חמשת החובות של כריסטיאנו רונאלדו לפני כדור הזהב

כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה, ה'אונדסימה' עם ריאל מדריד והיורו עם נבחרת פורטוגל.
חמישה אתגרים משמעותיים מחכים לרונאלדו בשביל להבטיח את הזכייה בתואר שחקן השנה בעולם.
העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה שיכל לבקש, ליגת אלופות ואליפות אירופה. הזכיות הללו גורמות לו להפוך באופן טבעי למועמד ראוי לשחקן השנה בעולם.

epa04019370 Real Madrid's Portuguese striker Cristiano Ronaldo receives the FIFA Men's World Player of the Year 2013 award during the FIFA Ballon d'Or 2013 gala at the Kongresshaus in Zurich, Switzerland, 13 January 2014. EPA/STEFFEN SCHMIDT
רונאלדו והתואר הנחשק (moldova24)

המשחקים הראשונים הם אתלטיקו מדריד בויסנטה קלדרון (20-21 בנובמבר) וברצלונה בקאמפ נואו (4-5 בדצמבר), שני מגרשים קשים שבהם כריסטיאנו יצטרך להראות עליונות על פני היריבות הישירות של ריאל מדריד לזכייה בליגה. בנבחרת מחכים לרונאלדו שלושה משחקי מוקדמות מונדיאל 2018, הראשון נגד אנדורה (7 באוקטובר), השני נגד איי פארו (10 באוקטובר) והאחרון נגד לטביה (13 בנובמבר).
בנוסף למשחקי הליגה ריאל מדריד תתמודד על תואר אלופת העולם לקבוצות שיתקיים ביפן, תואר קבוצתי משמעותי לקבוצה אך משחק זה לא ישפיע על תוצאות בחירת כדור הזהב, עד מועד המשחק ההצבעה תהיה סגורה. אלו צפויים להיות המשחקים שיכריעו האם כריסטיאנו יזכה בכדור הזהב הרביעי שלו או שמא קיימת האפשרות שמישהו יכול לעקוף אותו לקראת היישורת האחרונה של ההצבעה.

חמשת הסיבות שבגללם מגיע לרונאלדו לזכות בכדור הזהב.
עבור רבים, כדור הזהב כבר מובטח לכוכב הפורטוגלי, קיימות סיבות מוצדקות לכך:

אלוף אירופה עם ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל.
היה נראה שרונאלדו עומד לסיים את העונה בלי יותר מידי הפתעות ועם הגביע האחד-עשר של ריאל מדריד ביד. בתחילת היורו אף אחד לא ראה את הנבחרת של כריסטיאנו רונאלדו כפייבוריטית וההערכות היו שיודחו כבר בשמינית הגמר, הפורטוגלים הפתיעו גם את עצמם וניצחו בגמר את צרפת המארחת. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון בהיסטוריה.

golesmagicos
המנצח הגדול של אירופה (golesmagicos)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

השחקן הטוב ביותר בריאל מדריד.
כריסטיאנו הגיע לריאל מדריד לפני 7 עונות והפך לשחקן הכי משמעותי ויעיל. בעונה הקודמת כבש 35 שערי ליגה ו- 16 שערים בליגת האלופות שעזרו לזכות בתואר.

שערים חשובים ביורו.
רונאלדו כבש רק שלושה שערים ביורו אבל שניים מהם היו מכריעים. אחד מהם הוא כבש נגד הונגריה ועזר לפורטוגל לסיים במקום השלישי בשלב הבתים ולהבטיח את העלייה. השני היה נגד ווילס בחצי בגמר שעזר לפורטוגל לעלות לגמר.

היריבים שלו כשלו.
הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא הצליח מבחינת סטטיסטיקה ברמה האינדיבידואלית בברצלונה ועם ארגנטינה שוב כשל בגמר הקופה אמריקה. השחקן השני שיכול לאיים על רונאלדו הוא לואיס סוארז שכשל גם הוא עם נבחרת אורוגוואי בקופה אמריקה. לעומתם, ניימאר זכה במדליית הזהב עם נבחרת ברזיל באולימפיאדת ריו.

fourfourtwo
נתן לו דחיפה קדימה (fourfourtwo)

 

הפופולאריות שלו גדלה.
הוא כבר לא כריסטיאנו של פעם שההתנהגות שלו עצבנה רבים בתעשייה, הוא השתנה וזכה באהבת הקהל. בנוסף, קיים לחץ תקשורתי על המצביעים על כך שרונאלדו ראוי לפרס.

חמשת הסיבות שבגללם רונאלדו לא ראוי לזכות בכדור הזהב.
ומצידו השני של המטבע עומדות הסיבות שבגללם רונאלדו יכול לאבד את כדור הזהב או אפילו לא כל כך ראוי לו כמו שרבים חושבים. נכון שהוא זכה בתארים משמעותיים אבל עד כמה באמת הוא תרם לזכיות הללו?

אדר היה הגיבור האמיתי של פורטוגל.
מחוץ למגרש רונאלדו ראה איך נבחרת פורטוגל הופכת לאלופת אירופה וזה קרה כשהוא לא היה חלק. כל מחיאות הכפיים מגיעות לאדר, חלוץ לא מהרמות הגבוהות שזכה בדקות התהילה שלו בגמר אחרי שהבקיע שער מ-30 מטר. הפרטים שייזכרו מגמר היורו הם אדר, הדמעות של רונאלדו והפרפר שהתיישב לו על האף.

****Ruckas Videograbs**** (01322) 861777 *IMPORTANT* Please credit ITV for this picture. 10/07/16 France v Portugal Ronaldo injury and being attacked by moth Office (UK) : 01322 861777 Mobile (UK) : 07742 164 106 **IMPORTANT - PLEASE READ** The video grabs supplied by Ruckas Pictures always remain the copyright of the programme makers, we provide a service to purely capture and supply the images to the client, securing the copyright of the images will always remain the responsibility of the publisher at all times. Standard terms, conditions & minimum fees apply to our videograbs unless varied by agreement prior to publication.
יזכרו משהו חוץ מהפרפר? (thesun)

לואיס סוארז כבש יותר שערים.
כריסטיאנו רונאלדו לא היה מלך השערים של הליגה הספרדית.
לואיס סוארז כבש 40 שערי ליגה, זכה בפיצ'יצ'י הספרדי כמלך השערים ובנעל הזהב האירופאי.

ריאל מדריד לא זכתה בליגה ובגביע הספרדי.
מבחינת הקבוצות, ריאל מדריד זכתה רק בליגת האלופות לעומתה ברצלונה עם היריבים הישירים של רונאלדו מסי, סוארז וניימאר זכתה בליגה, גביע ספרדי, סופרקאפ אירופאי ואליפות העולם לקבוצות.

לא הרשים בגמר ליגת האלופות.
רונאלדו זכה עם ריאל מדריד ב'אונדסימה' אבל הנוכחות שלו בגמר לא הרשימה. בקושי ראו אותו על המגרש וימים לאחר מכן עלתה הספקולציה שהוא שיחק פצוע בשביל להסביר את חוסר התרומה שלו לקבוצה. כל זאת, למרות שכבש את הפנדל המכריע.

גריזמן זכה בMVP של היורו.
ואם כל זה לא הספיק, גריזמן נבחר כשחקן המצטיין של הטורניר. שחקן שהגיע לגמר ליגת האלופות והיורו אבל לעומת רונאלדו, לא היה לו את המזל לנצח בטורנירים. השחקן הצרפתי סיים את הטורניר עם שישה שערים, שלושה יותר מכריסטיאנו.

laliga
גריזמן נבחר ל-MVP ביורו (laliga)

 

אם הכוכב הפורטוגלי יתפאר בכדור זהב נוסף ויצמצם את פערי הכדורים ממסי רבים יגידו כי מגיע לו וזה היה מובן מאליו שהוא יזכה. במידה ולא וקיימת אפשרות כלשהי שאחד משלישיית ה-MSN יזכה או אפילו גריזמן את הסיבות לכך כבר קראתם. אם וכאשר רונאלדו יעמוד בחובות שלו לקראת הרגע הגדול, אף אחד לא יוכל לעצור אותו בדרך לזכייה נוספת.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort