ליגה ספרדית: ברצלונה מנצחת בזכות טר-שטגן, אתלטיקו מדריד מסיימת בתיקו מול ויאריאל

היום התרחשו כמה משחקים בליגה הספרדית ואחד מהמעניינים מהם היה מפגש בין אתלטיק בילבאו שאירחה בסאן מאמס את ברצלונה. פילפל למשחק הזה הוסיף מפגש של ארנסטו ואלוורדה מול האקסית שלו. מצד אחד זה אמור להיות מרגש ואולי להלחיץ, אך מצד השני ארנסטו מכיר את הקבוצה הזאת מצויין ויודע את כל הצדדים החלשים שלה. גם אלתלטיק נמצאת כרגע בכושר לא טוב וניצחה רק פעם אחת! מתוך 10 משחקים. ברצלונה להפך בתקופה טובה חוץ מתיקו נגד אתלטיקו מדריד ברצלונה מנצחת כל המשחק. אולי זה משדר שברצלונה משחקת מצויין, אך עדיין רואים בעיות מבחינת המשחק ומבחינת ההתנהלות של הקבוצה וגם כל הבעיות בפוליטיקה, אז כרגע חשוב מאוד לבארסה להראות שהיא אכן קבוצה מצויינת והיא מוכנה להיתחרות על כל התארים העונה. מבחינת הפצועים לקראת המשחק לשתי קבוצות יש רשימה לא קצרה שלהם – לאתלטיק פצועים בלנזיאגה, דה מרקוס ואלבארזץ לברצלונה לא כשירים אינייסטה, דמבלה, ראפינה, טוראן, וידאל, מסצ'רנו וורמאלן. למרות זאת היתה גם עובדה מעודדת שחזר להרכב אלבה ופתח היום בהרכב, גם היום קיבל הזדמנות לפתוח בהרכב פאוליניו בקישור.

 

בארסה התחילה את המשחק כצפוי באחזקת הכדור ובניסיונות לפרוץ את ההגנה של בילבאו ובדקה ה-5 מסי קיבל הזדמנות ראשונה – בוסקטס ביצע מסירת עומק לכיוון סוארס, נונז נגח את הכדור למסי שבעט מחוץ לרחבה, אך קפה היה במקום. אדוריץ היה קרוב לכבוש את השער הראשון בדקה ה-17 אחרי הגבהה של וויליאמס, אך טר-שטגן הגיב מצוין וטפס את הכדור. עברו שתי דקות ואדוריץ שוב סולח לברצלונה ואחרי יציאה אחד על אחד שוער גרמני עדף שוב רק בזכותו ברצלונה לא ספגה.

טר-שטגן ביצע שתי הצלות מדהימות והיה אחד מהגיבורי של המשחק (קרדיט:twitter)

מסי היה חייב להעניש את בילבאו על בזבוז הזדמנויות, אך אחרי מהלך מצוין בין פאוליניו סוארס ומסי ארגנטינאי נכנס לרחבה עבר את קפה, אך פגע בקורה בדקה ה-20. רקיטיץ גם בחן את קפה לאחר 3 דקות מבעיטה מחוץ לרחבה וקפה היה במקום. פאוליניו גם ניסה לכבוש מרחוק בדקה ה-28, אך הבעיטה שלו עברה מחוץ למסגרת. ובדקה ה-37 ברצלונה מצליחה לכבוש! שיתוף פעולה מצויין בין ג'ורדי אלבה ומסי וארגנטינאי קיבל כדור מצד שמאל לתוך הרחבה ומסי בנגיעה אחת בעט חזק ומדוייק 1-0 לקטלונים.

מסי כובש שער חשוב אחרי שיתוף פעולה מצויין עם ג'ורדי אלבה שחזר לאחר הפציעה (קרדיט:twitter)

לאחר 3 דקות עוד התקפה טובה ומסי מסר לפאוליניו בתוך הרחבה וברזילאי בעט חזק למשקוף. מחצית הסתיימה ב1-0 לברצלונה וזה לא רק בזכות של השער של מסי, אלה בזכות טר-שטגן שבאמת גיבור של המחצית שהציל את הקבוצה מצמד של אדוריץ.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השנייה התחילה אתלטיק בילבאו עם המון לחץ, ואנדרה גומש היה יכול להעניש את באסקים בדקה ה-47, אך עשה יותר מדי הטעיות וביזבז הזדמנות. בדקה ה-53 אתלטיק בילבאו היתה קרובה להשוות, אך שוב היה לה מזל וראול גרסיה הגח אחרי הקרן במשקוף. פשוט אי היה אפשרי לזהות את הבארסה בתחילת המחצית השנייה פשוט היא לא היתה יכולה לצאת מהחצי שלה אפילו. וויליאמס עם פעולה ראשונה המוצלחת האישית שלו בדקה ה-64 אחרי הבעיטה למסגרת ושוב טר-שטגן מציל את הקבוצה. ראול גרסיה בעט לא רע מחוץ לרחבה, אך הכדור עבר מחוץ למסגרת. חלש מאוד נראתה ברצלונה במחצית השנייה ואתלטיקו היתה נראת מאוד קרובה לכבוש שער. קורדובה בדקה ה-76 גם קיבל הזדמנות לבעיטה בתוך הרחבה, אך מזווית החדה שחקן בעט מעל המסגרת. לאחר דקה שוב בעיטה של אדוריץ בתוך הרחבה ושוב טר-שטגן במקום – באמת איש המשחק. אדוריץ שוב עם ההזדמנות ענקית להבקיע ושוב טר-שטגן מציל את הקבוצה אחרי הנגיחה של החלוץ הוותיק מהקרן בדקה ה-85. מסי קיבל את הזדמנות לכבוש מבעיטה חופשית מכ-25 מטר, אך הכדור חמק מעל המשקוף. ובדקה ה-90+2 בארסה כבשה את השני! אתלטיקו הלכה את כולה להציל את משחק ונענשה במתפרצת – מסי, פאוליניו וסוארס יצאו על מגן 1, מסי מסר לסוארס, אך קפה עדף את הכדור של האורוגוואי, אבל לא היה יכול לעזור נגד תוספת של הפאוליניו לשער הריק 2-0.

בארסה ניצחה משחק חוץ מאוד קשה אצל בילבאו צריך להודות לטר-שטגן עם ההופעה כנראה הכי טובה שלו במדי ברצלונה עד כו'. 

ב

אתלטיק בילבאו: קפה, בובדה, נונז, לאפורטה, לקואה, איטוראספה, חוסה(בניאט דק' 67), וויליאמס, גרסיה, קורדובה, אדוריץ

ברצלונה: טר-שטגן, רוברטו, פיקה, אומטיטי, אלבה, פאוליניו, בוסקטס, רקיטיץ', גומס, מסי, סוארס

תוצאות נוספות של המשחקים בליגה הספרדית:

אלאבס 1 – 2 (כבשו: אלקסיס דק' 49 – זאזה דק' 39, רודריגו דק' 66)

אתלטיקו מדריד 1 – 1 ויאריאל (כבשו: קוראה דק' 61 – באקה דק' 81)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort