חוזרים לשגרה עם מפגשי צמרת

 עוד סופ"ש מגיע ויחד איתו משחקים שפשוט משאירים אותך דבוק למסך. הדרבי של נהר הרוהר בגרמניה, הקרב על הבכורה בארץ, מסע הכבושים של צ'לסי וכן, גם משחק בין 2 הקבוצות המפתיעות עד כמה בגרמניה.
בורוסיה דורטומונד-שאלקה (שבת 19:30): דורטמונד, שלא ניצחה כבר שלושה משחקי ליגה רצופים תפגוש את שאלקה המתאוששת מפתיחת עונה מזעזעת.
לאחר קיץ פעיל מבחינת העברות שאלקה הגיעה לפתיחת העונה עם ציפיות לא קטנות. קוקה (המגן), נאלדו, בריל אמבולו, באבא רחמן, סטאמבולי, קונופליאנקה ועוד הצטרפו בחודשי הקיץ אל הרויאל בלוז וגרמו להרגשה במועדון שאולי השנה הם יצליחו להשיג תואר ולא משנה איזה, מאחר והם לא עשו זאת מאז הזכייה בסופרקאפ הגרמני בעונת 11-12. אך החלום התבדה במהירות עם חמישה הפסדי ליגה וניצחון אחד בלבד במסגרת הליגה האירופית בשישה משחקים. ברשתות החברתיות ובכלי התקשרות כבר דרסו והספידו את הקבוצה ודיברו אפילו על ירידת ליגה אך כאן הגיעה נקודת המפנה בסיפור. רצף של שישה משחקים שבתוכם חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת הקנו לה את המקום הראשון בבית בליגה האירופית והעלו אותה מעל הקו האדום, מרחק ארבע נקודות מהמקום המוביל לאירופה. כעת שאלקה ניצבת בפני מבחן שיהיה מאוד קשה אך היא תוכל לעבור אותו בהצלחה. דורטמונד נמצאת בתקופה לא קלה, היא מגיעה למשחק לאחר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, וביום רביעי האחרון היא גברה בקושי על אוניון ברלין לאחר הארכה ופנדלים. חסרים לה הרבה שחקנים מרכזיים שנפצעו כדוגמת: מרקו רויס, אנדרה שורלה, מרסל שמלצר ועוד, והיא תאלץ להסתמך על הצעירים, דבר שכבר עשתה העונה אך תמיד היו לה בהרכב מספיק שחקנים בעלי ניסיון שינהיגו את הקבוצה. שאלקה תצטרך לדעת לנצל את החסרונות של דורטמונד על מנת לצמק את הפער בצמרת ולהוכיח שהקאמבק שלה הושלם.

הימור שלי: 3-1 לשאלקה. דורטמונד עמוסת הצעירים לא תצליח לסתום את הבור שהשאירו הנעדרים ושאלקה תנצל זאת ותמשיך במומנטום הטוב שלה.

יהיה קרב טוב (FOX Sports)
יהיה קרב טוב (FOX Sports)
הרטה ברלין-הופנהיים (ראשון 16:30):
מפגש בין 2 הקבוצות הכי מפתיעות כרגע (אולי חוץ מRB לייפציג) בבונדסליגה. הרטה השלישית תארח אצל הופנהיים הרביעית במטרה להמשיך להיות דבוקה בחבורת הצמרת. האורחים גם הם נהנים מפתיחת עונה מצויינת ולא יהססו לנסות ליזום ולתקוף ואולי לצאת מעיר הבירה של גרמניה עם נקודות.
הימור שלי: 2:2. תיקו רב שערים בין שתי הקבוצות המצויינות האלו שעוד יותר מסבך את כל המיקום בצמרת.
צ'לסי-סאות'הפטון (ראשון 18:00)
אנטוניו קונטה מצעיד את החבורה הלונדונית בכחול לעונה לא רעה. כן, לא הכל עדיין התחבר שם אבל זה מתחיל להיראות כאילו צ'לסי חוזרת לימיה הגדולים. סאות'הפמטון מנגד תמיד קבוצה שקשה להתמודד איתה. היא מבלה באיזור הצמרת/מרכז הטבלה בקביעות ויש לה מספיק שחקנים כדי לעשות צרות לכל יריבה בליגה. אם קונטה רוצה לבסס את עצמו ואת המועדון במאבק על האליפות הוא חייב יהיה להתגבר על המשוכה הלא פשוטה בדמותם של "הסיינטס".

הימור שלי: 3:1 צ'לסי, ותודה לשחקני הקישור של קונטה ששוב התעלו על עצמם.

צ'לסי ימשיכו בשלהם? (Daily Mail)
צ'לסי ימשיכו בשלהם? (Daily Mail)
מכבי תל אביב-הפועל באר שבע (ראשון 21:00): המפגש בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע הוא כבר שנה רביעית ברציפות משחק העונה בליגת העל שלנו. מאז עונת 13-14 ניצחה מכבי תל אביב חמש פעמים ואילו באר שבע פעמיים בלבד כאשר שלושה משחקים הסתיימו בחלוקת נקודות. נראה שהפעם המקרה יהיה שונה ובאר שבע תצא כשידה על העליונה. ה"גמלים", שהודחו בשלב האחרון של מוקדמות ליגת האלופות נשרו לבתים של הליגה האירופית והוגרלו לבית קשה שבו לא שיערו שהם יהיו במקום השני לאחר שלושה מחזורים-לפני סאות'הפטון ואינטר. בשלושת המשחקים הציגה באר שבע יכולת אירופית לכל דבר והייתה הטובה מבין הקבוצות המשחקות, הרבה בזכות הזרים המצויינים שלה. גם בליגה היא לא מאכזבת למעט הפסד לא מתוכנן להפועל ת"א, היא מציגה יכולת טובה ומוליכה את הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף על הקבוצה שתפגוש ביום ראשון, הלא היא מכבי ת"א.
הימור שלי: תיקו 1:1. אומרים ששתיים רבות השלישית לוקחת, אולי אחרי המשחק הזה תצוץ "השלישית"?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort