סיקור SmackDown 11/04

אז אחרי הפתעות רבות בצד האדום של החברה מה ייקרה בצד הכחול של החברה, מי יעבור לסמאק ומה הולך לקרות?

פתיחת התוכנית:

קווין אוונס עולה לזירה ואומר שכולם מוזמנים להנות מ"המופע של קווין אוונס" כי הוא עכשיו נמצא פה והוא אלוף ארה"ב ושכולם יהיו מוכנים כי הכל הולך להשתנות. והוא מתחיל ללכלך על ארה"ב ואומר שהם יכולים להיות מרוצים מזה שהוא מקנדה והוא זה שמחזיק באליפות ארה"ב כי הקנדים יותר אתלטיים מהאמריקנים. ושכל מי שרוצה לעשות משהו עם כל המילים שלי מוזמן להגיע לזירה ואני אראה לו מי יותר חזק ומי יותר אתלטי. לאחר-מכן עולה לזירה ברון קורבין ואומר ש״הוא בטוח שהוא יכול לנצח כל אחד באולם ואת רוב המתאבקים מאחורי הקלעים אבל אותי אתה לא יכול לנצח, שבוע שעבר אני ניצחתי את דין אמברוז שגרמתי לו לעבור ל-RAW ולברוח ממני אך אתה זה שהבא בתור, והחגורה שעליך היא הבאה בתור״. לאחר מכן סמי זיין עולה לזירה וקווין אוונס פשוט בשוק ואומר שאין מצב שזה יכול לקרות וסמי אומר שאכן הוא בסמאקדאון סופסוף ושהוא מתרגש מזה, לאחר-מכן AJ סטיילס עולה לזירה וכל הקהל שר לו והוא אומר: "אתם רואים זה לא יכול להיות המופע של קווין אוונס זה התוכנית שלי! אני פה מספר אחד!" ואז דניאל בראיין עולה ואומר כי הקרב בפייבאק בין KO לג'ריקו עדיין התקיים ואז מי שייזכה בקרב יהיה בסמאקדאון עם האליפות אבל הבאסה זה שעד פייבאק אף אחד לא יכול להתחרות על האליפות הזאת, אך הערב ייקבע מי יהיה הראשון שהתאבק על האליפות הזאת כשהולך להיות קרב משולש בין ברון קורבין, סמי זיין וAJ סטיילס

אריק רוון נגד רנדי אורטון:

רנדי שלט בכל הקרב ורגע לפני שהוא בא לעשות את ה-RKO על המסך נראה בריי וואייט שאומר שהוא נמצא בכל מקום וגם אם הוא עבר ל-RAW כדאי לו להיזהר ולשמור את עצמו טוב טוב, לאחר-מכן אריק תקף את רנדי עם המדרגות ברזל, ולאחר מכן המשיך לתקוף אותו בזירה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אליפות הזוגות: אמריקן אלפא נגד האחים אוסוס:

האמריקן אלפא ישר התחילו לתקוף ללא הרף את האוסוס בנסיון לגרום לניצחון מהיר ולהחזיר את החגורות אליהם. אבל בסופו של דבר שיתוף פעולה יפה של האחים אוסוס והם שומרים על החגורות. לאחר הקרב הכוכבים הזוהרים עלו לזירה ותקפו את צ'אד גייבל.

מוג'ו ראולי נגד ג'ינדר מאהל:

אז ג'ינדר עובר לסמאקדאון ובא להתנקם על מה שקרה ברסלמניה בקרב לזכרו של אנדרה הענק. באמצע הקרב ג'ינדר קלט בקהל את אותו כוכב ה-NFL, רוב גרונקובסקי, שתקף אותו ברסלמניה והוא ניגש לעברו והם התחילו קצת דיבורים ביניהם ואז מוג'ו בא ותקף אותו ואז רוב שפך על ג'ינדר את הבירה שלו (החזיר לו על ששפך עליו את השתייה ברסלמניה) ואז מוג'ו החזיר את ג'ינדר לזירה ותקף אותו באגרוף המחץ שלו והצמיד אותו לספירת 3.

שיין מקמהן עולה לזירה ואומר שהתוכנית היא ארץ ההזדמנויות הגדולות של ה-WWE ומשמקבלות הכי הרבה הזדמנויות להוכיח ועושות את זה בבטחה הן הבנות של הארגון אבל הוא הולך להודיע עכשיו על מצטרפות חדשות לצוות הבנות אז לכן הוא קורא לבנות אחת אחת, האלופה נעומי עולה ראשונה, לאחריה עולות נטליה, כרמלה ובקי לינץ' ואז שיין מאחל לנעומי מזל טוב על הזכייה בחגורה. ואז שיין התחיל לספר על מי עומדת להצטרף לסמאקדאון והוא מציג את טמינה סנוקה, ואז שיין אומר שאני יודע שציפיתם שאני אגיד שם אחר אז אל דאגה גם היא איתנו קבלו את שארלוט!

מי שעוד עברו בין היתר לסמאקדאון הם: רוסב וסין קארה.

איידן אינגליש עולה לזירה ואומר שזהו ״אני לבד ולא עם עזרה של מישהו ולכן כל הזרקורים עליי״ ואז הפרפקט 10 טאיי דילינג'ר עולה לזירה

איידן אינגליש נגד טאיי דילינג'ר:

טאיי מנצח את הקרב והקהל משתגע ושמח מהניצחון.

טאיי דילינג'ר עולה לזירה (WWE)

דולף זיגלר עולה לזירה ואומר שכולם מדברים על השינויים שמתבצעים עכשיו ואומר שכולם רק מחכים לשמוע איפה אני אהיה אז אל דאגה אני פה בסמאקדאון כי בלעדיי אין תוכנית, ואז נקאמורה עולה לזירה ודולף אומר לו בטח בגלל שאתה חדש פה אתה לא מבין מי אני אז תבין אני דולף זיגלר ומי אתה חושב שאתה לעזאזל? נקאמורה לוקח את המיקרופון ואומר אני שינסוקה נקאמורה אם אתה לא יודע מי אני ואז זיגלר ניסה לתקוף את נקאמורה אך זה תפס לו את הרגל ואז זיגלר אומר לו אתה רוצה קרב? אתה רוצה? כל הקהל צועק כן אבל הוא יורד מהזירה והולך.

הניו דיי הוכרזו גם כמצטרפים לסמאקדאון!

סמי זיין נגד ברון קורבין נגד AJ סטיילס (המנצח יתמודד מול אלוף ארה"ב)

ברון קורבין ישר התחיל לתקוף את השניים האחרים כדי להראות את כוחו, אך ישר סמי זיין וסטיילס שיתפו פעולה כדי להעיף אותו לבינתיים. הקרב המשיך שכל פעם מישהו אחר שולט בו, לקראת הסיום סמי זיין תקף עם מכת הרגל הגבוהה שלו את קורבין ואז סטיילס תקף את סמי עם המרפק הפנומנלית שלו וניצח את הקרב.

קרב משולש בין סטיילס קורבין וזיין (WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית