חסרונו של הארי קיין הורגש: יונייטד ניצחה את טוטנהאם

במשחק שהיה ללא ספק המרכזי בפריימר ליג במחזור ה-10 וגם ללא ספק בכל האירופה, התקיים המפגש בין מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם. צריך להזכיר שמשחק הזה הוא קרב על 6 נקודות ועל המקום השני בליגה. טוטנהאם הייתה נחשבת לפייבוריטית ברורה לקראת המשחק לאולד טראפורד, אך הפציעה של הארי קיין זאת אבדה קשה. הארי שחקן מאוד חשוב בקבוצה ולא סתם יש המון שמועות על המעבר המתקרב שלו כמעט לכל קבוצה האפשרית לאירופה ובכללי הארי מוביל את טבלת הכובשים המצטיינים בליגה עם 8 שערים שאת כולם הוא כבש תוך פחות מחודשיים. השאלה לקראת המשחק הייתה מי ימלא את המקום של החלוץ האנגלי במגרש ומאמן ארגנטינאי בחר בסון הקוריאני, שגם נמצא בכושר טוב ושכבר עשה זאת בעונות הקודמות ולא ביורנטה, הרכש החדש. מבחינת החוסרים לטוטנהאם היום לא היו יכולים להשתתף גם את לאמלה ו-ווניאמה הפצועים. מנצ'סטר מאידך נמצאת בתקופה לא טובה והראתה יכולת רעה במשחקים האחרונים עם משחק מאוד הגנתי ותיקו עם ליברפול והפסד מפתיע להאדרספילד. גם היום היה מעניין לראות איך מוריניו יחליט לשחק מול קבוצה התקפית כמו טוטנהאם והאם קבוצתו תשחק בדומה למה שראינו נגד ליברפול. גם ל"שדים האדומים" היו הרבה פצועים לקראת המשחק – פוגבה, קאריק, פלאיני איברהימוביץ' ורוחו לא היו כשירים במשחק, אך היו גם חדשות טובות, אריק באיי חזראחרי פציעה, והוא היה מאוד חסר בהגנה של יונייטד בהיעדרות שלו. גם מבחינת המערכים שתי הקבוצות העלו 3-4-3.

הרכבים:

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, ביילי, סמולינג, ג'ונס, ולנסיה, הררה, מאטיץ', יאנג, מחיטריאן (לינגרד דק' 65), לוקאקו, רשפורד (מרסיאל דק' 70)

טוטנהאם: לוריס, אלדרווירלד, דייר, ורטונגן, אורייה, ווינקס, סיסוקו (דמבלה דק' 62), דייויס, אריקסן, סון (יורנטה  דק' 62), אלי

ה"-שדים האדומים" התחילו את המשחק יותר אינטנסיבית ולוקאקו יצר הזדמנות טובה בדקה ה-2 אחרי שניסה למסור לקורה הרחוקה איפה שהיה רשפורד, אך לוריס יירט את המסירה עם הידיים. בדקה ה-10 לוקאקו שוב לא מצליח להעניש את טוטנהאם על הטעות של לוריס במסירה ובעט רחוק מאוד מהמסגרת. עברו שתי דקות ורשפורד בחן את לוריס מבעיטה חופשית מכ-30 מטרים עם הכדור שפגע בקרע ואז הגיע לפינה הרחוקה, אך השוער הצרפתי הגיב מצויין. בדקה ה-20 גם סיסוקו בחן את דה חאה עם בעיטה מרחוק, אך גם שוער הספרדי היה ערני ובמקום. לאחר מכן המשחק התחיל להיות  הרבה יותר פיזי ואלים אף קבוצה לא רצתה היום לאבד נקודות. אחת ההזדמנויות הגדולות להבקעה במחצית הראשונה אצל טוטנהאם בדקה ה-41 אחרי הכדור קרן אריק דייר בעט את הכדור מהאוויר, אך שוב הכדור הגע לידיים של השוער. מחצית הסתיימה בתיקו המאופס ומשחק זהיר מאוד משתי הקבוצות שתי המאמנים היו חייבים לעשות שינויי למען להשיג ניצחון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מחצית הראשונה הסתיימה התיקו מאופס ועם מעט הזדמנויות משתי הקבוצות לכבוש (קרדיט:twitter)

ה-"שדים האדומים" שוב פתחו יותר טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-50 יאנג מסר מסירת רוחב מסוכנת מאוד, אך רשפורד לא הספיק להגיע לכדור ולבעוט. תוך שתי דקות יונייטד יצרה שתי הזדמנויות גדולות ולא ניצלה שום אחת מהן. בשתיהן היה מעורב מחיטריאן – פעם ראשונה הוא בעט ולוריס הדף כדור לא טוב, אך רשפורד לא הצליח לדחוף את הכדור לרשת. בהמשך ההתקפה הארמני הבינלאומי פרץ לרחבה ומסר לרוחב, אך הפעם לוריס הדף את הכדור והציל את קבוצתו.

לאחר מכן הקבוצה מלונדון לקחה את הכדור לעצמה וניסתה לפרוץ ל-"אוטובוס" של מוריניו. הזדמנות גדולה הייתה לולנסיה בדקה ה-63, כשבעט מאחורי הכדור קרן מחוץ לרחבה, אך הטיל שהוא שלח עבר מעל המשקוף. בדקה ה-72 יונייטד עם הזדמנות אולי הכי טובה במשחק לכבוש אחרי שלוקאקו הגיע לרחבה ובעט מזווית חדה למסגרת, אך לוריס עדף את הכדור. בדקה ה-77 הזדמנות גדולה היתה לדלה אלי לכבוש את השער הניצחון, אך אחרי הקפצה מדהימה של אריקסן קשר האנגלי בעט סמוך לקורה. לאחר דקה לוקאקו כמעט כבש מהנגיחה ברחבה, אך פגע בקורה אחרי הגבהה של לינגרד. ובדקה ה-81 מרסיאל שעלה כמחליף כבש! דה חאה בעט מהשער שלו למחצית המגרש של טוטנהאם, לוקאקו העביר עם הנגיחה את הכדור למרסיאל שיצא למפגש מול לוריס וגילגל את הכדור לפינה הרחוקה 1-0 למנצ'סטר יונייטד. 

מרסיאל עולה כמחליף והפך לגיבור של המשחק עם השער הניצחון (קרדיט:twitter)

לינגרד היה יכול לכבוש גם את השני בדקה ה-90 לאחר מתפרצת קטלנית של יונייטד הקשר האנגלי יצא למפגש מול לוריס, אך בעט לשמיים. טוטנהאם לא הצליחה להציל אפילו נקודה ומשחק הסתיים בניצחון 1-0 ליונייטד והיא ממשיכה במרדף אחר סיטי, טוטנהאם לא מנצלת את ההזדמנות ועלולה לרדת ממקום השלישי ולמרות על הדיבור שבלי הארי קיין טוטנהאם מסוגלת לנצח, כנראה שבלעדיו זאת המשימה בלתי אפשרית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort