סיכום Smackdown 1/11/16

מרבית השיחה בתוכנית הפתיחה של סמאקדאון התמקדה בו. ג'יימס אלסוורות' האיש שבאמת הפתיע את כולם ואת דין אמברוז. האם הוא יופיע וינסה להתנצל על מה שהתרחש בתוכנית שבוע שעבר שבה הוא גרם לדין אמברוז לאבד את ההזדמנות על תואר האליפות נגד אי ג'יי סטיילס, או שמה הוא יתחבא עד יעבור זעם והכל ישכח גם מזיכרונו של הדוד דינו. האם המיז יקבל את ההזדמנות הבאה שלו על חגורת האלוף הבין יבשתי מול דולף זיגלר. המיז יארח את המנהל הכללי של סמאקדון לייב בתוכנית שלו שבה הוא אמור לקבל תשובות להמשך דרכו בחבר הקבוצה שתייצג את סמאקדאון באירוע שלם וצפה "סדרת ההישרדות" עד כה מי שיהיה בקבוצה הם האלופים הנוכחים הית' סלייטר וריינו וההיפ בראת'רס מוג'ו רולי וזאק ריידר. המתמודדים יהיו כמובן צ'אק גייבל וג'ייסון ג'ורדון ומי שימתמודדו נגדם הם, קני ומייקי מהספירט סקווד כשהפרס הוא כניסה לקבוצת סמאקדאון נגד קבוצת ראו בסדרת ההישרדות.

מצבה של בקי לינץ'  גם עלה על הפרק ומה יקרה בהתמודדות מול אלכסה בלייז. מצבו של רנדי אורטון האם באמת זו מלחמה פסיכולוגית או שמה רנדי אורטון הורג האגדות, הנחש, וטורף העל, באמת עבר לצד החשוך של משפחת וואיט .

קבוצת הנשים שתתמודד מול קבוצת הנשים של ראו עלתה. לעת עתה את קבוצת הנשים של ראו מובילות המלכה שרלוט ויד ימינה דיינה ברוק וכמובן הכוח שבחבורה, נייה ג'קס, כשמולן תתמודד ניקי בלה ומי שתעלה מהטורניר הזה.

התוכנית החלה בכניסתו של ג'יימס אלסוורת' אשר הסביר את מעשיו שבוע שעבר בקרב מול דין אמברוז לאי ג'יי סטיילס ומדוע הוא ביצע את מהלך הסופר קיק לפניו של אי ג'יי סטיילס ופסילתו של דין אמברוז. במהלך מפתיע אלסוורת' הודיע כי הוא נפרד מהחברה עצמה והוא רצה להודות לשיין מקמהן ולדניאל בראיין על ההזדמנות שנתנה לו להוכיח את עצמו. וגם להתנצל בפני דין אמברוז על המעשה שהוא עשה.

דין אמברוז נכנס אל הזירה והחל לספר על התשוקה לעקור את הראש שלו מהמקום ולהשתמש בגופה שלו בתור בובת סמרטוטים, דין ציין כי ברגע שג'יימס אלסוורת' הסתכל עליו עם עיני הכלבלב שלו ואמר שזו הייתה אשמתו שהוא נתן לו להוביל אותו לזירה. ג'יימס הסביר שבזכותו אמונתו של דין אמברוז הוא הצליח להשיג שתי ניצחונות על האלוף הנוכחי ובזכותו הוא הצליח להוכיח לקהל שהוא ראוי לקבל חוזה בסמאקדון לייב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדיוק שהכול נשכח ונסלח הופיע האלוף עצמו אי ג'יי סטיילס שכמובן התלהם על כך שג'יימס צריך להתנצל בפני דין אמברוז על המעשה. הוא ניסה לתעל את תמימותו של ג'יימס אלסוורת' בכך שהוא אמר לו שדין אמברוז ביקש מאי ג'יי סטיילס להכות באלסוורת' בצורה כל כך קשה שזה יגרום לו לפסילתו למרות שאי ג'יי סטיילס ניסה לרחם עליו.

בכך נגרם מצב שאלסוורת' צריך להודות לאי ג'יי סטיילס על ההזדמנות ועל הניצחון עליו ולזנוח את דין אמברוז לכלבים, אמברוז מבחינתו אמר שהדבר רק מוכיח כמה שאי ג'יי סטיילס נחש ושלא צריך לבטוח בו, כאשר שתי הניצים ניסו להתעמת אלסוורת' שימש כמחסום ביניהם , אי ג'יי סטיילס דחף את אלסוורת' לכיוונו של אמברוז שהתעשת מהר רק בכדי לחטוף בעיטת אינזגורי לראש מסטיילס. אי ג'יי סטיילס זרק את אלסוורת' מהזירה ואז ניגש לסיים את המלאכה בכך שהוא ביצע את תרגיל מכת הזרוע הקדמית הפנומנאלית שלו ובכך להשיג יתרון על דין אמברוז ועל ג'יימס אלסוורת'.

קטע ווידאו קצר הראה את העימות שבין קיין לבין בריי וואיט ההתערבות של לוק הארפר הכניסה של רנדי אורטון והאר קי או שהוא ביצע על קיין ושוב השאלה הנשאלת מדוע הוא עשה את מה שהוא עשה. קין ניגש אל מנהל הכללי של סמאקדון לייב לקבל קרב ללא פסילות נגד אורטון.

שיחה קצרה בין דניאל בראיין לבין אמברוז לבין אלסוורת' שניסו ללבן את העניין ולראות מה אפשר לעשות. בראיין הוכיח את עוצמת כוחו  בכך שהוא נתן לדין אמברוז שוב סיכוי להתמודד מול אי ג'יי סטיילס על חגורת האליפות. אלסוורת' ניסה להתנצל בפני דניאל בראיין שאמר שמותר לו לראות מאחורי הקלעים את הקרב אבל בשום פנים ואופן אסור לו להיכנס לזירה לקרב המכריע.

הקרב הראשון היה בין רנדי אורטון לבין קיין, כנראה לסגור את החשבון שיש לקיין על המהלך שביצע עליו אורטון בשבוע שעבר. קיין החל בתקיפה מדהימה על רנדי אורטון שימוש בכיסא על אורטון שהרי זה קרב ללא פסילות והכל מותר. בעוד רנדי אורטון שוכב על המזרן וקיין מוכן עם הטחת הגרון שלו האור נכבה המוזיקה וההופעה של משפחת וואיט בריי ולוק הארפר גרמה לקיין לאבד לרגע את הריכוז ובכך לתת לרנדי אורטון יתרון על קיין. רנדי ניסה לבצע את מהלך  ובכך לסיים את הקרב מהר כאשר קיין ביצע שוב מהלך התנגדות ושוב התערבות של משפחת וואיט שהוציאה את קיין מהזירה והחלה לתקוף אותו אך ללא הצלחה.

קיין חזר לזירה וניסה שוב לבצע את מהלך על רנדי אורטון, משפחת וואיט חדרה לזירה וניסתה לקיין לאבד את הריכוז שבו רנדי אורטון ביצע את המהלך שלו ואחריו גם הצמדה לספירה לשלוש. הוא צלח במשימתו לנצח את קיין, אך זה כמובן בעזרתה של משפחת וואיט.

לרגע נראה כי משפחת וואיט תתקוף את רנדי אורטון שניגש לפינה ובחן אותם, בכוח מתפרץ ובאישורו של בריי וואיט ביצע לוק הארפר את מהלך על קיין כהקרבה לבריי וואיט רק בכדי להיות מופתע על ידי אורטון שדחף את קיין לכיוונו של בריי וואיט שמצידו ביצע את מהלך "האחות אביגייל" ובכך "חיסל" את קיין.

הסגמנט הבא היה מעניין מאוד. ניקי בלה ובקי לינץ' נגד כרמלה ואלכסה בלייז בקרב זוגות בקטגוריית הדיווות. הקרב התחיל בניקי בלה וכרמלה  רק בכדי להתחלף במהירות עם אלכסה בליס, שמיד הגיעה להתקפה אך נבלמה מהר מאוד על ידי ניקי בלה שביצעה מספר מהלכים מדהימים.

אלכסה הצליח להנחיל מכה אחר מכה לניקי בלה ומיד נעצרה על די ניקי שהצליחה להעיף את אלכסה אל מחוץ לזירה. התערבות המהירה של כרמלה גם כן נבלמה כאשר נכנסה בקי לינץ' וזרקה אותה מהזירה החוצה. תגובה מהירה של בקי לינץ' גרמה לתסכול לכרמלה בקי לינץ' שוב הוכיחה עליונות כאשר סיפקה מספר מהלכים על כרמלה שהוצמדה לפינה ולא יכלה לזוז. פעולה מהירה של בקי לינץ' שכמעט הצמידה את כרמלה לשלוש לא צלחה כאשר אלכסה בלייס הצליחה למנוע ניצחון מהיר מאוד.

בקי כמעט הצליחה לבצע הצמדה לשלוש כאשר כרמלה התערבה וגרמה לשופט להסחה בקי לינץ' העיפה בתנועה מהירה את כרמלה רק בכדי לחטוף  מאלכסה בלייז שהצליחה להצמיד אותה לשלוש. בראיון שלאחר הקרב אמרה אלכסה בלייס שהיא לא מוכנה להתראיין. במקום היא לקחה את המיקרופון וריאנה את חברתה כרמלה.

הסגמנט הבא היה של שיין מקמהן ודניאל בראיין שהוכיח שוב את גדולתו בכך שהוא אמר לנעומי שהיא תהיה חלק מקבוצת הנשים של סמאקדאון שתתמודד מול ראו בסידרת ההישרדות שוב הופיעה נטליה שרוצה עוד הזדמנות להיכנס אל הקבוצה שיין כמובן תמך ונטליה הפכה למאמנת הראשית של קבוצת סמאקדאון לסדרת ההישרדות.

הסגמנט הבא היה של הספיירט סקווד בקרב זוגות נגד אמריקה אלפה על התמודדות בסידרת ההישרדות בדוויזית הזוגות.  מהלך מהיר של אמריקן אלפה הופרעה על ידי קני שניסה להשיג יתרון על גייבל. מייקי ניסה להצמיד את גייבל ללא הצלחה. 

מייקי ביצע החלפה עם קני שהחל לעבוד על גייבל בתרגיל  ללא הצלחה גייבל הצליח להכניס את ג'ורדון שעבד קשה ביצע מהלכים מרשימים על מייקי. הטלת גב מדהימה של ג'ורדון ותיקול שהסתיים בכניסה אל העמוד כמעט שסיימה את הקרב על התמודדות הזוגות על ידי הצמדה מהירה של קני שלא צלחה. 

קני התחלף במהרה עם מייקי ושניהם ניסו לבצע מהלך כפול כאשר ג'ורדון הצליח  לבצע החלפה עם גייבל שהצליח לנטרל את קני ולבצע מהלך כפול עם ג'ורדון על מייקי להצמדה לשלוש וניצחון מהיר על הספיירט סקווד ובכך להבטיח את מקומם באירוע סידרת ההישרדות.

עוד סגמנט אחד על מה שהתרחש ביום שני בראו שבו גולדברג ביצע ג'קהאמר על רוסב ולאחר מכן לא ריחם על היימן וביצע עליו את הספייר האימתני ובכך נתן גושפנקא לקרב האדיר שאמור להתרחש בסידרת ההישרדות ברוק לסנר עם פול היימן בצד אחד מול האחד והיחיד גולדברג.

הסגמנט הבא היה כמובן של המיז עם תוכניתו מיז טי ווי עם אישתו מאריס שבו הוא דיבר על דניאל בראיין ועל סידרת ההישרדות. חמש דקות של קריאה בשמו של דניאל בראיין גרמה למייז תסכול שניסה שוב לרדת על דניאל ועל התוכנית שלו מדברים סמאק דניאל לא נשאר חייב ואמר אני יכול לבטל את המיז טי ווי מתי שרק ארצה.

שאלה של מייז על סידרת ההישרדות ועל מה שיהיה דניאל כמובן אמר שישנו טירוף בכך שהיה קרב זוגות בין אמריקן אלפה הייפ בראת'רס ואלופי הזוגות ריינו והיית' סלייטר. מיז כמובן הגיע לנושא החשוב, איזו קבוצת סמאקדאון תתמודד מול קבוצת ההישרדות של ראו באירוע. דניאל בראיין אמר שלאחר שיחה עם שיין מקמהן הם החליטו כי הקבוצה שלו תכלול את רנדי אורטון בארון קורבן בריי וואיט (שיהיה בעיה עצם זה שהוא יתמודד נגד בראון סטרומן שהוא חלק ממשפחת וואיט) דין אמברוז ואלוף העולם אי ג'יי סטיילס (לפניו הנדהמות של המיז שחשב שהוא יקבל הזדמנות). 

מיז החל לומר ש"בלי מיז…." ובתגובה מכאן והלאה הוא קיבל מדניאל בראיין והקהל את התשובה לא. דניאל הסביר כי הסיבה שהוא לא בחר במיז היא שמיז מפחד להילחם והוא צריך לוחמים כאלה שלא חוששים להיכנס לקרב ואפילו להקריב את עצמם ועצם זה ששבוע שעבר המיז בחר בדרך האופיינית והפחדנית שלו מבריחה בקרה הוכיחה לדניאל בראיין שביצע החלטה טובה.

המיז בצורתו הסרוחה הוכיח שוב כמה דניאל צודק כאשר הוא התחבא מאחורי אישתו מאריס וכינה את דניאל פחדן שמסתובב מאחורי גבו של ג'ון סינה ושזה מה שהוא טוב בו. דניאל כמובן התעצבן (ובצדק) ואמר שמעתה מיז יישב בתא השדרים בזמן שדולף זיגלר יגן על התואר שלו בתחרות פתוחה לכול מי שרוצה ויכול להילחם.

כמובן שהגיע קורט הוקניס שפתח שוב את הפה שלו וכמו המיז ניסה להילחם פסיכולוגית בזיגלר שבתמורה לפה הגדול שלו החטיף להוקינס סופר קיק והצמדה לשלוש למרות רוחו של המיז. זיגלר דיבר עם רנה יאנג על סידרת ההישרדות ועל כך שהוא ביקש ממיז קרב הוא קיבל "לא" כתשובה ושוב זייגלר העלה את הרף בכך שהוא נותן הזדמנות לכל אחד בסדרת ההישרדות לאנשי ראו לבוא ולנסות לקחת את תואר האליפות ממנו.

סגמנט ראיון עם דין אמברוז שנשאל האם הוא בעל ביטחון על הקרב שלו והוא אמר שהוא אמר שהוא מלא ביטחון ושהוא לא מפחד. ג'יימס אלסוורת' שוב ביקש לבוא לזירה וקיבל "לא" גדול מאמברוז שאמר לו תרגע והכל יהיה בסדר.

הסגמנט הבא היה של בריי וואיט שקיבל את רנדי אורטון כחלק ממשפחת וואיט המורחבת. שוב אני לא יודע אם הוא באמת הצטרף או זה חלק מהמלחמה הפסיכולוגית שהוא מנהל נגדו ונגד משפחת וואיט זאת נוכל לדעת רק בשבועות הבאים ובסדרת ההישרדות.

הקרב הבא היה בין ההאדבנגרס לבין ה"אוסוס" וההזדמנות להצטרף לקבוצת הצמדים של אמריקן אלפה וההייפ בראת'רס. גישה החדשה של האוסוס הגיעה מהר ביצעו מהלכים נהדרים. במהלך מבריק הצליחו ההאדבנגרס לחזור ולבצע מהלכים על האוסוס. מהלך החלפה ותרגיל מהירים שכמעט שסיימו את הקרב הצמדה לשלוש שהופרעה במהרה על ידי ג'ימי שנזרק מהזירה רק בכדי להכניס מכה  לאחד מצמד ההאדבנגרס ולגרום לאחיו ג'יי להצמיד אותו לניצחון לשלוש.

ראיון מהיר של איי ג'יי סטיילס שהראה ביטחון ואמר שהוא ינצח את דיין אמברוז במהרה ובמיוחד בלי עזרתו של ג'יימס אלסוורת' בינתיים דין אמברוז ניסה לשכנע את ג'יימס להישאר מאחורי הקלעים ולהירגע.

הקרב האחרון כמובן היה של אי ג'יי סטיילס נגד דין אמברוז על ההזדמנות לקבל קרב על תואר האליפות. דין לא בזבז הזדמנות ומיד ניגש לעבודה על אי ג'יי סטיילס במכות רבות הקרב אכן היה מהיר ודינמי ניכר ששני היריבים הכירו אחד את השני וביצעו מהלך אחר מהלך ומהלך נגד אחד מול השני, למרות שנראה כי הקרב עומד להסתיים שום דבר לא ניראה בטוח.

ושוב ג'יימס אלסוורת' הגיע וכמעט שגרם לדין אמברוז להפסד ללא הצלחה. מהלך אחד מדהים של אמברוז כמעט סיים את הקרב ושוב הם מכירים אחד את השני טוב מידי וכל אחד ביצע הולך וחזור מהלך נגדי, אלסוורת' הגיע שוב לזירה רק בכדי להיות נרדף על ידי האבטחה שלא הצליחה להשיג אותו סטיילס זרק את אלסוורת' אל שולחן השדרים ניגש אל הזירה רק בכדי לקבל את המהלך של אמברוז "מעשים רעים" ( די די טי) לספירה לשלוש ולניצחון של אמברוז ונקמה מתוקה של אלסוורת'.

בתוכנית מדברים סמאק כמובן דנו על המצב הנוכחי בתוכנית. רנה יאנג ודניאל בראיין שוחחו על ג'יימס אלסוורת' למרות שביקש ממנו לא להגיע לזירה הוא הפר את ההוראה וביצע את המהלך. כמובן הייתה שיחה ערה על כך שרנה יאנג הגיעה לתוכנית של ראו ועל כך שהיא ספציפית שייכת לסמאקדון.

הייתה הפרעה נחמדה של נטאליה שהביאה לדניאל בראיין חולצה עם תמונה עם החתול שלה כהכרת תודה על כך שהוא הפך אותה למאמנת של קבוצת הנשים של סמאקדאון לסדרת ההישרדות. דניאל שאל אותה לגבי קבוצת הנשים של ראו, האם היא באמת חזקה ונטאליה אמרה שהן לא מוכנות פיזית ונפשית ושקבוצת הנשים של סמאקדאון יהפכו מחתלתולות ללביאות.

הסגמנט הבא היה של יושב הראש שיין מקמהן שהודיע חגיגית שבדצמבר באירוע השולחנות כיסאות וסולמות היה קרב אליפות בין איי ג'יי סטיילס לבין דין אמברוז כמובן הייתה שיחה על התמודדות של קבוצת ראו מול קבוצת סמאקדאון. והמשוואה האיומה הזו שנקראת בראון סטרומן. שיין לא נשאר חייב ואמר שקבוצת סמאקדאון טובה יותר כי היא מרוכזת יותר. כמובן עלתה השאלה על קבוצת הנשים של סמאקדאון לקראת סידרת ההישרדות ושוב באה התשובה כי הקבוצה של סמאקדאון יותר טובה יותר מרוכזת והניצחון הוא שלהם.

רנה שאלה האם המצב בין כרמלה לבין ניקי יהווה בעיה דניאל אמר שלא בגלל ששתי הנשים צריכות להניח את הבעיות בצד ולהתמקד בבעיה שהיא הניצחון בסדרת ההישרדות. הנושא הבא היה על קבוצת הזוגות שתתמודד מול קבוצת ראו. דניאל אמר שהוא לא יודע והוא מקווה שהכול יהיה בסדר. 

אמריקן אלפה התארחו בתוכנית וקיבלו ברכות על ההצטרפות לקבוצת סמאקדאון לקרב הזוגות. צ'אד גייבל רק אמר שהוא שמח על ההזדמנות להגיע לאירוע  הזה ולהיות חלק מסמאקדאון. הועלתה השאלה מה דעתם על הדברים שנאמרו בתוכנית ראו מפי הניו די. גייבל וג'ורדון אמרו שכרגע הם רק מדברים ואין להם עוד אנשים שמוכנים להתמודד מולם בקרב חמש על חמש בסדרת ההישרדות.

הנושא הבא היה על מייז טי ווי ועל כך הטייזינג שנעשה והאם הקרב המוחות ביניהם באמת נגמר. בראיין אמר שהוא לא אוהב אותו. ומייז העלה את השלב ובאמת היה רגע שהם סמכו עליו כי היה קרב נהדר בבאקלאש רק לאחר שהמייז סירב לאתגר מול זיגלר הוא הפך לעניין שמה בכך.

מיד מאחר מכן הגיע דין אמברוז ודיבר על ההזדמנות שהוא קיבל בטי אל סי על קרב האליפות. דין אמר שהוא יעשה הכל כולל שימוש בכיסאות סולמות בכדי לזכות בחגורת האליפות באירוע שיהיה בעוד חודש. הוא דיבר על כך שהוא ואי ג'יי סטיילס הם כמו התרנגול ופיטר גרפין שהם נלחמים בלי סוף. אמברוז העלה רעיון שלפי דעתי יכול להיות ענק 120 דקות של שילוב בין קרב כיסאות וסולמות ללא פסילות קרב רחוב לראות באמת מי הכי טוב ובכך לסיים את הסאגה הזו.

שוב עלתה השאלה האם הם יצליחו להסתדר בסידרת ההישרדות בגלל היריבות. אמברוז אמר שהוא מסתדר עם כולם כל עוד לא מעצבנים אותו ודורכים לו על היבלות. הם יתרכזו בניצחון ובמה שחשוב. רנה העלתה את השאלה מה דעתו על ג'יימס אלסוורת' שהפר את הפקודה והגיע לעודד את אמברוז. הוא אמר שהוא מקבל את הסליחה שלו ושהוא שמח שהוא בא לעודד אותו ולהביא לו את הניצחון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית