קרבות הלילה על פלייאוף ה-MLS

המחזור ה-30 בליגת ה-MLS המשיך הערב עם קרבות על הכרטיסים לשלבי ההכרעה בשני המחוזות. במשחק המרכזי בין לוס אנג'לס גאלקסי לבין ונקובר וויטקאפס. שחקני המארחת בהובלת החלוץ השוודי זלאטן איברהימוביץ' יצאו מתקופה רעה עם ניצחון במחזור הקודם, כששלוש נקודות בלבד מפרידות בינם לבין הפלייאוף המיוחל. מולה ונקובר וויטקאפס היריבה הישירה על הכרטיס שפיטרה את המאמן קארל רובינסון בשבוע שעבר במקומו מונה קרייג דלרימפל.

המשחק נפתח בסערה כשכבר בדקה השלישית הורה השופט על כדור עונשין מ 11 מטרים לזכות המקומיים, זלאטן איברהימוביץ בעט פנימה וקבע 1:0. השער הכניס את שחקני גלאקסי למשחק והמשך דקות רבות השליטה הייתה של הקבוצה המקומית. בדקה ה-27' המארחים ניסו לצאת קדימה אך הגנת גלאקסי הייתה במקום בכדי להדוף. מן הצד המקומי עיקר ההתקפות התרכזו ברגלי החלוץ השוודי שלא דייק בסיומת וסיפק מגוון החמצות מפתיעות. בדקה ה-38' קיי קאמרה חלוץ הארוחים היה קרוב להשוות אך הכדור הלך אל מעל השער. בדקה ה-44' החזקת הכדורגל במגרש התהפכה, מרסל ד'ה יונג מגן האורחת עלה גבוהה ניסה לאיים על שערו של דיוויד בינגהאם שהיה במקום בכדי להדוף. המחצית הסתיימה ביתרון של המארחים.

מחצית ראשונה שנפתחה בסערה (רן ניזרי)

המחצית השנייה נפתחה בהמשך השליטה של האורחים שניסו לנצל זאת בכדי להשוות את התוצאה. בדקה ה-58' איברהימוביץ' עבר את הגנת היריבה עלה לרחבה שלח כדור חזק פנימה כבש את שערו העשרים בליגה וקבע 2:0. בדקה ה-65' קיי קארמה חלוץ האורחת ניסה לאיים פעם נוספת על שערה של גלאקסי אך חוסר דיוק של האורחת מנע את האיום. בדקה ה-77' נשרק כדור עונשין נוסף לזכות המארחת, מי שניגש הפעם לבעוט היה רומן אלכסנדריני שבעט פנימה כבש את שערו העשירי וקבע 3:0. התוצאה נשארה עד לסיום ההתמודדות.

שני שערים של איברהימוביץ', ושני פנדלים במשחק רווי מצבים (רן ניזרי)

תוצאות נוספות מהמחזור בליגת ה-MLS:

סיאטל סאונדרס – קולורדו 4:0.  הקבוצה המקומית שנמצאה טרם המחזור בתוך שישיית הפלייאוף המערבי, נכנסה חזק למשחק ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-22',  ניקולאס לודיירו מסר לראול רוידיאז שדייק בבעיטה פנימה וקבע 1:0. בדקה ה-52' נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות המארחים, מי שניגש לבעוט היה מבשל השער הראשון, לודיירו שבעט פנימה וקבע 2:0. בדקה ה-73' רוידיאז מצא פעם נוספת את הרשת השלים צמד וכבש את השער השלישי. בדקה ה-80' המארחים המשיכו בקצב חזק, ויקטור רודריגז מצא גם הוא את הרשת וקבע 4:0.יש לציין מיד כי קולורדו הינה מתחתית המחוז ורחוקה 23 נקודות מן המקום המוביל לפלייאוף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
סיאטל שמרה על הפער מגאלקסי 3 נקודות, ארבע משחקים מסיום העונה הסדירה (עמוד הטוויטר של סיטאל)

שיקגו – לוס אנג'לס 1:3. שיקגו מהמחוז המזרחי ניצחה במשחק הביתי בו אירחה את פ.צ. לוס אנג'לס מהמחוז המערבי. האורחת התמקמה זמנית במקום המוביל לפלייאוף, במרחק שביר של חמש נקודות מעל "הקו האדום" לכניסה לשלבי ההכרעה. מן העבר השני למרות הניצחון שיקגו תצטרך לעבוד קשה כשהיא רחוקה 9 נקודות מן המקום המוביל לשלבי ההכרעה. לזכות שיקגו כבש ג'ורג' מיהיילוביץ' בדקה ה-20'. לאחר 9 דקות, נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות המארחת, נמניה ניקוליץ' ניגש לבעוט פנימה וזה כבר 2:0. בתוך המחצית השניה בדקה ה-66'  כובש השער הראשון, מיהיילוביץ' מסר לרגליו של אלכסנדר קטאי  ששלח את הכדור פנימה וקבע 3:0. בדקה ה-73' דניאל רוסי שחקן לוס אנג'לס קיבל כדור ברחבה היריבה לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה וקבע 3:1.

די.סי. יונייטד – מונטריאול 0:5. המשחק ביו שתי היריבות המתחרות על הכרטיס לפלייאוף המחוז המזרחי נפתח עם שער בדקה ה-17' של לוסיאנו אוקסטה.  התוצאה נשמרה עד לירידה להפסקה. המחצית השנייה נפתחה בסערה, לאחר שלוש דקות בלבד כובש השער הראשון, אוקסטה מצא את רגליו של החלוץ ווין רוני ששלח את הכדור לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 2:0. בדקה ה-61' פול אריולה כבש את השער השלישי לזכות המקומיים. בדקה ה-78' אריולה הכפיל את כמות שעריו וקבע 4:0. לאחר ארבע דקות בלבד הגיע ווין רוני לרחבת היריבה ושלח את הכדור פנימה כבש את שערו השני במשחק וקבע את תוצאת המשחק 5:0.

טורונטו – ניו אינגלנד 1:4. אלופת העונה הקודמת, שרחוקה שש נקודות מן הפלייאוף פגשה הלילה את ניו אינגלנד לקרב ישיר על כרטיס הכניסה. המשחק נפתח בשלל אירועים בדקה העשירית האורחת עלתה ליתרון משער של כריסטיאן פנילה. בדקה ה-36' הגיע שער השוויון של האלופה שרוצה לנסות לשמור על התואר, סבסטיאן ג'יובינקו פרץ לרחבת היריבה שלח את הכדור פנימה וקבע 1:1. בתוך המחצית השנייה, בדקה ה-53' לוקאס יאנסון העלה את המארחת הקנדית ליתרון כשמצא את הרשת וקבע 2:1. לאחר חמש דקות נשרק לזכות המקומיים כדור עונשין מ-11 מטרים, ויקטור ואזקז ניגש לבעוט שלח את הכדור פנימה והכפיל את היתרון של טורונטו. תשעה דקות לסיום המשחק, מארקי דלגאדו ניצל טעות בהגנת ניו אינגלנד שלח כדור לשער היריבה וקבע את תוצאת המשחק 4:1.

מינוסוטה יונייטד – ניו יורק סיטי 0:2. המשחק בין מינוסוטה יונייטד נציגת המחוז המערבי שנמצאה 9 נקודות מן כרטיס הכניסה לשלבי ההכרעה, שאירחה את הקבוצה מן המחוז המזרחי, ניו יורק סיטי ללא החלוץ דוד וייה שצפוי לשוב בקרוב על המגרשים לאחר פציעה. יש לציין מיד כי האורחת התמקמה בפלייאוף בבטחה, עם 14 נקודות מעל הכניסה לשלבי ההכרעה. המשחק נפתח עם שער בדקה ה-20' רודריגז מצא את השער היתרון לזכות המקומיים. 4 דקות לסיום המחצית, כדור חופשי של כובש השער הראשון, רודריגז בעט המדוייק פנימה וקבע 2:0. בדקה ה-76' הקשר המקומי וארנר הורחק בכרטיס צהוב שני, למרות היתרון הכפול המארחת נשארה בעשרה שחקנים עד לסיום.

יוסטון – סאן חוזה 2:3. שתי הקבוצות עם הסיכויים הנמוכים להכנס לפלייאוף המערבי נפגשו לקרב תחתית לוהט. יוסטון במרחק תשעה נקודות, ואילו סן חוזה במרחק של 25 נקודות. המשחק נפתח עם כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות סן חוזה על סף סיום המחצית הראשונה, כריס וונדלוסקי בעט פנימה וקבע 1:0. בדקה ה-44' היתרון הוכפל לאחר שער עצמי של פורמג'ור המגן הקולומביאני של יוסטון. בדקה ה-56' החלה החזרה של יוסטון למשחק, מאורו מונטאס צימר את התוצאה ל-2:1. בדקה ה-68' תומאס מרטינז השווה את התוצאה ל-2:2. שלוש דקות לסיום במשחק הדרמטי, רומן קיוטו שלח כדור מדוייק לרשת וקבע מהפך! 3:2.

המשחק בין קולומבוס לבין פילדלפיה יוניון, והמשחק בין פורטלנד לבין דאגלאס הסתיימו ללא הכרעה בתוצאה מאופסת. 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort