סוף הבצורת הכחולה

באיזו סערה נפתח לו המחזור הרביעי של הליגה הלאומית, ואם כבר סערה – הפועל עכו לא עצרה והנחיתה מבול של שערים. רק לפני שבועיים, במשחק החוץ הראשון של הקבוצה באיצטדיון נתניה, היו הכחולים של שלומי דורה בצד השני של התוצאה, הם היו אלו שספגו רביעיית שערים מבישה למדי. גם במחזור השלישי לאחר תוצאת תיקו אפס שרשמה עכו מול אחי נצרת הצהיר דורה, שהקבוצה נמצאת תחת לחץ, ברגע שיכנס הגול הראשון והלחץ ישתחרר, לא ניתן יהיה לעצור את הקבוצה.
או שמצד אחד צפינו במשחק לא טוב של הפועל קטמון, או שמשהו בהפועל עכו סוף סוף התחבר לקבוצה האיכותית שכל כך דובר עליה, "פייבוריטית לעלייה" ו"הקבוצה הכי חזקה על הנייר" נאמרו בלי סוף על הכחולים. נכון לעכשיו לא ניתן לדעת, אחרי ניצחון ראשון שכזה, הפועל עכו ושלומי דורה חייבים לשמור על רמת המשחק הזו, המשכיות זוהי הסיסמא הנכונה עבורם כרגע.
שלושה שערים נרשמו לזכות הכחולים בטווח של 5 דק' בלבד גרמו לריסוק מוחלט אצל הירושלמים. הראשון לשבור את הבצורת של הפועל עכו, הוא הרכש החדש של הקבוצה, אדריאן רוצ'ט שהגיע אל הפועל עכו היישר מליגת העל. רוצ'ט כבש צמד מרשים ביותר והשלישי שמצא את הרשת היה ברנקו מיכאלוביץ'.
אל הפסקת המחצית ירדה עכו כשידה על העליונה, לחזור מפיגור של 3-0 כבר נראה לא אפשרי עבור הירושלמים. את הגול הרביעי כבש ציון צמח שחזר אל ההרכב לאחר אדום ישיר שספג במשחק בנתניה. גול כבוד נרשם לזכות האדומים על-ידי איציק כהן, את הגול הזה הם כבר לא חגגו.
הפועל קטמון ספגה בארבעה מחזורים עשרה שערים, מעבר להתקפה לא מחוברת, החלק האחורי שלהם פשוט לא מתפקד. עם התחלה כזו, אם לא יבוצע שינוי בחלק האחורי, הדרך שלהם לליגה א' נסללת לה לאט לאט.
הפועל קטמון – הפועל עכו 4:1

סוף סוף שברו את הבצורת. צילום: אבי רביבו
סוף סוף שברו את הבצורת.
צילום: אבי רביבו

הפועל ניר רמה"ש – הפועל נצרת עילית 3:4
משחק מעניין נוסף שנרשם היום הוא המשחק אותו אירחה רמה"ש. לא מעט שערים, צהובים ואדום אחד – סיפקו את אחד המשחקים המעניינים מתחילת העונה. להחזיק בשוער הטוב ביותר בלאומית, כנראה לא מספיק. רמה"ש נוכחה לדעת זאת לאחר שנלחמה בשיניים על מנת לאסוף 3 נק' מהמשחק הזה. כבר במחצית הראשונה, שתי הקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה בתיקו מדהים של 3:3. רק בדקה ה84, לאחר שנצרת עילית נותרה ב10 שחקנים, היה זה גל מאיו שהעלה את רמה"ש ליתרון המיוחל והביא אל הקבוצה את 3 הנק' שנכון לעכשיו מספקות לה את המקום הראשון בליגה.

הפועל ראשל"צ – הפועל פ"ת 0:0
לפני שהתחילו להן 90 הדקות, אין ספק שהיה מצופה ממשחק של שתי הקבוצות הללו למשחק מעניין. שתי הקבוצות התחזקו עד כה עם שמות נוצצים, שחקנים עם ניסיון רב בליגת העל. אך לא כך ניתן לסכם את המשחק. נס זמיר שהוביל את ההתקפות של הפועל ראשל"צ לא הצליח לגרום לקבוצה לכבוש ולהמשיך את המומנטום של שבוע שעבר ואילו פ"ת לא מצליחה לשבור את רצף תוצאות התיקו שלה מתחילת העונה.

הפועל עפולה – מכבי הרצליה 1:1
שתי קבוצות נוספות שלא סיפקו משחק מעניין במיוחד. הפועל עפולה שמגיעה לאחר משחק הפסד רושמת תיקו 1 בביתה. הקבוצה חייבת לעשות קפיצת מדרגה כמה שיותר מהר. בשתי דקות מצאו שתי הקבוצות את השערים. הראשון שכבש היה ג'ורדן פושה בדקה ה76' לזכות מכבי הרצליה, דקה אחת בלבד הספיקה להפועל עפולה להשוות ע"י שער של יובל שוואט.

למכבי הרצליה הייתה דקה אחת בלבד לחגוג יתרון. צילום: אבי רביבו
למכבי הרצליה הייתה דקה אחת בלבד לחגוג יתרון.
צילום: אבי רביבו

בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל ירושלים 0:2
מזל שלבית"ר תל אביב/רמלה יש את עדן שרם, עדן שכבש היום צמד מרשים למדי השיג לקבוצה 3 נק' והעלה אותה נכון לעכשיו אל המקום השני בליגה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שלושה משחקים יתקיימו ביום שני הקרוב ויחתמו את המחזור הרביעי של הליגה הלאומית:
בני לוד – עירוני נשר
מכבי אחי נצרת – מכבי שעריים
מכבי נתניה – הפועל ר"ג.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort