לפעמים גם קצת מזל לא יזיק

פראגוואי-ג'מייקה (0:1)

פרגוואי, שסחטה תיקו מארגנטינה במחזור הראשון, הגיעה למפגש מול נמושת הבית בידיעה שניצחון יעמיד אותה במצב טוב מאוד לקראת העלייה ויפעיל לחץ על 2 הגדולות שיתמודדו ראש בראש במשחק השני.

המשחק התחיל עם פיזיות של ג'מייקה שכבר ברבע משחק אגרה לחובתה 2 כרטיסים צהובים בגלל תיקולים לא קלים. כדורגל אנחנו עדיין לא ראינו למרות ניסיון לא רע של סנטה קרוס. בדקה ה22 בובאדיז'ה ניסה את מזלו אבל הכדור מעל השער.11 דקות לאחר מכן עוד צ'אנס לדרום אמריקאים אבל הפעם תורו של סנטה קרוס להחמיץ!

אנחנו בדקה ה37 של המשחק והרגע הכי ביזארי של ההתמודדות מגיע, כדור סתמי לכיוון רחבת ג'מייקה גורם לשוער דוויין קר לצאת הרחבה ולנסות להרחיק עם הראש נוייר-סטייל. הכדור פוגע בבניטס וחודר לרשת, 1:0 מאוד מוזר אבל לאור ההחמצות הקודמות, מוצדק.

המחצית השניה נפתחת עם שער של קאסרס שבטוח שהעלה את נבחרתו ל2:0 אך הקוון מניף דגל, עדיין רק 1. עוד הזדמנות לקאסרס שנעצרת אצל קר שמכפר על הטעות הנוראית מהמחצית הראשונה עם סייב פנטסטי!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ג'מייקה עדיין ללא בעיטה למסגרת ואנחנו כבר בדקה ה-82 עד שזה קורה אבל הכדור של מק'קלירי לא ממש מטריד את סילבה. פראגוואי הולכת לאחור כדי לשמור על התוצאה! מי חשב שיעשו בונקר מול ג'מייקה! תוספת הזמן, והזדמנות נדירה למטוקס החליף להשוות אבל זה ננגח מעל השער, 1:0 קטן של פראגוואי בסיום ושוב ה"רגאיי בויז" היו ראוים לשווין!

פראגוואי: סילבה; ואלדס, דה סילבה, אגילר, סאמודיו (פיריס-77); דרליס, קאסרס,אורטיגוסה, בניטס (מולינאס-86); בובאדיז'ה (ואלדז-75), סנטה קרוס

ג'מייקה: קר; מריאפה, מורגאן, הקטור, לורנס; אוסטין, ווטסון ׁ(לאינג-57), דוקינס (מטוקס-76), מקקלירי, מקאנוף; בארנס (בראון-62).

אורגוואי-ארגנטינה (1:0)

המשחק מתחיל עם המון ניסיונות דרך האמצע שנמצא תחת שליטה של כמה קשרים מבריקים בכל צד וכמה "הורסי התקפות" שמונעים מהם לזוז מה שיוצר לוח שחמט מאולתר! לודיירו וריוס נותנים את הטון באורוגוואי בזמן שמאסצ'ראנו וביחליה מחזירים מנגד אבל עדיין המשחק ללא הזדמנויות ממשיות. הזדמנות נהדרת של ארגנטינה מגיעה בדקה ה29 כאשר מסי מוצא את אגווארו אבל מוסלרה ערני ולוקח.דקה אחרי, אורקוגוואי מגיעה לצ'אנס דומה כאשר אלבארו פריירה מוצה את רולאן אבל החלוץ הצעיר לא מדייק. בדקה ה-33 אירוע משמעותי ראשון במשחק וזהו כרטיס אדום! לטאטה מרטינו, מאמנה של ארגנטינה שככל הנראה פולט כמה מילים מיותרות לכיוון צוות השיפוט. רגע לפני המחצית המשחק מתחמם טיפה אחרי כניסה של מאסצ'ה בלודיירו אבל השופט הברזילאי מרגיע את העניינים ושורק לסיום החצי הראשון 0:0 בירידה להפסקה.

המחצית השניה נפתחת בקרבות שליטה נוספים במרכז השדה, כששוב שני הנבחרות מראות את יכולת הנטרול שלהן בעיקר ארבאלו ריוס שפשוט מאמלל את מסי ופאסטורה. בדקה ה-56 טעות ראשונה של ההגנה האורוגוואית שמאחרת שניה אחת בתיקול נותנת הזדמנות לסבאלטה סוף סוף לתת הגבהה מדוייקת וזה כל מה שארגנטינה הייתה צריכה! הכדור של מגן מנצ'סטר סיטי מוצא את חברו לקבוצה, קון אגווארו ומשם זה לרשת! 1:0!! אגווארו נפצע במהלך כיבוש השער ויורד לטיפול קצר אבל חוזר לשחק. אגב באצטדיון נשמעת קריאה משעשעת של אוהדי ארגנטינה "El Que No Salta Es Ingles" (מי שלא קופץ אנגלי) רואים כמה "אהבה" יש לאנגלים מצד הארגנטינאים.

חזרה לאירועי המשחק, אדינסון קבאני מנסה להחזיר את נבחרתו לעניינים אבל מוצא את רומרו מוכן ועוד צ'אנס של אורוגוואי מצד רולאן נבלם על ידי אוטאמנדי הנהדר.בדקה ה-65 דייגו גודין סופג את הכרטיס הצהוב השני שלו בטורניר מה שאומר שאת המשחק המכריע מול פראגוואי הוא יראה מהיציע! בינתיים המשחק נפתח אחרי השער מכיוון ששחקניו של אוסקר טבארס חייבים לשחק התקפי כדי להשוות מה שנותן המון חופש פעולה לפאסטורה שמנצל את זה כדי ליצור מצב לאגווארו אך החלוץ מחמיץ. בדקה ה-70 מהומה קטנה במגרש אחרי שמרקוס רוחו ספק פוגע במוסלרה אבל שוב השופט מצליח להרגיע את כולם ללא כרטיסים. המשחק שוב מקבל עצבים כאשר ריוס מתקל את מסי ומוציא את הקפטן של ארגנטינה משלוותו אבל שוב השופט מצליח להרגיע (שיפוט נהדר של הברזילאי יש לומר)  בדקה ה-76 ה-הזדמנות של אורוגוואי לחזור למשחק כאשר הדיפה רשלנית של רומרו מגיע לדייגו רולאן והחלוץ הצעיר ל7 מטרים מול שער ריק שולח ליציע!! הוא עוד יאכל את עצמו המון על ההחמצה הזו! בדקה ה-80 אלבארו גונסאלס עם בעיטת יעף אדירה אבל שוב מעל השער וכעבור 2 דקות מוסלרה משאיר את נבחרתו במשחק אחרי בעיטה של מסי!

בתוספת הזמן אבל הרננדס מקבל הזדמנות נדירה להשוות אבל רומרו שוכח לגמרי את ההדיפה האומללה ממקודם ובהצלה ע-נ-ק-י-ת משאיר את הנקודות אצל ארגנטינה מה שייאלץ את אורוגוואי לנצח את פראגוואי במחזור האחרון כדי לעלות!

אורוגוואי: מוסלרה; מ.פריירה, גודין, חימנס,א.פריירה; ריוס, גונסאלס, לודיירו (הרננדס-70), כ.רודריגס (ק.סאנצס-64);רולאן,קבאני

ארגנטינה: רומרו; סבאלטה, רוחו, גאראי ,אוטמנדי; ביחליה, מאסצ'ראנו, די מאריה (פריירה-89), פאסטורה (באנגה-79); מסי, אגווארו (טבס-82)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית