שווה צפייה

הדרבי הסקוטי חוזר אלינו לאחר ארבע שנים משעממות בשליטת הירוקים, באיירן תקווה להמשיך לדרוס ותנסה לנצל את הסגל החסר של שאלקה, פ.ס.ז' תנסה להתאושש מההפסד המפתיעה למונאקו במחזור הקודם ובספרד, לאס פאלמאס תנסה לא להתעורר מהחלום, לא לפני שאתלטי תנסה לצאת ממשבר פתיחת העונה.

וואוו, איזה סופ"ש מחכה לנו! בדיוק מה שצריך לאחר פגרת הנבחרות. אני כבר מתרגש!

 

 

פריז סנט ז'רמיין – סנט אטיין, שישי, 21:45: קבוצת המליונרים מהבירה מגיעה לאחר ההפסד למונאקו במחזור הקודם, הפסד שמראה שפריז בעידן לאחר זלאטן עדיין לא מחוברת עד הסוף ואולי השנה נראה קצת יותר עניין בצרפת. סנט אטיין, הקבוצה בירוק שביקרה בארצנו לא מזמן, לא מציגה שמות נוצצים או יכולת נוצצת כבר הרבה זמן וגם את העונה התחילה מקרטע, תגיע למשחק ותנסה להפתיע את הביתיים ולנעוץ מסמר נוסף אצל נסיכי הנפט כדי להוכיח לכולם שהמסורת וההישגים של פעם שוכנים עדיין אצל המועדון הענק הזה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
השתקם בניס, יפרח עוד יותר בפאריז? בן עארפה (האתר הרשמי של PSG)
יקווה להשכיח את זלאטן. חאתם בן ארפה  (האתר הרשמי של PSG)

שאלקה 04 – באיירן מינכן, שישי, 21:30: אוהדי הכחולים יקוו לראות את הרכש החדש של קונופליאנקה בהופעת בכורה ועוד יותר יקוו לא להתבזות מול אלופת גרמניה, שלא הפסידה בגלזנקירשן בחמשת הפעמים האחרונות שהיו, מאז 2010. אנצ'לוטי נהנה מפתיחה נפלאה של בחוריו ומקבל את כל הכוכבים שלו בכושר שיא, כאשר מעל כולם ניצב תומס מולר שהבריק במשחק הנבחרת האחרון. לקפטן החדש של המנשאפט זהו מפגש פיקנטי, מול קבוצתו לשעבר, הקבוצה שבא הוא החל במסע לתואר השוער הטוב בעולם. שאלקה היא לא ברמן החלשה אבל אני לא רואה את הכחולים מפריעים לבווארים לסגור סופ"ש נוסף במקום הראשון.

הונטאלר. הקפטן שאמור להוביל (הפייסבוק הרשמי של שאלקה)
המטרה – לעצור את באיירן. הונטלר  (הפייסבוק הרשמי של שאלקה)

סלטיק – ריינג'רס, שבת, 14:00: ארבע שנים חיכינו! ארבע שנים עד שחזר לו אחד הדרבים החמים ביותר שידעה אירופה. דרבי שהוא יותר מכדורגל, המשחק שמסמל את מאבק הזרמים בנצרות, עם שתי הקבוצות המעוטרות ביותר בסקוטלנד. גלאזגו חוזרת ללבוש חג ובשבת יהיה חם, מרתק ויותר מכל, מרגש! לאחר שריינג'רס פשטה רגל והורדה לליגה הרביעית בסוף עונת 2011/2012, חזרו הכחולים לליגה הבכירה וינסו לחזור לימים הגדולים שלהם ולקרוא תיגר על השליטה הבלעדית של סלטיק בשנים האחרונות ובינתיים הפתיחה שלהם מעודדת. אין ספק שיהיה מעניין, אני בטוח אעקוב מקרוב.

ניר ביטון. יחווה את הדרבי מקרוב(האתר הרשמי של סלטיק)
ניר ביטון. יחווה את הדרבי מקרוב(האתר הרשמי של סלטיק)

סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד, שבת, 14:00: למרות המכה העצומה שנחתה על אתלטי לפני כמה, עם איסור העברות עד 2018 (בשותף עם יריבתה העירונית, ריאל) ולמרות פתיחת העונה החלשה ביותר מזה שנים, אתלטי מגיעה לויגו על מנת לנצח ולהגיע סוף סוף לעונת 2016/17. סלטה ויגו מנגד, לא נראית כמי שמצליחה להתאושש מעזיבתו של הכוכב הגדול נוליטו, למנצ'סטר סיטי, ופותחת עונה עם שני הפסדים, מקווה שהדחיפה של הקהל הביתי תעזור להם להשיג נקודות ראשונות ואולי להפתיע את את אנטואן גרייזמן וחבריו. סלטה, בשנים האחרונות התחילה קצת להזכיר את הקבוצה הטובה של שנות ה90 ותחילת ה2000, תתקשה מאוד למצוא נקודות ראשונות במחזור זה, אך אין ספק שהיא תקשה מאוד על אתלטיקו מדריד ולמרות השעה הלא אופיינית למשחק בספרד, יהיה חם (ולא רק בגלל המשחק על הדשא)

בדרום מדריד שחקני אתלטיקו מחכים גם הם לפרץ שמחה אחרי ניצחון (מארקה)
ינסו (מארקה)

סביליה – לאס פאלמאס, שבת, 19:15: ויוה לאס פאלמאס! מי היה מאמין שנגיע למחזור השלישי בספרד ואחד המשחקים המרכזיים יכיל את לאס פאלמאס הצנועה? העולה החדשה לליגה פתחה בצורה מסחררת ומציגה יכולת מופלאה על הדשא, בניצוחו של המתקמבק – קווין פרינס בואטנג. הגנאי שאיבד את עצמו בשנים האחרונות, לא האמין גם הוא שהוא יפתח עונה בצורה כזאת טובה (ויהפוך לשחקן הראשון שכובש בכל הליגות הבכירות באירופה). מנגד, מגיעה סביליה למשחק ביכולת טובה ובמומנטום גבוה, למרות לא מעט כוכבים שעזבו אותה. השם החם שיהיה על המגרש הוא של סמיר נאסרי, עוד אחד שאיבד את עצמו וכרגע מקווה לקאמבק דומה כשל בואטנג. סביליה בשנים האחרונות היא חברה קבועה בצמרת הספרדית ומגיעה להישגים חסרי תקדים באירופה (שלוש זכיות ברצף בליגה האירופית!!). למרות השינויים הרבים בסגל והיכולת המפתיעה של האורחת בצהוב, לדעתי סביליה תנצל את הדחיפה של הקהל על מנת לסיים גם את המחזור השלישי ללא הפסד ולעצור את לאס פאלמאס המפתיעה.

הכוכב החדש של הליגה. פרינס בואטנג (גאנה סוקר נט)
הכוכב החדש של הליגה. פרינס בואטנג (גאנה סוקר נט)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית