מהפכת הצעירים הגרסה האדומה – שחורה

כבר 4 שנים מילאן מחוץ לטופ ולמקום לא היא ראויה להיות מזמן כבר לא רואים כוכבים מהשורה הראשונה דורכים על אדמת ה"מילאנלו". אך בשקט בשקט בשנתיים האחרונות מילאן עוסקת במגמת הצערה שפשוט כיף לראות . הכל על עתיד רוסונרי ואיטלקי מדונרומה ועד לוקטאלי.

הכל התחיל אשתקד בטורניר טים המסורתי ובו סינשייה מיאילוביץ , מאמן מילאן דאז נתן צ'אנס לילד בן 16 בין הקורות וכן כן גם את מושכות ההגנה לילד בן 20. קברניטי המועדון דאז לא ברלוסרקוני וגליאני לא הבינו את המהלך מדוע הוא מתעקש על הצערה בעוד מה שאפיין את מילאן לעורך השנים זה דווקא הגנה מנוסה ומבוגרת לאחר עונה ראשונה שבה החברה הצעירים הראו ניצוצות במילאן הבינו איך הם יכולים לחזור לטופ וזה דרך הצעירים האיטלקים .

ג'יאנלואיג'י דונארומה (25.2.99)
אין ספק שדונרומה הוא סיפור כבר יותר מוכר הרבה לא יודעים אבל גם אחיו הבחור, אנטוניו, גדל במילאן אבל לא ישחק מעולם בקבוצה הבוגרת כיום הוא השוער השני של גנואה . יש לו הכל, גובה, משחק רגל, גמישות, כל מה ששוער מודרני צריך ואין זה פלא שכבר רבים השוו אותו לג'יג'י אחר. מהבחינה של מילאן שוער הייתה עמדה בעייתית גם בשנים הגדולות שלה שלפני -2012 אביאטי ודידה לא היו יותר מידי יציבים ודונארומה מקרין שקט וביטחון ששני השוערים שהזכרתי לא הציגו כל הקריירה שלהם ועם ביטחון כזה בשער יכול לשדרג את המערך ההגנה של מילאן . בנוסף דונארומה לא רק ששבר שיאים בליגה האיטלקית של דקות משחק לשוער כה צעיר והשוער הכי צעיר שהופך לשוער הבכיר של הרוסנרי, הוא גם השוער הכי צעיר שמקבל זימון לנבחרת הבוגרת באיטליה וכבר היום משמש כשוער שני של בופון ולא רחוק היום שהוא יחליף את האגדה האיטלקית בשער האזורי יתר על כן אחרי ההצלחה של דונארומה ולאחר המכירה של דייגו לופז לאספניול מילאן החליטה במקום להביא שוער שלישי מבוגר וזניח להביא ועד נער שצעיר אפילו מדונארומה שישמש כשוער השלישי, אלסנדרו פליצרי, שהוא צעיר מדונארומה ונראה מבטיח על פי נתוניו לא פחות. ישנו דבר נוסף שרבים מכם תופתעו לגלות הפירוש המילולי של דונארומה בעברית הוא – דוד האם זה מקרה שככה הוא נראה והוא בנוי אין ספק שהמציאות עולה היא אוסף של קלישאות לפעמים.

הראשון ברשימה, דונארומה כבר שם דבר בכדורגל העולמי (האתר הרשמי של מילאן)
הראשון ברשימה, דונארומה כבר שם דבר בכדורגל העולמי (האתר הרשמי של מילאן)

אלסיו רומניולי (12.1.95)
הבלם האיטלקי המצוין שהגיע מסמפדוריה לאחר שהושאל לשם מרומא היה אחד התנאים הראשונים של מיכיאלוביץ' שהגיע בעונה הקודמת ולאחר שפתח את העונה הקודמת בהססנות והיה נדמה שגודל המועדון קצת גדול עליו מהר מאוד הצליח להראות שהוא היה שווה את ההשקעה (25מיליון יורו) ומכיוון שנולד ברומא מיד החלו ההשוואות עם מספר 13 אחר שנולד ברומא ושיחק במילאן שנים רבות, אלסנדרו נסטה/ כמובן שהדרך לשם ארוכה אך בהחלט רומניולי הראה ומראה, בעיקר בפתיחת העונה הזו, עד כמה שיש בו פוטנציאל שיכול להוביל אותו להיות אפילו מהבלמים הטובים בעולם, כאשר אפילו ג'אימפרו ונטורה לא היסס והרכיב אותו בהרכב הראשון של נבחרת איטליה בגלל חסרנו של קיילני. נכון אומנם הוא לא הבחירה הראשונה אבל יש כאן הבנה איפה העתיד נמצא . דבר אחד בטוח לגביו שהוויתור המהיר של רומא עליו והמחיר שהתחלה היה נראה מאוד גבוהה בגלל גילו הצעיר נראה כהלצה היום שכבר בקיץ מילאן קיבלה עליו הצעות של 40 מיליון יורו.

לא הסתדר עם חוזה חדש ברומא וכעת מוביל את ההגנה של מילאן, רומאניולי (האתר הרשמי של מילאן)
לא הסתדר עם חוזה חדש ברומא וכעת מוביל את ההגנה של מילאן, רומאניולי (האתר הרשמי של מילאן)

דוד קלאבריה (6.12.96)
היורש זוהי השאלה הגדולה עבור המגן השמאלי הצעיר והמבטיח של מילאן שכן מאז פרישתו של הסמל הגדול של הקבוצה, פאולו מלדיני, אף אחד לא הצליח להיות יציב בעמדה הזו כמובן שקשה מאוד לעמוד בסטנדרטים של שחקן ההגנה שרבים וטובים וגדולים ממני כינו בכינויים כמו : "שר ההגנה" , "שחקן ההגנה הטוב בכל הזמנים ועוד" . קלאבריה מביא משהו אחר שלא היה הרבה זמן וזה תשוקה ולחימה עבור הסמל. כבר בגמר הגביע אשתקד נגד יובנטוס היה אפשר לראות ניצוצות ממה הוא לכן הימור עליו במקום אבאטה או דה שיליו המאוד מאכזבים בשנים האחרונות יכול להיות מצוין עבור הרוסונרי. יחד עם זאת אי אפשר לא לשים לב שהשחקן מאוד מהיר ובעל יכולות פיזיות וטכניות מצוינות שיכול לשחק אפילו באגף שמאל או ימין של הקישור כך שהוא מאוד מגוון ובמילאן פשוט יהיו חייבים לתת לילד שגדל בנוער שלהם ונולד בעיר ברשיה את הצ'אנס הגדול שלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מועדף על פני דה שיליו ואבאטה המאכזבים, קלאבריה (האתר הרשמי של מילאן)
מועדף על פני דה שיליו ואבאטה המאכזבים, קלאבריה (האתר הרשמי של מילאן)

מנואל לוקטלי (8.1.98)
הקשר המחונן ממחלקת הנוער של מילאן קיבל רק השנה את הצ'אנס בקבוצה הבוגרת בניגוד לשאר השחקנים שהוזכרו לוקטלי יכול לשחק בשלל תפקידים במרכז השדה וכן מזכיר ביכולת הבעיטה שלה שחקן קישור אחר רוסונרי אבל בואו לא נקדים את המאוחר אין ספק שדווקא עכשיו מגיע הצ'אנס הגדול שלו מונטליבו הקפטן נפצע ואין ספק שמונטלה לא יהסס לתת לנער הצעיר צ'אנסים בייחוד ששאר הקשרים במעמד מאוד נמוך אצל המאמן (פולי, הונדה, פסאליץ') ויש לנער הצעיר חלון זמן לעשות את מה שדונארומה עשה שנה שעברה בשער. אין ספק שמילאן צריכה מישהו דומיננטי שלא יעשה לה כל כך הרבה נזקים בקישור כמו שמונטליבו עושה לא פעם במשחקים וזאת הסיבה האמיתית למה מילאן מדשדשת בשנים האחרונות, מנואל הצעיר בניגוד לדונארומה ורומאניולי משחק ביחד עם קלאבריה בנבחרת הצעירה אבל אין ספק שהקריירה שלו תלך בכיוון הנכון כמו שזה נראה עכשיו אחרי שהבקיע אפילו את שער הבכורה שלו אין ספק שנשמע עליו רבות.

ייקח את המושכות בקישור? לוקאטלי (האתר הרשמי של מילאן)
ייקח את המושכות בקישור? לוקאטלי (האתר הרשמי של מילאן)

לא להחמיץ את הכישרון
אין ספק כל הרביעיה שהזכרתי יכולה להוביל את מילאן רחוק, רק צריך לזכור שלא כל מי שכשרני כשחקן צעיר גם יממש את הפוטנציאל שלו, מה ששונה כאן ברביעייה הזו שיכול להביא את כולם רחוק, בפרט במילאן, זו התשוקה שלהם ועל אחת כמה וכמה שכולם גדלו כמלאניסטה אמתיים ויודעים את ערכו של הסמל. מה שלטעמי הוריד את מילאן בשנים האחרונות זה ההגעה של כל מיני שכירי חרב ואיבוד הזהות מכיוון שאין שחקנים שהסמל של מילאן מייצג עבורם משהו לכן הפריצה של הרביעייה הזו יכולה להיות גם תחילת הפריצה חזרה של מילאן לצמרת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort