הדרך אל הגמר-חלק ב'

הסתיים לו חצי גמר הפלייאוף ואחרי שבמשחק הראשון ראינו הפתעה ומשחק שלא הוכרע הכל הגיע ליומיים האחרונים ומותחן יותר מטורף מזה לא יכולנו לבקש.

פ.צ. גואה אירחה את אתלטיקו קולקאטה אחרי 0-0 במשחק הראשון וצ'נאי אירחה את קראלה עם פיגור 3-0 במגרשם של הצהובים, הסיומת של שני משחקי הגומלין שווה כל רגע בכדורגל העולמי!

פ.צ. גואה-אתלטיקו קולקאטה (0:0) 0-0 בסיכום שני המשחקים (4-2 לקולקאטה בפנדלים)

הרבה קרבות במרכז שדה אבל שערים אין גואה-קולקאטה נגמר בפנדלים (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)
הרבה קרבות במרכז שדה אבל שערים אין גואה-קולקאטה נגמר בפנדלים (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)

המשחק הראשון הסתיים ב0-0 די משעמם כשלגואה היו יותר הזדמנויות לכבוש אבל הם לא הצליחו לנצל את המצבים. לפני המשחק נרשמה הפתעה כאשר הכוח ההתקפי של קולקאטה, פיקרו, נותר מחוץ לסגל בהחלטה מוזרה של המאמן כי לפי הדיווחים חלוץ נבחרת אתיופיה לא סבל משום פציעה. המשחק התחיל עם פתיחה חזקה של גואה שכבר בעשר הדקות הראשונות מצאה את עצמה עם 2 הזדמנויות נהדרות אבל אנדרה סאנטוס לא הצליח להכניע את אדל. המחצית המשיכה באותו קצב כאשר אדל נאלץ לזנק לכל איזור אפשרי ברחבה שלו כדי לשמור על רשת נקייה ועמד במשימה בהצלחה רבה. המחצית השניה נפתחה בדיוק באותה הדרך ובדקה ה-56 גואה הרגישה מקופחת כאשר ארנאב גלש ברחבה על אנדרה סנטוס וספק הכשיל את הברזילאי, השופט הורה אמנם להמשיך לשחק אבל שחקני גואה לא בדיוק אהבו את החלטתו בלשון המעטה. בדקה ה-65 הגיעה ההזדמנות הראשונה של קולקאטה אבל נאטו לא הצליח להכניע את סדה הערני. בתוספת הזמן רגעים של חרדה עברו על כל יושבי האצטדיון כאשר מאמנם של קולקאטה אנטוניו לופס האבאס אחז בחזהו ונראה סובל, הצוות הרפואי המקומי בדק אותו ואיפשר לו להמשיך לעמוד על הקווים להקלתם של כל אנשי הספורט, כנראה שהמשחק השפיע קצת על בריאותו של המאמן והעובדה שהוא נגרר עכשיו להארכה לא בדיוק עזרה. בהארכה שני הקבוצות כבר נפלו מהרגליים ולא בדיוק סיכנו את שער היריבה ובכך נקבע כי העולה לגמר תיקבע בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

הפנדלים:

אנדרה סאנטוס (גואה) גבוה מעל השער!

אנדרה סנטוס שולח גם את הפנדל מעל השער, כמו שאר ניסיונותיו במשחק (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)
אנדרה סנטוס שולח גם את הפנדל מעל השער, כמו שאר ניסיונותיו במשחק (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)

חוסמי (קולקאטה) 1-0

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אוזביי (גואה) משווה ל1-1

מוחמד ראפי (קולקאטה) לא מפספס! 2-1!!

אמירי (גואה) למשקוף!!!! עדיין 2-1!

גם אמירי מחמיץ וחורץ את גורלה של גואה (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)
גם אמירי מחמיץ וחורץ את גורלה של גואה (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)

ז'ופרה (קולקאטה) לא נכשל ומעלה את קבוצתו ליתרון 3-1! אם גואה מחמיצה זה נגמר!

מיראנדה (גואה) נותן תקווה קטנה!! 3-2, גואה חייבת נס…..

בורחה פרננדס (קולקאטה) ניגש, וכובש!!!! 4-2 אתלטיקו דה קולקאטה בגמר!!!!!!

בורחה כובש את הפנדל המנצח עבור קולקאטה (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)
בורחה כובש את הפנדל המנצח עבור קולקאטה (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)

הרכבים:

גואה: סדה; דבאבראטה, גרגורי, פיניירו, אמירי; ביקראמג'יט סינג, פיטר (ג'וול-44), רומאו, אנדרה סנטוס, מנדאר (מיראנדה-106); סלפיצ'קה (אוזביי-91).

קולקאטה: אדל; ארנאב, נאטו, חוסמי; סאהני, בורחה, לסטר (קינגשוק-46), סאנג'ו (קאבין-106), פודי; לואיס גרסיה (ז'ופרה-60), ראפי.

צפו בדו-קרב פנדלים:

צ'נאי-קראלה בלאסטרס (1:3 לאחר הארכה) 4-3 לקראלה בסיכום שני המשחקים.

על המשחק המטורף הזה ידברו עוד המון ולא רק בהודו! צ'נאי אירחה את הבלאסטר מקראלה עם פיגור 3-0 מהמשחק הראשון ולמרות שהיא הקבוצה האיכותית יותר אף אחד לא ממש נתן לה את הסיכוי להפוך את התוצאה. צ'נאי החלה לתקוף מהרגע הראשון בזמן שקראלה רק חיפשה איך לצאת בשלום מהמשחק הזה אבל סאנדיפ וחוסר ריכוז מנעו מקבוצתו של מרקו מטאראצי שערים בטוחים ברבע השעה הראשונה. בדקה ה-28 של המשחק התחיל הפרק הראשון במותחן המטורף הזה כאשר ג'יימי מקאליסטר פגע בברנאר מנדי וראה את הצהוב השני וכמובן את האדום! קראלה ב-10 שחקנים!! בדקה ה-42 הר הגעש בצ'נאי התפוצץ בפעם הראשונה!! כדור חופשי של מטאראצי מצא את מיקאל סילבסטרה והבלם הצרפתי נגח את ה1-0 של צ'נאי ועכשיו רק 3-1 בסיכום!

מיקאל סילבסטרה מעלה את צ'נאי ל1-0 (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)
מיקאל סילבסטרה מעלה את צ'נאי ל1-0 (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)

צ'נאי יצאה למחצית השניה בידיעה שהיריבה עם שחקן פחות ושהיא צריכה 2 שערים כדי לגרור את המשחק להארכה וכבר אחרי דקה קיבלה מתנה כאשר ז'אן-אוד מוריס הוכשל ברחבה על ידי ג'ינגהאן ונשרק פנדל לזכותה. מטאראצי ניגש לבעוט וכבש! 2-0!! אבל רגע…השופט הורה לבעוט מחדש בהתייעצות עם הקוון מכיוון ששחקן של צ'נאי (מוריס) נכנס לרחבה לפני הבעיטה…מטאראצי ניגש שוב ו…החמיץ!!! עדיין 1-0 במשחק ו3-1 לטובת קראלה בסיכום.

מרקו מטאראצי מחמיץ את הפנדל החוזר (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)
מרקו מטאראצי מחמיץ את הפנדל החוזר (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)

שוערה של קראלה, סאנדיפ בינתיים נשכב פצוע כבר פעמיים על הדשא ספק במטרה לבזבז זמן (למי שזוכר גם במשחק האחרון של העונה מול פונה הוא ספק נפצע-ספק בזבז זמן והשופט הוסיף 11 דקות תוספת זמן) בדקה ה-76 של המשחק האצטדיון מתפוצץ משמחה בפעם השניה היום כאשר ג'ינגהאן מוסיף עוד נקודה שחורה לערב האומלל שלו ודוחק את הכדור לשערו, צ'נאי ביתרון 2-0 ומצמקת ל3-2 בסיכום! מיד אחרי השער סאנדיפ מוחלף, ככל הנראה הוא לא זייף את הפציעה מי שנכנס זהו לואיס, השוער השלישי כי גם השוער הראשון (ומאמן הקבוצה) דייויד ג'יימס, פצוע. צ'נאי ממשיכה ללחוץ אבל מוצאת את השוער השלישי של קראלה ערני בשער למרות שזוהי הופעת הבכורה שלו בליגה. המשחק מתחיל להתקרב לסיומו וצ'נאי עדיין לא מצאה את השער השלישי שישלח אותה להארכה…אבל אז…בדקה ה91 הכל מתפרץ!! מנדי מגביה כדור לרחבה וג'ג'ה כובש, ספק עם היד ספק עם החזה!!! 3-0 צ'נאי ו3-3 בסיכום! המשחק הולך להארכה!

בדקה ה-102 מטאראצי זוכה לכרטיס צהוב אחרי עברה על פאלבי  ו2 דקות לאחר מכן עוד פאול של מאמן-שחקן צ'נאי על מילאגרס מזכה אותו בצהוב שני ואדום! עכשיו זה 10 מול 10!! אנחנו כבר מתחילים להתקרב לפנדלים…היחיד במגרש שעדיין מנסה משהו זה סטיבן פירסון…הקשר הג'ינג'י מקבל כדור מג'ינגהאן המושמץ ופורץ לכיוון שערה של צ'נאי, הוא מניף רגל ו….מבקיע!!! 3-1 לצ'נאי במשחק ו 4-3 לקראלה בסיכום שני המשחקים בדקה ה-117!!!

הכוח הכתום! סטיבן פירסון כובש שער דרמטי במשחק דרמטי (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)
הכוח הכתום! סטיבן פירסון כובש שער דרמטי במשחק דרמטי (צילום: האתר הרשמי של הליגה ההודית)

כל קראלה נלחצת עכשיו לאחור במטרה לשמור על התוצאה, שערי חוץ לא נספרים כאן ולכן שער של צ'נאי ישווה את התוצאה! אבל הצהובים מצליחים להדוף את הנסיונות של המקומיים בדקות המעטות שנותרו ובינתיים דג'ורג'יץ' רואה אדום על הספסל של צ'נאי בגלל פליטת פה לכיוון השופט הרביעי.  קראלה בגמר במשחק שלא יישכח עוד הרבה מאוד זמן!!!

הרכבים:

צ'נאי: שילטון; גוראמאנג'י, נסטה (אלאנו-57), סילבסטרה, דהאנה (אבהישק-24); חברה, דג'מבה-דג'מבה (פליסארי-75), מטאראצי (הורחק-104); מנדי, מוריס, ג'ג'ה.

קראלה: סאנדיפ (לואיס-77); ג'ינגהאן, גורווינדר סינג, פאלביי, מקאליסטר (הורחק-28); מהטאב, אחמד, פורקאדה (רומיי-31), פירסון; האם (מילאגרס-82), צ'ופרה.

 צפו בתקציר של הטירוף באצטדיון בצ'נאי:

 

טבלת הליגה (סופי):

מיקום קבוצה מש' נצ' תיקו הפ' שע' זכות שע' חובה הפרש נק'
1 צ'נאי 14 6 5 3 24 20 4+ 23
2 פ.צ. גואה 14 6 4 4 21 12 9+ 22
3 את'לטיקו קולקאטה 14 4 7 3 16 13 3+ 19
4 קראלה בלסטרס 14 5 4 5 9 11 2- 19
———————- —- —- ———– ————– ——
5 דלהי דיינאמוס 14 4 6 4 16 14 2+ 18
6 פ.צ. פונה סיטי 14 4 4 6 12 17 5- 16
7 מומבאי סיטי 14 4 4 6 12 21 9- 16
8 נורת'-איסט יונייטד 14 3 6 5 11 13 2- 15

 

פלייאוף:

קבוצה: מש' 1 גומלין
קראלה (4) 3 1(4 בסיכום)
צ'נאי (1) 0 3( 3 בסיכום)
——————– ——- —–
גואה (2) 0 0(0 בסיכום) [2]
קולקאטה (3) 0 0( 0 בסיכום)
[4] בפנדלים

 

לקראת הגמר: (יום שבת 14:30 שעון ישראל, שידור ישיר בערוץ יורוספורט 2)

קראלה בלאסטרס-אתלטיקו קולקאטה:

הבלאסטרס עלו לגמר עם המון מזל, בכלל לפלייאוף הם הגיעו גם במזל כאשר ההחמצה של טרזגה בדקה ה-100 במחזור האחרון יכלה כבר אז לתת סוף לעונה שלהם. מול צ'נאי הם עשו את העבודה במשחק הראשון ובגומלין החלטה גבולית על בעיטה חוזרת לפנדל העבירה אותם שלב(למרות שככל הנראה זה התקזז עם השער שכבש ג'ג'ה ספק ביד) הם נמצאים בנחיתות מבחינת איכות מול אתלטיקו (וכמובן יהיו גם בלי מקאליסטר שהורחק כששני השוערים הראשונים ,ג'יימס וסאנדיפ עדיין בספק בגלל פציעות) אבל גם החבורה מקולקאטה לא בשיאה ולכן יש לנו גמר די מפתיע. אתלטיקו אמנם הוליכה בהתחלה את הטבלה אבל מאז המחזור השישי הם בנסיגה וגם הם יכלו שלא להיות בפלייאוף אם לא הפנדל שהם קיבלו מול גואה במחזור האחרון. את החצי גמר הם צלחו בלי להבקיע שער וזה יותר גואה שלא עלו מאשר אתלטיקו שכן כי בשני המשחקים השוורים היו טובים יותר ורק חוסר ריכוז שנגרר גם לבעיטות ההכרעה (שחקני גואה החמיצו, אדל לא הדף את הכדורים) זה מה שהעלה את אתלטיקו לגמר. בעונה הסדירה המשחקים בינין נגמרו ב1-1 בקולקאטה ובנצחון של קראלה בבית 2-1 מה שהתחיל את הנסיגה ביכולת של מי שאז הייתה מוליכת הטבלה. הגמר ייערך באצטדיון נייטרלי, במומבאי ולדעתי קולקאטה תנצח ותיקח אליפות בדיוק כמו שהאחות הגדולה, מדריד, עשתה זאת בספרד. אגב לגבי תארים אישיים, אם פיקרו או איאן האם יבקיעו רביעייה בגמר הם יסיימו כמלך (או מלכי, אם שניהם) השערים של הליגה ואם לא אז התואר יילך לאלאנו מצ'נאי שכרגע מוביל עם 8 כיבושים, שלושער של אחד מהם (או שניהם) ומה שיכריע זו כמות הבישולים. לאלאנו יש רק 1 , להאם 3 ולפיקרו 2. אם כבר מדברים על בישולים אז מלכי הבישולים של הליגה הם קוקה וסלפיצ'קה שכמובן לא יהיו בגמר. האם צריך לבשל פעמיים כדי לקחת את התואר, פיקרו וז'ופרה צריכים שלושה בישולים. אם לא אז התואר יילך לסלפיצ'קה שעשה זאת ב-10 משחקים.

מלך השערים:

שם קבוצה שערים
אלאנו צ'נאי 8
גוסטאבו דוס סנטוס דלהי 5
סלפיצ'קה פ.צ. גואה 5
פיקרו קולקאטה 5
האם קראלה 5
קוקה נורת'-איסט 4
ולנסיה צ'נאי 4
אנדרה סנטוס פ.צ. גואה 4
קצוראניס פונה סיטי 4
ברונו פליסארי צ'נאי 4
ג'ג'ה צ'נאי 4

 

מלך הבישולים:

שם קבוצה שערים
קוקה נורת'-איסט 4
סלפיצ'קה פ.צ. גואה 4
אנדרה סאנטוס פ.צ. גואה 3
בלאוואנט סינג צ'נאי 3
פרנסיס דלהי 3
חברה צ'נאי 3
האם קראלה 3

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort