מד כוח NFL שבוע 8: קיל בילים

זה שוב הזמן הזה בשבוע, בו אני מנסה את מזלי לשערך מי מהקבוצות כעת חזקות או חלשות יותר. את האמת שהפעם לא היה צריך לשנות הרבה, איגלס, סטילרס, צ׳יפס, סיהוקס והפאטס שבמילא בצמרת לא זזו בכלל בגלל הנצחונות שלהם, אבל איכשהו היו כמה קבוצות שאכזבו וכמה שהפתיעו לטובה. אז יאללה מתחילים!

1. פילדלפיה איגלס, 7-1 (+-0)
33-10 זה תוצאה יפה מאוד מול קבוצה שעומדת כעת על מאזן של חצי עונה מלאה רק בהפסדים. הסטטיסטיקה שאמורה להדאיג כעת את האיגלס בכדי להשתפר בשבוע הבא מול הברונקוס עומדת דווקא בהצלחות בדאון שלישי: 4 מתוך 14, דנבר כעת ראשונה בליגה במניעת הצלחות בדאון שלישי – מה שאמור להיות קשה לאיגלס להתמודד כך מול ההגנה האימתנית שלהם. אולי ההגנה תצליח לנצל את התקפתם המתקשית.

2. פיטסבורג סטילרס, 6-2 (+-0)
סטילרס מגיעים לשבוע החופש שלהם עם מאזן מעולה עם טעם מר. דטרויט לא עמדו בהגנת הרדזון של פיטסבורג, ונכנעו לצעיר המפתיע ג׳וג׳ו סמית'-שוסטר. אגב, שוסטר כעת עלול להתמע בתור הרסיבר מספר 2 אחרי אנטוניו בראון הדומיננטי, ובעיקר לאחר הבלאגן שמארטביס ברייאנט מחולל על מעמדו בקבוצה. לסטילרס יש שבועיים להתארגן על סדנת ניהול זעם לברייאנט ולמשחק שאמור להיות מגוחך מול הקולטס בעלת ההגנה הגרועה בליגה במניעת נקודות.

3. ניו אינגלנד פטריוטס, 6-2 (+-0)
ניצחון שבא בעיקר (שוב) מהובלה במחצית הראשונה של המשחק. הגנת הפאטס החזיקה מעמד במחצית השנייה: לאחר שבמחצית הראשונה ויתרו למלווין גורדון על 115 יארדי ריצה וטאצ׳דאון, הרשו לו רק 19 יארדי ריצה במחצית השנייה. הפאטס ינוחו בשבוע הקרוב, ולאחר מכן יתמודדו מול הברונקוס בדנבר, הגנה מתוחכמת שיכולה להזיק עם התקפה שהתחלשה מכלום.

4. סיאטל סיהוקס, 5-2 (+-0)
במשחק מפוצץ בטאצ׳דאונים ורבע אחרון עם 4 שינויי הובלה – סיאטל יצאה מנצחת בעיקר בזכות העובדה שהיא הייתה עם הכדור בדקה האחרונה. הגנת סיאטל, על אף הענקת 38 נקודות ליוסטון חטפה 3 פעמים כאשר ארל תומאס החזיר אחת לטאצ׳דאון מרשים ביותר. שבוע הבא יארחו הסיהוקס את הרדסקינס, ואם יש משהו שכדאי לשפר למשחק הבא זה יהיה את מספר העבירות: מאז שהרדסקינס חזרו משבוע החופש – ממוצע העבירות של היריבות הוא 8 למשחק נגדם, לעומת הסיהוקס שמאז שבוע החופש שלהם עומדים על 12.5 עבירות למשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

5. קנסס סיטי צ׳יפס, 6-2 (+-0)
ניצחון חשוב בערב יום שני, ניצחון שמעניק לצ׳יפס יתרון משמעותי בהובלה בביתם, בעיקר לאחר העובדה שהם היחידים שניצחו השבוע מהבית הזה. אין כרגע קבוצה שהכניסה יותר נקודות מהצ׳יפס, זה אומר שהשנה ההתקפה לקחה צעד חשוב בהתבגרותה ובבטחונה בשחקניה. משחקו המדהים של טראביס קלסי הלילה שכלל 7 מסירות ל133 יארדים וטאצ׳דאון, ומדובר בטייט אנד שאינו רוב גרונקאוסקי, אולי השנה יהיה אפשר להכריע אותו כמוביל חדש בתפקיד עכשיו כשיש לו יותר יארדים ממנו.
גם ההגנה חטפה חופשי לטרבור סימיאן המתקשה, ובתור "ברוך שובך" נחמד לג׳מאל צ׳ארלס (רנינגבק העבר שלהם) הכריחו אותו לפאמבל שהוחזר על ידי מארכוס פיטרס לטאצ׳דאון הגנתי. בקיצור, לדאלאס יש המון על הראש בהיכון לקנסס סיטי.

6. לוס אנג'לס ראמס, 5-2 (+-0)
הקבוצה של שון מקביי בדרך לניו יורק השבוע, לאחר מנוחת שבוע החופש שלא בהכרך היו צריכים. זכור לי טוב טוב משנה שעברה פיק סיקס של לאנדון קולינס שנבע מהדפה של קו ההגנה – מבחינתי היה המהלך של השנה. לא יאמן ששתי הקבוצות נפגשות לאחר שנה בלבד ונראה כאילו יהיה פיק סיקס מהסוג הזה דווקא מהראמס הפעם. אחרי "משחק הידידות" הזה יהיה לראמס כמה משחקים פחות ידידותיים: טקסנס, סיהוקס, סיינטס, טייטנס ואיגלס מבין היריבות החזקות שיגיעו.

7. מינסוטה וייקינגס, 6-2 (+-0)
4 נצחונות רצופים, אבל משחק יותר מדי צמוד בלונדון, או לפחות בתחילתו. הויקינגים ייקחו את שבוע החופש שלהם יחסית ללא דאגה, אבל ישנם 5 שבועות של טרור לקבוצה החזקה כרגע בבית הצפוני של הNFC: ביקור אצל הרדסקינס בשבוע 10, אירוח לראמס בשבוע 11, ואז שבועות 12-14 יתפוצצו בביקורים אצל הליונס שכבר הביסום השנה, אצל אטלנטה הנחנקת וחונקת, וקארולינה היציבה. סה"כ מינסוטה מביאה עונת מופת עם קוורטרבק שלישי ורנינגבקים מחליפים, דטרויט יירדפו אחריהם ולכן שבוע החופש בא בזמן לעשות את הליטושים המתאימים לריצה לפלייאוף.

8. באפלו בילס, 5-2 (+1)
שבוע שעבר בתוכניתו של דיאון סאנדרס בה הוא מטלפן לשחקנים שהפציצו, סאנדרס טלפן ללשון מקוי לאחר משחקו המדהים מול הבאקס בו כבש 91 יארדים ו2 טאצ׳דאונים. מקוי הבטיח לסאנדרס שהוא גם ייתקשר אליו השבוע, וכך לאחר ביצוע של 33 מהלכים ל173 יארדים כוללים וטאצ׳דאון – מקוי קיים את הבטחתו וסאנדרס התקשר אליו שוב. באפלו הצטיינה בכללי לא רק בגלל העובדה שמקוי היה בלתי ניתן לעצירה, אלא גם בגלל 4 איבודי הכדור של אוקלנד ו0 טאצ׳דאונים מהרסיברים של אוקלנד. באפלו תתארח אצל הג׳טס בשבוע הבא, בפעם הקודמת שנפגשו השתיים זה היה בשבוע 1 ונאמר כי זו היריבה הקלה ביותר של באפלו השנה ויהיה לבאפלו נורא קשה לנצח השנה. ובכן, עם ההנהגה הצעירה והדינאמית של באפלו, נראה שזו הייתה אשלייה.

קיל ביל מס' 1 – לשון מקוי רוצח להגנת הריידרס את הנשמה (NewYorkUpstate)

9. ניו אורלינס סיינטס, 5-2 (+5)
5 הנצחונות הרצופים של הסיינטס זה כעת הרצף השני הכי טוב בליגה, ולא יאמן שכרגע הם הקבוצה החזקה בביתם הצפוף. הצמד קמארה ואינגרם נראה יציב מאוד: יחדיו הם עברו 100 יארדי ריצה, 70 יארדי תפיסה ו2 טאצ׳דאוני ריצה (למרות 2 איבודי כדור של אינגרם). דרו בריס היה יארד אחד רחוק מעוד משחק של 300 יארדים, מה שהיה משפר את שיא "מספר משחקי ה300+ יארדי מסירה בכל הזמנים" שבו הוא אוחז ללא תחרות קשה מדי. הסיינטס יוכלו להעלות את רצף הנצחונות ל6 כל עוד ינצחו את הבאקנירס בשבוע הבא, קבוצה בעלת ההגנה מקום 29 בויתור על יארדים – מה שייגרום להתקפת הסיינטס לנוע חופשי.

10. קארולינה פאנתרס, 5-3 (-2)
הפאנתרס הפסידו בשבוע שעבר לברס 17-3, אז השבוע הם החליטו לנצח את הבאקנירס 17-3. משחק זה כלל 3 גניבות של ההגנה, וניצול מוחלט של הפאנתרס בכל פעם שהבאקס עברו את אמצע המגרש (מלבד שער שדה אחד). הבאקס לא הגיעו לרדזון בכלל כך שיתרון מייק אבנס לא פעל כלל, והפאנתרס ניצלו כל טעות אפשרית בהתקפת טמפה ביי. הפעם לא נראה שיש סיבה שקאם ניוטון ייברח מהתקשורת. קארולינה תתמודד סוף סוף מול יריבת הבית שלה אטלנטה בשבוע הבא, משחק שיוכל יותר להבהיר לנו מי באמת שולט בבית המפוזר הזה שלהם.

11. ג׳קסונוויל ג׳גוארס, 4-3 (+-0)
בזמן השבוע החופשי של ג׳קסונוויל, מארסל דאריוס הטאקל ההגנתי הותיק של הבילס הועבר בטרייד מפתיע לג׳קסונוויל, אבל הדבר היותר מגניב כעת זה שהוא מצטרף למאליק ג׳קסון, יאניק אנגאקווי וקלאיס קמפבל לקו ההגנה המוכשר ביותר בליגה נכון לעתה. כדאי מהר לשנות את שם העיר ל"סאקסונוויל" בעיקר השבוע כאשר הם עומדים לעמוד מול קו ההתקפה מהגרועים בליגה – של הסינסינטי בנגלס. עד עכשיו, עד עכשיו הג׳גוארס מנצחים אך ורק אם היריבה לא עוברת 10 נקודות, לא תופתעו אם זה ייקרה גם במשחק הקרוב לאחר שסינסינטי ניצחה את הקולטס רק בנקודה אחת.

12. אטלנטה פאלקונס, 4-3 (-2)
לאחר 3 הפסדים רצופים, אטלנטה מנצחים את הג׳טס 25-20, וגם משם הם יצאו במזל לאחר שני פספוסי שערי שדה של צ׳אנדלר קאטנזרו. משהו השתבש באטלנטה, התקפה טופ 10 בליגה שמתקשה לזוז מול הגנה בוטום 10 בליגה. מאט רייאן לא ביצע טעויות במסירותיו, אבל כן בשליטת הכדור כאשר פימבל 3 פעמים ואיבד את הכדור בפעמיים מהם. בשבוע הבא נראה מי יותר מתקשה: אטלנטה או קארולינה. מה שבטוח לגבי הקרב הזה – לסיינטס יהיה מסלול קל יותר לאחר ניצחון של אחת מהן.

13. יוסטון טקסנס, 3-4 (-1)
בעידן הAFC הנוכחי, ישנם עד כ4 שנים עד היעלמותם של רות׳ליסברגר, בריידי וריברס מהמשחק, מה שיפנה את התחרות למאריוטה, קאר, ודישון ווטסון. כעת ווטסון נראה די לוהט וקבוצתו חיכתה לקוורטרבק שסוף סוף יוכל למשוך את מירב האיכות בשאר התפקידים לפלייאוף בכדי לנצח שם. לאחר המשחק מול סיאטל, על אף העובדה שהוא הסתיים בהפסד – אפשר כבר להבין שמדובר בשחקן עוצמתי ומשכנע. מאזנם של יוסטון שלילי כעת, אבל הוא ככל הנראה יחזור לנטרלי לאחר שבוע הבא מול הקולטס.

14. דאלאס קאובויס, 4-3 (+3)
אינכם בטוחים מתי אליוט יושעה או לא? תדעו דבר אחד חשוב לגביו: כל עוד נותנים לו עוד שבוע לשחק – הוא יטרוף את המגרש: 33 נסיונות ריצה ל150 יארדים ו2 טאצ׳דאונים בניצחון 33-19 על הרדסקינס. המצב של הקאובויס היה דבש כי בגלל התנועה הטובה שלהם, קירק קאזינס ביצע טעויות. במידה וזיק המזיק לא ישחק בשבוע הבא, דאלאס יצטרכו להמציא את עצמם מחדש מול הצ׳יפס.

15. וושינגטון רדסקינס, 3-4 (-2)
הפרצוף האמיתי של וושינגטון רדסקינס מתחיל להתגלות: אמנם כרגע הם מפסידים רק לקבוצות טובות, אבל זה לא מספיק. קחו למשל את באפלו של שנה שעברה, הפסידה רק משחקים קשים ובסופו של דבר לא קיבלה מקום בפלייאוף – כך ייקרה כנראה גם לרדסקינס נטולי משחק הריצה או רסיברים יציבים. כעת הפסד שלישי ברציפות זה אופציה הגיונית למה שייקרה לרדסקינס בסיאטל שבוע הבא, וזה לא רק בגלל יתרון הבית שלהם.

16. דנבר ברונקוס, 3-4 (+-0)
לאחר הניצחון על הקאובויס קמה בי תקווה שהברונקוס לא יירדו מתחת ל50% נצחונות, והנה זה קרה. 5 איבודי כדור בשלל צבעים, כאשר אחד ישירות הביא טאצ׳דאון הגנתי לצ׳יפס – פוטבול שפל. אז בשבוע הקרוב יתבצע הנסיון הקשה ביותר לעצור את רצף ההפסדים הנורא של דנבר – פילדלפיה איגלס, התקפה דינאמית שמוצאת פוטנציאל כמעט בכל רסיבר, ובעלת רצף הנצחונות החזק בליגה של 6 נצחונות רצופים.

יש דחיית השעיה, אין דחיית סיפוקים – זיק אליוט מנצל כל מהלך שנותנים לו לשחק (Bleacher Report)

17. טנסי טייטנס, 4-3 (+2)
מנוחה שלמה שמאריוטה רצה בה הייתה לטנסי השבוע, אבל הנה יחלו להם הפרפרים בבטן לקראת איימת השבוע: בולטימור רייבנס. לאחר הפירוק שביצעו לדולפינס בחמישי האחרון, יש מצב שטנסי יצטרכו להכין עצמם למפלצת הגנתית מדופלמת. אז איך מנצחים את הרייבנס? ובכן, תחילה יש לפעול בריצה, שכן בולטימור הם מקום 30 בליגה במניעת יארדי ריצה. אופציה נוספת להכות טוב את העורבים תהיה דרך טעויותיו של ג׳ו פלאקו, שכרגע עומד על חטיפה למשחק.

18. דטרויט ליונס, 3-4 (+-0)
הפסד שיעלה לליונס המון במהלך שארית העונה, כמובן שהם היו צריכים לקחת בחשבון שזה צפוי לקרות, אבל למזלם גם יריבם הוייקינגס הפסידו לסטילרס בתחילת העונה. כל פעם שרק נכנסו לשטח של פיטסבורג, ההגנה של הסטילרס לקחה את עצמה בידיים ומנעה מהתקפת הליונס לבצע תפיסה באנדזון. כמו כן, המשחק היה יחסית צמוד תודות להפלות כדורים מהרסיברים דאריוס הייוורד-ביי ואיליי רודג׳רס, אבל מי היה יכול במשחק הזה על ג׳וג׳ו סמית-שוסטר?
ביקור בגרין ביי חסרת המפקד הותיק שלה רודג׳רס יהיה היעד הבא. הפסד פה, והליונס עלולים לקבל מרחק איום מהמקום בפלייאוף.

19. לוס אנג'לס צ׳ארג׳רס, 3-5 (-4)
ליטושים, זה שם המשחק, זה גם הדבר שלוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס שכחו להתייחס אליו במחצית השנייה. למרות שהצ׳ארג׳רס הגבילו את הפאטס לטאצ׳דאון אחד מתוך 4 פעמים שהפאטס הגיעו לרדזון, הטעויות של הצ׳ארג׳רס מנעו מעצמם להוביל ולהפתיע. הגנת הפאטס מנעו מאפשרות להשוות את המשחק בסופו על ידי חטיפה של ג׳ונת׳ן ג׳ונס. שבוע הבא חופשי מבחינת הצ׳ארג׳רס, אבל מיד אחריו משחק קשה מול ההגנה המרעננת של השנה – ג׳קסונוויל ג׳גוארס.

20. שיקגו ברס, 3-5 (-1)
הסלוגאן של הברס צריך להיות: "ברס: תופסים ונפצעים". טאצ׳דאון של 25 יארדי מסירה לטייט אנד זאק מילר לא רק שהוסרה, אלא גרמה לפציעה הכי נוראית עד כה בעונתנו. זאק נחת על רגל שמאל בצורה כך שעוקמה ונתפסה במצלמות בזווית קשה לצפיה, למזלו הניתוח להצלת רגלו הושלם בהצלחה, אבל ההחלמה תהיה מאוד ארוכה. ברס היו צמודים בזכות שני פאמבלים של מארק אינגרם, או לפחות כך אמר אינגרם, אך הגנת הסיינטס שמרה על האנדזון מטאצ׳דאונים ובכך נצחו את המשחק. שיקגו ינוחו בשבוע הנוכחי, ואיך שיחזרו הם יאלצו לארח את גרין ביי שכבר ניצחה אותם העונה אך עם רודג׳רס הפצוע. אולי תהיה זו הזדמנות להשוות שוב את המאזן של השניים במפגשים שלהם זו נגד זו.

21. בולטימור רייבנס, 4-4 (+4)
אהבתם את ה20-0 על הבנגלס? אז השבוע זה בא בדאבל, 40-0 על הדולפינס! במשחק בו אלכס קולינס יכונה על ידי טוני רומו השדרן הנפלא "הרקדן האירי"  וכדאי להתחיל לשנן את השם הזה כי במשחק הזה הוא קבע 113 יארדים ב18 נסיונות בלבד. יחד עם זאת, חבטה אדירה במהלך בריצה של ג׳ו פלאקו מקיקו אלונזו הליינבקר. "זעזוע מוח וחתך באוזן" המאמן ג׳ון הארבו אמר בראיון לאחר הטיפול בפלאקו "תפרו לו את האוזן ללא הרדמה, בחור קשוח". ככל הנראה, הסימנים מראים כי מר קשוח יופיע בשבוע הבא מול טנסי, בקרב חשוב מאוד לשני המועדונים.

22. אוקלנד ריידרס, 3-5 (-2)
משחק הריצה של אוקלנד גרוע, עם או בלי מארשון לינץ׳, וזה דבר שגרם לדרק קאר להגיע ל49 נסיונות זריקה בעלי 18 פספוסים שמתוכם יש 2 חטיפות. דבר נפלא זה לשחקני הבילס שכעת מככבים עם שלל קורנרים שפשוט יודעים לחטוף בקלילות, ובראשם מיכה הייד שכעת מוביל את הליגה עם 5 חטיפות. המשך דרכה של הריידרס מסובכת מאוד, אבל בכדי לשבת ולהרגע שבוע אחד ככה לפני האימה הגדולה יאלצו הריידרס להפגש במיאמי אצל הדולפינס -קרב שיכריע מי פחות מסתבך העונה.

23. גרין ביי פאקרס, 4-3 (+-0)
לא הפסדתם השבוע? כל השאר זה בונוס… אה, גם לא ניצחתם… טוב, בעיה. גרין ביי יצטרכו לעקל את המצב כרגע, ודטרויט שכעת מסתבכים להם בבית המלא פציעות הזה יבואו לתת בראש לקבוצה שאיבדה את השחקן הכי משמעותי לה בעשור האחרון. עכשיו אוהדי גרין ביי יקרים, אתם מוזמנים לבהות השבוע במראה המקסים הזה של המאזן החיובי שכרגע יש לכם, כי הסיכוי שלו לצלול לשלילי הוא גדול מתמיד בשבוע הבא.

24. סינסינטי בנגלס, 3-4 (+3)
דווקא לקבוצה בעלת הפרש הניקוד (התקפה פחות הגנה) הגרוע בליגה, סינסינטי בנגלס ניצחו אותה בנקודה אחת בלבד. איי ג׳יי גרין השנה בא כשחקן כדורעף, שכן הוא הודף הרבה מסירות לאוויר וכך נוצרים להם איבודי כדור קריטיים להתקפת הבנגלס, לא שקרה משהו כזה נורא השבוע אבל זה קורה לעיתים קרובות. המשחק בסופו של יום הוכרע בחטיפה של שחקן קצה קו ההגנה קארלוס דנלאפ לטאצ׳דאון, אוהדי הבנגלס יכולים לחזור לנשום לרווחה. לתת לקולטס שני טאצ׳דאוני מסירה ומשחק עצום מטייט אנד ממוצע כמו ג׳ק דויל זה דבר רע מאוד, אבל ניצחון זה ניצחון. קו ההתקפה החלש של סינסינטי יתמודד מול סאקסונוויל וקו ההגנה המפלצתי שלהם, ואם איי ג׳יי גרין ימשיך לשחק כדורעף, ג׳יילן ראמזי וחבריו בע"מ ינצלו את טעויותיו.

פלאקיקו – החבטה של קיקו אלונזו בג׳ו פלאקו (uproxx)

25. מיאמי דולפינס, 4-3 (-3)
מאט מור היה גמור, וברבע הרביעי הוא ביצע המון זריקות שטות לכיף שלו, ובכך ההפרש היה עצום ומביש. שחקני הגנת מיאמי החליטו להראות לקוורטרבקים של הרייבנס מי הבוס: קודם זה היה קיקו אלונזו שטיקל את ג׳ו פלאקו בצורה שהחזירה אותו לחדר ההלבשה לקבל תפירות וטיפולים, ואחר כך נדמוקונג סו שחנק והעיף את רייאן מאלט בויכוחון. הדולפינים יכולים להאשים רק את עצמם על ההתקפה הגרועה בליגה, אבל למה לתת להגנה הטובה שלהם להתפרק מעצבים ככה? בכל מקרה, שבוע הבא יתמודדו מול עוד קבוצה שמתקשה בהתקפה – אוקלנד ריידרס.

26. אריזונה קארדינלס, 3-4 (-2)
משחק חוץ בשבוע הקרוב מול הפורטיניינרס זה מה שהקארדינלס מחכים לו שבועיים כרגע. לאחר הפסד מצער בלונדון, הגיע זמנם של הקארדינלס להתעשט ולנסות להפוך את המאזן שלהם לנטרלי. גם אם המאזן הזה ייתאזן לנטרלי, יהיה נורא קשה לנצח את שארית הלו"ז הקשה שלהם שכולל את הראמס, הסיהוקס פעמיים, ג׳גוארס, טקסנס, הטייטנס והרדסקינס.

27. ניו יורק ג׳טס, 3-5 (-1)
לניו יורק היה רצף 2 הפסדים קשים, אחר כך בא רצף 3 הנצחונות מול הקבוצות הקלות יותר, ועכשיו ג׳טס ברצף 3 הפסדים של הפרש טאצ׳דאון או פחות כאשר 2 מהקבוצות התחרו בסופרבול האחרון. שיפור ניכר לקבוצה שחזו לה עונה חסרת נצחונות, מי היה מאמין שהם יגרמו למאט רייאן הMVP של שנה שעברה לאבד את הכדור פעמיים? אציין גם לטובה את ג׳וש מקאון שאמור כבר להיות בבית אבות של קוורטרבקים, ובכל מקרה בגיל 39 מוביל את הקבוצה מחוץ לשפל טוטאלי כמו מקומות 31 ו32 בדירוג. עכשיו הלאה מול הבילס, אל תצפו לניצחון, אבל המשחק עלול להיות מאוד צמוד.

28. טמפה ביי באקנירס, 2-5 (+-0)
להפסיד בבית זה מבאס, להפסיד פעם רביעית ברצף זה יותר מבאס. אם נחשוב על העונה הנוראית שכרגע עומדת בפני הבאקס, נצחונות היו רק על הג׳ייאנטס והברס, משהו לא הולך כשורה אצל הפיראטים שכבר הוערכו בתחילת העונה להעפיל לפלייאוף סוף סוף לאחר העדרות ארוכה. אבל זה לא בדרך אם כל מה שג׳יימיס ווינסטון יודע לעשות זה לפאמבל ולזרוק לחטיפות. האם הרצף יוגבר בשבוע הבא להפסד חמישי ברציפות ויגביר את הרצף של הסיינטס ל6 נצחונות רצופים? או שמא שתי הקבוצות יחלו רצף חדש דנדש?

29. ניו יורק ג׳ייאנטס, 1-6 (+-0)
הג׳ייאנטס יהיו במאזן גרוע יותר משל שנה שעברה גם אם הם ינצחו את כל המשחקים שלהם עכשיו, וזה לא נראה שזה הולך לקרות. הראמס מחכים להם בשבוע הקרוב, וכאשר לאיליי אין קו התקפה יציב או רסיברים למסור אליהם, אין לצפות למשחק טוב מהתקפה צולעת שכזו. הגנת הג׳ייאנטס ירדה משמעותית בערכה, הראמס יוכלו לפלוש טוב לתחומם בעוד שההתקפה תתמקד בעיקר באבן אנגרם ואורלינס דארקווה.

30. אינדיאנפוליס קולטס, 2-6 (+-0)
עד המהלך של קארלוס דנלאפ, הקולטס היו נראים טוב לקראת סנסציה חסרת תקדים מול הבנגלס, אבל הוכרע העסק והוגש לאימפרית העבר של פייטון מאנינג הפסד שישי. המועדון ללא ספק במצב של להתכונן לבנייה מחדש כבר בתחילת העונה הקרובה, ומה שמתכנן כריס בלארד לקראת זה יהיה ממש מעניין לראות. אז אולי אני אחליף את הפינה שבמקום להלל את שמו של ג׳ק דויל שהביא משחק מטורף, או מארלון מאק שלאט לאט מתקדם לעבר פתיחה בתפקיד הרנינגבק בעתיד, או לדבר על פרנק גור שבשקט בשקט מאריך את הקריירה שלו, אולי במקום כל זה אני אסביר מה בלארד עומד לעשות בקרוב? כי פשוט מיותר לחשוב שיש לקבוצה הזו סיכוי לנצח את הטקסנס שבוע הבא.

31. קליבלנד בראונס, 0-8 (+-0)
ברכותיי קליבלנד, מבין 4 המפסידות בלונדון השנה – אתם הייתם הכי קרובים לנצח, עדיין קיבלתם את אותו הL שקיבלו מיאמי השבוע 🙁
לונדון נחשפה למשחק בעל 6 שינויי הובלה, עד לרגע בו מינסוטה התעשטו על עצמם וחזרו לשחק ברמה. אייזייה קרואואל צבר 118 יארדים ב15 מהלכים לטאצ׳דאון ריצה אחד אבל גם פאמבל אחד. זה היה גם המשחק הראשון בו ג׳ו תומאס לא פתח שזה היה די עצוב, אבל הפרשנות שלו לעניין חגיגת הטאצ׳דאון של הוייקינגס יוצאת דופן. קליבלנד תחזור לשחק בעוד שבועיים בדטרויט מול הליונס, קליבלנד מאז שנת 1983 לא ניצחה אותם בדטרויט, ולפי התחזית – לא נראה שינצחו גם השנה.

32. סן פרנסיסקו פורטיניינרס, 0-8 (+-0)
הקבוצה בעלת המאזן הגרוע בליגה הפסידה לאחת עם המאזן הטוב בליגה, לא יכולנו לחשוב אחרת. לפני שאפילו אכנס לשיחה על המשחק, יש קוורטרבק חדש במועדון ושמו ג׳ימי גראפולו, כך הניינרס כנראה סגרו לעצמם את האופציה להביא את קירק קאזינס בפגרה הבאה. ועכשיו חזרה לתקרית יום ראשון: סי ג׳יי בת׳ארד בקושי פותח בסגל ההתקפה וכבר פיק סיקס של ג׳יילן מילס בכדי להבהיר לבת׳ארד שאין להתפרע בתפקיד הקשה בענף זה. על אף טעויותיהם של האיגלס, הם אכלו את הניינרס בלי מלח. מפגש מספר 2 מול הקארדינלס יערך השבוע והפעם באצטדיון ליווייס של הניינרס. קארדינלס עד עכשיו גרועים במשחקי חוץ וניצחו רק את הקולטס במשחק חוץ, אז אולי הניינרס יוכלו להשיב מלחמה השבוע ולנקום על הניצחון הקודם בעזרת הקוורטרבק החדש ג׳ימי ג׳י.

קיל ביל מס' 2 – ביל בליצ׳ק מעיף את גראפולו לניינרס (Boston)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. גו בראונס

    הקו של ג'קסונוויל הוא השני הכי טוב, לדעתי הקו של פיליפ נמצא הכי למעלה בלי תחרות

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort