סיקור Smackdown 13.9.16

כוכב גדול עם "קאמבק" מפתיע, קרב על אליפות העולם נקבע ל-PPV הכחול הבא, אורח מוכר בא לבקר, היריבה הבאה של אלופת הנשים התגלתה ומתח רב בין המתמודדים באירוע המרכזי של הערב. "סמקדאון" של אחרי "בקלאש" סיפק תוכנית מעניינת.

אלוף העולם הטרי של ה-AJ ,WWE סטיילס, פותח את הערב, מכריז The Champ Is Here ומדבר בסגנון "אמרתי לכם" על כך שהביס את ג'ון סינה, ניצח את דין אמברוז וזכה באליפות העולם בדיוק כפי שאמר שיעשה. לפתע מגיע סינה, שלא נראה מאז ההפסד לסטיילס ב"סאמרסלם" ומתעמת עם האלוף. ג'ון אומר של-AJ יש משהו ששייך לו, שהיה רוצה לקבל בחזרה והוא לא מתכוון לסרט ה-Never Give Up שלו. סינה מצהיר על כוונתו לזכות שוב באליפות העולם ולהשוות את שיאו של ריק פלייר שהחזיק בתואר 16 פעמים. דין אמברוז מצטרף לשיחה ואומר לסטיילס שהוא עשה טעות גדולה כשבחר לרמות ב"בקלאש" ולגנוב ממנו את החגורה. אמברוז מבטיח להשיג את האליפות בחזרה כשפתאום סינה קוטע אותו ומתפלא עליו שהוא עצבני על הדרך של AJ, כי אחרי מה שהוא עשה לסטיילס לפני שבועיים אין לו סיבה להתלונן. סינה עוקץ ואומר שכנראה סטיב אוסטין צדק כשטען בראיון עם אמברוז ב"סטון קולד פודקאסט" בחודש שעבר שדין חייב להשתפר המון. אמברוז לא מתרגש ובעקיצה משלו אומר שאין לו מה להקשיב למתאבק עצלן במשרה חלקית שכבר לא מסוגל לספק תוצאות בזירה. כשהמתיחות בין השניים בשיאה, מגיע שיין מקמהון ומכריז
שב-No Mercy, ה-PPV הבלעדי הבא של "סמקדאון" שיתקיים בתשיעי לאוקטובר, יערך קרב משולש על אליפות העולם בו יגן AJ סטיילס על התואר מול ג'ון סינה ודין אמברוז. לגבי הערב, שיין קובע קרב זוגות בין סינה ואמברוז לסטיילס ושותף לבחירתו. "פרומו" נהדר של סינה ואמברוז שנגעו בנקודות רגישות אחד אצל השני, מה שתרם לאותנטיות בתגובתם לדברים והתחלה מצויינת ל"בילד-אפ" לקראת קרב האליפות הגדול ב"נו מרסי" בחודש הבא.

סינה חזר, אבל דרכו לאליפות לא תהיה פשוטה. סטיילס נהנה מהצד (האתר הרשמי של ה-WWE)
סינה חזר, אבל דרכו לאליפות לא תהיה פשוטה. סטיילס נהנה מהצד (האתר הרשמי של ה-WWE)


האחים אוסו ניצחו את ה"הייפ ברוז"
ג'ימי וג'יי אוסו ניפגשו לקרב חוזר מ"בקלאש" עם זאק ריידר ומוג'ו רולי כשריידר חבוש ברגלו לאחר המתקפה של האחים עליו ב-PPV. למרות התלהבות רבה של מוג'ו עם כניסתו, "סופר קיק" של ג'ימי ו"ספלאש" של ג'יי גומרים את הסיפור ונותנים לאחים אוסו את הניצחון.

האלוף הביניבשתי מגיע לזירה ומדבר על כך שבמשך שבועות דולף זיגלר, דניאל בריאן והקהל אומרים עליו שהוא פחדן, אבל למרות הכל הוא זה שיצא מ"בקלאש" עם תואר האליפות. זיגלר מתערב, אומר שלניצחון של מיז ביום ראשון האחרון יש כוכבית ומציע לו קרב נוסף-בלי אישתו ובלי אף אחד, רק שניהם ב-1 על 1. כשמאריס עומדת לענות במקומו, מתפרץ לדבריה הג'נרל מנג'ר, מאשר את זה שהיא באמת עזרה למיז ושזיגלר אכן יקבל את הקרב החוזר שמגיע לו. האלוף מתנגד, מכריז שאינו מתכוון להגן על תוארו עד שלא ישודרג חוזהו ועוזב. מיז ממשיך להמרות את פיו של בריאן ונדמה שהקונפליקט ביניהם רחוק מלהסתיים.

עוד קרב חוזר מ"בקלאש" היה אמור להתקיים בין אפולו קרוז לבארון קורבין שכזכור ניצח את קרוז ב-Pre Show של
ה-PPV, אך העימות לא יצא לדרך אחרי שקורבין תקף את אפולו והשבית אותו עם "אנד אוף דייז" מחוץ לזירה. באותו רגע הגיע ג'ק סוואגר, שב-RAW האחרון דובר על כך שהחוזה שלו בתוכנית האדומה עומד להסתיים והכריז על "סמקדאון" כביתו החדש. סוואגר הציג שינוי קל בדמותו ונראה שה"ריל אמריקן" יוצא להרפתקה חדשה בניסיון להחיות את הקריירה שלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
האם זו תהיה היריבות שתשים את סוואגר על המפה? קורבין לא מתרשם (האתר הרשמי של ה-WWE)
האם זו תהיה היריבות שתשים את סוואגר על המפה? קורבין לא מתרשם (האתר הרשמי של ה-WWE)


אלקסה בליס ניצחה בקרב מחומש לקביעת הטוענת #1 לכתר אליפות הנשים של "סמקדאון"
לאחר שבקי לינץ' זכתה באליפות הנשים ב"בקלאש", היה צורך למצוא את יריבתה הראשונה והתקיים קרב מחומש בהשתתפות כל הבנות מאותו מאבק אליפות למעט בקי עצמה. במהלך הקרב נטליה מצליחה לצאת מהצמדה בעקבות "בלה באסטר" של ניקי, כנ"ל אלופת הדיוות לשעבר אחרי "ריאר וויו" מנעומי. נטי מנטרלת את נעומי מחוץ לזירה ומנוטרלת בעצמה ע"י ניקי. בלה מתמקדת באלקסה בליס וחוטפת "סופר קיק" מקרמלה, אולם אז בליס משליכה את "הנסיכה מסטטן איילנד" אל מחוץ לזירה ומצמידה את ניקי בלה בדרך לניצחון. אלקסה בליס לא הצליחה להשיג את אליפות הנשים של NXT בתקופתה באגף הפיתוח, ספק אם תוכל לעשות זאת דווקא מול בקי לינץ' ב"נו מרסי".

המתמודדת הקטנה במחלקה מערימה על כולן ומשיגה לעצמה קרב אליפות (האתר הרשמי של ה-WWE)
המתמודדת הקטנה במחלקה מערימה על כולן ומשיגה לעצמה קרב אליפות (האתר הרשמי של ה-WWE)


ריינו והית' סלייטר ניצחו את "אסנשן" ושמרו על אליפות הזוגות של "סמקדאון"
בעקבות זכייתו של סלייטר יחד עם ריינו בטורניר הזוגות, קיבל "השחקן החופשי" לשעבר חוזה ב"סמקדאון". אלוף הזוגות החדש המשיך והכריז שהוא וריינו יגנו על תאריהם מול כל אחד ובכל זמן. אז הגיעו ויקטור וקונור והזמינו את האלופים לקרב על התואר, שיין מקמהון היה בעד והוציא את הרעיון לפועל מיד. על אף ההתחלה הטובה מצד ה"אסנשן", ריינו נכנס ומהר מאוד השתלט על העניינים. "גור" של ה"מן-ביסט" סידר לאלופים ניצחון והגנה ראשונה מוצלחת על החגורות.

AJ סטיילס חיפש במהלך הערב שותף שילחם לצידו בקרב הזוגות שנקבע להמשך. אחרי שבארון קורבין וקיין דחו את הצעתו לשתף איתו פעולה, פגש סטיילס את דניאל בריאן מאחורי הקלעים וה-GM ציוות אליו את ג'יימס אלסוורת' – אותו מתמודד שסחף את הרשת אחרי שהובס ע"י ברון סטרומן לפני כמה שבועות ב-RAW. אין צורך לדבר על שביעות רצונו של אלוף העולם מההחלטה של הג'נרל מנג'ר.

רנדי אורטון הגיע לזירה ואחרי השתלשלות האירועים בינו לבין בריי וויאט ב"בקלאש", "הצפע" אומר שהוא הבין למה מכנים את בריי "הפנים (החדשות) של הפחד", זה מפני שוויאט חושש ממנו. אורטון הזמין אותו לבוא להתמודד עם הפחד שלו ובריי בקטע מצולם הסביר שביום ראשון הוא נתן לרנדי מוצא, אך במקום זאת אורטון החליט להביך אותו, אז עכשיו הוא יודע מה עליו לעשות. וויאט הופיע בצד הזירה, אבל אז נעלם ובמקומו צץ אריק רוואן. "הכבש הלבן" החל לתקוף את אורטון וחטף RKO. לא מובן מה הסיפור עם רוואן ו-וויאט, אילו הם ביחד שוב או שרוואן מנסה לזכות מחדש באמונו של בריי אחרי שזה נטש אותו לא מזמן, אולי ה-WWE בכלל חושבים שוויאט לא יכול להיות דומיננטי לבדו. ומה עם אורטון? מצד אחד הצוות הרפואי לא מאשר לו להיאבק והוא מוצא מהקרב ב"בקלאש", אבל מצד שני הוא מחלק RKO בכל הזדמנות. מאוד מוזר כל העסק וה"פיוד" שעל פניו היה בעל פוטנציאל גדול, כרגע לא מתרומם לגבהים שציפו ממנו.

ג'ון סינה ודין אמברוז ניצחו את המיז ו-AJ סטיילס
מיז תוקף את ג'יימס אלסוורת' כשזה עושה את דרכו לזירה ונותן לו "סקול קראשינג פינאלה" על רמפת הכניסה. האלוף הביניבשתי מסתובב למצלמה בזמן שהוא מחזיק את אלסוורת' הפגוע, צועק בפנייה לדניאל בריאן: "זה ה"מיין איבנט"?! אני ה"מיין איבנט"!" ומצטרף לסטיילס במקומו. אלוף העולם היה מרוצה משותפו החדש, דין אמברוז לעומתו לא כ"כ ואינו שמח לשתף פעולה עם ג'ון סינה. אף על פי כן סינה ואמברוז מנצחים עם AA על מיז וזוכים בקרב. זה לא מנע מה"לונטיק פרינג'" לתת לסינה "דרטי דידס" ולהזכיר לו שב"נו מרסי" זה כל אחד לעצמו. השאלה בעקבות מהלך זה היא האם אמברוז הפך ל"היל"? האמת היא שזה כלל לא בטוח, לפחות לא עד אחרי קרב האליפות בחודש הבא. כזכור דין נהג בצורה דומה כלפי רומן ריינס בזמנו כששניהם היו מעורבים במאבק על התואר וזה לא הוביל לשינוי בדמותו. מצד שני, אמברוז וריינס מוצגים כחברים טובים, אז פשוט אי אפשר לדעת אם עכשיו זה הדבר האמיתי. בכל אופן, נצטרך לחכות ולראות בשבוע הבא.

אמברוז מזכיר לסינה מה הדבר החשוב באמת שעומד על הפרק (האתר הרשמי של ה-WWE)
אמברוז מזכיר לסינה מה הדבר החשוב באמת שעומד על הפרק (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית