לאומית – אלו שבעלייה ואלו שהירידה

המחזור העשירי בליגה הלאומית יפתח כבר ביום חמישי עם המשחק המרכזי ואחריו ימשיכו המשחקים בשישי וביום שני, ואחריו תיכנס ליגת המשנה לפגרה בת שלושה שבועות ותחודש ב 24/11.

הפועל כפר סבא – הפועל תל אביב (יום חמישי, לויטה, 19:00)

המחזור העשירי יפתח עם המשחק הראשון והמרכזי בין שתי היורדות מליגת העל בעונה החולפת. קברניטי הפועל תל אביב החתימו השבוע את קובי רפואה שיעבוד על הקווים במקומו של מוטי איווניר במטרה לעצור את ההידרדרות לאחר שהיא עם מאזן שלילי בשלושת המחזורים האחרונים, הפסד ושתי תוצאות תיקו. מולה תארח במגרשה הביתי הפועל כפר סבא הקבוצה הלוהטת בליגה עם 26 שערי זכות וכך גם בשיעורי הספיגה הנמוכים, 5 שערים בלבד בתעשה מחזורים לחניכיו של מסאיי דגו יש לציין מיד כי הירוקים טרם הפסידו העונה בליגה.  הימור: ניצחון דחוק של הפועל כפר סבא

קרב ישיר על פתיחת המחסור (עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב)

הפועל חדרה – הפועל קטמון ירושלים (יום שישי, עפולה, 15:00)
שתי הקבוצות יתמודדו לראשונה מזה שתי עונות בליגה א' צפון, כשבשתיהן ידה של קטמון היתה על העליונה. חניכיו של ניסן אביטל הראו נחישות ואופי רב כשביצעו מהפך בניצחון 4:2 על ראשון לציון לאחר שאף נקלעו פעמיים לפיגור. ניצחון זה עזר לקבוצה לצבור נקודות בעונה הבכורה בליגת המשנה, כשהיא עלתה בתום המחזור למקום התשיעי. חשוב לציין כי בארבעת משחקי הליגה האחרונים של חדרה נכשו למעלה מארבע שערים.
מנגד חניכיו של ליאור זדה התמקמו במרכז הטבלה לאחר שהמפגש עם הפועל תל אביב כאמור הסתיים ללא הכרעה, וזאת לאחר שבשמונת המחזורים האחרונים הפסידו פעם אחת בלבד ועם ארבעה תוצאות תיקו.
הימור: ניצחון של חדרה

הפועל רמת גן – מכבי הרצליה (יום שישי, רמת גן, 15:00)
עונת השפל של שני הקבוצות מגיעה לשעת שיא, כאשר שתי הקבוצות החיליפו מאמנים עימם השיגו ניצחון אחד בלבד בכל המסגרות. הפועל רמת גן כשפטריסיו סייג בעמדת המאמן תארח בביתה ותרצה להשיג ניעצחון בכורה העונה באצטדיון הביתי. מנגד חניכיו של משה סיני ינסו לנצל את התקופה הרעה של היריבה בכדי להצליח לזכות בנקודות שיצליחו להעלות אותה סופסוף מעל למקום האחרון כשהיא בשוויון נקודות ביחד עם נשר, ותקווה לכבוש שער שדה לראשונה מזה 180 דקות משחק.
הימור: מכבי הרצליה מפתיעה ומנצחת את הפועל רמת גן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
האם מכבי הרצליה תצליח להיחלץ מן המקום האחרון? (עמוד הפייסבוק של מכבי הרצליה)

הפועל פתח תקווה – בית"ר תל אביב/רמלה (יום שישי, המושבה, 15:00)
לאחר פיטוריו של אורן קריספין מעמדת המאמן בפתח תקווה, מי שהעביר את האימון בימים האחרונים היה לא אחר מאשר מאמן השוערים רפי כהן מאחר וגם עוזר המאמן תחתיו של קריספין התפטר יחד איתו. מלבד התסבוכת הניהולית באשר לאיוש עמדת המעאמן, מצבה של פתח תקווה ממשיך להיות רע כאשר היא נמצאת במקום השמיני לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון. מן העבר השני בית"ר תל אביב\רמלה נמצאת הבאור אחר לגמריי כשהיא רשמה בשבוע שעבר ניצחון רביעי רצוף כשהיא השתווה ליריבתה העירונית הפועל תל אביב ואף תוכל במחזור הקרוב לעבור אותה בטבלה.
הימור: ניצחון רב שערים של בית"ר תל אביב/רמלה

הפועל פתח תקווה בצומת דרכים: תצא לדרך חדשה או תמשיך להידרדר? (עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקווה)

עירוני ניר השרון – מכבי אח"י נצרת (יום שישי, גרונדמן, 15:00)
לאחר ששתי הקבוצות ניצחו במחזור האחרון מגיעות שתי הקבוצות שמהן לא היו יותר מידיי ציפיות בארון העונה, ניר רמת השרון התברגה במקום השביעי ואילו אח"י נצרת נמצאת במקום השני במרחק 4 נקודות מן כפר סבא מעליה ומהרודפות אחריה. שתי הקבוצות בהחלט יגיעו במטרה ברורה לחבר ניצחון נוסף במטרה ליצור רצף הצלחות.
הימור: ניצחון לאח"י נצרת

הפועל מרמורק – עירוני נשר (יום שני, רמלה, 19:00)
מפגש תחתית ראשון בין שתי הקבוצות, כשהמרחק בין השתיים עומד על 3 נקודות בלבד. למרות פתיחת עונה חזקה של חניכיו של ניסן יחזקאל עם שני ניצחונות הגיעו גם חמישה הפסדים. מולה נשר שעדיין מתרפקת על הניצחון מול הפועל תל אביב אבל תצטרך להבין כי היא צריכה להשיג ניצחונות בשביל להישאר ולא לרדת כבר בשלב מוקדם.
הימור: ללא הכרעה וללא שערים

הפועל נצרת עילית – הפועל עפולה (יום שני, גרין, 19:00)
דרבי העמקים, תארח נצרת עילית בביתה לאחר שניצחה את מכבי הרצליה וחזרה להשיג נקודות חשובות כשהיא מתמקמת במקום העשירי במרחק של 3 נקודות מיריבתה להתמודדות, חניכיו של אופיר חיים מנגד לא ראו ניצחון בחמשת משחקיה הליגה האחרונים, בניגוד למהלך הדברים בגביע הטוטו דווקא ניצחו ואף עלו לשלב הגמר, אך יש לציין כי מרבית הניצחונות של עפולה התקיימו במשחקי החוץ.
הימור: המשחק יסתיים ללא הכרעה

הפועל ראשון לציון – הפועל בני לוד (יום שני, ראשון לציון, 19:00)
חניכיו של ניר ברקוביץ' שבו למגרשם הביתי לאחר שהפסידו כאמור 2:4 מול חדרה למרות שכבר הובילו ביתרון שתי שערים. אך בשל חמשת הניצחונות שלה השנה היא נמצאת בחלק העליון בטבלה ומתמקמת במקום החמישי. בני לוד מנגד עדיין לא ניצחה במשחק חוץ העונה אך יכולה להיראות לאחר ניצחון חשוב על פתח תקווה בשבוע שעבר שהקפיץ אותה למקום ה 11 מעל האיזור המסוכן.
הימור: ניצחון לראשון לציון

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית