מחזור 5 בליגה הספרדית.

מחזור 5 בספרד

מחזור אמצע השבוע נפתח בלה רוסאלדה של מלאגה, שאירחה את אייבר. דווקא האורחים עלו ליתרון בדקה ה 42 משער של נונו, אך ממש עם השריקה למחצית כבש סנדרו רמירז המקומי את שער השיוויון. בדקה ה 76 הושלם המהפך כשיוסוף אל נאסירי ממלאגה כבש את שער הניצחון.

ברמון סאנצ'ז פיחואן נערך הדרבי של העיר סביליה בו גברה סביליה על בטיס 1-0 משער של גבריאל מרקאדו חמש דקות מפתיחת המחצית השניה.

 

עלתה למקום שני - סביליה (אתר הלידה הספרדית)
עלתה למקום שני – סביליה (אתר הלידה הספרדית)

בבלאידוס של ויגו זכתה סלטה לניצחון ליגה ראשון כשגברה 2-1 על ספורטינג חיחון, הגלציינים כבשו ראשונים מרגליו של הוגו מאיו בדקה ה 66 וחיחון השוותה בפנדל כעבור  14 דקות, אך 3 דקות לפני שריקת הסיום קיבלה גם סלטה פנדל אותו בעט היטב יאגו אספאס כדי להעניק למקומיים ניצחון ליגה ראשון וכמות של חמצן להמשך הדרך.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ריאל מדריד איבדה נקודות ראשונות לאחר תיקו ביתי מאכזב מול ויאריאל. מחצית ראשונה משעממת וחלשה להחריד מצד הבלאנקוס, שעושה רושם שטרם הגיעו לעונה הזאת, הסתיימה בפנדל מוצלח של ברונו לאחר נגיעת יד של סרחיו ראמוס ברחבה, ממש עם השריקה.
אותו ראמוס שגרם לפנדל שהביא את היתרון לויאריאל, החזיר עם תחילת המחצית השניה כשנגח לרשת קרן שהגביהה לו חאמס רודריגז. השער הזה עורר את הבלאנקוס שהחלו ללחוץ על הדוושה וסוף סוף ראינו את ריאל מדריד משחקת כדורגל, הבלאנקוס שהמומנטום היה לצידם הגיעו להרבה מצבים מסוכנים בתוך הרחבה ה"צהובה" , אך חוסר מזל משווע מחד ויכולת מצויינת של אסנחו מאידך מנעו ממנה לבצע מהפך נוסף, שבוע בדיוק אחרי המהפך הדרמטי מול ספורטינג ליסבון בליגת האלופות.

ראמוס לקח ראמוס נתן- מבקיע את השיוויון (אתר הליגה הספרדית)
ראמוס לקח ראמוס נתן- מבקיע את השיוויון (אתר הליגה הספרדית)

באנואטה של ריאל סוסיאדאד, גברה הקבוצה המקומית על הקבוצה המפתיע עד אמש, לאס פאלמאס 4-1 . וויליאן ז'וזה הברזילאי קבע 1-0 כבר אחרי  60 שניות . בדקה ה-22 הרחיק קווין פרינס בואטנג הגנאי של לאס פאלמאס כדור בידו מקו השער, והורחק בכרטיס אדום ע"י השופט מונוארה מונטרו שגם פסק בצדק על כדור עונשין מ-11 מטר, אותו בעט היטב קרלוס ולה כדי לקבוע 2-0 לסוסידאד. זורוטוזה כבש בנגיחה בדקה ה-35 כדי להוריד את סוסידאד למחצית ביתרון מבטיח של 3-0 . וויליאן ז'וזה המקומי כבש את שערו השני במשחק בדקה ה- 53 וקבע 4-0 אדיר לסוסידאד. כעבור 3 דקות הצליח טאנה האורח לצמק את התוצאה ל 4-1 שלא השתנתה עד לסיום.

ניחצון מרשים לסוסידאד (אתר הליגה הספרדית)
ניחצון מרשים לסוסידאד (אתר הליגה הספרדית)

גרנאדה נוצחה בביתה בידי אתלטיק בילבאו הבסקית 2-1. הבאסקים עלו ליתרון ראשון בדקה ה -15 משער של ראול גארסיה בבעיטה מ20 מטר. קצת לפני השריקה למחצית הצליח קאסרלה גונזאלס להשוות ל  1-1 , אך אמריק לאפורטה האורח כבש את שער הניצחון 13 דקות לסיום. עומר אצילי שפתח בהרכב במשחקים הקודמים, עלה מהפסל הפעם, בדקה ה- 66 אך לא הצליח לסייע לקבוצתו, שנוצחה שוב, וסיבכה מאד את מצבה בתחתית.

המשחק המרכזי נערך בקאמפנואו והפגיש את שתי הענקיות של הכדורגל הספרדי ברצלונה ואתלטיקו מדריד, שתי הקבוצות ידעו שיריבתן המושבעת ריאל מדריד איבדה נקודות ראשונות, ולכן הייתה להן מוטיבציית יתר לנצח ולהדבק אליה. הראשונה לכבוש הייתה ברצלונה, כשאיבן ראקיטיץ, נגח אחורנית הגבהה מצויינת  של אינייסטה והכניע את יאן אובלאק. בדקה ה 59 נפצע* ליאו מסי במפשעה והוחלף בארדה טוראן. שתי דקות אחר כך כבש אנחל קוריאה את שער השיוויון, לאחר מסירה מצויינת של פרננדו טורס. בהמשך הייתה בארסה טובה יותר והגיע למספר הזדמנויות טובות אך ניימאר פעמיים סחט עצירות מצויינות מאובלאק ובהמשך גם ג'ורדי אלבה החמעץ ממצב מצויין. המשחק מסתיים בתיקו 1-1 שהוא בגדר ניצחון לריאל מדריד, שכן שתי יריבותיה לא הצליחו להדביקה בטבלה.

* מקורות בספרד טוענים שמסי יעדר כשלושה שבועות בגלל הפציעה.

 

נפרדו כידידים ? (אתר הליגה הספרדית)
נפרדו כידידים ? (אתר הליגה הספרדית)

 בריאזור נוצחה הקבוצה המקומית דה פורטיבו לה קורניה 1-2 ע"י העולה החדשה לגאנס : בולגס כבש ראשון למקומיים.

במחצית השניה כבשבה לגאנס פעמים מרגליהם של לוסיאנו (55) וגבריאל (61), וירדה מהריאזור עם שלוש נקודות יקרות.

גם אספניול רשמה ניצחון בכורה העונה, ודווקא במשחק חוץ בשהיא גוברת 2-1 על אוסאסונה. לאו בפטיסטאו הרכש של אספניול מראיו וייקאנו העלה אספניול ליתרון, סרג'ו לאון המקומי השווה בדקה ה -68 אך כעבור 4 דקות בלבד כבש ג'רארד את השער השני לאספניול והעניק לה ניצחון ראשון העונה.

גם ולנסיה התאוששה מפתיחת העונה האיומה שלה: מספר ימים לאחר פיטוריו של פאקו אייסטראן, אפקט תחלופת המאמנים הצליח גם הפעם. ולנסיה שיחקה טוב, וניצחה את אלאבס במסטאייה 2-1 . את השער הראשון כבש דווקא שחקן של אלאבס ויקטור לה גווארדיה שנגח לשערו הוא  (29) הרמה משמאל של גאיה מגינה של ולנסיה.

דקה למחצית הצליח טוקרו המושאל מבילבאו להשוות גם כן בנגיחה מקרן, ולהוריד את הקבוצות למחצית בשיוויון.

בדקה ה- 88 הוכשל זאקריה באקאלי המרוקאי בלגי של ולנסיה שהגיע מאיינדהובן, ברחבה  ודניאל פארחו המצויין לא נכשל מול פאצ'קו שוער אלאבס וקבע את תוצאת המשחק : 2-1 לולנסיה וניצחון ראשון העונה, וקצת חמצן להמשך המאבקים העונה.ולנסיה שהייתה אחרונה ערה המחזור ללא נקודות, נותרת אומנם נתחת לקו האדום אך משפרת עמדות לקראת ההמשך.

פארחו בפעולה- העניק מנת חמצן לולנסיה (אתר הליגה הספרית)
פארחו בפעולה- העניק מנת חמצן לולנסיה (אתר הליגה הספרית)
טבלת הליגה הספרדית (worldfootball.net)
טבלת הליגה הספרדית (worldfootball.net)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית