שם המשחק: המשכיות

בעונה שעברה הם סיימו במקום הרביעי ונראו נהדר אך בפלייאוף קרסו ועפו. השנה הם באירופה והמטרה שלהם היא להמשיך להציג כדורסל יפה ולנסות לשחזר ואף לגבור על השנה שעברה. הכירו את עירוני נהריה של השנה הקרובה.

ליגת ווינר סל עברה בעונה שעברה את אחת מהעונות המפתיעות שקרו כאן. מכבי תל אביב לא הגיעה לגמר ולא סיימה במקום הראשון בטבלה, ואילו ירושלים שכן הגיעה לגמר וכן סיימה ראשונה הפסידה בגמר למכבי ראשל"צ, שלקחה אליפות ראשונה בתולדותיה. אחת מההפתעות הנעימות של השנה שעברה הייתה עירוני נהריה. הקבוצה מהצפון ובראשם מאמן הקבוצה, אריק אלפסי, שהוכיח שלמרות אי ניסיונו הרב בליגה הוא אחד המאמנים הטובים והמוכשרים בה. אלפסי צלח בבחירת הזרים, שילב ישראלים מוכשרים ועם משחק נכון הוביל את נהריה למקום הרביעי בליגה. נהריה רוצה להמשיך בהתקדמות שהיא עוברת אך נראה שהשנה זאת הולכת להיות משימה קשה יותר בעקבות החלפת רוב שחקני הקבוצה וחוסר עומק.

בשביל לשחזר את ההישג המרשים מהשנה שעברה יצטרך אלפסי לעבוד חזק מאוד על החיבור של הקבוצה, ויקווה שלא להיתקל בבעיית פציעות עקב חוסר העומק. חומר השחקנים של נהריה הוא מרשים ואם יממשו את הפוטנציאל שלהם פיינל פור לא תיהיה מילה גסה. אז נכיר את השחקנים שאמורים להיות המובילים, הראשון הוא מרקוס טייג', למי שהשם נשמע מוכר אז מרקוס הוא האח הצעיר של ג'ף טייג', שחקנה של אינדיאנה פייסרס. טייג' הצעיר רק בן 23 ומגיע מליגת הפיתוח של ה-NBA, הרכז הצעיר כיכב במכללות אך לא השתלב ב-NBA התכונות הבולטות שלו הן מהירות, פיזיות, שמירה אחד על אחד טובה מאוד ושחקן פיק אנד רול נהדר מצד שני טייג' לא טוב בזריקות מחצי מרחק ולשלוש וקבלת החלטות שלו לוקה בחסר, ולכן אלפסי יצטרך לנסות ולחנך את הרכז האמריקאי ולהוציא ממנו את הפוטנציאל האפשרי. השחקן השני שאמור להוביל את הקבוצה ולשמש כרכז שני גם הוא ניב ברקוביץ', הגארד הישראלי בן 30 והיה שותף להישג בשנה שעברה שהוא מסיים שני בליגה באסיסטים ומראה הגנה יוצאת מן הכלל. ברקוביץ' ידוע בתור שומר נהדר ומוסר טוב עוד יותר, ואם יתן את המספרים שנתן בשנה שעברה וימשיך להנהיג אלפסי יהנה מאוד.

יצליח לפרוץ דווקא בישראל? מרקוס טייג' (www.eurohoops.net)
יצליח לפרוץ דווקא בישראל? מרקוס טייג' (eurohoops)

השחקן השלישי שחשוב להכיר הוא ניק פאוסט, גארד-פורווד (1.98, 23) אמריקאי שנחשב בעבר לאחד השחקנים הטובים ביותר במחזור 2011 אך במכללות לא הרשים בשלוש עונותיו במירלנד ולאחר שישב שנה בחוץ עבר ללונג ביץ' סטייט ושם רשם עונה ענקית עם ממוצעים של 17.4 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו2.2 אסיסטים למשחק שהוא משפר את הקליעה שלו מבחוץ. השנה הוא מגיע לנהריה ולמרות שמרחף מעליו סימן שאלה גדול התקווה היא שהוא יממש את הפוטנציאל החבוי בו ובמידה וזה יקרה נזכה לראות שחקן מדהים. המחליף של ניק פאוסט אמור להיות קפטן הקבוצה, ערן אסנטי הגארד בן 28 יפתח עונה שלישית בנהריה וירצה להמשיך להציג את הגנת הברזל שלו תוך כדי שהוא מנהיג את שחקני הקבוצה.

סימן שאלה גדול מרחף מעליו. ניק פאוסט (www.testudotimes.com)
סימן שאלה גדול מרחף מעליו. ניק פאוסט (testudotimes)

השחקן הבא שהעיניים צריכות להיות מופנות אליו הוא גילברט בראון, הסמול פאוורד האמריקאי יפתח עונה שנייה בקבוצה, בעונה הקודמת הרשים בראון, כשהוא מסיים עם 12.5 נקודות בממוצע וקולע סלים חשובים עבור הקבוצה אם ישחק באותה הצורה ואף יצליח לשפר את האחוזים לשלוש אין ספק שנהריה תיהיה מסודרת בעמדה שלו. שני השחקנים האחרונים שיהיו החלק האחורי של נהריה השנה הם שני שחקנים שאתם כבר הספקתם להכיר בשנה שעברה. הראשון, יהונתן שולדבראנד, הישראלי בן 33 יפתח עונה ראשונה בנהריה אך בליגה הוא כבר מוכר לכולנו, בעונה הקודמת הרשים במדי אשדוד וקלע 10.1 נקודות בממוצע, השנה יצטרך הפאוור פאוורד הישראלי להמשיך ביכולות הטובה שלו ויותר חשוב לקלוע את הזריקות החשובות שהוא לוקח מחצי מרחק ולשלוש. השחקן האחרון שגם הוא מוכר מהשנה שעברה הוא הסנטר הנהדר, יינסי גייטס ששיחק בהפועל תל אביב אשתקד והיה חלק משמעותי מהקבוצה שאף העפילה לפלייאוף וכמעט גם עלתה לפיינל פור. גייטס רשם עונה נהדרת בשנה שעברה כשהוא רושם ממוצעים של 16.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק, אלפסי מצפה ממנו להמשיך ביכולת שהציג בהפועל, ולהפוך לשחקן משמעותי עבור הקבוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מגיע אחרי עונה אדירה בהפועל. יינסי גייטס (האתר הרשמי של עירוני נהריה)
מגיע אחרי עונה אדירה בהפועל. יינסי גייטס (האתר הרשמי של עירוני נהריה)

אז אחרי שהכרנו את השחקנים המרכזיים בקבוצה, הגיע הזמן לדבר קצת יותר על המאמן, אריק אלפסי בן 44, אימן בעברו בנתניה, אשקלון ואשדוד ובעונה שעברה הגיע לנהריה והוביל אותה לאחת העונות הטובות ביותר של המועדון אך בפלייאוף הקבוצה כשלה. במידה והקבוצה תצליח שוב להגיע לשלב הפלייאוף יצטרף אלפסי למצוא דרך להתמודד עם הלחץ גם עבורו וגם עבור הקבוצה, וכמו שרבים אומרים: לפלייאוף חוקים משלו ואם יצלחו בנהריה לשחזר את ההישג מהעונה הקודמת אין ספק שהמטרה תיהיה להגיע לפיינל פור, והפעם תירוצים לא יתקבלו. שאלות רבות נשארות פתוחות עבור אוהדי הקבוצה, האם הקבוצה תצליח להתחבר אחרי שרוב השחקנים התחלפו, האם הזרים יממשו את הפוטנציאל שלהם, האם אפשר לשחזר את ההישג מהעונה שעברה, האם ניתן להגיע לפיינל פור ואיך הקבוצה תתמודד גם עם הליגה וגם עם אירופה התשובות לכל השאלות בעונה הקרובה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort