ברצלונה עושה בית ספר לסביליה

ברצלונה מפרקת בבית את סביליה חסרת האונים ועולה זמנית לראש הטבלה. שער של סוארס וצמד למסי שגם פותח פער בראש טבלת הפיצ'יצ'י

שעתיים לפני שמוליכת הטבלה ב-22 מחזורים העונה ריאל מדריד, עולות ברצלונה מהמקום השני וסביליה מהמקום הרביעי למשחק מספר 30 בליגה. זהו המאני טיים של העונה, וברצלונה, שרק לפני 3 מחזורים הסתכלה על ריאל מלמעלה (יתרון נקודה אם כי משחק חסר לבלאנקוס) רוצה, לפחות זמנית, לעלות למקום הראשון ולהלחיץ את ריאל שיוצאת לדרבי קטן בלגאנס. במפגש הראשון העונה הייתה זו ידה של ברצלונה על העליונה, זאת על אף שסביליה הובילה כבר בביתה והייתה בשלבים רבים הקבוצה העדיפה. עם זאת, בששת המשחקים האחרונים ביניהן מצליחים האנדלוסים לנצח רק פעם אחת, וברצלונה רוצה להמיר זאת לטובתה. מונצ'י, מנהלה המקצועי בשנים האחרונות, הודיע השבוע על עזיבה וסגר תנאיו ברומא.

פצועים: ברצלונה – וידאל, טוראן וראפיניה; סביליה – טרמולינאס, קרון דלי, ראמי ומארסדו.

מחצית ראשונה:

ברצלונה פתחה את המשחק בלחץ גדול על סביליה, שנלחצה אל שערה היא והתגוננה בעשרה שחקנים. כבר בדקה 7 רגע של מחלוקת ברחבה של ריקו כשסוארס טען לעבירה ברחבה שספק הייתה. סביליה פתחה בקו אחורי של חמישה שחקנים, היא יודעת טוב מאוד שלצאת מפה עם נקודה זה כמעט נס הערב. ברצלונה באורח מעניין פותחת במערך של 3-4-3, אולי במטרה להוסיף שחקן להתקפה.

דקה 16 פיקה סוחט צהוב חמישי בעבירה גסה. הכדור החופשי יוצא רק לחוץ. אנזונזי פתאום מצא עצמו מול טר שטגן והיה כל כך מופתע שנעצר, אולי במחשבה שהיה נבדל. רגע מוזר. הבעיטה החלשלושה מ-2 מטרים בלבד נהדפה איכשהו. ב-20 הדקות הראשונות סביליה מהמרת על הגנה ומצליחה אבל זה הימור מסוכן. בארסה מצידה סבלנית ומניעה כדור כאחת שיודעת מה היא רוצה. וכשלא כובשים – סופגים: בדקה 25, סוארס מקבל כדור ממסי באגף ימין, משתלט מצוין ומייצר ביסיקלטה מרהיבה בצורה כה קלילה. שער נהדר וסוארס סופר שער 24 בליגה, אחד המתמודדים הראשיים על נעל הזהב בפעם השנייה ברציפות. וזאת רק ההתחלה: שתי דקות עוברות ואיבוד כדור רשלני מגיע לרקיטיץ'. שמאלה לניימאר שמושך את ריקו ומוסר רוחב. מימין סוארס מקבל, ממתין בערמה לפרעוש, שמקבל וכובש אל בין רגליו של שוערה האומלל של סביליה! 0-2 לברצלונה ועתה סמפאולי, אחד המועמדים להחליף את אנריקה בסיום העונה, תופס את ראשו בצער ומבין את השטות הפטאלית של לפתוח במערך המגוחך הזה אל מול אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בעולם. מסי ממשיך להוביל את טבלת כובשי הלה ליגה וזהו שער 26 שלו בליגה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הכדורים המשיכו לשרוק ברחבה של ריקו חסר האונים, במה שנראה יותר כמו בית מטבחיים מאשר מגרש לחימה. דקה שלושים ושלוש הטבח נמשך כשבמבצע אישי מוצא הפרעוש את הרשת בפעם השנייה, את ה-27 האישי שלו (רק נזכיר שרונאלדו עם 19 בלבד ובעונה בינונית באופן יחסי אפילו לא בסגל למשחק שיהיה מאוחר יותר) וכמובן את השלישי של ברצלונה, שלא מרחמת על העולל הזה שמולה שיכול רק ליילל בצער על ההחמצה מוקדם יותר ועל חוסר האונים. נדמה כי העונה תהיה למסי תחרות רק מבית על הפיצ'יצ'י ועל נעל הזהב. (אם כי באיטליה ובגרמניה יש כמה שלא יסכימו עם האמירה הזו. רונאלדו כעת רק במקום ה-15 באירופה במירוץ נעל הזהב). כאן החל גשם קל וסוג של גארבג' טיים. ואכן 0-3 לבארסה בהפסקה.

ככה ייעשה למונצ'י שרומא חפצה ביקרו: מסי וסוארס מחריבים את סביליה במחצית הראשונה (לה ליגה)

מחצית שנייה:

דווקא סביליה הניעה כדור בדקות הראשונות, אך עד מהרה מצב למסי שבדקה 51 משתעשע ומתחכם וריקו לוקח. אגב, זהו שער מספר 23 למסי נגד סביליה בקריירה. לא יאומן.. דקה 62 מתעוררים קצת מהגארבג' טיים שהמשחק הזה הפך להיות ופתאום טר שטגן מתייצב במרכז השער כדי לקחת בעיטה לא מסוכנת. ברצלונה אשכרה נחה ומניעה כדור בנחת מאחור. מה שכן, סביליה עדיין כאן והיא מסוגלת למצוא את השער. ואם תעשה זאת, אולי גם לחזור למצב תחרותי במשחק הזה. אבל הקטאלונים מאוד בטוחים בעצמם ומרגישים שהניצחון הוא שלהם. אומטיטי נותן משחק הגנה מצוין. מכאן כמה עבירות חסרות משמעות ובעיקר הנעת כדור חסרת תוחלת. ברצלונה מנצחת 0-3 ועולה זמנית לראשות הטבלה. משחק שנגמר אי שם בדקה 33. 

"אוי יו יואי סרחיו ריקוביץ'…" (אתר לה ליגה)

הרכבים:

(מתוך אתר לה ליגה)

תוצאות המשחקים הנוספים:

המון מאבקי תחתית היו הערב בליגה הספרדית.

חיחון-מלאגה: 1-0 מלאגה

אלבס-אוססונה: 1-0 לאוססונה,שמנסה בכל כוחותיה לצאת מהבוץ ולא לטבוע את הסגונדה

לה קורוניה-גרנאדה: 0-0. עומר אצילי נכנס בדקה ה-85 לראשונה מאז המחזור ה-20 אך גם הוא לא סייע לגרנאדה לכבוש.

לגאנס-ריאל מדריד: ריאל מנצחת די בקלות 4-2 וחוזרת לראשות הטבלה, אך ההגנה שלה הייתה חלשה בצורה בלתי רגילה, כשגם לנבאס יש אשמה בשני השערים. כצפוי, זידאן ביצע רוטציה רחבה ונתן מנוחה למרבית שחקני ההרכב הראשון לקראת הדרבי נגד אתלטיקו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית