סיכום משחקי הלילה ב-NFL

סיהוקס – טקסנס

המשחק ב"סנטורי לינק פילד" החל בהצהרה של שחקני הטקסנס עוד לפני שנשרקה שריקת הפתיחה. ההצהרה הייתה לכיוון הבעלים, בוב מקנייר שהתמש במטאפורה "אסור לתת לאסירים לנהל את הכלא" (הכוונה של המשפט הייתה מכוונת לשחקני הליגה). השחקנים הביעו סולידריות וכרעו ברך בזמן המנון במחאה על הדברים שהבעלים שלהם אמר, נקווה שהם יוכלו להשכיח כל זאת מאחוריהם ולהמשיך לצעוד קדימה וחזרה לפלייאוף.

גם הדרייב הראשון החל בהצהרה של הטקסנס, וויל פולר תופס מסירת תותח מידו של דשון ווטסון, הכימיה בין השניים מטורפת, 11 תפיסות ל-7 טאצ'דאונים! פולר מוביל את הליגה למרות שפספס 3 משחקים העונה! הסיהוקס לא נחלו הצלחה כזו בדרייב הראשון שלהם ונאלצו לבעוט את הכדור חזרה לטקסנים. הטקסנס הגיעו למצב המציק של דאון 3 ו-10, מסירה של ווטסון שהייתה מכוונת להופקינס נחטפה בחטף על ידי ארל ת'ומאס השלישי והוא החזיר את הכדור כל הדרך אל הבית, מדהים מה ת'ומאס מצליח לעשות גם לאחר הפציעות הקשות שהיו לו, אחד מהסייפטיס הטובים ביותר במשחק, נ-ק-ו-ד-ה. דרייב לאחר מכן ענו הטקסנס ישירות עם ט"ד משלהם, אקס-דולפין לאמאר מילר עוקב אחרי הבלוקים שלו ומשלים דרייב מצוין. 14-7 לטקסנס ועדיין לא עברנו 10 דקות של משחק! הסיהוקס חזרו עם הטאצ'דאון ההתקפי הראשון במשחק שלהם, ראסל וילסון מוצא את ריצ'רדסון ממש במרכז המגרש והוא מסיים את העבודה. דשון ווטסון הצעיד את חברותו לעוד ט"ד, הפעם השנייה של ויל פולר באנד-זון היום. ריצ'רדסון מהצד השני משווה את התוצאה עם הט"ד השני שלו. ההגנות החלו קצת להתעורר ושמרו את התוצאה בקינה עד סיום המחצית. התוצאה במחצית הייתה שיוויון 21.

במחצית השנייה ההתקפות נרגעו במקצת ונתנו לבועטים של שני הקבוצות לחמם קצת את הרגל, פאירבריין ו-וולש לא מחמצים את שערי השדה הקלים שניתנו להם (משהו שלא תמיד ניתן להגיד על בלייר וולש…). עוד שער שדה של בלייר וולש נותן לסיהוקס את היתרון המינורי של 3 נקודות בסיום הרבע השלישי והקריטי. את הנקודות ברבע הרביעי פתחו דווקא הטקסנס, דרייב עם 2 מסירות של 30+ יארד עשו את העבודה קלה ללאמאר מילר שרץ ל-2 יארד וקיבל את הט"ד. בדרייב הבא של הסיהוקס, נסיך הספיישל טימס של ה'הוקס שרף את הגנת הטקסנים לקבלה של 53 יארד, משם וילסון ידע מה לעשות ומסר לג'ימי דראהם שסיים את העבודה, גראהם, שמועמד לטרייד בשבועות האחרון בהחלט היה צריך את הבוסט הזה לביטחון שלו. לאחר עוד טאצ'דאון לכל קבוצה(כבר קשה לעקוב על הניקוד), לחבורה של ביל אוברייאן הזדמנות אחרונה לנצח את המשחק, אך לדאבונם ווטסון זורק הישר לריצ'רד שרמן ושם נגמר הסיפור.

תוצאת סיום 41-38 לסיהוקס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

קאובויז – רדסקינס

אחת מהיריבויות הגדולות בכל הזמנים, החבורה של ג'ייסון גארט באים לוושינגטון במחשק דיוויז'ן חם.

לאחר התבוסה שהנחילו בשבוע שעבר לניינרס, הביטחון שלהם קיבל תנופה והם ינסו להמשיך את המומנטום החיובי. תחילת המשחק לא סימן לטוב עבור ה'בויז, אזיקיאל אליוט מאבד את הכדור במהלך הראשון וג'וש נורמן משחזר, "זיק" הוא הקאטאליסט של הקבוצה והם נשענים עליו רבות בהתקפה. למזלם של הקאבויז, זה לא היה סימן להמשך, "זיק" סיים עם 150 יארד על הקרקע ושני ט"ד, הקו התקפה חסם לו מצוין כל היום והוא אכל את הגנת הרדסקינס, דאק פרסקוט לא היה מדויק ביותר אך הוא גם לא מסר כל כך הרבה למען האמת. קו ההגנה המשופר של הקאובויז הפריע לקירק קאזינס כל המשחק, הכוכב של הקו, דמרקוס לוארנס רושם סאק במשחק השביעי ברציפות. האחרון שעשה זאת במדי הקאובויז? דמרקוס אחר, דמרקוס וייר שעשה זאת ב-2008!

קו ההגנה לא היה מעולה רק בלהגיע לקאזינס, הוא גם עצר את ההתקפה הריצה שלהם. קלי ותומפסון לא שברו את קו ה-20 יארד בכללי, וכאשר יש לחץ על הקוואטרבק והתקפת הריצה לא עובדת, אתם בצרות.

תוצאה סופית 33-19 קאובויז.

 

סטילרס – ליונס

הקבוצה מעיר הפלדה נפגשת עם הקבוצה מעיר המכוניות. הסטילרס לוהטים בזמן האחרון בניגוד לליונס, שהפסידו כבר 3 רצוף. הליונס מקווים להתאושש היום בשביל להכנס חזרה לפלייאוף, כאשר ארון רודג'רס נפצע רבים חשבו שזאת ההזדמנות של הליונס אך דווקא מיניסוטה נראית כמו מי שתסיים בראשות הבית.

במהלך הראשון של המשחק, "ביג-בן" מסר מסירה גבוהה לאליל הטוויטר החדש של פיטסבורג, ג'וג'ו סמית'-שוסטר ונתן סיפתח למשחק הזה, 41 יארד הייתה המסירה. שני הבועטים קיבלו הזדמנות להתאמן קצת על המגרש, בוסוול ופאטר כל אחד עם אחד לעצמו סיום הרבע הראשון. הסטילס נעצו טאצ'דאון על הלוח לאחר עוד שער שדה של מאט פרייטר מהצד השניץ הסטילרס לוקחים יתרון 4 לאחר דקות ספורות מהרבע. פרייטר גם בעט את שערי השדה השלישי והרביעי עוד לפני המחצית! 12-10 לאריות הביתיים בהפסקה.

בדרך כלל ניתן לומר שמאט סטאפורד הוא קיובי שמתעלה על עצמו במחצית השנייה של מחקים צמודים, אך לא היום. "וילון הפלדה" של הסטילרס שיתק את סטאפורד והליונס ל-3 נקודות בלבד במחצית השנייה, משם ההתקפה לא הייתה זקוקה לעשות הרבה, הסטילרס בכלל לא עשו נקודות ברבע הרביעי ועדיין ניצחו.

תוצאה סופית 20-15 סטילרס

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort