיסלדורף. לייפציג משחקת בליגה האירופית, ושם היא פתחה רע לאחר הפסד במחזור הראשון מול זלצבורג, בדרבי משקה האנרגיה. בליגה היא ממוקמת שישית, בעוד נירנברג עשירית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort