הכל פתוח עוד לא מאוחר

ברזיל-קולומביה (1:0)

המשחק נפתח עם שליטה קולומביאנית כאשר חואן קוואדראדו הפעלתן ניסה להניע את חבריו בעזרת פריצות מצויינות מאגף ימין מה שהניב כמה מצבים שנהדפו על ידי תיאגו סילבה וחבריו להגנה, עדיין ללא איום ממשי על השוער ז'פרסון. קלומביה המשיכה לתקוף וברזיל דווקא הייתה יותר עסוקה בעצבים ועבירות (בהחלט משהו שהתרגלנו לראות רק בהפוך לפני כמה שנים). בדקה ה-20 עבירה של טאו גוטיירס על דני אלבס הניבה צהוב ל….פאבלו ארמרו! השופט מהר מאוד הבין שטעה ותיקן כאשר החלוץ הוא זה שבסופו של דבר נכנס לפנקס. השליטה הקולומביאנית בהחלט שווה שער אבל ברזיל מגנה מצויין כנגד כל ההתקפות (שוב, לא יאומן שאלו השורות שנכתבות פה). בדקה ה-36 של המשחק ההגנה הברזילאית קורסת בפעם הראשונה..ומשלמת ביוקר! כדור חופשי של קוואדראדו (באמת המצטיין במגרש) מגיע בעזרת ערבוביה ברחבה איכשהו לבלם חייסון מורייו ושחקנה של גראנאדה מכניע את השוער הברזילאי בדרך ל-1:0 מאוד מוצדק! ניימאר פשוט בעצבים עכשיו! וזה מתבטא באיבוד כדור סתמי ועד עצבים, צריך להרגיע את הילד (קפטן!) הברזילאי! דני אלבס נכנס לעניינים דקה לפני ההפסקה ומעביר כדור מצויין לניימאר, אוספינה בהצלה מדהימה מונע שער! כמעט קיבלנו שחזור של הגול מול פרו ועכשיו ניימאר בפנקס של השופט על ספק נגיעת יד ושוב העצבים מתחילים, הוא ממש לא מרוצה מההחלטה. שריקת סיום המחצית-דונגה חייב לנער את הקפטן שלו.

המחצית השניה נפתחת ושוב קוואדראדו הוא זה שתופס פיקוד, חאמס רודריגס הכוכב הגדול רואה שהוא עצמו לא בעניינים ונותן לאיש של צ'לסי (אם ישחק ככה במדיה-וואו!) לנהל את המשחק. קולומביה ממשיכה להכתיב את הקצב גם אחרי שער היתרון.

בדקה ה-58 הזדמנות מדהימה נוספת לסלסאו להשוות אבל טעות ביציאה של דויד אוספינה לא מנוצלת על ידי פירמינו שבועט מעל השער!

לקראת הרבע השעה האחרונה, קולומביה מורידה הילוך. ברזיל היא זו שתוקפת עכשיו אבל כדורי גובה לעבר ניימאר זה לא הפתרון, חייסון מורייו פשוט נפלא בקו האחורי! 5 דקות לסיום, קוטיניו מנסה פורץ נהדר באגף ומעביר רוחב ושוב אין אף ברזילאי שימשיך לכיוון המסגרת!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אנחנו דקה לסיום ואיזו בעיטה של חאמס רודריגס!! קשרה של ריאל דהר לכיוון שמאל ואז שחרר כדור אדיר שפספס את המסגרת בסנטימטרים!

ברזיל מחפשת את שער השוויון אבל העצבים שוב עולים! ניימאר דוחף את מורייו! מתחיל להתחמם פה!

2 דקות בתוספת הזמן יש יותר קרבות מאשר מצבים! עכשיו באקה ודני אלבס נצמדים אחד לשני בצורה מאיימת!

שריקת הסיום מגיעה! 1:0 לקולומביה אבל זה לא מעניין אף אחד!!! מיד עם השריקה ניימאר בועט את הכדור לגופו של מורייו ששרוע על הדשא! מתפתחתת קטטה!! באקה, תיאגו סילבה, סוניגה, אחד משחקני הספסל של ברזיל כולם מעורבים שם!! שחקני ברזיל מעיפים את ניימאר מהמגרש שיירגע יש לו כבר צהוב! חייב להיות פה כרטיס אדום! השופט רץ אחרי ניימאר לכיוון מנהרת השחקנים ומניף אדום ישיר! ניימאר יחמיץ יותר ממשחק אחד (אחד על 2 צהובים, אחד בכל משחק ששותף) והאדום הישיר בטוח יזכה אותו בהשעייה נוספת! עכשיו השופט חוזר למרכז המגרש איפה שכבר פיזרו את כל המהומה. עוד אדום! זה מונף לקרלוס באקה! סביר להניח שגם הוא יחמיץ יותר ממשחק אחד!

 

ברזיל: ז'פרסון; דני אלבס, מיראנדה, תיאגו סילבה, פליפה לואיז; פרננדיניו, אליאש (דייגו טארדלי-76), ניימאר (הורחק- בסיום המשחק), פרד (פיליפה קוטיניו-46), וויליאן (דוגלאס קוסטה-76); פירמינו.

קולומביה: אוספינה; ספאטה, ארמרו, סוניגה, מורייו; א.ולנסיה (מחיה-80), ק.סאנצ'ס, ח.רודריגס, קוואדראדו, פלקאו (איבארבו-69), גוטיירס (באקה-76, הורחק-בסיום המשחק)

 

ונצואלה-פרו (1:0)

פרו ידעה שניצחון יכול להוביל אותה למקום ראשון בבית (אם תנצח ביותר מגול אחד) וזה מה שהיא חיפשה. למרות שהפתיחה הייתה שייכת לונצואלה (סלומון רונדון עם הזדמנות אדירה בדקה החמישית)
פרו מתחילה לגשש אבל קוואבה לא מדוייק ואז בדקה ה-29 אירוע מעורר מחלוקת!
אמורבייטה וגררו נאבקו על הכדור והבלם משך בחולצתו של החלוץ, עבירה ללא ספק, אבל תוך כדי הוא קפץ מעליו ודרך על הברך שלו, ככל הנראה בטעות, רק שהשופט חשב אחרת וראה בזה דריכה מכוונת-כרטיס אדום לבלם בעל האזרחות הבאסקית.

פרו ניצלה היטב את היתרון המספרי ומצבים נהדרים של גררו ולובאטון הלחיצו קצת את ונצואלה שעברה מאותו רגע למצב מגננה.

עדיין 0:0 במחצית אבל תהיו בטוחים שבמחצית השנייה נראה חצי מגרש שלם להשכרה.

ריינה עולה במחצית בשורות פרו כדי לתת עוד מחץ בהתקפה, הזדמנות כזו של שחקן אחד יותר על המגרש חובה לנצל בעיקר כשיש עוד מחצית שלמה. שוב קוואבה וגררו מסוכנים אבל לא מדוייקים ועכשיו גם ריינה המחליף מחמיץ הזדמנות כשאנחנו מתקרבים לשעה של משחק. רונדון עוד ניסה לכבוש שער שעל גבול הסנסציוני מכיוון שהמשחק מתנהל בצד אחד של המגרש אבל בעיטה שלו לא הייתה מדוייקת ואז בדקה ה-72 הגיע שברון הלב של ונצואלה. שער של פיזארו, שבאמת שהגיע אליו בטעות בעזרת גליץ' חזק מדי של אחד משחקני ההגנה, נתן 1:0 לפרו ובמצב הזה העמיד את כל הבית עם 3 נק' ככה ששער נוסף היה נותן לפרו את המקום הראשון בבית. למרבה הפלא ונצואלה לא נשברה מהשער והלכה ב10 שחקנים לחפש את השוויון אך בונקר פרואני פגש אותם ומנע מרונדון שבאמת היה רמה מעל כולם את השוויון. 1:0 פרו בסיום ואיזה מחזור אחרון מחכה לנו (לא לשכוח שהגדולות בלי ניימאר ובאקה!)

ונצואלה: בארוחה; טונייס, ויסקארונדו, אמורבייטה (הורחק-29), רוזאלס; רינקון, וארגאס (סיצ'רו-37), סייחס (מיקו-82), גרה; אראנגו (ז'. מרטינס-73), רונדון.

פרו: גאייסה; זמבראנו, וארגאס, אדווינקולה, קוואבה (הורטאדו-83); לובאטון (ריינה-46), ז' סאנצס, באלון, אסקווס; גררו, פיזארו (יוטון-90+1)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort