מתוח עד הרגע האחרון

קולומביה-פרו (0:0)

הבית הזה התחיל כשלכל הנבחרות אותן מספר נקודות המשחק הראשון מבין ה2 סיבך את המצב עוד יותר.

קולומביה עלו בהתלהבות גדולה אבל ארמרו, חאמס ופלקאו לא היו מספיק מדוייקים, כל זה ב13 הדקות הראשונות!

המשחק מקבל קצת אגרסיביות ואדווין ואלנסיה הורד על אלונקה אחרי פציעה בברך והוחלף על ידי מחיה. גם דויד אוספינה השוער הקולומביאני נהיה שרוע על הדשא אחרי התנגשות ברחבה ובאלון ביצע עברה על חאמס וספג צהוב שיגרום לו להחמיץ את רבע הגמר אם פרו תגיע לשם.

מחצית מאופסת ללא שערים עם שליטה קלילה של קולומביה אבל באמת שה"קפטרוס" היו חייבים להתעורר, לפרו הספיק תיקו כדי לעלות (במקרה הגרוע מהמקום השלישי ולשלוח את אקוואדור מבית א' הביתה)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

למחצית השניה עלתה פרו קצת יותר התקפית וז'ואל סנצ'ס ניסה את מזלו אבל זה הלך מחוץ למסגרת. לאחר כמה דקות אוספינה הפגין את כישוריו, שוב, מול אותו סאנצ'ס. בינתיים החלוצים שעל המגרש לא מורגשים בשתי הנבחרות!

כעת גם קרלוס סאנצ'ס בפנק של השופט, אם קולומביה תעלה לרבע הגמר הוא יחמיץ אותו.

חאמס עכשיו עם הזדמנות אבל גאייסה נהדר בין הקורות בפרו. העניינים מתחממים שם אחרי מפרק של חאמס לפניו של אדווינקולה! השופט לא ראה וסימן כדור חוץ רגיל, מעניין אם בקופה מענישים על סמך הטלוויזיה כי אם כן אולי כוכבה של ריאל בצרות!

אנחנו מתקרבים ל3 הדקות האחרונות של המשחק ופרו מוותרת לגמרי על ההתקפה, קולומביה אמנם לוחצת אבת הזדמנויות ממשיות אין כאשר גם ויקטור איבארבו המחליף לא מדוייק וג'קסון מרטינס מבזבז הזדמנות פז עם בעיטה חלשה לידיו של גאייסה.

שריקת הסיום מגיעה, 0:0 די משעמם והמשחק של ברזיל מול ונצואלה יקבע את מיקום הנבחרות בבית כאשר פרו בוודאות עולה. אם המשחק יסתיים בתיקו 1:1 ומעלה קולומביה תודח!

אקוואדור מודחת רשמית בתור הנבחרת החלשה ביותר שסיימה במקום השלישי כי לה יש 3 נק' כאשר לאורוגוואי שעלתה בוודאות יש 4 לשני המקומות הראשונים בבית הזה כרגע יש גם 4 ובמשחק השני אם יהיה תיקו אז לכולן יהיו 4 נק' כאשר אם אחת הנבחרות תנצח היא תעלה למקום הראשון ופרו תהיה שניה מה שישים את קולומביה במקום השלישי גם עם 4 נק'.

קולומביה: אוספינה; ארמרו (איבארבו-57), ספאטה, אריאס, מורייו, ק.סאנצ'ס, ולנסיה (מחיה-24), חאמס רודריגס, קוואדראדו; גוטיירס, פלקאו (מרטינס-66).

פרו: גאייסה; אדווינקולה, זמבראנו, אסקווס, וארגאס; באלון, לובאטון, קוואווה (יוטון-90), ז'.סאנצ'ס (הורטאדו-81); גררו, פיזארו (פרפאן-57).

ברזיל-ונצואלה (1:2)

המשחק נפתח עם ברזיל שמיד מתחילה להפעיל לחץ בעזרת שחקני הכנף רוביניו ופירמינו יחד עם רוביניו שפשוט נראה נפלא. בדקה התשיעית כדור קרן של חלוץ סאנטוס מגיע לרחבה ותיאגו סילבה יורה מהאוויר פנימה! 1:0 לסלסאו!

רוביניו ממשיך לרקוד על המגרש ופשוט מזכיר ימים גדולים במדי סאנטוס מה שגרם לריאל לשפוך עליו כל כך הרבה כסף.ההזדמנויות רצות במעמד צד אחד כאשר רוביניו וסילבה רואים את ההגנה של ונצואלה הודפת את ניסינותיהם. הלחץ של הברזילאים נמשך כאשר וויליאן מנסה מזווית קשה וסוחט קרן ממנה סילבה שוב כמעט מבקיע!

רגע לפני הירידה למחצית גרה מנסה את מזלו אבל ז'פרסון נמצא במקום, אנחנו יורדים ב1:0 לברזיל בהפסקה.

המחצית השניה  מתחילה שוב על שליטה ברזילאית.

כדור קרן מסוכן של וויליאן מגיע לראשו של סילבה והבלם סוחט מבארוחה הדיפה נהדרת!

2 דקות עוברות ומבצע אישי מדהים של וויליאן באגף שמאל מסדר לרוברטו פירמינו שער אחרי דחיקה מ5 מטרים, אנחנו ב2:0 לברזיל!

רוביניו ממשיך לרקוד על המגרש יחד עם וויליאן בזמן שרוטיניו נראה קצת כבוי אבל עכשיו ונצואלה גם מתחילה להתאושש ולנסות או לפחות למנוע מהברזילאים לכבוש שוב. בדקה ה-81 קרן של ברזיל נהדפת על ידי ההגנה אבל שוב מוקפצת לרחבה ודויד לויאז במספרת מדהימה כמעט ומבקיע! ווירטואוזיות נהדרת של בלם\קשר ברזיל.

בדקה ה-84 כדור חופשי מדהים של אראנגו נהדף על ידי ז'פרסון אבל הריבאונד מגיע למיקו שכובש!! אנחנו רק ב2:1, האם ונצואלה תעשה את הסנסציה ותשווה?? ונצואלה עכשיו לוחצת ומחפשת את השוויון! דקה 87 קרן לונצואלה, גונסאלס מרים אבל ז'פרסון מלקט!

אנחנו הולכים ל4 דקות מאוד מותחות!

דקה לסיום וכדור מסוכן מפספס את מיקו בסנטימטרים!! ונצואלה כל כך קרובה! שריקת הסיום מגיעה! 2:1 לברזיל שעולה מהמקום הראשון, פרו תסיים שניה וקולומביה שלישית!

 

ברזיל: ז'פרסון; דני אלבס, תיאגו סילבה, מיראנדה, פליפה לואיז; פיליפ קוטיניו (טארדלי-67), אליאש, פרננדיניו, וויליאן, פירמינו (דויד לואיז-67); רוביניו (מרקיניוס-76)

ונצואלה: בארוחה; סיצ'רו, רוסאלס, טונייס, ויסקארונדו; אראנגו, גרה (מיקו-72), רינקון, סייחאס (ס.גונסאלס-46); וארגאס (מרטינס-46), רונדון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort