כנגד ארבעה בנים דיברה הקופה אמריקה

רגע לפני שעוברים למשחק הראשון של רבע הגמר, סיקור קצר של מה צפוי לנו בשלב הזה של הטורניר.

 

רשע: נבחרת צ'ילה ונבחרת אורוגוואי (יותר נכון חלק משחקניהם). למה רשע? אבכן אם אני מאמנה של הנבחרת הלאומית חורחה סמפאולי אני שולח את ארתורו וידאל על מונית לכנסייה הקרובה כדי שיתפלל על זה שהוא חי ואז על המטוס הראשון חזרה לטורינו שיתחיל את ההכנות לקראת העונה שבפתח עם שחקני הנוער של יובה שלאט לאט חוזרים לאימונים. אבל סמפאולי החליט שלמרות הטעות של הכוכב (נהיגה בשכרות) הוא הנשק העיקרי שלה ומלך שערי הטורניר (למרות ש2 מתוך 3 באו מהנקודה הלבנה) ואם רוצים תואר ביתי אז וידאל חייב להישאר. אחרי  הקופה אפשר לדון בעונשים (אם בכלל). צ'ילה פוגשת נבחרת שסובלת מ"רשע" אחר הלא-הוא לואיס סוארס שמושעה מהטורניר בגלל אותה נשיכה מפורסמת במונדיאל (השלישית במספר בקריירה של האורוגוואי) וכרגע האיש הכי יציב שלה הוא הבלם חוסה חימנס כאשר הצרות שנפלו על אדינסון קבאני (אביו דרס נער בן 19) לא ממש עוזרות לחלוץ של פ.ס.ז' להיות בפוקוס אם כי קבאני כבר אמר שלמשחק מול המארחת הוא עולה ויהי מה!
מבחינת המאצ'-אפ בין הנבחרות, הצ'יליאנים עדיפים וגם הביתיות משחקת לטובתם. שחקניה האפורים של צ'ילה פשוט פורחים (מדל ,אראנגויס, ואלדיוויה) בזמן שאורוגוואי לא מצליחה לתרגם את הכשרון העצום שלה (לודיירו, רולאן, אבל הרננדס וכמובן שקבאני) לדומיננטיות אבל ישנו נתון מאוד פיקנטי לקראת ההתמודדות, בשני הטורנירים האחרונים אורוגוואי הוגרלה מול המארחת בשלב רבע הגמר ובשני המקרים היא עברה אותה (ונצואלה 2007 וארגנטינה 2011) כאשר ב2011 זה גם נגמר בזכייה.
הימור שלי: צ'ילה 2:1

 

זה שאינו יודע לשאול: נבחרות בוליביה ופרו. למה זה שאינו יודע לשאול? כי הם בעצמן שואלות איך הם הצליחו לגרד את עצמן לשלב הבא כשהן משאירות את אקוואדור בחוץ ונחשו מה? אחת מהן תהיה גם בחצי הגמר! קצת קשה לקבוע מי עדיפה אבל בוליביה מסתמכת על הגנה חזקה (בהנהגת הקפטן ראלדס-אקס מכבי ת"א) ופרו יותר בונה על ההתקפה (עם פיזארו בן ה-36).

בכל מקרה הנבחרת שתעלה כאן לחצי תהיה מטרה קלה עבור המנצחת במשחק הקודם ותשמח מאוד על עצם הגעתה למעמד חצי הגמר ומכאן נעבור להימור על התוצאה.
הימור שלי: פרו עדיפה במעט לכן 1:0  היא תוצאה הגיונית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

תם: נבחרות ארגנטינה וקולומביה. למה תם? קודם כל נתחיל עם הארגנטינאי שהכי תם בעולם הלא-הוא מאמנה של קולומביה חוסה פקרמן! הבנאדם נורא תמים אם הוא חושב שלפתרון לבעיות שלו קוראים פלקאו! חלוצה של מונאקו (מקווה שלא שכחתם שטכנית הוא שייך להם) בילה עונת השאלה מזעזעת במדי מנצ'סטר יונייטד וזה מקרין גם על היכולת בנבחרת. עד עכשיו קרלוס באקה היה שחקן ספסל (בחוסר צדק מוחלט) ואז הורחק מול ברזיל, את המשחק ברבע הגמר הוא יחמיץ אבל אם חבריו יתעשתו הקופה לא נגמרה עבורו (כן אפשר לנצח את ארגנטינה). הספסול של ג'קסון מרטינס לא מובן כאשר במשחק האחרון בשלב הבתים אפילו ויקטור איבארבו האפור עלה לפני מהספסל שילוב של טאו גוטיירס עם מרטינס יכול ממש להיות הכוח ההתקפי (עם עזרה קלה מחאמס רודריגס) שיפיל את ההגנה הארגנטינית רק צריך להעיז. מנגד התם הנוסף הוא האוהד הארגנטינאי הממוצע שבטוח שמסי לבד יביא גביע כי הוא, נו אתם יודעים, מסי.

אז לא ידידי חובב האסאדו זה לא הולך ככה, מסי לבד לא יכול להביא גביע גם אם זה אליפות בתי הספר של רוסאריו. נבחרת משחקת הכי טוב כשהיא יחידה מגובשת (ע"ע הנבחרת שתתמוד מול מסי ברבע הגמר) וכדי שארגנטינה צתליח היא חייבת שדי מאריה ייתן משחקים כמו מול ג'מייקה שהוא הזכיר שוב את די מאריה של ריאל, שאגווארו ימשיך כמו שהיה בשני המחזורים הראשונים (גול בכל משחק) ושסרחיו רומרו יורד את הקוף הענק שיש לו על הגב, חוסר בטחון שמו. מבחינת ההגנה ארגנטינה נראת סוף סוף מסודרת (בלי לנחס, רוחו ואוטאמנדי נפלאים) ואם זה יתחבר אז הקפטן יוסיף לעצמו עוד גביע לארון העמוס ויסמן וי על תואר חסר.

הימור שלי: 1:1,  ואז ארגנטינה בפנדלים עם הצגה של רומרו.

 

חכם: הגענו לחכמים שלנו הלא הן נבחרות ברזיל ופראגוואי (ואם להיות מדוייקים אז מאמניהם, רמון דיאס ודונגה). אחרי שניימאר הורחק מהמשך הקופה דונגה אמר ש "אנחנו לא צריכים שהעצבות שלו תקרין על שאר השחקנים" ושלח את הכוכב והקפטן שלו בנימוס למשפחתו בברזיל. החלטה אמיצה וכמובן חכמה כי עכשיו במקום שתיאגו סילבה יחפש את ניימאר ביציע להקדיש לו שער הם יתרכזו בדבר אחד, איך לתת למיראנדה (כן אני עדיין בהלם) להניף גביע!

במשחק מול ונצואלה ראו את החיבור כשכולם שיחקו כנבחרת, רוביניו רקד, פירמינו היה נהדר, וויליאן גם, כאשר פרננדיניו ואליאש חיפו מאחור, זהו בהחלט מתכון להצלחה ואפשרות לא רעה לתת לבלמה האפור של אינטר (הוא עזב את אתלטיקו) להניף גביע.

מנגד עולה החכם השני, רמון דיאז, שמודע למגבלות נבחרתו (הגנה מזעזעת שחוץ מפאולו דה סילבה והבלחות רגעיות של איוון פיריס לא באת שווה משהו) ומנצל את הנשק המצויין שלו (חוד מטורף-באריוס, בניטס, דרליס גונזאלס, סאנטה קרוס, נלסון ואלדס, בובאדיז'ה) כדי לעלות לכל משחק עם מערך הזוי של 4 שחקני הגנה שלא עוברים את החצי עוד 2 גרזנים במרכז השדה (אורטיגוסה, שנפצע ואלו חדשות רעות ואורטיז) ו4 חלוצים! כאשר 2 בורחים לכנף ו2 נשארים באמצע תוך כדי שכל הארבע נעים מעמדה לעמדה במהלך המשחק (אם כי העדיפות היא לדרליס ובניטס באגפים כשסנטה קרוס ובאריוס באמצע).

הימור שלי: הקבוצתיות של הסלסאו באה לידי ביטוי, 3:1

 

מה שאומר שלחצי הגמר אני מצפה שיעלו צ'ילה, פרו, ארגנטינה וברזיל.

 

מסכימים איתי? יש לכם מה להגיד\להוסיף? מוזמנים לכתוב תגובה אני בינתיים הולך לשים ווינר על המשחק הראשון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort