השוותה את השיא: פ.ס.ז' ניצחה 0:3 את ניס

במחזור השמיני של הליגה הצרפתית, פ.ס.ז' התארחה באליאנץ ריביירה, איצטדיונה הביתי של ניס.

פ.ס.ז' הגיעה בכושר נהדר, כאשר רק מעידה בליגת האלופות מול ליברפול החזקה מקלקלת לה את הרצף המושלם. מעבר לניצחון, היא רצתה להשוות את שיא הניצחונות של ליל מ-1936 שעומד על 8 רצופים.

מנגד, ניס הגיעה לאחר פתיחת עונה לא מזהירה במיוחד, כאשר ממוקמת לפני המשחק במקום ה-11. למרות זאת, היא הגיעה למשחק לאחר ניצחון במחזור הקודם 2:1 על נאנט, ועם פטריק ויירה על הקווים, היא הגיעה היום לאיצטדיונה הביתי במטרה לקלקל לפריז את חגיגת הניצחונות.

למרות התקוות של ניס, פ.ס.ז' פשוט הייתה טובה יותר. ואיך אפשר שלא עם סגל כל-כך איכותי, כאשר שחקנים כמו בופון וקאבאני ישבו על הספסל, ו-וראטי לא שיחק את רוב דקות המשחק. הקבוצה תקפה יותר, הייתה מסוכנת וחדה הרבה יותר, ניימאר פעמיים ואנקוקו הענישו את הגנת ניס עם 3 שערים, בעזרתו האדיבה של אמבפה ולא השאירו סיכוי לקבוצה האומללה של ויירה. ברביעי מחכה לה בליגת האלופות הכוכב האדום בלגרד, ובמחזור הבא בליגה הצרפתית מחכה לה משחק העונה נגד ליון הצעירה שנמצאת בכושר מעולה, ונראה שתגיע יותר ממוכנה כדי לשבור את שיא הניצחונות הרצופים בליגה.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניס: וו. בניטס, ר. קולי (מ. באלוטלי 46'), מ. סאר, דאנטה, כ. הרלה, י. אטאל, פ. לס מלו, א. טאמזה, ז'.ו'. מקנגו (וו. סיפריאן 27'), מ. מאולידה (ב. סראפי 79'), א.סיינט-מקסימין

פ.ס.ז: א. אראולה, ט. קהרר, ט. סילבה, מרקיניוס, פ. קימפמבה, מ. דיאבי (א. מ. מוטינג 72'), כ. אנקוקו (ח. ברנאט 57'), א. די מאריה (מ. וראטי 72'), א. ראביו, ק. אמבפה, ניימאר

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

ובדקה ה-2 מגיעה הזדמנות הראשונה של פ.ס.ז כאשר ראביו בעט חזק מ-25 מטרים לעבר השער, אך בניטס היה מוכן ועצר את הכדור בקלילות.

בדקה ה-4 ניימאר לקח את הכדור והתחיל מתפרצת נהדרת, מסר מעולה לחברו הטוב אמבפה השתלט על הכדור, דהר לעבר השער אך מיקומו בזמן הבעיטה לא היה אופטימלי ולכן בעט דיי חלש ומרושל, בניטס הארגנטיני קלט את הכדור פעם נוספת.

אמנם המשחק רק התחיל, אבל כבר בדקה ה-6 הוא היה רווי מצבים. מאולידה, חלוצה של ניס קיבל את הכדור באגף שמאל, עבר את קהרר המגן כאילו היה אוויר, ובאחד על אחד מול אראולה לא מצליח לכבוש, השוער המצוין הוציא את הכדור לקרן.

בדקה ה-11, דיאבי בדאבל-פס נהדר פרץ מאגף שמאל, מסר את הכדור שפגע בקולי לפני שהגיעה לדי מריה. הארגניטי פשוט החטיא את הכדור ברשלנות מטרים ספורים מהשער ופגע בקורה.

איזה משחק קצבי יש לנו בדקות הראשונות, המשחק נע מצד לצד כאשר 2 הקבוצות הציגו כדורגל התקפי ויפה לעין.

בדקה ה-14 די מריה הרים כדור חופשי ולאחר ניסיון התקפי נהדר של הפריאזאים, בו היו מעורבים ראביו ומארקיניוס, הכדור מתגלגל פעמיים על יד קו השער ופשוט מסרב להיכנס.

ובדקה ה-22 זה 1:0 לפ.ס.ז'! אנקוקו קיבל מסירת עומק באגף הימני, ניסה למסור לאמבפה שמפספס אותו. למזלו של הצרפתי הצעיר, דיאבי היה שם כדי להשתלט על הכדור והשאיר לנייאמר, שבעט מסובב ופשוט נפלא מ-20 מטרים לעבר השער. לבניטס אין שום סיכוי לעצור את הכדור ופריז ביתרון.

ניימאר חוגג עם די מריה (חשבון הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז')

בדקה ה-30 די מריה מנסה את מזלו כאשר בעט מסביבות ה-30 מטר לעבר השער, אך חולף גבוהה מעל המשקוף של ניס.

בדקה ה-38 ראביו ניסה לאיים על השער מזווית מאוד קשה מהצד השמאלי, אך ללא הצלחה.

לרגע אחד, היה נראה שהמשחק כבר נגמר בדקה ה-42. מרקיניוס חילץ את הכדור בחצי המגרש של ניס, מסר לאמבפה שחלף על פני דאנטה בקלילות ומסר רוחב נהדר לניימאר, שמול מול שער חשוף כבש את השני. אך לאחר חגיגות השער, הגיעו חגיגות ה-VAR. בדיקה נוספת של צוות השיפוט הראה כי במעמד קבלת המסירה אמבפה היה בנבדל ולכן השער נפסל. ניס נשארה במשחק ובפעם המי יודע כמה, יחי ה-VAR.

למרות זאת, בדקה ה-45 די מריה יכל לכבוש את השני כאשר הגיע למצב מצוין מול בניטס והחמיץ שברשלנות

בדקה ה-46 די מריה הראה לנו שוב פעם עד כמה הוא לא היה מרוכז במחצית הראשונה. אמבפה פרץ נהדר משמאל, מסר לדי מריה, שהיה פנוי לחלוטין ובפעם השלישית הערב בעט לא טוב, גבוהה מדי והכדור חלף מעל המשקוף

אוהדי ניס במפגן עידוד מרשים (חשבון הטוויטר הרשמי של ניס)

מחצית שנייה:

ובתחילת המחצית השניה, הפעם לא בנבדל, פריז כבר ביתרון של 2:0! פטריק ויירה לא מאמין. אמבפה עבר את השוער לאחר מסירה מצוינת של די מריה, כך שרק 2 הבלמים של ניס היו בין הצרפתי מלא הכישרון לשער. הוא בעט כדי לכבוש, אך נבלם ע"י מספר 23 של ניס. למזלו ולרעת ניס, אנקוקו היה שם בול בזמן כדי לעוט על הריבאונד, ולכבוש. פריז פשוט מרסקת את תקוותיה של ניס, כשהעלתה את מריו באלוטלי ע"פ המגן קולי, כדי להציג משחק יותר התקפי במטרה להשיג את השוויון.

שחקני פריז חוגגים את השער השני (חשבון הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז')

בדקה ה-50, לאחר התקפה טובה של ניס, סיפריאן המחליף מקבל את הכדור מבאלוטלי כ-25 מטרים לעבר השער, בועט חזק, אך לא מדויק והכדור חולף מעל המשקוף.

קיליאן אמבפה, שחזר לאחר 3 משחקי הרחקה היה להוט כל-כך לכבוש הערב עד כדי ביצוע מהלכים אנוכיים. בדקה ה-54 הוא פרץ מאגף ימין, ובמקום להרים את הראש ולראות את ניימאר שחיכה לכדור, בעט ממרחק לא סביר והעיף את הכדור החוצה. נראה שהעונה, השחקן נהיה יותר אנוכי ובעל אגו גדולת לאחר יכולת השיא שהציג במונדיאל.

ואם חשבנו על מהפך רומנטי, נראה שבדקה ה-59 האופציה הזו ירדה מן הפרק. שחקנה של ניס, וויליאן סיפריאן, שקיבל צהוב במחצית הראשונה ביצע עבירה נוספת, הפעם על ניימאר, ספג את הכרטיס הצהוב השני והורחק מהמשחק.

די מריה מוכיח לנו שגם במחצית השנייה הבעיטות שלו לא שיא הדיוק. בדקה ה-64, שוב, כאשר היה פנוי לחלוטין קיבל את הכדור כ-20 מטרים מן השער ובעט מעל המשקוף.

בדקה ה-67 ניימאר הרים כדור קרן, טיאגו סילבה נגח מצוין בחוזקה, אך אטאל שעמד על הקורה הרחיק את הכדור ומנע את השער השלישי במשחק.

בדקה ה-76 ניימאר הוכשל סנטימטרים ספורים מהרחבה, פריז קיבלה בעיטה חופשית והברזילאי בעט לא מספיק חזק, לאמצע השער, ובניטס השוער לקח בקלילות את הכדור.

בדקה ה-82  אמבפה קיבל את הכדור ברחבה והופל. טענותיו ובקשתו לפנדל נדחתה ע"י השופט, למרות שבשידור החוזר אכן נראה מגע. למרות זאת, צוות שיפוט ה-VAR לא התערב.

בדקה ה-85 ניימאר כמעט וכבש את השני שלו והשלישי של פריז, אבל בניטס, במשחק לא רע בכלל בולם אותו ועוצר את הכדור. מוטינג עוד ניסה לנגוח את הריבאונד לשער, אך ללא הצלחה.

בדקה ה-88 אמבפה קיבל את הכדור ובמתפרצת נהדרת ניסה למסור לניימאר כדי שהשני יכבוש את השני שלו, אך המסירה הייתה חלשה מדי כדי להגיע אל הברזילאי ונבלמה ע"י הגנת ניס.

בדקה ה-91 ניימאר בהזמדנות המי יודע כמה שלו במשחק כמעט וכבש שוב, אך לאחר נגיחה מצויינת, שוערה של ניס הציל את הכדור והדף לקרן. גם ניימאר ידע שהשוער במשחק מעולה ולחץ לו את היד כפרגון על ההצלה.

וסוף סוף זה מגיע! ה-3:0 של פריז מגיע במעמקי תוספת הזמן כאשר אמבפה וניימאר בקו אחד שוברים את הגנת ניס, הראשון קיבל כדור נהדר ולמרות רצונו העז לכבוש, מסר ומפרגן לחברו הטוב, הברזילאי ההוא שעלה 222 מיליון, שכבש את השני שלו הערב בקלילות יתרה.

המשחק נגמר, ופ.ס.ז' יכולה להיות מרוצה. ויווה לה פריז!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort