3.5 שנים של המתנה הגיעו לסיומם

קרבות נקבעים ל-TLC, סת' רולינס ודין אמברוז בערב מוצלח אבל רומן ריינס קצת פחות, חזרה מפתיעה של מתאבק ואחרי 3.5 שנים זה סוף סוף קורה.

בתחילת התוכנית קורט אנגל נכנס לזירה והציג את השילד שבאופן רשמי חזרו כאשר נכנסו עם הבגדים והשיר כניסה וכאשר הם ירדו מהקהל. השילד דיברו על זה שלפני 5 שנים הם ביצעו את קרב הבכורה שלהם ב-TLC ועכשיו 5 שנים מאוחר יותר הם חזקים ודומיננטיים יותר מתמיד, בנוסף על כך הם קראו לסטרומאן, הבר (סזארו ושיימוס) ודה מיז לבוא לזירה וכן נעשה רק שקורט אנגל עצר אותם באמצע ואמר להם לשמור את זה ליום ראשון וקבע שיהיה קרב על אליפות הזוגות של ראו הלילה בין הבר ודין אמברוז וסת' רולינס.

לסיכום: אני שמח שהשילד חזרו למרות שזה נעשה יותר מדי מאוחר והייתי שמח אם הפרומו היה טיפה יותר ארוך.

ג'ייסון ג'ורדן, טייטוס אוניל ואפולו קרוז מנצחים את אליאס והקלאב

קרב בהתחלה התחיל בין טייטוס אוניל ולוק גאלוס (שני ביגמנים) והמשיך דרך אליאס ואפולו קרוז הסתיים אחרי סיט- אאוט פאוורבומב על קארל אנדרסון בדרך לניצחון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לסיכום: כרגיל… שיעמום אטומי, כוכבים לא מנוצלים וחוסר עניין בקרב. פשוט עצוב.

סדריק אלכסנדר (מלווה בריץ' סוואן) מנצח את ג'ק גאלאהר (מלווה בה-בריאן קנדריק)

קרב קצר שהסתיים בלמבר צ'אק של אלכסדר על גאלאהר לאחר שריץ' סוואן תקף את קנדריק שניסה להפריע לאלכסנדר.

לסיכום: זה פשוט מגוחך ומעורר רחמים! מתאבקים גדולים משומשים בקרב שנועד להעביר את הזמן ומגיע להם הרבה יותר מזה… זה פשוט פתטי.

לאחר מכן דה מיז, הבר וקורטיס אקסל נכנסו לזירה במסגרת MIZ TV והתחילו לדבר על מה שקרה מוקדם הערב. לאחר מכן סזארו (ניסה) לדבר אבל הוא לא היה מובן בגלל הפציעה בשיניים שלו. שיימוס אמר שהם ירסקו את השילד ל-3 חלקים ושהם ינצחו את הקרב היום ויזכו באליפות הזוגות. לאחר מכן דה מיז הציג את ברון סטרומן שיכנס לזירה. סטרומן התחיל לומר שהוא ירסק את השילד הלילה בגלל מה שהם עשו לו שבוע שעבר ושאף אחד מהם לא יכול לנצח אותו בעצמו. לאחר מכן הוא אמר שהוא ירסק את רומן ריינס הלילה חלקים אחרי חלקים עד שלא יהיה יותר שילד ושאחרי מה שיקרה לו אמברוז ורולינס ינעלו את החדרים שלהם בפחד. לאחר מכן מיז רצה להציג את החבר החמישי בצוות אבל אנגל קטע אותו באמצע ואמר שהם יכולים להיות רק 4 אנשים בצוות ולא 5 אז מיז אמר שהוא לא צריך להסכים כי השילד אמרו שהם רוצים את זה. קורט אנגל הציע דיל למיז: אם סטרומן מנצח את ריינס הם יכולים להוסיף חבר צוות חמישי אבל אם הם מפסידים לא רק שהם לא יכולים להוסיף חבר צוות נוסף הם יאבדו גם את סטרומן אבל בקרב הערב הם חייבים להיות בצד. סטרומן הסכים להצעה.

לסיכום: מה ה-WWE היו עושים בלי ההיל הכי טוב שלהם?

סאשה בנקס מנצחת את אלישה פוקס

אותו דבר כל פעם מחדש… אלישה שולטת בקרב וסאשה מנצחת בו שום דבר חדש. סאשה ניצחה לאחר "בנקסטיימיט".

לסיכום: מביש מדי לסיכום.

מאחורי הקלעים אלישה תקפה את סאשה בנקס ושופט אחד ולאחר מכן נקבע קרב בין בנקס ופוקס בפרה- שואו של TLC.

לאחר מכן אנזו אמורה נכנס לזירה ודיבר על כך שאיבד את האליפות שלו לקאליסטו ואז קאליטו נכנס לזירה ובעיקר ציין את זה שהוא האלוף החדש. לאחר מכן אנזו אמורה ירד על הגובה של קאליסטו אבל אז נועם דר, דרו גולאק, טוני ניס, אריאה דווארי ואנזו אמורה התחילו לתקוף אותו ואת מוסטפה עלי שניסה לעזור ויצאו מהזירה.

אליפות הזוגות של ראו: אמברוז ורולינס מנצחים את הבר

קרב שהתחלק בין שני הצדדים מבחינת שליטה עם יותר לכיוון סזארו ושיימוס. הקרב הסתיים לאחר ברך מרולינס ודירטי דידס מאמברוז על סזארו.

לסיכום: קרב טוב דווקא, מאוד אהבתי.

פין באלור נכנס לזירה לאחר מכן והתחיל לדבר על זה שבריי וויאט הציג לעולם את סיסטר אביגיל והוא בעצמו הציג את השד החדש שבו שאיתו הוא ילחם נגד בריי וויאט.

ביילי ומיקי ג'יימס מנצחות את אלכסה בליס ואמה

כי למה לא לדחוף קרבות? כי למה לא לתת מומנטום לאלופה ולאחת שאמורה להילחם נגד אסוקה? אין כמו היגיון של ה-WWE. אין מה לסכם בכלל.

ברון סטרומן מנצח את רומן ריינס בקרב כלוב

קרב מצוין בין השניים (מה שדי מפתיע) אבל מה שהכי הפתיע זה שהחבר הצוות החמישי הוא……………………… קיין! "השד האדום" חזר! והוא יהיה חבר הצוות החמישי בצוות של מיז.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית