ליגה רוסית: לוקומוטיב מנצחת את קרסנודאר ועולה לפסגת הטבלה

היום בליגה רוסית היה משחק אחד בלדב, אך זה היה אחד המשחקים המעניינים של המחזור – לוקומוטיב מחזיקת הגביע אירחה במסוקבה את קרסנודאר. לוקומוטיב העונה היא אחת מהמתמודדות על האליפות, והיום זאת היתה אופציה טובה לצמצם את הפער בינה לבין זניט שאיבדה את הנקודות במשחק נגד צסק"א ולהגיע למקום הראשון בטבלה. לוקומוטיב היתה נמצאת לקראת המשחק בתקופה לא טובה למרות תחילת העונה מצויינת, אחרי הפסד חוץ נגד אופה ותיקו נגד שריף בליגה אירופית. גם לא פשוט יהיה ללוקומוטיב עקב העייפות אחרי משחקי ליגה אירופית וקרסונדאר היתה יכולה להגיע יותר טריה ומוכנה למשחק הזה. קרסנודאר גם היתה נמצאת בתקופה רעה לקראת המשחק עם 4 הפסדים רצופים העונה והפסד האחרון היה לצסק"א למרות המשחק הלא רעה שלה, אך החמיצה יותר מדי הזדמנויות ונענשה על זאת. מבחינת הפצועים ל"לוקו" חסרים עדיין צ'ורלוקה, ארי ומרגסוב, ולקרסנודאר המצב היה הרבה יותר טוב רק עם אוקריאשבילי הפצוע.

משחק התחיל לא בקצב גבוה, למרות ששתי הקבוצות פתחו היום עם המערכים מאוד התקפיים. בדקה ה-14 בעיטה ראשונה לשער במשחק ביצע ואנדרסון שבעט מזווית חדה לידיים של ג'ילרמה. במתפרצת לאחר ההתקפה הזו פארפאן בעט מאותה זויית, אך לא שלח את הכדורמדויק לפינה. למרות שקרסנודאר שלטו בכדור ותקפו יותר, כבשה לוקומוטיב! פררנדש צירף להתקפה ליסוב בן ה-19 כולו, שפרץ מצד שמאל והעביר כדור למרכז הרחבה, פרפאן לא הצליח לבעוט, אך הכדור הגיע לאלכסיי מירנצ'וק שבעט והכדור בדרך פגע ברגל של אותו פרפאן ונכנס לרשת! 1-0 לקבוצה ממסוקבה.

אלכסיי מירנצ'וק מצליח לכבוש את השער הראשון במשחק בעזרת הרגל של פרפאן (קרדיט:twitter)

לאחר השער קרסנודאר לא הצליחה ליצור סכנה ליד השער של ג'ילרמה, אלה להפך "לוקו" היתה יותר מסוכנת ואלכסיי מירנצ'וק שוב סיכן את השער אחרי הבעיטה מהאוויר מחוץ לרחבה, אך סיניצין היה במקום וטפס את הכדור לא פשוט בדקה ה-42. מחצית הסתיימה ביתרון מינימלי של "לוקו" על "עגלים".

מחצית השנייה נפתחה בהזדמנות יפה של פרננדש לכבוש את השער עם הבעיטה המסובבת מחוץ לרחבה בדקה ה-49, אך הכדור עבר מחוץ למסגרת. לאחר 4 דקות אח של אלרכסיי, אנטון מירנצ'וק םרץ לרחבה ובעט בין שני שחקנים, וסיניצין עדף את הכדור, שהלך לפינה הרחוקה לקרן. בדקה ה-56 התרחשה הזדמנות הראשונה הגדולה ביותר לקרסנודאר במשחק לכבוש – ז'ואזיניו קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט מתחת למשקוף, אך ג'ילרמה עדף את הכדור עם קצות עצבעותיו. אנטון שוב סיכן את השער של סיניצין והצליח להחמיץ הזדמנות גדולה, כשיצא למפגש מולו, אך לא הצליח לפגוע בשער מכמה מטרים .

אנטון היה יכול לכבוש את השער השני ו"לסיים" את המשחק, אך היום הוא היה לא מדויק (קרדיט:twitter)

כשהייתה תחושה שמשחק הולך להיגמר בניצחון המינימלי, לוקומוטיב כבשה את השני! "לוקו" קיבלה בעיטה חופשית מ-18 מטרים, לכדור הגיע פרננדש וביצע אותה פשוט מושלם ושלח את הכדור מעל החומה בדיוק לפינה הרחוקה 2-0 ללוקומוטיב. קרסנודאר לא הצליחה לצמק ראת התוצאה המרה ולוקומוטיב מנצחת את קרסנודאר ועולה למקום הראשון ועוקפת את זניט בזכות ההפרש ניצחונות יותר טוב ובמקרה במחזור הבא מחכה לנו מפגש בין "לוקו" לזניט – משחק של המחזור ואולי של העונה. קרסונודאר עם הפרש 5 ברציפות ומקום 6 בלבד בטבלה ומאמן שאלימוב בסיכון לפיתורין.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים:

לוקומוטיב: ג'ילרמה, איגנטייב, קבירקבלייה, פייצ'ינוביץ', ליסוב, טרסוב, דניסוב, פרננדש, אלקסיי מירנצ'וק, אנטון מירנצ'וק(ריבוס דק' 76), פפרפאן

קרסנודאר: סיניצין, פטרוב, גראנקויסט, גריצאנקו, רמירז, קלאסן, גזינסקי, פריירה, ואמברטו(פודבריוזקין דק' 65), סמולוב, ז'ואזיניו(לבורדה דק' 60)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort