צעד ענק בדרך לגביע

האדומים נגד התרנגולים, ליברפול נגד טוטנהאם. היום שתי המעצמות האנגליות נפגשות לקרב ראש בראש על המקום ברבע הגמר של גביע הליגה.

משחקים אלו הם גולת הכותרת של כל אוהדי הכדורגל באנגליה ובעולם, כשכל קבוצה נלחמת על חלון ההזדמניות היחיד שלה להעפיל לשלב הבא. אין כמו משחקי גביע אנגליים. דם יזע ודמעות, קרבות נוקאאוט קשים. כל קבוצה נלחמת על הסיכוי שלה להגיע הכי רחוק, ולזכות בגביעים הכי נחשקים. אולי זה לא גביע ה-FA, אבל גם לגביע הליגה יש היסטוריה ארוכת שנים, וכבודו מונח במקומו.

ליברפול

ליברפול מגיעה למשחק הזה במומנטום מצויין, עם מורל גבוה. עם פתיחת עונה מצויינת. נכון להיום, ליברפול רששמה ניצחונות על לסטר סיטי האלופה הטרייה, צ'לסי, ארסנל, ווסט ברום ודרבי קאונטי, והאדומים במקום השלישי בליגה בגלל הפרש שערים, עם אותו מספר נקודות שיש לארסנל ולסיטי, מוליכת הליגה.

עם סגל שזמין כמעט באופן מלא, חוץ מג'ורדן הנדרסון המושעה, האדומים יארחו את התרנגולים במבצרם עתיק השנים, הגביעים והשערים, האנפילד.

בכל 75 הפעמים שליברפול אירחה את טוטנהאם באנפילד, היא ניצחה 46 והפסידה רק 8. וגם העונה, ליברפול לא הפסידה במבצרה הבייתי. מתוך 5 משחקים, היא ניצחה 4 מהם, ואחד הסתיים בתיקו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כמעט בכל המובנים, ליברפול היא הפייבוריטית המוחלטת להעפלה לשלב הבא.

בראיון לקראת המשחק, קלופ אישר שמיניולה יפתח בין הקורות, וציין שצפויים כמה שינויים בהרכב, וממקורות שונים נמסר כי ישנה אפילו אפשרות שקלופ יחליף מערך.

ההרכב שצפוי לפתוח הערב:

מיניולה, קליין, מאטיפ, קלבן, מורנו, ווינאלדום, צ'אן, לאלאנה, מאנה, פירמינו, סטארידג'.

סטארידג'. צפוי לפתוח בחוד היום | (football-talk.co.uk)
סטארידג'. צפוי לפתוח בחוד היום | (football-talk)

טוטנהאם

טוטנהאם מגיעה למשחק הזה חלשה, מבולבלת ופגיעה מאוד. לאחר שלוש תוצאות תיקו והופעות דיי בינוניות, טוטנהאם לא מצליחה לחזור לאותו המומנטום בו שהתה לפני הפגרה. בהבדל מליברפול, שלא משתתפת בשום מפעל אירופאי השנה, טוטנהאם מתחילה להראות סימני קריסה תחת הלחץ, ולא מצליחה לחזור למסלול וליכולות שאנחנו רגילים לראות ממנה. אם קלופ ינצל את המצב שהתרנגולים נמצאים בו עכשיו, צפויה לו הצלחה רבה.

אמנם התרנגולים עדיין נמצאים בטופ 5 של הטבלה, אבל אין להשוות למצב בו הייתה לאחר המחזור ה-7 של הליגה, כהייתה במרחק של מקודה אחת בלבד מהמקום הראשון.

 

טבלת הליגה לפני הפגרה | (premierleague.com)
טבלת הליגה לפני הפגרה | (האתר הרשמי של הפרמיירליג)
טבלת הליגה כעת | (premierleague.com)
טבלת הליגה כעת | (האתר הרשמי של הפרמיירליג)

ניתן לראות ירידה משמעותית ביכולת של טוטנהאם בשני המחזורים האחרונים, וזה התאפיין גם בליגת האלופות. תיקו נגד לברקוזן בליגת האלופות, בורנמות' ו-וואסט ברום – אלו לא הציפיות של האוהדים מהקבוצה.

הארי קיין אמנם חזר להתאמן, אבל הוא לא צפוי לפתוח בהרכב היום. אריקסן צפוי לנוח היום, ויתכן כי יכנס מהספסל במהלך המשחק. יש סיכוי סביר שג'וש אונומה המצויין יפתח במקום דלה אלי בעמדת הפליימייקר. בן דיוויס הצעיר צפוי לפתוח במקום דני רוס בעמדת המגן השמאלי.

 

ההרכב שצפוי לפתוח הערב:

וורם, טריפייה, קארטר – ויקס, ווימר, בן דיוויס, ווינקס, כארון, אונומה, דמבלה, נ'קודו, יאנסן.

קיין. חזר להתאמן | (thehimalayantimes.com)
קיין. חזר להתאמן | (thehimalayatimes)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (2)

  1. ממצה וענייני. כתוב בצורה יפה מאד.

  2. אור, אתה כתב מעולה, משקיען ויש לך שפה רהוטה ונפלאה. המון הצלחה בהמשך הדרך

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort