הפועל באר שבע מנצחת את בית"ר ירושלים ודוהרת לכיוון צלחת שנייה ברציפות

הפועל באר שבע מנצחת 0-2 את בית"ר ירושלים בטרנר משערים של ראדי וברדה. הפער בצמרת חוזר להיות 6

רק לפני חודש הגיעה בית"ר ירושלים לטוטו טרנר ויצאה בלי שן או עין. על אף מחצית מאופסת, לשביעות רצונם של אלי טביב ושרון מימר, אבל עם העלייה למחצית השנייה התעורר אחד, ניב זריהן שמו, וב-13 דקות של שכרון חושים חיסל את בית"ר עם צמד פרטי. גם שער ניחומים של שכטר בדקה ה-63 לא באמת הוריד מהמליחות הצורבת על פצעה האדום במיוחד של הצהובים, בטח לא כשבית"ר מנסה להסתכל לאדומים בלבן של העיניים.

הפסד של קבוצת בירת המדינה לקבוצת בירת הנגב הפך בשנים האחרונות למראה שכיח. שימו לב: ב-5 המפגשים האחרונים בין הקבוצות המאזן די מדבר בעד עצמו; מעבר ל-5 ניצחונות ברורים לטובתה של אלופת המדינה והפייבוריטית להשיב את הכתר זו העונה השנייה ברציפות, גם יחס השערים נוטה בבירור לטובת קבוצתו של בכר. הפועל באר שבע אמנם ספגה 4 שערים בכל שלושת משחקיה האחרונים נגד בית"ר, אך מנגד כבשה 13 שערים לרשת של היריבה הזהובה.

גם המאזן העונה עומד לרעתה של בית"ר בכל פרמטר אפשרי. יחס השערים של בית"ר הרביעית בטבלה עומד על +10, הישג זניח לעומת הפרשה של באר שבע, +47. בנוסף, בית"ר סופגת יותר – 30 חתיכות לרשתו של קליימן, 16 יותר ממה שספגו שועריה של האלופה; והיא כובשת 40 בלבד, 21 שערים פחות מההתקפה הפורייה ביותר בליגת העל (מכבי תל אביב כבשה 8 שערים פחות במשחק עודף). אפשר לראות זאת גם במלכי השערים: 11 של שכטר לעומת 13 של נוואקמה; 13 גם לבן שהר (בעונתו הפורייה ביותר בקריירה) לעומת 8 בלבד לעידן ורד וכן הלאה. אם כן, האלופה מעוניינת בניצחון נוסף, בית"ר תרצה לצאת הפעם עם השן והעין במקומם הטבעי.

חגיגות ההנפה הולכות וקרבות. בינתיים בוזגלו וחבורתו מתחממים עם חגיגות ניצחון גדול בבית על בית"ר (ב"ש פייסבוק רשמי)

מחצית ראשונה:

דווקא בית"ר הייתה זו שפתחה טוב יותר את המשחק. היא הניעה כדור בצורה טובה והצליחה להוציא את העוקץ מההתקפה של האדומים. גם את האיום הראשון ניפקה האורחת, שכטר בעט לא מספיק חזק מהאוויר וסחט הצלה מחיימוב בדקה ה-17. הכוחות די שווים ב-25 הדקות הראשונות של המשחק. ב"ש לא מוצאת את המסגרת. בדקה ה-27 ראדי בעט מחוץ למסגרת, בעיטה שלישית עד כה של האלופה מחוץ למסגרת. המשחק היה פיזי מאוד, וגרר פחות כרטיסים מאשר עבירות שיכולות לגרור כרטיס. בדקה ה-45 הייסטר הפתיע גם את עצמו כשדהר אל עבר הרחבה אך בעט כמו הבעיטות הרעות יותר של רוברטו קרלוס – לשמיים. בשניות סיום המחצית עשה עבירה מכוערת וספג צהוב שהיה יכול להיות גם כתום. 0-0 בהפסקה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית שנייה:

בכר לא ממתין יותר מדי, ומכניס ישר את בוזגלו על חשבון הובאן. לא מובן מדוע לא פתח במשחק כה חשוב עם השחקן הכי חשוב שלו העונה. אבל באר שבע המשיכה להיות לא מדויקת ובדקה ה-55 בעיטה חופשית של בוזגלו מ-25 מטרים עלתה מטר מעל לפינה של קליימן. ועדיין, בית"ר נראתה לא פחות מסוכנת. הכנה טקטית טובה של מימר, שבעונה שעברה עוד היה עוזרו של בכר בבאר שבע. דקה 65 שהר נוגח החוצה מהרמה מצוינת של ביטון. בוזגלו הוסיף פלפל בהתקפה של האלופה.

ראדי טוב יותר כשבוזגלו בסביבה. למעשה? כל הקבוצה טובה יותר (ב"ש פייסבוק)

באר שבע יותר ויותר חודרת לרחבה של ירושלים, והנה השער!! דקה 67 ראדי בועט מחוץ לרחבה חזק פנימה! 0-1 לבאר שבע אחרי הרמה של בוזגלו, וואקמה מרוויח מטר ומשאיר לראדי בישול גדול. איפה הראש של בכר לא לתת לבוזגלו לפתוח? איפה הראש של אלונה ברקת לשלם מיליוני שקלים על ילדים כשהיא מוותרת בשביל גרושים על האקס פקטור שלה? לא ברור. בדקה ה-76 ראדי כמעט מכפיל אך מוצא את קליימן מוכן.

אבל את מי זה לא מעניין? את מאור בוזגלו! דקה חולפת וראדי מוצא את בוזגלו על האגף, שמוסר עומק זידאן סטייל, מבטל מגן ומוצא את ברדה שבפעם המי יודע כמה עושה שער ניצחון וסוגר סיפור עבור באר שבע, שאף אחד כבר לא ייקח ממנה את האליפות! תשקלי מחדש אלונה, יש לך פה אס אמיתי. בוזגלו כמעט נועץ את השלישי, בועט חכם אך חלש מעל קליימן, ומורי מחלץ מהקו ברגע האחרון. בדקה ה-83 יציאה אמיצה של חיימוב והוא נפגע ומקבל טיפול, נותן דפיקות לב לבכר. אך הוא בסדר. וכאן נוסיף שעשו באמת עוול לגורש, שברוב העונה על אף מספר טעויות קשות היה יציב ומצוין, גם באירופה וגם בארץ. היה אפשר לחכות לסיום העונה ולכבד אותו כשוער ראשון. לחיימוב יש עוד שנים לשחק ולהיות שוער ראשון.

המשחק הזה נגמר עם ניצחון אדיר לאלופת המדינה שדוהרת לאליפות שנייה ברציפות!

הרכבים:

הפועל ב"ש – 

הפועל ב"ש פייסבוק רשמי

בית"ר י-ם – 4-3-3

קליימן, קלטינס (מגן ימני) רואדה, מורי, הייסטר, איינבינדר, פריירה, סאבו, ורד, עזרא ושכטר

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית