יש קראפט בשער: השוער מנע הפסד של הרטה, דורטמונד שוב לא מנצחת

המחזור ה 19 בבונדסליגה נפתח עם משחק מסקרן, כאשר הרטה ברלין אירחה את בורוסיה דורטמונד.
המארחים הגיעו למשחק הערב, לאחר 2 הפסדים רצופים, אחד בגביע ואחד בליגה, כאשר הם גם לא כבשו בשני המשחקים הללו, 2 ההפסדים קטעו רצף של חמישה משחקים ללא הפסד עבור ברלין, בהם היא מנצחת שלושה ובדיוק כשחשבו שהיכולת של הקבוצה מתחילה להזכיר את זו של העונה שעברה, הקבוצה חזרה להפסיד וחוסר היציבות מרחף מעליה כבר תקופה ארוכה.
מנגד, האורחים מדורטמונד, חווים גם הם עונה מטלטלת ולא יציבה, הקבוצה שבשנים האחרונות הייתה מועמדת לאליפות וקראה תיגר על באיירן מינכן, נמצאת כעת במקום הרביעי, בפער של 15 נקודות מהמוליכה מינכן, חניכיו של שטוגר מציגים יכולת לא רעה במחזורים האחרונים, כאשר הקבוצה מנצחת 4 משחקים מתוך 6 המשחקים האחרונים שלה ועושה רושם שהיא חוזרת לעצמה.
הערב האורחים מדורטמונד רצו לעלות זמנית למקום השני ולעשות צעד נוסף אל המקומות הראשונים שיובילו בסיום העונה לליגת האלופות, המארחים מברלין רצו לנשום קצת אוויר ולהתרחק מעט מהתחתית הלוהטת.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, שתיהן שלחו הרבה שחקנים קדימה וניסו לכבוש שער מהיר, אך לא נרשמו מצבים מסוכנים מצד שתי הקבוצות.
דקה 19' מצב ראשון מעניין במשחק, התקפת צירופים נהדרת של המארחים מברלין, מסתיימת ברגליים של וייסר, הקשר ממצב נוח יחסית, על סף הרחבה, בעט כדור חזק, אך מעל השער.
דקה 21' הרטה מתקרבת, כדור חופשי לזכותה, וייסר ניגש לבעוט, הפעם היה קרוב יותר עם בעיטה שעלתה מטרים ספורים מעל השער.
דקה 30' שוב מצב להרטה, שוב מצב נייח, הזווית הייתה לא נוחה אך לזארו, סובב כדור נהדר לפינה הקרובה של בורקי והיה קרוב מאוד להיכנס, נעצר רק ברשת החיצונית.
דקה 32' כדור קרן של הרטה ברלין, הכדור הוגבה טוב למרכז הרחבה, הבלם סטארק עלה מעל כולם ונגח כדור חזק, למזלו של בורקי, הכדור חלף על פני הקורה ויצא.
דקה 35' מצב נהדר לאורחים, התקפה נהדרת של הצהובים שחורים, הסתיימה אצל סאנצ'ו, הקשר הצעיר חדר לרחבה ומ 5 מטרים במקום לבעוט לעבר השער, בחר במסירת הרוחב וההגנה של הרטה הצליחה להרחיק את הסכנה, מזל גדול למארחים, סאנצ'ו עם קבלת החלטות שגויה, יכל במצב הראשון של קבוצתו, להעלות אותה ליתרון.
דקה 37' דורטמונד התעוררה, כדור חופשי ששלח גצה למרכז הרחבה, הורחק לא טוב והגיע אל טופראק, הבלם נותר לבדו ללא כיסוי וניסה בעיטה מהאוויר, הכדור שלו נבלם על ידי הגנת המארחים.
מחצית ראשונה חלשה ללא הרבה מצבים, הסתיימה בתוצאה מאופסת.

המחצית השניה נפתחה, על הצד הטוב ביותר עבור הרטה, התקפה נהדרת של המארחים, הכדור הגיע לדודה, שחדר לרחבה והציא כדור רוחב נהדר לסלקה, מאחורי הגנת האורחים, כל שנותר לחלוץ לעשות, זה לדחוק מקרוב ולקבוע 0-1 ברלין.
דקה 55' דורטמונד החלה להתעורר והכתיבה את הקצב בדקות אלו, פוליסיץ', היה הפעם עם הניסיון, הקשר השתחרר מהשמירה עליו ועל סף הרבה, שלח כדור חזק, אך למרכז השער, קראפט היה עירני והדף את הכדור.
דקה 61' הרטה בהתקפה מתפרצת נהדרת, מצליחה לכבוש, פס עומק לעברו של קאלו, הקשר באחד על אחד, בעט כדור חלש שהתגלגל לכיוון השער ועבר את בורקי, אך לרוע מזלו של קאלו, התערבות של סלקה, שנגע בכדור והיה בעמדת נבדל, הביאה לפסילת השער, חוסר מזל עבור המארחים וכמה חבל שסלקה נגע בכדור ולא אפשר לו להכנס.
דקה 70' דורטמונד חזרה למשחק, השער שלה היה באוויר והנה היא כבשה, סאנצ'ו ניצל טעות בהגנת המארחים, שלא הצליחו להרחיק כדור קל, הקשר חדר לרחבה ועם הגבהה מדודה לראש של שינג'י קגאווה, סידר לו שער קל ואת השיוויון של דורטמונד, 1-1

דקה 81' הזדמנות נהדרת של דורטמונד לעלות ליתרון, איסק השאיר לסאנצ'ו כדור נהדר בעקב, הקשר חדר לרחבה וממצב קורץ מול קראפט, בעט כדור לא מדויק, שיצא החוצה, הרטה ניצלה
דקה 85' דורטמונד חיפשה אחר שער הניצחון, הפעם היה זה תורו של טוליאן, כדור שהורחק לא טוב על ידי הגנת הרטה, הגיע אל טוליאן, שבעט כדור חזק מהאוויר, קראפט מת איברים ושמר את הרטה בחיים.
דקה 86' מטווח של האורחים, שינג'י קגאווה מכניס צ'יפ מעל הגנת הרטה, לכיוונם של שרלה ואיסק, כאשר השני השתלט על הכדור ובעט חזק מהאוויר, שוב קראפט היה שם במקום כדי להציל את הרטה, מזל גדול למארחים.

המשחק נגמר, חלוקת נקודות, דורטמונד יכולה להרגיש מאוכזבת, מחצית שנייה טובה שלה ורק יכולת נהדרת של קראפט, בשער של המארחים, מנעה את מלוא 3 הנקודות משטוגר וחניכיו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

הרכבים: הרטה ברלין- תומאס קראפט, מרווין פלטנהארט, פאביאן לוסטנברגר, ניקלאס סטארק, מיצ'ל וייסר, פר סקיילבראד, ארן מאייר, סלומון קאלו (ולדימיר דארידה 83'), אונדרייז' דודה (מת'יו לקי 76'), ולנטינו לזארו, דאבי סלקה.

בורוסיה דורטמונד– רומן בורקי, ז'רמי טוליאן, עומר טופראק, סוקרטיס פפסטאטופולוס, לוקאס פיסצ'ק, ג'וליאן וויגל, ג'דון סאנצ'ו, מריו גצה (אלכסנדר איסק 67'), שינג'י קגאווה, כריסטיאן פוליסיץ' (ירמולנקו 87'), אנדרה שרלה.

 

תוצאות נוספות הערב מרחבי היבשת:

ליגה צרפתית:

קון- מארסיי: (2-0), למארסיי כבשו, פאייט (55') בפנדל וטאובין (74')

 

ליגה ספרדית:

חטאפה- אתלטיק בילבאו: (2-2), לחטאפה כבשו, מולינה (21'), שרשם גם החמצת פנדל בדקה ה 51', אנחל (74'), לבילבאו כבשו, וויליאמס (13') וגארסיה (48') בפנדל.

 

ליגה הולנדית:
אוטרכט- אלקמאר: (1-1), לאלקמאר כבש סבנסון (55'), דסרס (74') איזן עבור המארחים.

 

ליגה פורטוגלית:
ויטוריה סטובאל- ספורטינג ליסבון: (1-1), לספורטינג כבש פרננדס (30'), אדיניו (94'), כבש בפנדל עמוק בתוך תוספת הזמן וחילץ נקודה עבור הביתיים.

 

ליגה טורקית:
קסימפסה- אלניאספור: (2-3), ללאלניאספור כבשו, קראקה (15') ואקבאבה בפנדל (45'), לקסימפסה כבשו אדוק עם צמד (22', 71') ודיאן מנצח את המשחק עבור קסימפסה בדקה ה 88'.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort