המשכיות – שם המשחק

הפועל עכו רושמת ניצחון שני ברציפות, הפועל פ"ת עדיין לא מצאה את הנוסחה הנכונה, עירוני נשר ברגע האחרון חוזרת עם נקודה והפועל רמת גן מוכיחה שוב שהיא כאן כדי להילחם על עלייה וחזרה זמנית להוביל את הטבלה. משחקי שישי מרתקים ביותר סיפקה לנו הליגה הלאומית, ורגע לפני המחזור השישי שיוציא את השחקנים לפגרה ארוכה למדי – סיכום משחקי המחזור החמישי שהתקיימו עד כה.

הפועל עכו – הפועל ראשל"צ 0:2
הכחולים ידעו כי משחק לא קל לפניהם, הפועל ראשל"צ עד המחזור הנוכחי לא רשמה ולו הפסד אחד, אך לאחר שטעמו את טעם הניצחון לראשונה במחזור הקודם, הם רק רצו המשכיות. הפועל עכו פתחה את המשחק בהרכב חסר, מחמוד עבאס שנפצע בחימום לא עלה לראשונה לשחק מתחילת העונה. את המחצית הראשונה החבורה מעכו פתחה חלש מאד, הכתומים פתחו חזק ושלטו כל המחצית, שליטה כמעט מוחלטת שהתבטאה בהרבה מצבים אך ללא רגל מסיימת נכונה. לא מעט החמצות של אבו ניל ונס זמיר נרשמו. אל המחצית השניה עלתה הפועל עכו אחרת, חילוף התקפי כפול בדקה ה58' של שלומי דורה החל להביא תוצאות באופן מיידי, אבו ענזה ופאנקה עלו במקומם של ציון צמח ואליאור סיידר והמשחק נפתח. אדום בדקה ה77' לגיא גרוס, קפטן ראשל"צ, היה גלגל ההצלה של המארחים. שלומי דורה שהבין זאת בזמן, הכניס את סאקר שאקר במקומו של קווין ריינשטיין. 3 דק' בלבד חלפו ושאקר העלה את הכחולים ליתרון 1:0 משער מדהים בנגיחה. עבור אותו שאקר זוהי העונה הראשונה בבוגרים של עכו וזה היה גם השער הראשון שלו בקבוצה, אין ספק שעם כל כך הרבה רצון ואהבה לקבוצה, עוד נשמע עליו הרבה העונה. ישנם לא מעט שחקנים שנחשבים שוברי שיוויון, עולים מהספסל, "אוספים" מחדש את הקבוצה ונותנים כוחות מחודשים להתקפה, שאקר הוא ללא ספק שחקן כזה.

גם בעשרה שחקנים, וגם לאחר שספגו שער וירדו לפיגור, עבור הכתומים זה לא היווה בעיה, המשיכו ללחוץ ולאיים על השער, אך שוב – חסרה הרגל המסיימת. לאחר סיום 90 הדק', בתוספת הזמן, היה זה בראנקו מיכאלוביץ' שהעלה את הפועל עכו ל2:0 וכך חתם את המשחק.

עבור קבוצתו של גיל לבנדה זהו הפסד צורם, מעבר לעובדה שזהו ההפסד הראשון העונה, אין ספק שבמידה והיו מצליחים לדייק בבעיטה האחרונה הפועל ראשל"צ היו מנצחים את המשחק ואפילו די בקלות. "שלטנו כל המחצית הראשונה, להוציא את הדקות האחרונות. אבל שליטה צריך לתרגם ליתרון, זה שם המשחק. לשלוט אופטי זה טוב וזה נחמד, אבל זה לא מספיק. היינו צריכים לתרגם את זה לפחות לגול אחד ואז המשחק היה משתנה. חצי שני, המשחק השתנה, עכו נהיו יותר דומיננטיים אבל גם בדומיננטיות שלהם, רוב המצבים המסוכנים היו שלנו. אחר כך הגיע האדום שכבר שינה את כל המשחק. חבל, אני חושב שהיינו שווים הרבה יותר." כשנשאל לבנדה איך מרימים את הראש, אומנם הפסד ראשון, אך לעיתים הפסד יכול לגרור אחריו הפסדים נוספים ענה "אנחנו לא מסתכלים שלילי, רק חיובי. שוב, עשינו משחק טוב, כואב להפסיד אך אנחנו כבר עם הראש למשחק הבא."

הפועל פ"ת – הפועל עפולה 3:1
הפועל פתח תקווה אירחה בביתה את הקבוצה מהצפון, לאחר ארבעה מחזורים בהם רשמה תיקו, הייתה שאיפה לשבור את רצף התיקו הזה. אך לא להפסד כזה הם ציפו בבית. פתח תקווה ששידרגה את הסגל שלה בעונה הנוכחית, פשוט לא מצליחה למצוא את הנוסחה הנכונה שתביא להם את 3 הנק'. האורחים היו הראשונים למצוא את הרשת, גיא דיין, שהבקיע מול האקסית, לא חגג את השער שלו בדקה ה22'. גל צרויה, שרק עכשיו הגיע לפתח תקווה כחיזוק, הוכיח זאת כשצימק עבור האורחים לתיקו בדקה ה31'. אך הצפונים לא הגיעו כדי לחזור עם נקודה יחידה לצפון, ורגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, היה זה כארם ראשיד שהעלה חזרה את עפולה ליתרון. הגול השלישי של עפולה הגיע בדקה ה71', יובל שוואט שהחל את העונה הנוכחית בצורה פנטסטית חתם את המשחק ב3:1. אסף נימני חייב לעשות שינויים קיצוניים ומשמעותיים, כי בקצב הזה, הקבוצה הכל כך איכותית שמנסים לבנות בפ"ת, לא תיאבק על פלייאוף עליון, וזה עוד במקרה הטוב.
עירוני נשר – בית"ר ת"א/רמלה 1:1
עירוני נשר אירחה בביתה קבוצה חזקה מאד, שממוקמת גבוה בטבלה. עבור העולה החדשה אל הליגה הלאומית, גם בבית זה לא נחשב משחק קל. לראייה, כבר בדקה ה7' דן גלזר העלה את האורחים ליתרון 1:0. האורחים, רשמו לא מעט החמצות שעלו להם ביוקר כשבדקה ה80' דליבו פאנדז'ה השווה את התוצאה והעניק לנשר נק' אחת. למרות שעבור בית"ר ת"א/רמלה זהו פספוס, שתי הקבוצות יכולות לחזור הביתה מרוצות ולהיות כבר עם פנים למשחק הבא.
הפועל רמת גן – אחי נצרת 0:3
המארחים מוכיחים כל פעם מחדש, שהם בליגה הזו כדי להילחם על עלייה. מנגד, אחי נצרת עדיין מחפשים את הניצחון הראשון שלהם העונה. הבדלי הרמות בין הקבוצות הוכחו חד וחלק במשחק, שלושה שערים של הפועל רמת גן, צמד של הכוכב העולה העונה, מוטי ברשצקי ושער נוסף של ניר שרון, החזירו את הפועל רמת גן עם 3 נק' נוספות אל ראש הטבלה הלאומית. ניסו יחזקאל נמנה בין ארבעת המאמנים היחידים שעדיין לא רשמו אף ניצחון בחמשת המחזורים, אם לא יתעורר, ימצא את עצמו בתחתית מהר מהרגיל.
מכבי שעריים – הפועל קטמון 2:0
מכה נוספת למארחים ולירון הוכנבוים, שבתום המחזור החמישי עלולים למצוא עצמם בתחתית הטבלה. אף ניצחון לא נרשם עדיין לזכותם וסגל מלא בשמות נוצצים כנראה לא מתחבר עם ירון. הפועל קטמון שעבורם זהו ניצחון ראשון העונה, שרק במחזור הקודם ספגו ביקורת חריפה על ההגנה הלוקה בחסר שלהם לאחר שספגו רביעיית שערים מהיורדת הפעול עכו, הציגו משחק שונה לחלוטין והפיקו לקחים מההפסד. יצחק כהן ועומרי שקל היו אלו שמצאו את השער והביאו לראשונה 3 נק' אל ירושלים. אך למרות ניצחון ראשון, הדרך עוד ארוכה ויש לא מעט עבודה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שלושת המשחקים שיתקיימו ביום שני:
הפועל ירושלים – הפועל ניר רמה"ש
הפועל נצרת עלית – מכבי נתניה
מכבי הרצליה – בני לוד

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort