מד כוח שבוע 9-10: כי קו שבור לא סגור זה לא צורה

שבוע 10 מאחורינו, והמון קרה מאז הדירוג הקודם: קוורטרבק קריטי נוסף נפצע וגמר את העונה, קו ההתקפה הטוב בליגה חווה את סרט האימה של היצ׳קוק רק בגרסת של בזים, הסוסים שוב נשארו באורווה, והבנו שיש מצב שסוף סוף יש אפוטרופוס לאריות. 🙂

עתה נצפה בדירוג לקראת השבוע הקרב ובא בליגה המסקרנת כל כך:

1. פילדלפיה איגלס, 8-1 (+-0)
כבר עכשיו ניתן להגיד שפילדלפיה השתפרה מאז העונה הקודמת גם אם הם יפסידו כל משחק שנותר. בשבוע שעבר ראינו את דנבר כנבלה לטרף של הנשרים, וזו הייתה נבלה מסריחה מאוד. 3 השלמות בדאון שלישי מתוך 13 נסיונות, רק 35 יארדי ריצה, ו14 עבירות ל105 יארדים, וזה עוד לפני שמסתכלים על הסטטיסטיקות של ברוק אוזוויילר. איגלס נחו השבוע בשביל המפגש הראשון שלהם מול הקאובויס בדאלאס, עם הגבלת הריצה של האיגלס החזקה בליגה, מי יוכל למלא את מקומו של זיק כראוי?

2. פיטסבורג סטילרס, 7-2 (+-0)
כאשר קבוצות חלשות מבקשות מיריבותיהם לדבר אליהם בגובה העיניים, הסטילרס הם הקבוצה הראשונה שתסכים. פיטסבורג נתנו לקולטס להוביל 17-3 בתחילת הרבע השלישי, אבל לאחר מכן שלטו בכדור בשני הצדדים באופן רגוע ומתון, 17 נקודות רצופות וניצחון. הסטילרס שוב הם הקבוצה היחידה בביתם שניצחה השבוע, והם כרגע בהפרש של 3 נצחונות מעל הרייבנס בהובלת הבית. אין לחץ, ולכן משחק כמו יום חמישי מול טנסי ייחשב כבונוס, אבל רצוי לנצח בשביל לשמור גם על ההובלה בתחרות על יתרון הבייתיות בפלייאוף.

3. ניו אינגלנד פטריוטס, 7-2 (+-0)
הפאטס עומדים על רצף 5 נצחונות לעונה ורצף 12 נצחונות חוץ. ההגנה הולכת ומשתפרת ועמדת הרנינגבק הייתה מאוד דומיננטית מבחינת הניקוד במשחק. הברונקוס הפסידו לפאטריוטס בשני מפגשים רצופים בפעם הראשונה מאז 1966, וההפסד שקרה אמש מצמרר. בריידי המצויין מסר ל3 טאצ׳דאונים ול9 רסיברים שונים, וידע מצויין לאכול את הזמן מהשעון בדרייבים שקיבל. את רצף הנצחונות בחוץ יוכלו לשדרג ל13 אם ינצחו את הריידרס בשבוע הבא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

4. לוס אנג'לס ראמס, 7-2 (+2)
מאז ההפסד לסיאטל, הראמס לא מוכנים לעצור לרגע. הקבוצה הראשונה בליגה מבחינת ממוצע נקודות למשחק, ושלישית במניעת ממוצע נקודות ליריב – הלוס אנג'לס ראמס הם הריל דיל. ג׳ארד גוף מאז השבוע החופשי זרק ל7 טאצ׳דאונים ללא חטיפה אחת, ביצוע כל כך טוב שאפילו טוד גרלי (הרנינגבק הרביעי בליגה מבחינת יארדי ריצה וראשון מבחינת טאצ׳דאוני ריצה) היה מוכן לעשות פחות נסיונות ריצה בשביל יותר נסיונות מסירה לגוף. מינסוטה יארחו לראמס חברה בשבוע הבא וזה לא יעבור בשתיקה, שתי קבוצות בעלות תהליך עצום של שיפור לאורך העונה המטורפת הזו בקרב חסר תקדים.

5. מינסוטה וייקינגס, 7-2 (+2)
שודדי הים האירופאים בעלי קסדות הקרניים הסדוקות עוד איכשהו שטים אל עבר המטמון. עוד לא נוצר חץ מספיק טוב בשביל לפגוע בסירה האיכותית עליה הם נמצאים, תשאלו את הרדסקינס שהצליחו להכניע את קייס קינום לשתי חטיפות ועדיין לא גברו עליו ועל הוייקינגס. קינום גם השלים 21 מסירות מ29 נסיונות ל304 יארדים ו4 טאצ׳דאונים! הוייקינגס גם הצליחו לשלב את מקינון ומארי בריצה בצורה סבירה ומועילה, וכרגע גם את הרסיברים דיגס ות׳ילן שנחשבים אחד מצמדי הרסיברים החזקים יותר בליגה. נגיחת איילין בשבוע הבא תוכל אולי ליצור חור בקרקעית הסירה, אבל השאלה היא אם השחייה של הראמס אליהם תעייף אותם עד אז.

6. ניו אורלינס סיינטס, 7-2 (+3)
הבילס הבקיעו ראשונים ואחרונים, אבל בין לבין הבקעות אלה, הסיינטס לא נתנו מנוחה לבאפלו שניסו לפחות לעמוד מנגד. יש צמד שכבר צריך להכין סכמת משחק חריפה כדי לעצור אותם, הרנינגבקים מארק אינגרם ואלווין קמארה שב33 נסיונות ריצה רצו ל237 יארדים ו4 טאצ׳דאוני ריצה! מי צריך בכלל את אדריאן פיטרסון? כל זה יחד עם משחק המסירה שעדיין לא מאכזב מצידו של דרו בריס המדוייק, וההגנה שהמריאה השנה בסטטיסטיקות. שמונה נצחונות רצופים נשמע לי כמו דבר מעולה אם תצליחו להגיע לזה שבוע הבא מול הרדסקינס.

7. קנסס סיטי צ'יפס, 6-3 (-2)
ארבעת המשחקים האחרונים של הצ׳יפס מדאיגים יותר מכל דבר אחר: מלב העובדה שהקבוצה הפסידה 3 מתוך ארבעת המשחקים האחרונים, קארים האנט רץ ל48.5 יארדים בממוצע לעומת 121.6 בחמש הראשונים. אלכס סמית׳ בעקבות חוסר העקביות של האנט צריך לקדם את הקבוצה בכוחות עצמו במסירה, מה שכרגע עוד לא נראה שעובד בצורה מקסימלית, כרגע ניתן ללמוד איך להיות דבר שכזה משחקנים כגון ג׳ארד גוף וקארסון וונץ, כל שצריך זה רק לקוות שסמית׳ לא יאבד ביטחון. בינתיים תנוחו, הג׳ייאנטס הם יריביכם שבוע הבא, קבוצה שנראה כאילו תוותר מראש.

8. קארולינה פאנתרס, 7-3 (+2)
הפאנתרס נכנסים לשבוע החופשי שלהם במאזן מעודד מאוד, הקבוצה בעלת אחת מההגנות היותר משופרות. במשחק בו קו ההתקפה נתנה את הזמן לשני הקוורטרבקים, זה היה קאם ניוטון שהפציץ: 60% אחוזי הצלחת מסירה ל254 יארדים ו4 טאצ׳דאונים ללא חטיפות כלל, ככה ניוטון משחק כאשר לא ניתן להפילו מאחורי קו ההתקפה. שבוע החופש שלהם גם יוכל להתרחב לשבועיים כל עוד יימנעו צרות בניו יורק מול הג׳טס.

הינו דמות הגוף – ג׳ארד גוף (Bleacher Report)

9. ג'קסונוויל ג'גוארס, 6-3 (+2)
במשחק צמוד ומוזר כל כך, היגוארים היו האחרונים להגיב ולקבוע את הניצחון. למרות העובדה שהבעיטה לשער הניצחון קיבלה נגיעונת מאדריאן פיליפס של הצ'ארג'רס, ג'וש לאמבו קבע את הניצחון בחגיגת כדורגל מוכרת בה החליק על הברכיים. זה רצף 3 הנצחונות הראשון של ג׳קסונוויל מאז 2013, נתון עצוב ומשמח בו זמנית. היעד הבא, ניצחון רביעי ברציפות – קליבלנד בראונס.

10. טנסי טייטנס, 6-3 (+7)
עם 72 יארדים ב18 נגיעות בכדור, 2 טאצ׳דאוני ריצה ותפיסת טאצ׳דאון הניצחון – דימרקו מארי היה הגיבור של הניצחון על הבנגלס. טנסי מאז החלמתו של מארכוס מאריוטה לא מתכוונת לעצור וכעת עומד המועדון על 4 נצחונות רצופים. את הרצף היפה הזה יוכלו פיטסבורג להפיל בחמישי הקרוב, המשחק הקשה ביותר בשביל טנסי בלו"ז העמוס שלהם.

11. סיאטל סיהוקס, 6-3 (-7)
נהיה טרנד מעניין של הסיהוקס לנצח באריזונה, את הקארדינלס של המאמן ברוס אריאנס הסיהוקס נצחו בכל המפגשים באריזונה מלבד התיקו 6-6 של שנה שעברה. סיאטל הגבילה את אדריאן פיטרסון, וגרמה לג׳ימי גרהאם לעבוד יותר זמן באנדזון כך שייתפוס 2 מסירות שם. בינתיים בעוד הסיהוקס נמצאים כעת מאחורי הראמס בקרב על בית הNFC מערב, עתה סיים את עונתו את אחד מגדולי הקורנרים בדורנו – ריצ׳ארד שרמן. עכשיו תהיה בעיה מול חוליו ג׳ונס והפאלקונס בשבוע הקרוב, בעיקר לאות העובדה שגם ג׳רמי ליין כבר לא מופיע במדי סיאטל, מי יישמור על חוליו המפלצתי?

12. אטלנטה פאלקונס, 5-4 (+-0)
דאלאס איבדו את זיק אליוט בגלל השעיה, ובכך הלך להם כרגע אחד מחודרי הקווים מהטובים בליגה, אז אדריאן קלייבורן שחקן קצה בקו ההגנה של הפאלקונס חשב שהוא צריך להיות מחליפו של אליוט כשמדובר בלחדור את הקו. קלייבורן לא נח כל אותו ערב וצבר 6 סאקים על פרסקוט, 2 הכרחות איבוד כאשר הוא גם שלט באיבוד אחד. קלייבורן מצטרף לפרד דין, דריק תומאס ואוסי אומניורה למקום השני אי פעם בסאקים למשחק אחד, רשימה מיוחדת מאוד. אה, ואטלנטה הצליחה להשיג את הניצחון בזכותו. אטלנטה תחכה ליום שני בערב לקרב הפריים טיים החזק של השבוע, באיצטדיון הרועש בסיאטל, מול הסיהוקס של פיט קארול וראסל ווילסון.

13. דטרויט ליונס, 5-4 (+5)
ליונס השתחררו מההפסד לסטילרס בצורה מעולה, בה ניצחו מאז שתי קבוצות שכרגע קל מאוד לנצחם, הפאקרס והבראונס. סטאפורד שוב עשה כמן קאמבקון חמוד מול הבראונס בו זרק ל3 טאצ׳דאונים במחצית השנייה של המשחק. הקורנרבק קוואנדרה דיגס היה אחראי לפציעתו של דישון קייזר הקוורטרבק של הבראונס, אך יצא מזה באופן נקי מאוד. אין לדטרויט נצחונות קלים – כך אומר ג׳ים קאלדוול המאמן של הליונס, גם הברס בשבוע הבא יהיו משימה לא פשוטה לנצח.

14. דאלאס קאובויס, 5-4 (+-0)
מתגעגעים לזיק אליוט? ובכן, עכשיו זה הרבה יותר ברור. דאלאס בעלת יחידת הריצה המפוארת ביותר בכמה שנים האחרונות, ידועת קו ההתקפה האיכותי ביותר בליגה בזמן זה, הביאה את הביצוע המאכזב ביותר שיכלה לבקש. בהיעדרותו של זיק וטיירון סמית (הטאקל המוביל של דאלאס, מהטובים בתפקיד בליגה), צ׳אז גרין עמד לו רפוי ומסכן ונתן לקלייבורן (ראו מקום 12) דרך חופשית אל פרסקוט 6 פעמים. גרין הודיע לתקשורת "אני חייב להיות טוב יותר, ההפסד עליי". וואו אחי, אין מצב, רק תעשה טובה צ׳אז ותגביר קצב, איגלס בפתח שבוע הבא וזה לא יהיה לך קל לעצור את המהירות בקו ההגנה שלהם.

15. וושינגטון רדסקינס, 4-5 (+-0)
מאזן שלילי עם חלק מפתיע מאוד, הרדסקינס לא קרובים להוביל בביתם, אבל הם יכולים להזיק לכל מי שרק טיפה מהסס. הם הצליחו לעשות זאת מול סיאטל לפני שבועיים, אבל לא מול הוייקינגס השבוע. די ג׳יי סוורינג׳ר היה אולי אחד מהתותחים בצד של וושינגטון לאחר שהכניע את קייס קינום לשתי חטיפות בשני מהלכי התקפה רצופים, אבל נו באמת, קטן על הוייקינגס לטפל בכאלה טעויות. "עונת רכבת ההרים" על פי דברי הקורנר ג׳וש נורמן, תמשיך לכיוון עוד קבוצה ברצף נצחונות מרשים הלא היא הניו אורלינס סיינטס.

16. אוקלנד ריידרס, 4-5 (+6)
היה לנו שקט השבוע מהריידרס, ואולי טוב שכך. בשבוע שעבר לינץ׳ מצא לעצמו זמן טוב להכנס פעמיים לאנדזון, מול אחת מהגנות הריצה הפחות טובות בליגה. ג׳ארד קוק תפס 8 פעמים ל126 יארדים. ודרק קאר נתן משחק פושר מאוד, טאצ׳דאון וחטיפה ב70% מסירה ל300 יארדים. לא צריך יותר מדי בשביל לנצח קבוצה כמו הדולפינים, שכן ראינו בשבוע החופש של הריידרס את מאורעות מאנדיי נייט פוטבול. היציאה של הריידרס חזרה למתכונת השבועית תהיה באירוח של זוכי הסופרבול האחרון הפאטס, האם יוכלו לתת הופעה הדומה לשל יריביהם לבית הצ׳יפס? אולי עם ביצוע התקפי יותר חזק נוכל להניח שכן, אבל הסטנדרט זה עדיין לסמוך על בריידי.

פינה נטושה – הקורנר ריצ׳ארד שרמן גמר את העונה (SI)

17. באפלו בילס, 5-4 (-9)
באפלו שהייתה אחראית לחניקות של קבוצות כגון הברונקוס והפאלקונס, כעת נחנקים הם בעצמם. עוד נותר להם לו"ז קשה בו ייתחרו פעמיים מול הפאטס ועוד פעם מול הצ׳יפס, העניינים מתחילים להיות גרועים מבחינת מיקום בפלייאוף אם בכלל זה אפשרי עדיין מבחינתם. להרשות לעצמכם להפסיד ככה משחקים חשובים מול הג׳טס והסיינטס זה חסר הצדקה, והיכן לעאזל נעלמה ההגנה שראינו בתחילת העונה? לפחות נהניתם מלראות את ניית׳ן פירמן בדרייב חסר הפואנטה בסוף המשחק. צ'ארג'רס שבוע הבא גם יכולים לבוא חזק בהתקפה, אבל האם הבילס עד כדי כך חנוקים?

18. בולטימור רייבנס, 4-5 (+3)
בולטימור יצאו מהמשחק מול הטייטנס לפני שבועיים בבושת פנים, כעת הם הפסידו 3 מארבעת המשחקים האחרונים. ג׳ון הארבו קיווה שהמשחק הזה מול הטייטנס ייתן להם מומנטום אל תוך השבוע החופשי, אך לכל דבר שעשו בין אם זה היה טאצ׳דאון של מייק וואלאס או חטיפה של אריק וודל, מאריוטה השיב בהתאם. למזלם, הם יוכלו להשיג מומנטום בגרין ביי שכעת משחקים ללא השחקן החזק שלהם – אהרון רודג׳רס.

19. לוס אנג'לס צ'ארג'רס, 3-6 (+-0)
"הפסד בלתי נסלח" כדברי אנת׳וני לין, מאמן הצ'ארג'רס. ובכן, מה אפשר כבר לומר על המשחק המוארך הזה? הייתה עוד תקופה במהלך המשחק בה היה אפשר לשאול את עצמינו מי באמת רוצה לנצח יותר במשחק הזה, שתי הדקות האחרונות לפני ההארכה כללו שתי חטיפות, פאמבל, ועבירת התגרות. האובדה שג׳וש לאמבו (בועט שבעבר שחק עבור הצ'ארג'רס) הוא זה שקבע את הניצחון של הג'אגס הכי ייכאב לצ'ארג'רס. בינתיים יש להתאמן לקרב חזק נגד הבילס, בלי אכזבות הפעם פליז.

20. יוסטון טקסנס, 3-6 (-7)
לפני שבועיים יוסטון קיבלה תשבוחות מכל מקום אפשרי לאחר ההתחלה המטורפת שאליה דישון ווטסון הגיע, אבל לדאבונם של יוסטון – ווטסון גמר את העונה לאחר קריעת הרצועה הצולבת באימון מול הקולטס. אין יותר גרוע מלקרוע את זה באימון, וכשמדובר באימון למשחק מול הקולטס – בכי תמרורים! אז ההפסדים מול הקולטס והראמס בשבועיים האחרונים מוצדקים מאוד, טום סאבאג׳ זה מתחרז עם גארבאג׳ (פח) אחרי הכל. אולי סאבאג׳ יוכל לתת ניצחון עידוד כזה שבוע הבא מול הקארדינלס, אבל הקבוצה על מאזן 3-6 מאחור בקרב על המיקום בפלייאוף, ללא שחקן מלהיב כמו ווטסון וכלום מוטיבציה בהגנה.

21. סינסינטי בנגלס, 3-6 (+3)
שני הפסדים רצופים, אבל עדיין עלייה במד כוח. קרב חזק מאוד הביאו הבנגלס בעיקר מול הטייטנס שרק עד 36 השניות האחרונות של המשחק היו בשיא המתח והדאגה. איי ג׳יי גרין שניצל מהשעיה לאחר האגרופים שנתן לג׳יילן ראמזי בשבוע שעבר, השיג השבוע 115 יארדים וטאצ׳דאון גדול של 70 יארדים. אנדי דלתון היה הקוורטרבק היותר טוב מבין השניים שפתחו ומסר ל2 טאצ׳דאונים ו265 יארדים, אבל גם פימבל את הכדור פעמיים. שבוע הבא ייתחרו הנמרים מול הסוסים הפצועים של דנבר, משחק בו הגנת סינסינטי ללא ספק יכולה להיות המשמעותית יותר, בעיקר בזכות העובדה שוונטז בורפיקט לא מושעה.

22. דנבר ברונקוס, 3-6 (-6)
האם באמת נחוץ לדבר על המחזה המכוער שאירע לדנבר במהלך השבועיים האחרונים? ההגנה שניצחה את הסופרבול ה50 ויתרה בשבועיים האלה על 95 נקודות! ההתקפה בזמן הזה כללה סך הכל 39 נקודות, שזה פחות משתי התוצאות של יריביהם באותם משחקים. כמו כן מדובר ביריבות בעלות מאזנים הרבה יותר טובים מהם, אבל זה היה נראה יותר כמו מלחמת התשה. רצף חמשת ההפסדים של דנבר עלול לגדול בשבוע הבא אם לא יידעו איך להתמודד עם הבנגלס בבית.

23. גרין ביי פאקרס, 5-4 (+-0)
עם 5:29 לסיום המשחק, מסירה של ברט האנדלי לדאבנטה אדאמס לטאצ׳דאון נעלה את המשחק בפלדלת. האנדלי סוף סוף הצליח לסיים משחק עם ניצחון בעוד שהפאקרס עד כה צולעים ואיכשהו כעת במאזן חיובי. מלבד רודג׳רס הפצוע, נפצעו במשחק טאי מונטגומרי ואהרון ג׳ונס הרנינגבקים, נותר הרוקי ג׳מאל וויליאמס בריא ושלם כרגע אך לא אופתע אם מונטגומרי יחזור. גרין ביי יארחו את הרייבנס בשבוע הקרב ובא, אולי ניק פרי יוכל לחתום שוב על 3 סאקים בזכות הפציעות בקו התקפתם של הרייבנס.

24. שיקגו ברס, 3-6 (-4)
והרי לכם הקבוצה הראשונה שמפסידה לפאקרס בהיעדרות אהרון רודג׳רס, שיקגו. לניק פרי היה 3 סאקים על הרוקי מיטשל טרוביסקי שהשלים רק 60% מהמסירות שלו ל297 יארדים וטאצ׳דאון בודד, כל זאת בעיקר בגלל ההגנה של הפאקרס שהצליחו להגביל את ג׳ורדן הווארד כל אותו משחק. הברס יתמודדו נגד עוד יריבת בית שבוע הבא – דטרויט ליונס, שבאים חמים מאוד לאחר 2 נצחונות רצופים.

פילד גולאסו – ג׳וש לאמבו כובש בהארכה (Orange County Register)

25. מיאמי דולפינס, 4-5 (+-0)
הדולפינס קיבלו חבטה קשה בדרכיהם במירוץ לפלייאוף, והרי כמעט כל עונה מבחינת הדולפינס בעידן בריידי זה יותר כמו מירוץ לאחד ממקומות הוויילד קארד. הפאנתרס היו יותר מדי בשביל הדולפינים: ההתקפה של הפאנתרס גילתה סוף סוף את ג׳ונת׳ן סטוארט שקבע 110 יארדי ריצה – הטוב שלו לעונה הנוכחית, כריסטיאן מקאפרי רץ לטאצ׳דאון ותפס טאצ׳דאון, ודבין פאנצ׳ס תפס 5 מסירות ל92 חארדים ו2 טאצ׳דאונים. בעוד שהדולפינים שחו להם במחשבות על איך לעצור את תקיפת הפנתר. שבוע הבא יערך המשחק שהיה אמור להיות בשבוע הראשון של העונה, מול הבאקס, שתי קבוצות מאכזבות מעט שייתחרו על תואר מי פחות מאכזב.

26. טמפה ביי באקנירס, 3-6 (+2)
בתחילת העונה מי היה מאמין שרייאן פיצפאטריק יהיה זה שייפתח מול קבוצתו הקודמת? משחק שחיכה 53 דקות ו55 שניות לטאצ׳דאון הראשון של המשחק, משחק שהתוצאה שלה דומה לבייסבול, חוסר איכות התקפי מוחלט לשתי הצדדים בהתקפה: פיצפאטריק השלים רק מחצית מסירותיו ל187 יארדים והשלים רק ל5 מטרות שונות, דאג מרטין לא יכל להתקדם מעל ל51 יארדים ב20 נסיונות, בקיצור – הגעגוע לג׳יימיס ווינסטון גובר. טמפה ביי בסוף היום כן ניצחו את המשחק תוך כדי טאצ׳דאון שנמסר לצ׳ארלס סימס עם שש דקות לסיום בכדי לקבוע הובלה רצינית של 15-3, הובלה של שני החזקות כדור לפחות. טמפה ביי ייסעו למיאמי בכדי לנסות לנצח עוד קבוצה מאכזבת העונה, המשחק של שבוע 1 קיבל את ספרת העשרות שלו 11, ממש כמו ערוץ קשת.

27. ניו יורק ג'טס, 4-6 (+-0)
אולי היה עדיף כבר ללכת למשחק של הבראונס. ניו יורק ג׳טס שנצחו בשבוע שעבר ביום חמישי את הבילס שהיו בעונה מרשימה מאוד, לא יכלו להתמודד מול שחקן העבר שלהם המחליף של ג׳יימיס ווינסטון – רייאן פיצפאטריק. ג׳וש מקאון היה סטטיסטית הקוורטרבק היותר טוב מבין השניים אבל עדיין השלים רק 20% מהנסיונות השלישיים של קבוצתו, חטף 6 סאקים, וגם חטפו לו. כנראה זה הקסם של יריבות בית, לנצח את אלה שיותר כיף לנצח, למה מה כיף בלנצח את הבאקס? הג׳טס ינוחו לפני שישחקו נגד יריבים יותר נחושים ויותר מאיימים בעיקר כאשר לא מאיימים עליהם קו ההגנה – הפאנתרס.

28. אריזונה קארדינלס, 4-5 (-2)
מדבר אריזונה לא החמיא הפעם לקארדינלס ששוב נאלצו להפסיד – רחוקים יותר מתמיד מההובלה לראשות הבית, וגם מהמקום בוויילד קארד. כבר במהלך הראשון של התקפת הקארדינלס, קאם צ׳אנסלור הסייפטי המשוגע של סיאטל הכניע את פיטרסון לפאמבל, וגם לאחר מכן גם טיקל אותו באנדזון שלו בכדי להעניק להגנת סיאטל סייפטי. פיטרסון נראה טוב מול קבוצות חלשות, ולכן הוא שחקן שתלוי ביריבה מולה הוא משחק, בינתיים דרו סטאנטון עוד לא השחקן האולטימטיבי שמתאים להחליף את קארסון פאלמר בתפקיד הרעוע ביותר שלהם. בעוד הקבוצה מאבדת זמן יקר מבחינת ניצול הכשרון הסורר בכמעט כל עמדה, משחק מול יוסטון בשבוע הבא יתן תקווה כלשהי להתקדמות קטנה בעונה חלשה כזו.

29. אינדיאנפוליס קולטס, 3-7 (-1)
ההתלהבות מהחטיפה של פייר דסיר בתחילת הרבע הראשון, הטאצ׳דאונים הענקיים של דונטה מונקריף וצ׳סטר רודג׳רס, איפה היא עכשיו? אינדיאנפוליס שוב נפלו בפח השינויים למחצית השנייה, בעשרת משחקיהם, כבר 7 פעמים שהם מובילים במחצית ומתוכם רק 3 נצחונות. איך אפשר לנחם קבוצה שנמצאת בריבילדינג מובהק? שבוע חופש כמובן! תפאדל אוהדי קולטס, מנוחה נעימה.

30. סן פרנסיסקו פורטיניינרס, 1-9 (+2)
האווירה של הניצחון הראשון היא תמיד אווירה מצויינת, אך למארקיס גודווין זו הייתה חווייה מעצימה שגרמה לו להשיג טאצ׳דאון על מהחלל כמה שעות לאחר שהלך לעולמו בנו בלידה שקטה. מארקיס גודווין כעת בתיקו עם פייר גרסון על הובלת הניינרס ביארדי תפיסה עם 500, יותר מכל שנה בקריירה הצעירה שלו. בכדי לעקל את האבידה ולהתכונן לקרב מייאש מול סיאטל סיהוקס, גודווין והניינרס ייכנסו לשבוע החופש שלהם.

31. ניו יורק ג'ייאנטס, 1-8 (-2)
הענקים יצאו פצפונים מול הניינרס והעניקו להם ניצחון ראשון לעונה, אבל השמועות מספרות כי זה היה מכוון. שחקן אנונימי הודיע כי השחקנים ויתרו על העונה תחת ניהול המשחק של המאמן הראשי בן מקאדו ולא רואים בו ראוי לאמן את הקבוצה. הדבר נשמע מאוד הגיוני בעיקר לאחר כמה וכמה מסיבות עיתונאים בהם מקאדו לא מצא נימוקים הגיוניים להפסדיהם, בקיצור, מאז עידן הג׳ל בשיערו של מקאדו, הקבוצה בהתרסקות. ההתרסקות תימשך בשבוע הבא מול הצ׳יפס, אין נראה שיש צורך בפירוט לגבי מה יקרה אז.

32. קליבלנד בראונס, 0-9 (-1)
הבראונס ממשיכים להיות הבראונס, והם חוזרים לתחתית הדירוג. ניהול השעון לקראת המחצית זה בעצם הדבר שמתאר בדיוק היכן הקבוצה נמצאת כרגע, וקליבלנד בוכייה. בואו נדבר רגע על הנקודות הטובות בהפסד התשיעי הנ"ל: אייזיה קרואואל רץ ל90 יארדים וטאצ׳דאון מול הגנת הריצה מהטובות בליגה, והבראונס הצליחו את כל ארבעת המרות הנסיון הרביעי. בינתיים יו ג׳קסון נמצא במאזן 1-24 בתור מאמן קליבלנד, המאזן הכי גרוע של 25 משחקים למאמן מאז 1960. קליבלנד תמשיך את מסע הסבל בשבוע הבא מול הג׳גוארס, כל זה כרגע עם סיכוי קטן שקייזר ישחק בשבוע הבא.

כמעט חוגגים סופרבול – הניינרס חוגגים את הניצחון הראשון (247Sports)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort