סיקור Smackdown 4.10.16

הופעה מגוחכת נוספת של בריי וויאט, אלופת הנשים הופתעה, מיז נעזר במכרים ותיקים של זיגלר על מנת להשפילו והמלחמה הורבלית בין אמברוז, סטיילס וסינה ממשיכה להחריף. "נו מרסי" מעבר לפינה וכוכבי "סמקדאון" מתכוננים.

קיין ניצח את בריי וויאט כתוצאה מספירת חוץ
"טורף העולמות" פגש את קיין בקרב חוזר מ"בקלאש" וחיפש נקמה על הפסדו ב-PPV האחרון, אך הדברים לא הלכו כמתוכנן. בריי וויאט היה ביתרון על ה"ביג רד מאשין" ואולי אף בדרך לניצחון, אבל אז הופיע רנדי אורטון על המסך, שלח לוויאט אזהרה ואמר לו לבוא לחפש אותו (בדיוק כפי שוויאט עצמו דרש מאורטון בשבוע שעבר). דעתו של בריי הוסחה והוא נזרק מהזירה ע"י קיין, אולם במקום לחזור הוא החליט לרדוף אחרי "הצפע" והפסיד בספירת חוץ. עוד הפסד מיותר של בריי וויאט שממשיך לאבד מאמינותו כדמות מאיימת, הקרב שנקבע לו עם רנדי אורטון ב"נו מרסי" הוא כנראה ההזדמנות האחרונה שלו להשיג חזרה את הכבוד הגדול שרבים רחשו לו עד לפני כמה חודשים.

אלקסה בליס וקרמלה ניצחו את בקי לינץ' וניקי בלה
עימות זה החל כ-1 על 1 בין אלקסה בליס לניקי בלה, כאשר קרמלה צפתה במתרחש מעמדת השדרנים. בשלב מסויים החלה "הנסיכה מסטטן איילנד" להתגרות בניקי וזו בתגובה השליכה עליה את בליס חסרת האונים. קרמלה תקפה את בלה, הקרב הופסק ובקי לינץ' נחלצה לעזרתה של אלופת הדיוות לשעבר. דניאל בריאן התערב והפך את ההתמודדות לקרב זוגות בין ניקי בלה ובקי לינץ' לקרמלה ואלקסה בליס. בשלב מסויים לינץ' מקבלת "סופר קיק" מקרמלה שמיד חוטפת "ספיר" מניקי ובורחת אל חדרי ההלבשה, בלה רודפת אחריה והן משאירות את בקי ואלקסה לבדן במערכה. הטוענת #1 לכתר אליפות הנשים של "סמקדאון" מנצלת את ההזדמנות, מצמידה את האלופה אחרי "טוויסטד בליס" ותגיע עם מומנטום ענק לקרב על התואר מול בקי לינץ' ביום ראשון הקרוב. בהמשך נקבע גם שניקי בלה תתמודד נגד קרמלה ב-PPV הבלעדי השני של "סמקדאון" ותזכה סופסוף בצ'אנס להתנקם בה על כל מה שהיא עשתה לה בשבועות האחרונים.

בליס מצמידה את אלופת הנשים של "סמקדאון" לפני קרב האליפות בין השתיים (האתר הרשמי של ה-WWE)
בליס מצמידה את אלופת הנשים. תצליח לעשות זאת כשהתואר על כף המאזניים? (האתר הרשמי של ה-WWE)


ה"הייפ ברוז" ניצחו את ה"וודוילנס"
במהלך הקרב מגיעים ה"אסנשן" לצפות במאבק ונעמדים בכניסה. לא ברור מה בדיוק ניסו ויקטור וקונור להבהיר במעשה זה, בכל מקרה זאק ומוג'ו זכו בניצחון אחרי "הייפ ריידר" על איידן אינגליש.

דולף זיגלר התארח ב-MizTV במה שעלולה להיות הופעתו האחרונה ב"סמקדאון", בעקבות החלטתו לשים את הקריירה שלו על הכף בקרב מול האלוף הביניבשתי על התואר ב"נו מרסי". מיז לועג לזיגלר ומציג לו סרטון שמבליט את כל הרגעים הרעים משנותיו ב-WWE, "השוויצר" לא מתרגש ומדבר על הדברים שעזרו לו להמשיך להיאבק למרות הזמנים הקשים וטוען שהוא לא יוותר. מיז אומר שהקריירה של זיגלר תיגמר ביום ראשון, אבל יש לו משהו שיעודד אותו ומציג את קני ומייקי-שניים מחבריו לשעבר של דולף מתקופתו ב"ספיריט סקוואד" המיתולוגית. השניים "מעודדים" את חברם הותיק, אך כשהוא מתעצבן הם תוקפים אותו וחוטפים "סופר קיק". מיז מנסה להתערב עם "סקאל קראשינג פינאלה", אולם זיגלר מתחמק והכוכב ההוליוודי נמלט. קיבלנו רגע נוסטלגי נחמד מתקופה שדולף זיגלר עצמו יעדיף לשכוח, כעת אנו עם הפנים קדימה אל הקרב החשוב שבסופו נגלה מה צופה העתיד לאלוף העולם לשעבר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
זיגלר באיחוד "המרגש" של ה"ספיריט סקוואד". שלב בקריירה שלו שמעדיף לשכוח (התר הרשמי של ה-WWE)
זיגלר באיחוד "המרגש" של ה"ספיריט סקוואד". שלב בקריירה שלו שירצה לשכוח (האתר הרשמי של ה-WWE)


ג'ייסון ג'ורדן ניצח את ג'ימי אוסו
ג'ימי מתכונן לקרב אליפות הזוגות של "סמקדאון" שמחכה לו יחד עם אחיו ב"נו מרסי" נגד הית' סלייטר וריינו. ג'ורדן מצליח להערים על אוסו ומצמיד אותו בדרך לניצחון, אבל אז האחים תוקפים את "אמריקן אלפא". אלופי הזוגות מגיעים לעזור לג'ורדן וגייבל ומגרשים את ג'ימי וג'יי מהזירה, שינסו להתאושש מהפסד זה ע"י זכייה בתואר בעוד מספר ימים.

ג'ק סוואגר ניצח את בארון קורבין כתוצאה מהכנעה
סוואגר עורך את קרב הבכורה שלו ב"סמקדאון" אחרי שהתעמת מוקדם יותר עם קורבין מאחורי הקלעים והמפגש מספק סיום שנוי במחלוקת. ה"ריל אמריקן" לוכד את "הזאב הבודד" ב"אנקל לוק", קורבין מטיח עם ידיו ברצפה בניסיון להגיע לחבלים והשופט רואה בזאת כניעה ומעניק לג'ק סוואגר את הניצחון. בארון קורבין, שבבירור לא נכנע, זעם על החלטת השופט ונראה שזה לא הסוף בינו לבין החבר החדש ברוסטר הכחול.

בסוף התוכנית קיבלנו עימות בין השלושה שיאבקו ב-PPV הקרוב על אליפות ה-WWE העולמית. AJ סטיילס מגיע ראשון ומדבר על כך שב"סאמרסלם" הוא הביס את ג'ון סינה, ב"בקלאש" ניצח את דין אמברוז על התואר ושב"נו מרסי" יגבור על שניהם יחד. אמברוז מצטרף ואומר שבשבוע שעבר כולם ראו שהוא הצמיד את סטיילס ואם לא ג'ון סינה, שלקח קשה את ההפסד לדין שבוע לפני כן והתערב בקרב, הוא היה האלוף הנוכחי. "הלונטיק פרינג'" טען שעל סינה בכלל להודות לו שהביא את אליפות העולם ל"סמקדאון" ובזאת נתן לו הזדמנות להיאבק על התואר ה-16 שלו, בניסיון להשוות את שיאו של ריק פלייר. אלוף העולם 15 פעמים מגיע, AJ קוטע אותו כשטוען שהוא כלל לא שייך לאותה קטגוריה של פלייר האגדי ושאין לו זכות להשוות את עצמו לחבר היכל התהילה. אמברוז גם כן מוסיף שמן למדורה, לסינה נמאס מה"צלייה" והוא זורק את סטיילס מהזירה ונותן AA לאמברוז. החגיגות עם חגורת האליפות היו מוקדמות, כי אלוף העולם חזר לזירה והלם בסינה עם ה"פנומנל פורארם", אך עשה את אותה טעות ושילם עליה ביוקר-אמברוז נעץ את סטיילס ברמפת הכניסה המתכתית עם ה"דרטי דידס" וסיים את הערב כשידו על העליונה. שלושת הכוכבים סיפקו הצצה קטנה למה שצפוי לנו בקרב האליפות המשולש ביום ראשון ואם לשפוט ע"פ ההצגות שהשלושה נותנים בתקופה האחרונה, אין ספק שמחכה לקהל מאבק מרתק.

סינה עם אליפות העולם. האם יזכה בתואר בפעם ה-16 וישווה את שיאו של פלייר? (האתר הרשמי של ה-WWE)
סינה עם אליפות העולם. יזכה בתואר בפעם ה-16 וישווה את שיאו של פלייר? (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort