10 המתאבקים הכי טובים שלא היו ב-WWE

במהלך ההיסטוריה רוב הכוכבים הגדולים של ההיאבקות באו מתוך הWWE אבל כיום אני רוצה להציג לכם את הרשימה של 10 הכוכבים הכי גדולים שמעולם לא דרכו ב-WWE (אפילו לא בטריטוריות פיתוח של החברה). חשוב לציין שהסדר של המתאבקים לא אומר שום דבר.

קנטה קובאשי
קנטה קובאשי היה גולת הכותרת של הרסלינג היפני כמעט שני עשורים, הבן אדם המציא מחדש את הפרורסו עם צ׳ופים שהיו עוברים דרך המצלמה ועם לריאטים שגורמים לריינמייקר ולקולזליין פרום הל להיראות כמו ליטוף ולמרות הגודל המאסיבי שלו הוא הצליח לעשות מונסולטים בקלילות מדהימה שגרמו לי ולעוד רבים לפקפק בקיום של הגרביטציה. ועכשיו אחרי דיברנו על היכולת שלו בזירה הגיע הזמן לדבר על האימפקט שלו, קובאשי ביסס את AJPW בתור הארגון הכי חזק ביפן בשנות ה-90 בזכות ריצת אליפות אגדית שנמשכה כמעט שנתיים ואחרי זה כאשר הוא עבר ל-NOAH הוא החזיק בעוד ריין מדהים כאשר הוא החזיק באליפות ה-GHC במשך שנתיים ונתן לנו עוד רשימה ארוכה של קרבות שיגרמו למתאבקים של היום להתבייש. קובאשי פרש מהיאבקות ב2013 והשאיר חור עצום ב-NOAH, חור שנתן ל-NJPW את ההזדמנות לחזור ולקחת את התואר "מלכי הספורט" בחזרה לאחר 20 שנה שבהן קובאשי הטיל עליהם צל גדול מדי.

הירושי טאנאהאשי
ועם כבר בעלייה החדשה של NJPW עסקינן, בואו נדבר על מתאבק שלמרות מבחן הזמן אף פעם לא נעשה זקן. מתחילת הקריירה שלו טאנאהאשי תמיד היה בולט והוכיח שגם חיות אדם יכולים להתעופף כמו ג׳וניורים. טאנאהאשי זז בצורה כל כך חלקה בזירה ותמיד יודע לחדש ולהמציא מהלכים מדהימים ובליווי עם הכריזמה שלו הוא היה הבחירה הכי טובה של NJPW להציל את החברה לאחר ההתעללות שהיא עברה מידיו של אנטוניו ינוקי. טאנאהאשי קבע שיאים חדשים עם אליפות ה-IWGP ואילו שרובם כבר נשברו בידיים של אוקאדה אני מאמין שהשיא האגדי של 7 ריצות ישאר לעוד הרבה זמן ביחד עם מורשתו של טאנאהאשי.

האייס הנצחי (רסלינג אובזרבר)

אטלנטיס
אטלאנטיס הוא אולי הלוצ׳דור הכי גדול בהיסטוריה, הבן אדם סחב את CMLL על הכתפיים עוד מאז שלארגון בכלל קראו EMLL והוא השתתף בכל כך הרבה קרבות לוצ׳ה די אפווסטס שאפשר להגיד שהוא הגדיר את סוג הקרב הזה. מבחינת זירה אטלנטיס תמיד יודע לספק את הסחורה והוא יודע להוציא מכל אחד קרב טוב ועל כן מקומו ברשימה הזאת.

פנטאגון ג׳וניור
אם אנחנו כבר באווירת הלוצ׳ה בואו נפרגן ללוצ׳דור הכי טוב היום הלוא הוא פנטאגון ג׳וניור. פנטאגון תמיד יודע להוציא קרבות פסיכיים וכל קרב שלו מדהים, הדמות שלו מעולה והוא ללא ספק מצליח ליצור עניין בכל חברה שהוא נלחם בה. אני לא אופתע אם אנחנו נראה את פנטאגון בזירה של ה-WWE תוך כמה שנים מכיוון שהוא נמצא גבוה ברשימה שלהם אבל עד אז מקומו ברשימה הזאת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מר לוצ׳ה ליברה (flickr)

האחים בריסקו
ג׳יי ומארק בריסקו הם הפירוש למחלקת הטאג של ROH. ג׳יי ומארק מחזיקים בשיא של הכי הרבה אליפויות טאג של ROH וכל הקרבות שלהם פסיכיים ברמה שאני עד היום בטוח שהם אשכרה דפוקים בשכל, הפסיכיות הזאת בחיים לא הייתה עוברת מסך ב-WWE ולכן זה חיובי שהם מעולם לא דרכו שם.

האחים בריסקו (sportskeeda)

מנאמי טויוטה
והגיע הזמן לקצת ייצוג נשי. מנאמי טויוטה היא המתאבקת הכי טובה בהיסטוריה מכל בחינה. אין מישהי שיכולה להתחרות באטלתיות של מנאמי כיום. מנאמי בנתה את היאבקות הנשים היפנית במו ידייה ובזכותה יפן התמלאה במתאבקות מדהימות כמו קיירי סיין, אסקה ויו שיראי ואחרי 30 שנה שבה היא רק נהייתה מתאבקת טובה יותר טויוטה פרשה.

אומנם קוראים לה טויוטה אבל היא הפרארי של היאבקות הנשים (profightdb)

מוטור סיטי מאשין גאן
הטאג טים הכי גדול בהיסטוריה של TNA מן הסתם ראוי להערכה. אלכס שלי וכריס סאבין הסתובבו בכל העולם וכבשו עוד ועוד פסגות ואספו אליפויות וכוכבים, הקרבות שלהם עוברים בצורה קלילה וכייפית ולאחר שאלכס שלי ספק פרש מהיאבקות מחלקת הטאג של אימפקט מיד נראתה ריקה יותר. ללא ספק אי אפשר להתעלם מהם ולכן מקומם ברשימה.

הפנים האמיתיות של אימפקט (Pinterest)

קאזוצ׳יקה אוקאדה
הפנים של NJPW הוא מתאבק מיוחד במינו והוא נחשב לאחד האנשים שהטו את הכף בהיאבקות המודרנית. לאחר שנים ארוכות שבהן ל-WWE לא היו מתחרים באופק הקרב שלו עם קני אומגה בקינגדום 11 העלה את NJPW על המפה ולמרות גילו הצעיר הוא מחזיק בשיא של הריצה הכי ארוכה בתור האלוף של אחת האליפויות הכי יוקרתיות בהיאבקות – אליפות ה-IWGP.

הגשם כבר כאן (sportskeeda)

ג׳יי לית׳ל
כאשר ROH עמדו בפני ריידים רבים של טאלנט ג׳יי לית׳ל נכנס לתמונה קיבל על עצמו את המשימה להיות הפנים של הארגון והוא נהפך לאחד הכוכבים הכי בולטים בההיאבקות. לית׳ל הפך לאלוף הכפול הראשון של ROH במסע להפיכת אליפות הטלוויזיה ליוקרתית וזה היה בדיוק שינוי הפאזה שהוא היה צריך ומאותו רגע הוא מכונה של קרבות מדהימים שבהחלט הפכה אותו לאחד המוצרים הכי חמים בעולם.

דאבל טראבל (rolling stone)

וולטר
המתאבק הכי גדול באינדיז "המחתרתיים" (תרתי משמע). וולטר מחזיק ב-3 אליפויות עולם שונות וזה לגמרי מהסיבה שמגיע לו. הוא קורע את התחת שלו כבר 13 שנים ומוציא קרבות מדהימים עם מהירות פסיכית שלא מתאימה לאנשים בגודל שלו ומצליח להדהים אותי כל פעם מחדש. בהחלט שמח לראות אותו מקבל מה שמגיע לו ובעתיד הוא יזכר בתור אחת האגדות הכי גדולות בהיסטוריה של ההיאבקות.

הדבר הכי גדול שקורה באינדיז (sportskeeda)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort