מד כוח שבוע 12: ספינה שטה ספינה טובעת

ברוך שובכם לפינתי השבועית בה אני מדרג את הקבוצות לפי כוחם. השבוע גם אם קבוצה ניצחה, יש מצב שהיא נפלה בדירוג, וכך צפויות גם לקבוצות שהפסידו עלייה בדירוג. אז מה קרה השבוע? ספינתם של הוייקינגס ממשיכה לשוט לאיי הפלייאוף, בעוד בזים תקפו ספינת פיראטים שכעת יש לה חור בקרקעית. יחד עם זאת הסטילרס והקארדינלס ניצחו השבוע בזכות שערי שדה, טאליב יצא לצוד שרשראות, והפאנתרס היו ממש כמו הסרט החדש של ליגת הצדק (ללא סופרמן). הדירוג קיבל טלטלות מכל כיוון וכעת כדאי להבחין בשינויים, אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב למה לטעמכם מגיע לקבוצתכם מקום טוב או פחות טוב מהנתון פה, קריאה מהנה!

הערה: החל מהשבוע:

  • קבוצות שלא יכולות לעלות לפלייאוף יסומנו באדום
  • כאלה שיבטיחו את מקומם בפלייאוף יקבלו צבע ירוק
  • אלה שיבטיחו את מקומם בראש הבית יקבלו צבע כחול
  • ואלה שיבטיחו שבוע פלייאוף ראשון חופשי יקבלו צבע סגול.

1. פילדלפיה איגלס (מאזן: 10-1) (שבוע שעבר מקום: 1)
לא דופקים חשבון לאף אחד כאשר יתרון הביתיות זה הדבר שצריך להגיע אליו בסוף השנה. איגלס רמסו את הברס ונשארו שוב ראשונים. שימו לב לדבר המטורף שהצליחו להגיע אליו: האיגלס נתנו לברס אך ורק 8 העברות לדאון ראשון, שזה יותר מכמות יארדי הריצה של הברס באותו משחק (6 יארדים), שבוע לאחר שהברס רצו ל222 יארדים מול הליונס. איגלס ינסו להגיע ל10 נצחונות רצופים השבוע במשחק סאנדיי נייט מול סיאטל.

2. ניו אינגלנד פטריוטס (9-2) (3)
השבוע חגגו בארצות הברית את חג ההודיה ה-״ת׳יינקסגיבינג", מבחינת ניו אינגלנד זה היה ה-"גרונקסגיבינג" – רוב גרונקאוסקי היה לוהט, ובריידי מצא אותו פנוי לטאצ׳דאון פעמיים מול הדולפינים. דיון לואיס רץ למעל 100 יארדים בפעם הראשונה בקריירתו, רקס בורקהד צבר 2 טאצ׳דאונים. הפאטס כרגע משחקים כאילו לא היו בעיות מעולם, אך עדיין הם לא נקיים מבחינת איבודי כדור כמו בשנה שעברה. לבילס יש התקפה שמתקשה למצוא את הסגמון שלה בהתקפה, אחלה של נקודה שבזכותה הפאטס יכולים לרמוס קבוצה כמוה בשבוע הבא.

3. פיטסבורג סטילרס (9-2) (2)
פאקרס חסרי רודג׳רס הצליחו לערער קצת את אוהדי הסטילרס במשחק הפריים טיים של יום ראשון. על אף משחק ההתקפה המדהים של שלישיית הקילר ביז: ביג בן, לביון בל ואנטוניו בראון, ההגנה שהותירה בקלות שחקנים ללא שמירה כמעט הפסידה את המשחק. כריס בוזוול שפספס נקודה לאחר טאצ׳דאון אחד, לא פספס בעיטת פילד גול לניצחון. סביר להניח שהריבאונד של ההגנה יהיה חזק בשבוע הבא מול סינסינטי: קבוצה שהקבוצה היחידה שהפסידה לבנגלס בפער דו ספרתי הייתה הבראונס פעמיים, שאר הקבוצות היו פחות מ5 נקודות מאחור.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

4. מינסוטה וייקינגס (9-2) (4)
הוייקינגס עברו בהצלחה את המשוכה הגדולה ביותר שלהם בכדי לכבוש את ראשית הבית שלהם – הדטרויט ליונס. במשחק בו קייס קינום וההתקפה ניצלו את הרגע כל פעם שרק ההגנה סידרה להם את הכדור, קינום זרק לשני טאצ׳דאונים לטייט אנד קייל רודולף ואף רץ בעצמו לאחד. מינסוטה קרובים מתמיד לכבוש את ראשית הבית עכשיו, ואולי מול אטלנטה שבוע הבא הם ייכבשו כבר מקום בטוח בפלייאוף.

5. לוס אנג'לס ראמס (8-3) (6)
הצוות שמונהג על ידי שון מקביי, המאמן הצעיר בליגה לדור הנוכחי, לא נעצר לרגע. הדרייב הראשון כבר הוביל לטאצ׳דאון מצויין לסמי ווטקינס. לא רק שהראמס ניפצו את רצף הנצחונות של הסיינטס, הם גם ניפצו את רצף 10 השנים של הקבוצה במאזן שלילי. הראמס כעת נמצאים בכביש המהיר לפלייאוף, וגם הקארדינלס בשבוע הבא לא נראים כמו פס האטה בשביל ג׳ארד גוף והראמס.

6. ניו אורלינס סיינטס (8-3) (5)
הסיינטס כבשו את הפסגה כבר ברצף נצחונותיהם, אבל הראמס היו גדולים עליהם. מתאם ההגנה ווייד פיליפס יצא גיבור, שכן הגנת הראמס הגבילה את דרו בריס ל246 יארדי מסירה כאשר רק 96 מהם בשלושת הרבעים הראשונים. מי שכן קידם את הסיינטס היה הרוקי הפרפורמר אלבין קמארה שהצליח לפלוס את דרכו לריצת טאצ׳דאון של 74 יארדים בסוף הרבע הראשון, קמארה חזר לאנדזון גם בדרייב מאוחר, אבל הסיינטס לא היו מספיק טובים בשביל להגדיל את רצף הנצחונות ל9. סיינטס יארחו את קארולינה למשחק השני והאחרון שלהם נגדם לעונה, והפעם, המנצחת תשלוט בבית הNFC דרום.

7. קארולינה פאנתרס (8-3) (7)
זוועת הזוועות קרתה השבוע לקאם ניוטון, שלא מסר לטאצ׳דאון אחד השבוע והשלים רק 11 מסירות מול הג׳טס. מי שניצח את המשחק בשביל קאם שאכזב בעיקר בסוף המשחק היו ההגנה וצוות הספיישל טימס. קאם אמר על המשחק משפט יפה: "תמיד שמעתי על המושג ניצחון מכוער אבל מעולם לא שמעתי על הפסד מקסים", כך הפאנת׳רס השבוע פלסו לעצמם עוד W לעונה המוצלחת שלהם. שבוע הבא אין מקום למשחק מכוער, הסיינטס נאבקים עימם על המקום בהובלת הבית, ואף אחת לא תרצה לוותר על ההזדמנות פז הזו.

8. טנסי טייטנס (7-4) (13)
טנסי שהתקשו מעט לנצח את הקולטס, עולים 5 מקומות אל המקום השמיני לשבוע. בסופו של יום אלו היו דריק הנרי ודימארקו מארי שהתעלו בסוף המשחק והובילו את טנסי לניצחון. כעת לטנסי יש את מאזן 11 המשחקים הטוב ביותר שלהם מאז ה10-1 שלהם ב2008. כעת, בכדי לשלוט בצורה יותר טובה על הבית הרענן שלהם, ניצחון מול הטקסנס ייגרום לאושר גדול.

קייל רודולף מודה לליונס על ניצחון משמעותי (The Viking Age)

9. אטלנטה פאלקונס (7-4) (10)
לאחר עונה רעה במונחיו, חוליו סוף סוף הביא את המכה: 12 תפיסות ל253 יארדים ו2 טאצ׳דאונים, זה פעמיים כמות הטאצ׳דאונים שהשיג בעשרת המשחקים שקדמו לזה. אטלנטה התחילה את היום שני משחקים מאחור במירוץ להובלת הבית, כעת היא נמצאת מאחורי הפאנתרס והסיינטס רק בפער ניצחון אחד, והובלתם על הבית מאוד אפשרית שכן עוד לא הגיעו לשני מפגשיהם מול הסיינטס ואל שבוע 17 מול הפאנתרס. בינתיים שבוע הבא יהיה קרב משלהם מול הוייקינגס, נראה מי יותר גבר.

10. סיאטל סיהוקס (7-4) (12)
עם הניצחון של סיאטל על הניינרס, ראסל ווילסון נהפך לקוורטרבק בעל כמות הנצחונות הכי גדולה ב6 השנים הראשונות שלו עם 63, ולא תאמינו מי היה במעמד זה לפניו – ג׳ו פלאקו! בכל מקרה הסיהוקס מתקדמים לעבר משחק קשה הרבה יותר בשביל לשמור על הסיכויים לפלייאוף, פילדלפיה מחכה להם.

11. ג'קסונוויל ג'גוארס (7-4) (8)
הקארדינלס גמרו את רצף הניצחונות של ג׳קסונוויל, שובו של קלאיס קמפבל למדברי אריזונה לא השפיע על אף העובדה שהוא השיג שם טאצ׳דאון הגנתי. הגנת הג׳אגס כשלה בלשמור על הרסיברים ובלבלבל את בליין גאברט במשחק המסירה. אך בסופו של יום, כמו בהרבה מהמשחקים בליגה, אלו עם הכדור בדרייב האחרון עם התקדמות טובה – בדרך כלל הם אלו שינצחו את המשחק. כך קרה וכך פיל דוסון שכבר הכניס שערי שדה 3 פעמים במשחק, הכניס את הרביעי מ57 יארדים. הג׳אגס יארחו את הקולטס בשבוע הקרוב, וכרגע סביר להניח שהג׳אגס (ומקווה גם שלאונרד פורנט שטיפה צנח לאחרונה) יוכלו לחזור לעצמם.

12. בולטימור רייבנס (6-5) (14)
החזקה מבין החלשות, בולטימור ניצחה שוב משחק מול קבוצה בלי הקוורטרבק הפותח שלה. ה"רקדן האירי" אלכס קולינס שלט בהתקפה בעיקר ברדזון, איפה שפלאקו בדרך כלל מסתבך. ההגנה של בולטימור ובראשה טרל סאגס מנעו המון הזדמנויות התקפיות של טום סאבאג׳ והטקסנס. כעת, אם הרייבנס רוצים להמשיך להיות יציבים בתור הקבוצה השישית מהAFC לפלייאוף, יצטרכו לנצח מתנדנדת אחרת בשם הדטרויט ליונס.

13. לוס אנג'לס צ'ארג'רס (5-6) (15)
פיליפ ריברס מתקן את הצ׳ארג׳רס לטובה, ומי היה מאמין שהקבוצה שהתחילה את העונה במאזן 0-4 תגיע למצב בו היא ניצחון אחד מאחורי הצ׳יפס בקרב על הובלת הבית? ריברס מסר ל3 טאצ׳דאונים 434 יארדים וללא חטיפה בכלל, רייטינג קוורטרבק של 149.1 שזה כמעט מושלם. מגיע גם הרבה תודות לדזמונד קינג שגם שם חותמת בצד ההגנתי השבוע, אבל לצוות הבעיטה מגיע סטירה ללחי: 3 פספוסי בעיטת נקודה שאחרי טאצ׳דאון. בכל מקרה, הצ׳ארג׳רס ימשיכו את ריצתם מול הבראונס, רק את הצ׳ארג׳רס ניצחו הבראונס בשנה שעברה, מאז לא ניצחו משחק עונתי אחד.

14. קנסס סיטי צ'יפס (6-5) (9)
מבין חמשת הקבוצות שניצחו את הצ׳יפס בעונה המסחררת הזו, רק הסטילרס ממוקמים מעל הצ׳יפס בדירוג. הריידרס, הקאובויס, הג׳ייאנטס ועכשיו גם הבילס הם קבוצות שכרגע נוטות לפספס את ההזדמנות שלהם על הפלייאוף השנה. משמעות השם "קארים" בערבית זה נדיב, טוב על הבריות, השבוע קארים האנט היה נדבה נחמדה מאוד רק לצד הבילס: 17 יארדי ריצה, כל כך מעט שאלכס סמית׳ רץ ליותר יארדים ממנו. הצ׳יפס יכלו לנצח לאורך כל המשחק עד לחטיפה בשתי דקות האחרונות של טרדייויוס ווייט. הצ׳יפס מתקשים לנצח, 5 מתוך 6 המשחקים האחרונים היו הפסדים, והג׳טס עלולים להיות השישי מתוך 7 אם הצ׳יפס יאבדו את כוחותם שוב.

15. אוקלנד ריידרס (5-6) (16)
רסיבר אחד נפצע, רסיבר אחר מושעה, אבל עדיין מנצחים את הברונקוס המאכזבים. טאליב הצליח לגרום לקראבטרי השעיה של 2 משחקים, כך שכעת כמעט הכל מונח על כתפיו של דרק קאר. אגב, בזכות הברונקוס, הריידרס סוף סוף הצליחו להוסיף את החטיפה הראשונה שלהם לעונה, הגיע הזמן באמת. למזלם של אוקלנד, הג׳ייאנטס הם היריבים הבאים.

16. דטרויט ליונס (6-5) (11)
לדטרויט הייתה משימה אחת חשובה במסע שלה בחודש האחרון – לנצח את הוייקנגס וכך לצמצם את הפער לניצחון אחד מאחוריהם. במקום זה, דטרויט נכשלו והגדילו את הפער ל3 נצחונות. כעת לליונס יש סיכוי גדול יותר לעלות כקבוצת וויילד קארד שוב, כאשר היא תצטרך לתת את כל כולה ולקוות שקבוצות אחרות יפשלו. בולטימור שגם הם נלחמים חזק על מקום בפלייאוף יאבקו בליונס בשבוע הבא.

דזמונד קינג מודה להתקפת הקאובויס על פיק סיקס קל (Hawk Central)

17. באפלו בילס (6-5) (21)
הבילס מתחרים כעת על המקום השישי בפלייאוף, והם ניצחו ניצחון חשוב מול קבוצה חזקה בשעת התפרקותה. לאחר שלוש שבועות בהם הגנת הבילס מוותרת על 30+ נקודות במשחק, סוף סוף הם מגבילים את משחק הריצה ומכריחים את אלכס סמית׳ לטעות. המטרה של הבילס חייבת להיות הפלייאוף, והרבה מהטעויות אותם ביצעו היו בגלל אי תפקוד ראוי של ההתקפה: טיירוד טיילור הוא קוורטרבק שלרוב יעדיף לקחת את הכדור לעצמו לרוץ איתו רחוק, בעדיפות על למסור אותו. מקדרמוט לאורך העונה סידר לטיילור מטרות כמו זיי ג׳ונס, ג׳ורדן מאת׳יוס, וקלבין בנג׳מין בכדי לראות אם הוא יכול באמת להסתדר עם יותר נשק בעמדת התופסים, כרגע נראה שטיירוד פחות אוהב את המסירה בכללי. נגד ניו אינגלנד קשה לנצח כאשר משחקים רק בריצה או רק בתפיסה. חובה עליהם להתעשט איכשהו תוך שבוע, וסביר להניח שזה רחוק מלקרות.

18. וושינגטון רדסקינס (5-6) (18)
לאחר מחצית ראשונה משעממת עם 9 פאנטים (הרחקות כדור) ותוצאה משעממת של 3-3, קירק קאזינס שוב לקח את המושכות ומסר שני טאצ׳דאונים בדרייבים מצויינים לג׳וש דוקטסון וג׳יימיסון קראודר שבכלל שלט במשחק עם 7 תפיסות ל141 יארדים יחד עם אותו טאצ׳דאון. לולא הפיק סיקס שמסר קאזינס, המשחק היה פחות צמוד, אבל הרדסקינס היו כבר לפני המשחק הפייבוריטים. וושינגטון יהיו שוב במשחק פריים טיים בחמישי והפעם מול קבוצה מסובכת נוספת הלא היא הדאלאס קאובויס.

19. דאלאס קאובויס (5-6) (17)
בדאלאס שנה שעברה תוך כדי הדיון הסוער על למי לתת את פרס רוקי השנה, היו דעות חלוקות בין אם זה דאק פרסקוט או יחזקאל אליוט. השנה זה די ברור מי היה אמור לקחת פרס זה. דאק בשנתו השנייה נקלע למצבים בהם קו ההתקפה שנפצע מעט לא מצליח להחזיק מספיק את קו ההגנה בכדי לשמור עליו, עכשיו למרות שדאק הוא סקראמבלר נהדר, חטיפות מתבצעות, וכבר 5 בהיעדרותו של זיק. כל זה בלי אפילו לחתור לכיוון הגנת דאלאס שפספסה טיקולים בסיסיים על קינן אלן וטיירל וויליאמס. דאלאס יארחו את הרדסקינס בחמישי הקרוב, המקום בראשות הבית נראה רחוק ובלתי אפשרי, אבל למקום בפלייאוף יש איזה כמה אחוזונים נחמדים.

20. גרין ביי פאקרס (5-6) (24)
ההתקפה של ברט האנדלי הכתה חזק לאורך כל המשחק, ולרגע היה נראה כאילו אהרון רודג׳רס הוא זה שמשחק. כל טאצ׳דאוני התפיסה של הפאקרס היו של 39 יארדים ומעלה, מהלכים בהם ראו פספוסי טיקולים ושמירה איזורית במקום לכיוון הכדור. גרין ביי כמעט השיגו את הניצחון השני שלהם העונה בהעדרות רודג׳רס, אבל לא יכלו לעצור את אנטוניו בראון שקירב את הסטילרס מספיק קרוב בשביל בעיטת שער שדה של בוזוול לניצחון. תקוות הפלייאוף עוד קיימת, אבל תלויה בהמון מזל, טמפה ביי זה משחק אפשרי לניצחון אם יוכל האנדלי לבלבל כמו השבוע את ההגנה.

21. סינסינטי בנגלס (5-6) (19)
מחיאות כפיים לבנגלס שניצחו את הבראונס שוב! כן כן, הבנגלס קרעו לבראונס את הצורה, הפעם רק ב14 נקודות אבל עדיין זה הופך את הבנגלס לקבוצה שהכי מתעללת בבראונס השנה. המדד הזה הוא מדד עצוב מאוד שכן שאר הנצחונות של הבנגלס היו בפחות מ5 נקודות הובל כל אחת. בכל מקרה, דבר שכן הרשים השבוע היה ג׳ו מיקסון, שכל כך הרבה פעמים העונה התאכזב שלא יכל לרוץ לקו תחילת המהלך כאשר באוקלהומה היה בקלות מביא משחקים של מעל 100 יארדים. השבוע מיקסון רצח את הגנת הריצה של הבראונס שממוקמת בעשיריה הראשונה בקטגוריה זו: 114 יארדים וטאצ׳דאון. ביום שני הקרוב, הבנגלס יצטרכו להקהות שינייהם מול הסטילרס שיתחרו מולם לאחר הופעה הגנתית טעונת שיפור מול הפאקרס, מה שעלול לבשר הופעה הגנתית יותר טובה מול הבנגלס.

22. יוסטון טקסנס (4-7) (20)
בתחילת העונה סאבאג׳ הילל את עצמו בתור הקוורטרבק המתאים להוביל את הקבוצה, כנראה גם בהזדמנות השנייה שניתנת לו העונה הוא מאכזב. שחקן אחד שלא מאכזב כעת הוא דיאנדרה הופקינס, שלא מאט בכלל לא משנה איזה קוורטרבק ימסור לו: 1004 יארדים, 9 טאצ׳דאונים, ורק 3 הפלות העונה. יוסטון עלולים להעניק לטייטנס הובלה על הבית בשבוע הבא, לצערם בדיוק הפוך ממה שהיה בתחילת העונה.

23. אריזונה קארדינלס (5-6) (29)
הנצחון של הקארדינלס על הג׳אגוארס השבוע הייתה נקמתו המתוקה של הקוורטרבק המחליף השלישי של אריזונה, בליין גאברט, על הקבוצה שעשתה חילופים כדי לעלות בבחירה ולקחת אותו בבחירה העשירית סה"כ ב2011. גאברט השלים 22/38 ממסירותיו ל241 יארדים ו2 טאצ׳דאונים. פיל דוסון היה השחקן שקבע את היתד בניצחון העצום על ג׳קסונוויל עם שער שדה ממרחק עצום של 57 יארדים, הארוך ביותר בקריירתו של פיל דוסון בן ה42. הקארדס היו צריכים ניצחון כזה כבר הרבה זמן. מדברי אריזונה יארחו בקרוב את הראמס, אריזונה הפסידה רק פעמיים במדבר עד כה ועוד לא הושפלה ל20 הפרש בבית, אבל הראמס כבר הראו פעם אחת למלכת אנגליה כי כאשר הציפורים יוצאים משם הם קבוצה אחרת, ניצחון על הראמס יהיה הרבה יותר מפתיע.

24. טמפה ביי באקנירס (4-7) (22)
ספינת הפיראטים טובעת, וכנראה תוך שבועיים אנחנו גם נגיד להתראות לסיכויי הבאקס לפלייאוף. פיצפאטריק המחליף של ווינסטון שוב הביא ביצוע פושר מאוד, 27 מסירות שהושלמו מתוך 44, 4 המרות בנסיון שלישי מתוך 11, ולא טאצ׳דאון אחד לרפואה. טמפה ביי צריכים אולי לשמור את הכוחות לשנה הבאה, בינתיים משחק מול גרין ביי יוכל לתת להם עוד קצת תקווה.

ג׳ו מיקסון מודה לבראונס על החופשה שלקחו בשמירה על הריצה (Bleacher Report)

25. ניו יורק ג'טס (4-7) (27)
ג׳וש מקאון מצא את רובי אנדרסון באנדזון פעמיים, כאשר הטאצ׳דאון הראשון היה מעשה אומנות של מקצוענים ברמת פלייאוף ומעלה. מאוד מצער שלמרות המשחק המעולה של שני השחקנים המצויינים האלה, לא הושג ניצחון. ההסתבכות המצערת לקראת סוף המשחק בנסיון לחזור מההובלה המאוחרת של קארולינה, היא זו שכאבה מאוד למקאון שזרק באותו יום ל3 טאצ׳דאונים ו307 יארדים. הג׳טס יארחו את קנסס סיטי שמסתבכים גם הם לנצח. לאחר ההפסדים לאחרונה מול הג׳ייאנטס והבילס, הג׳טס יכולים למצוא את עצמם הפייבוריטים כל עוד החיבור בין מקאון לאנדרסון וקרס יישאר סנסציוני.

26. מיאמי דולפינס (4-7) (26)
הדולפינס החלו לעשות קאט על הסצנות של קאטלר וכעת הם סומכים על מאט מור, רק סומכים יותר מדי לפעמים. 17 מהלכי ריצה לעומת 36 (2 מהם היו ריצות של מור), ולצערם של הדולפינים זה גרם ל7 סאקים ו2 חטיפות פלוס פאמבל. טאצ׳דאון הגנתי של רשאד ג׳ונס על טעות של התקפת הפאטס זה נחמד, אבל לא מגיע בכל משחק. מיאמי יתמודדו בקרב מול מי שהוגדרו בעלי ההגנה החזקה ביותר בליגה בשנתיים האחרונות – דנבר ברונקוס שיבואו ללא אקיב טאליב, ללא קוורטרבק, וללא ביטחון בכלל.

27. שיקגו ברס (3-8) (25)
אירוח לא נעים כל כך בפילדלפיה עשה לברס רע מאוד. סה"כ 140 יארדים וכ23 דקות של משחק מלא באכזבות וחוסר התקדמות, עדיין איכשהו הם יצאו מהמשחק עם 3 נקודות. משחק מול הפורטיניינרס בשבוע הבא יוכל לעודד את אותם אוהדים מאוכזבים שצפו בזוועות השבוע.

28. אינדיאנפוליס קולטס (3-8) (30)
ושוב עוד משחק מתווסף לאוסף המשחקים של הקולטס בהם הם מובילים במחצית אך עדיין מפסידים את המשחק. הפעם טנסי תיקנה את הגנת הריצה שהייתה מעולה בתחילת המשחק, ואילו אינדיאנפוליס הסתפקה בשער שדה במחצית השנייה. היעד הבא של בריסט והקולטס הוא הג׳אגוארס, וכנראה גם להם הם יחלקו ניצחון מקדם לעונה.

29. דנבר ברונקוס (3-8) (23)
מאז שבוע 5 דנבר נמצאים בבעיה קשה לנצח, זו הפעם הראשונה ב50 שנה האחרונות שדנבר מפסידים 7 ברצף. יחד עם זאת, אקיב טאליב של דנבר ששוב חימם עניינים גרם להשעיות מהמשחק שלו ושל שני שחקני ריידרס, גייב ג׳קסון שניסה להפריד בינו לבין השני – מייקל קראבטרי והשרשרת שלו. בכל מקרה, ריידרס היו גדולים גם הם על הברונקוס, השאלה לשבוע הבא היא אם עכשיו גם מיאמי יהיו גדולים עליהם בשבוע הבא.

30. סן פרנסיסקו פורטיניינרס (1-10) (31)
24-6 לקראת סיום, הרי כבר אין סיכוי באמת לנצח, אז מה זה משנה מי עושה את הדרייב. קייל שנהאן מחליט דווקא לקראת סוף הדרייב האחרון של המשחק לתת את המושכות לידיו של ג׳ימי גראפולו, והתוצאה – טאצ׳דאון ראשון לניינרס למשחק. אז הפיגור היה 11 נקודות במקום 18, אבל לפחות עכשיו אנחנו שוב שמים לב לקוורטרבק היותר טוב. בשביל העונה הזו זה כבר לא הכי משנה, הניינרס כבר לא יוכלו לשחק בינואר השנה, אבל אולי מול שיקגו שבוע הבא יוכלו להשיג ניצחון שני לעונה.

31. ניו יורק ג'ייאנטס (2-9) (28)
חג ההודיה לא הועיל השנה לניו יורק ג׳ייאנטס שנפגשו מול הסקינס בערב יום חמישי. ההתקפה של ניו יורק ביישה ברמות והטאצ׳דאון היחיד שלהם הגיע מג׳אנוריס ג׳נקינס בחטיפה מוחזרת לטאצ׳דאון. יאמר לשבחם של ההגנה שבאמת נתנה לקירק קאזינס להיאבק כל המשחק, אבל התקפה שמצליחה להמיר לנסיון ראשון רק 2 מתוך 14 נסיונות שלישים זה לא מספיק. את השבוע הבא יבלו הג׳ייאנטס, שכבר איבדו כל סיכוי להיות בפלייאוף השנה, באוקלנד.

32. קליבלנד בראונס (0-11) (32) 
יו ג׳קסון חוזר להוביל מול הקבוצה שבזכותה הוא שוב מאמן, אבל שוב לא מצליח למצוא דרך לנצח. מאזנו של ג׳קסון בתור מאמן הבראונס השנה הוא 1-26, קטסטרופה. בשבוע הבא, יוכלו ג׳קסון והבראונס לנסות להשיג ניצחון חוזר על הצ׳ארג׳רס שהיו היחידים להפסיד לבראונס ב2017. הבעיה היחידה היא שהצ׳ארג׳רס נמצאים באטרף לנצח את ביתם המתקשה, בינתיים כדאי לבראונס לדעת איך לעצור את משחק הריצה שלא כמו איך שעשו זאת מול ג׳ו מיקסון השבוע.

רובי אנדרסון מודה לפאנתרס על שמירה מעולה, אבל עדיין מצליח למצוא מקום לתפוס את המסירה המעולה של מקאון (Jets Wire)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (2)

  1. חחחח קורע

  2. שבוע הבא הסטילרס ירדו ל10 כשהבנגלס יקרעו להם את התחת

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort