נסיך מצרים

למי שעוד לא מכיר את מוחמד סאלח צריך להתעדכן בדיל הזה של ליברפול. אולי בעקבות העברת ניימאר ההעברה שלו קצת התפספסה בעיניי הצופה הממוצע, אך זו בהחלט הייתה העברה מעניינת שמתחילה להתפתח בימים אלה אצל המרזיסיידרס. והשאלה שנשאלת בעולם מגיעה גם לפה- לאיזה כיוון הוא הולך? האם יגמר בטעם חמוץ כמו בצ'לסי או שיהפוך לכוכב בסדר גודל שהיה ברומא?

סאלח במעמד החתימה בליברפול (afrotonez)

לפני שאלה זו, צריך להגיד שמבחינת המצרים הוא כבר הבטיח את מקומו כאחד מהשחקנים המצרים הטובים בהיסטוריה ועד עכשיו בכל מחזור בליגת האלופות הוא נבחר לשחקן המחזור בהצבעה הפתוחה לקהל, בעיקר בעקבות מגזרו והאהדה שמקבל מכל המוסלמים ברחבי העולם. אך האם השחקן שלא לחץ יד לישראלים עוד במדי באזל נגד מכבי ת"א יצליח למתג את עצמו כשחקן גדול מול כל העולם? עוד נראה בעתיד.

סלאח פתח עונה זו עד עתה נהדר והוא עם ממוצע של מעורבות בשער (גול או בישול) כל משחק!! ובינתיים כל עוד קוטיניו שוקע במה שהיה יכול לעשות בברצלונה ומאנה פצוע, הוא סוחב את התקפת ליברפול עליו ובינתיים הוא אחד היחידים שמפיק מספרים בשני המפעלים. בשנה שעברה ברומא אגב, לא היה רצף משחקים בליגה שלא כבש שארך יותר מ-3 משחקים, מה שמראה על המשכיות נהדרת, ובכדורגל, המשכיות ומספרים נותנים לך מעמד של שחקן גדול.

אבל כפי שקבוצות למדו על בשרם בעבר, לא כל הנוצץ באירופה נוצץ בפריימר ליג. במילים אחרות, בעקבות האינטנסיביות הבלתי רגילה בפריימר ליג הרבה שחקנים שהיו מדהימים בליגות הטובות באירופה לא תמיד טובים באנגליה כמו לפני שהגיעו. מבחינת סלאח, שהגיע רק העונה, עדיין לא עמד בעומס הענק של הליגה האנגלית ויהיה מעניין לראות מה מצבו אחרי משחקי הכריסטמס המתישים ונראה אם יצליח לשמור על מספרים דומים, במידה ולא ייפצע מעומס המשחקים.

נקווה שגם באינטנסיביות של הפריימר ליג ישמור על המשכיות (espn)

עוד אספקט שחייב להיות לשחקן גדול ונראה שהוא משתפר בו זה המשחקים הגדולים, אלה שמודדים שחקן גדול באמת. בשנה שעברה היו לו רק שער ו-3 בישולים ב-8 משחקים גדולים ששיחק בליגה, מעט מידי בשביל שחקן שרואה עצמו מהטופ. השנה עד עתה עבר 5 משחקים גדולים (4 בליגה ועוד משחק חשוב באלופות מול סביליה) ויש לו כבר 3 שערים ובישול, עדיין לא נתונים גדולים אך בהחלט עם מגמת שיפור מהעונה שעברה. אם יצליח להמשיך בעלייה הזו הוא יוכל להצליח יותר ולהיות בורג משמעותי במלחמה בין ההתקפה הטובה להגנה הגרועה של ליברפול (אבל לא נפתח את זה) והרצון להגיע גבוה העונה בשני המפעלים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מה עם מספרים מול הגדולות? סאלח במדי רומא. (empire of the kop)

עוד יש להוסיף שסלאח הוביל את נבחרתו בפעם הראשונה מאז 1990 למונדיאל אחרי צמד במשחק שהעלה אותם סופית. כבר דיברנו על כמה העם (ובכללי העדה המוסלמית) אוהבים את הקיצוני, אך הוא יודע שלעשות מונדיאל טוב עם מצרים שכל העולם צופה בך, יכול לתת לו כבוד בעולם ואולי להקפיץ אותו ליעד חדש ועל הדרך להקפיץ את שכרו בכמה מיליונים טובים (ראו מקרה חאמס רודריגז בקולומביה במונדיאל הקודם), ואם באמת יצליח מבחינתו השמיים הם הגבול.

סאלח במדי מצרים. יצליח לעשות עם הנבחרת קמפיין גדול? (daily post)

לסיכום, יש הרבה משתנים בתעלומה שנקראת מוחמד סאלח בליברפול כמו ההסתגלות לפריימר ליג, המס' מול הגדולות, ההמשכיות לאורך עונה שלמה ועוד. לדעתי, ליברפול הולכת להרוויח מההחתמה הזו הרבה (מבחינת מספרים ומבחינת מכירה עתידית אם תהיה) והוא? השיא עוד לפניו…..

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית