מאדם לאדם אדם

אדם ללאנה, אותו הילד קטן הממדים שהביא בכוחות עצמו את סאותהמפתון לליגה הראשונה באנגליה הופך לשחקן האנגלי החם ביותר בעולם. מינקות היה ללאנה לסיפור הצלחה, הוא תיזז בהצלחה בין מחלקות הנוער האיכותיות של בורנמות  וסאותהמפתון, כשעלה לבוגרים של הסיינטס הפך בעצמו לקדוש העליון כאשר הרים את הקבוצה מהליגה השלישית לליגה הראשונה באנגליה, מה שהביא לו את סרט הקפטן של הקבוצה בגיל 24 בלבד.

ללאנה כנער במדי סאותהמפטון (echo)
ללאנה כנער במדי סאותהמפטון (echo)

בתור יצואנית השחקנים מספר 1 באירופה, (מבחינת רווח כספי) ידעה סאותהמפתון כי כמו לוק שואו, צ׳יימברס ואחרים, היא לא תצליח לשמור את ללאנה בשורותיה. ללאנה הציג זריזות יוצאת דופן, שליטה שווה בשתי הרגליים, יכולת לשחק בחמש עמדות שונות במגרש ובעיטה חדה וקטלנית, ההצעות על ילד הפלא היו רבות אך ליברפול שהציעה  לסאותהמפתון 25 מיליון פאונד יצאה עם ידה על העליונה.

לאלנה לא פתח טוב את הקדנציה בליברפול- הוא נפצע במחנה האימונים והופעת הבכורה שלו, שהייתה אמורה להיות נגד סאותהמפתון, נדחתה לאמצע ספטמבר. עונתו הראשונה של ללאנה בליברפול הייתה הקשה בקריירה שלו- הוא סבל משלוש פציעות שונות שהשביתו אותו לפרקי זמן של שבועיים עד חודש, אך ללאנה לא נתן לפציעות להכריע אותו ופתח בהרכב ברוב המוחלט של משחקי הליגה במדי ליברפול. בעונה האחרונה ללאנה התברג באופן מוחלט בהרכב הקבוצה, רקם קשר טוב בינו לבין המאמן הגרמני יורגן קלופ וסיים את העונה, על אף שתי פציעות שהשביתו אותו לחמישה שבועות במצטבר, עם 7 שערים ו8 בישולים.

תמונה די שכיחה ועצובה מהעונה שעברה, ללאנה פצוע (daily mail)
תמונה די שכיחה ועצובה מהעונה שעברה, ללאנה פצוע (daily mail)

את העונה הנוכחית פתח ללאנה בסערה- הקשר האנגלי התפוצץ במשחק החם של מחזור הפתיחה בין ליברפול לארסנל (4-3 לליברפול) עם שער ובישול, כבש ב4-1 המוחץ על האלופה לסטר וכבש שער ובישל שניים נוספים מול האל סיטי ב5-1 הענק של האדומים. ללאנה כבש שער נוסף במדי הנבחרת האנגלית בתוספת הזמן מול סלובקיה במוקדמות המונדיאל. כרגע קבוצתו של האנגלי החם ביבשת ממוקמת רביעית בטבלה בהפרש שתי נקודות בלבד מהמוליכה מנ. סיטי, כאשר המפגשים מול לסטר, ארסנל, צ׳לסי וטוטנהאם כבר מאחוריה.

שאגת הווינר! האם ללאנה יוביל את הרדס לתואר העונה? (Echo)
שאגת הווינר! האם ללאנה יוביל את הרדס לתואר העונה? (Echo)

הקבוצה של יורגן קלופ מציגה משחק אגפים מעולה- בצד הימני נמצאים ללאנה ומאנה הרכש החדש כאשר המגן המהיר נתנאל קליין עוזר מאחור, בצד השמאלי ניצב קוטיניו שכבש כמו ללאנה 3 שערי ליגה, ויינלדום ההולנדי שמסייע בהגנה ומלך השערים  של הקבוצה, ג׳יימס מילנר המגן שהחליף את אלברטו מורנו הספרדי שזוכה לבעוט את הפנדלים שמספקים לו ללאנה וקוטיניו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
נכנס לאט גם במדי הנבחרת, ללאנה במשחק ידידות של אנגליה (daily mail)
נכנס לאט גם במדי הנבחרת, ללאנה במשחק ידידות של אנגליה (daily mail)

ליברפול של השנים האחרונות נכוותה רבות מהחלומות שלה, אך אולי המאמן הגרמני שלא הפסיק לחלום והסגל הבריא והצעיר שלה בראשותו של הילד, שאף פעם לא נכנע יצילחו להביא את התואר חזרה לאנפילד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית