גבירותי ורבותי, היסטוריה! הפועל באר שבע גוברת על אינטר בסן סירו

רק לא מזמן קטלנו את בן ביטון, את דודו גורש. לא מעט אנשים גם קצרו כבר את בוזגלו אחרי שני פנדלים מוחמצים בפתיחת העונה. עוד ראינו איך מכבי תל אביב עמדה על יתרון של שלושה שערים ושמטה אותו ברשלנות, וכבר היינו בכוננות ספיגה גם במשחק בסן סירו; אבל הפועל באר שבע מראה שהיא קבוצה קצת אחרת, כפי שעשתה כל כך הרבה פעמים העונה הזו.

דווקא אינטר הייתה זו שרדפה אחרי באר שבע. 64% אחזקת כדור לאלופה הישראלית בסן סירו (אופ"א)
דווקא אינטר הייתה זו שרדפה אחרי באר שבע. 64% אחזקת כדור לאלופה הישראלית בסן סירו (אופ"א)

היא יודעת לנצל קבוצה עם הרכב חסר ומאמן שהגיע בשלב מאוחר, ממש כמו במשחקים נגד אולימפיקוס, והיא פשוט הייתה הקבוצה הטובה על המגרש. בסופו של דבר, משחק חכם ונכון עם ניצול מצבים ולמידה מטעויות העבר הביא לבאר שבע ניצחון היסטורי במעמד מחייב ורשמי נגד אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל האירופי.

ויטור חוגג את השער הראשון (אופ"א)
ויטור חוגג את השער הראשון (אופ"א)

בכר עלה במערך של שלושה בלמים. בניגוד למשחק החוץ נגד סלטיק, בו עלה במערך זהה על חשבון מרכז המגרש עם שחקן קישור דפנסיבי כבלם שלא התאים לשלישיית בלמים, הפעם עלה המאמן של אלופת המדינה עם קישור חזק ועם שלושה בלמים טבעיים. הניסיון של הקבוצה מבירת הנגב באירופה דיבר. באר שבע הייתה עדיפה במחצית הראשונה, לוסיו סיכן את השער פעמיים ובוזגלו הגיע לעוד שני מצבים. מנגד אדר הגיע למצב ומזווית קשה בעט למשקוף. בסופו של דבר מחצית מצוינת במגרש חוץ מהקשים באירופה.

גב חזק יש לויטור. מסתבר שגם משחק ראש טוב ורגל מסיימת (אופ"א)
גב חזק יש לויטור. מסתבר שגם משחק ראש טוב ורגל מסיימת (אופ"א)

במחצית השנייה אינטר שלטה בעשר הדקות הראשונות. אבל בחלוף אותן עשר דקות הייתה זו באר שבע שהכתה בברזל. לוסיו, שהולך ומוכיח את עצמו כאס במפעלים האירופיים, עבר לקו הימני והעביר רוחב שויטור תרגם לשער. 1-0 לקבוצת החוץ מישראל שהאיטלקים אמרו עליה "מי זו לעזאזל הקבוצה הזו מישראל". לא עברו 10 דקות והובאן הגיע למצב בעיטה והיה מרחק 10 סנטימטרים מהשער של אנדנוביץ'. אבל זה לא היה הסוף, כי בוזגלו קיבל הזדמנות בבעיטה חופשית ובדקה ה-68 כבש את המסמר השני לרשת של האיטלקים. כאן החלו כמה דקות של לחץ כששתי הגבהות של אינטר הורחקו על ידי ההגנה הבאר שבעית. כדור נוסף של קנדרבה מצאה את גורש מוכן. שתי הצלות שלו לאורך המשחק משיגות לו הרבה מחמאות. גם בן ביטון, שהיה מצוין הערב, מראה שהוא שחקן אירופאי לגיטימי עם משחק הגנה מושלם, והיה מרחק מילימטרים מלהבקיע את שער העונה באירופה בפריצה יפהפייה על הקו הימני בבעיטה שהסתיימה במשקוף.

הפועל באר שבע מנצחת את אינטר בסן סירו (אופ"א)
הפועל באר שבע מנצחת את אינטר בסן סירו (אופ"א)

המאמן הטרי של אינטר, פרנק דה בור, הגיע לקבוצה רק שבועיים לפני הפתיחה. הוא לא אימן את הקבוצה בשלבים המוקדמים של ההכנה, והרבה שחקני רכש הגיעו בשלב מאוחר, לקראת תום חלון ההעברות. ההולנדי לא פתח עם ההרכב הכי חזק שברשותו; 4 שחקני רכש שלא יכולים לשחק בליגה האירופית הצטרפו לכמה שחקני הרכב, כמו קנדרבה ואיקרדי, שפתחו על הספסל לקראת המשחק של אינטר נגד יובנטוס ביום ראשון. האם ההפסד לבכר יהיה המסמר הראשון בדרך לפיטורים מוקדמים של ההולנדי?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל באר שבע מצידה ידעה לנצל את החולשות של יריבתה המנוסה. היא עשתה כל מה שאנחנו מצפים מקבוצות ישראליות באירופה – לשחק נכון וחכם. היא החזיקה בכדור, הניעה אותו, לא נתפסה לשטויות או ללחץ והייתה זריזה להיפטר ממנו כשלא צריך. הבחורים של בכר לא התביישו לשחק בצורה שקטה, הרחיקו כדורים ולא הסתכנו וידעו להגיע ראשונים להגבהות המסוכנות לקראת סיום המשחק. באר שבע ניצלה את המצבים אליהם הגיעה, ושיחקה משחק פיזי מאוד בהתקפה, בעיקר מצידם של נוואקמה ולוסיו.

שחקני אינטר לא יודעים איפה לקבור את עצמם (אופ"א)
שחקני אינטר לא יודעים איפה לקבור את עצמם (אופ"א)
בוזגלו מסובב באומנות וקובע 2-0 לקבוצה שאת שמה הפרשנים באיטליה לא יודעים לבטא (אופ"א)
בוזגלו מסובב באומנות וקובע 2-0 לקבוצה שאת שמה הפרשנים באיטליה לא יודעים לבטא (אופ"א)

מי שחושב שהכדורגל הישראלי לא מתקדם, טועה ובגדול. המשחק הערב היה המיקרוקוסמוס של משחק הנבחרת נגד איטליה. הניסיון של הקבוצות הישראליות באירופה יהיה נדבך חשוב גם בהתקדמות הנבחרת. ביטון, גורש ובוזגלו הרוויחו הרבה נקודות זכות לקראת משחקי הנבחרת הבאים. חבל רק שאי אפשר לאזרח את ויטור.. פתיחה פנטסטית בליגה האירופית ומשחק משובח של אלופת המדינה, שמביא לנו יוקרה רבה וכבוד באירופה. עתה נחכה ונראה איך היא תחזור לליגה, שם היא מובילה כבר אחרי שלושה מחזורים.

נתוני המשחק:

שערים: ויטור (54, שער בכורה באלופה), בוזגלו (68). בישולים: לוסיו (54). בעיטות: אינטר – 21 (3 למסגרת), באר שבע – 15 (6), קרנות: 5 אינטר, 13 ב"ש. החזקת כדור: תחזיקו חזק את הכסא: 64-36 לטובת האורחת מישראל! מסירות: אינטר – 239 (82% דיוק), ב"ש – 471 (90%).

הרכבים:

אינטר: סמיר הנדאנוביץ', דנילו ד'אמברוסיו, אנדראה ראנוקיה, ג'ייסון מוריו, יוטו נגאטומו, גארי מדל, פליפה מלו, מרצלו ברוזוביץ', ג'ונתן ביאביאני, אדר, רודריגו פלאסיו

הפועל ב"ש: דודו גורש; בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, לואי טהא, מיהאי קורהוט (בן תורג'מן, 85'); ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מאור בוזגלו (בן שהר, 77'), טוני ווקאמה; לוסיו (מאור מליקסון, 67').

כבוד לכדורגל הישראלי, שעושה השנה התקדמות חשובה ומשמעותית (אופ"א)
כבוד לכדורגל הישראלי, שעושה השנה התקדמות חשובה ומשמעותית (אופ"א)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort