יום שני של נבחרות

ביום שני הקרוב יתקיימו מספר מפגשים בין נבחרות ברחבי העולם במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. אספנו 4 משחקים שעשויים להיות מעניינים ולהפוך את הערב הזה לערב כדורגל מרתק.

קרואטיה-טורקיה: לאחר יורו שבו הציגו כדורגל מרתק החניכים של אנטה צ'אצ'יץ' ינסו להוכיח שהם הדבר הבא בכדורגל הנבחרות והמשימה הזאת תתחיל כבר ביום שני. עם קישור מוכשר וצעיר וכדורגל התקפי היא יכולה בהחלט לסיים בראשות הבית למרות הטורקים ועוד מכשולים. מן העבר השני ניצבת נבחרתו של פתיח טרים שממשיך בקדנציה השלישית שלו כמאמן הלאומי של הטורקים. הנבחרת הטורקית בנויה ברובה על שחקנים המשחקים בליגה המקומית אך מחוזקת גם בשחקנים מהליגות הבחירות כגון: הקאן צ'לאנגהולו, נורי שאהין, אמרה מור המוכשר ועוד. לטורקים יש סגל חזק והם צריכים להראות אופי ולסיים במקום השני בבית, לפני איסלנד המפתיעה ואוקראינה האיכותית.

ivan-rakitic-croatia-goggle
חלק מנבחרת צעירה ומוכשרת-ראקיטיץ'. (AP)

אוקראינה-איסלנד: המשחק השני שלנו מפגיש בין אחת הנבחרות המאכזבות ביורו האחרון לבין הנבחרת המפתיעה והסוחפת בטורניר בצרפת. כמובן שהנבחרת המאכזבת זאת אוקראינה שלא הצליחה לאחות את הקרעים בין שחקני דינמו קייב ושחטאר והציגה כדורגל אפור ומשעמם. לאחר הטורניר המאכזב מונה הכוכב הלאומי אנדרי שבצ'נקו למאמן הנבחרת. זהו תפקיד האימון הראשי הראשון שלו. לאוקראינים יש סגל טוב עם שחקנים מוכשרים דוגמת: ייבהן קונופואלינקה ואנדרי ירמולנקו ואם הם והמאמן החדש יצליחו לחבר את הנבחרת ולהוציא את הפוטנציאל הטמון בה האוקראינים עשויים למצוא את עצמם ברוסיה ב2018. הלוחמים האיסלנדים מגיעים אחרי יורו מטורף בו הם הגיעו עד לשלב רבע הגמר. האיסלנדים שיחקו ללא רגשי נחיתות גם מול נבחרות עם סגל יותר טוב משלהם דוגמת אנגליה והיו כיחידה אחת. כעת המאמן היימיר הלגרימסון שנשאר לבד בתפקיד לאחר עזיבתו לארס לאגרבק ינסה להצעיד את האיסלנדים לטורניר גדול נוסף, אך זה לא יהיה קל. בבית עם קרואטיה, טורקיה ויריבתה ביום שני: אוקראינה, הם יצטרכו לירוק הרבה דם ולעבוד קשה מאוד על מנת לשחזר את ההצלחה מהקיץ.

בעבר הכוכב הגדול היום המאמן-שבצ'נקו. (google)
פעם הכוכב הגדול היום המאמן-שבצ'נקו. (AP)

פינלנד-קוסובו: המשחק האחרון בבית תשע יפגיש בין קוסובו שזה יהיה משחקה הראשון במוקדמות של טורניר בכיר כלשהו לבין נבחרת פינלנד הנחלשת. לנבחרת קוסבו שהצטרפה לפיפ"א במאי האחרון יש מספר שחקנים מוכשרים כגון: ואלון ברישה חברו של מונאס דאבור בזלצבורג, אלברט בוניאקו חלוץ סנט גאלן וואלמיר סולימאני הצעיר שחקנה של האנובר 96. לקוסובו אין סיכוי ממשי להגיע לרוסיה ב2018 אך כמו שאנו יודעים בכדורגל אין כזה דבר בלתי אפשרי והם ינסו לעשות את הבלתי יאמן. הפינים שכשלו להגיע אל היורו האחרון על אף הבית הקל שאליו הוגרלו במוקדמות מגיעים לקראת הטורניר הזה ללא ציפיות מאחר והסיכויים שלהם להעפיל די אפסיים. הם לא מתדהרים בסגל מרשים או בשחקן ענק אך בכל זאת יש להם את רומן ארמנקו והם ינסו לבנות עליו. אולי לקוסובו זה יספיק.

חברו של דאבור מזלצבורג ינסה לעזור לקוסובו נגד פינלנד-ואלון ברישה. (google)
חברו של דאבור מזלצבורג ינסה לעזור לקוסובו נגד פינלנד-ואלון ברישה. (AP)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ואיך אפשר בלי קצת טעם של בית?

ישראל-איטליה: ביום שני ישחקו בסמי עופר בחיפה אגדות כדורגל: מג'ינאולואיג'י בופון דרך ג'ורג'יו קיילני ואנדראה ברצגלי וכלה בדניאלה דה רוסי. מן העבר השני תעמוד הנבחרת שלנו עם מאמן חדש על הקווים-אלישע לוי, סגל והרכב חדשים ואיך אפשר בלי?: ציפיות חדשות. אז כמובן שרוב האוהדים אינם חושבים שנצליח לנצח את האיטלקים אך דווקא זה עלול לשחק לטובתנו. כאשר הנבחרת מגיעה בלי שק של ציפיות ומבחנים על הגב היא עשויה לשחק יותר חופשי ומשוחרר. אמנם בכל זאת מדובר באחת הנבחרות הטובות בעולם אך אם היא תגיע באותה היכולת שבה שיחקה נגד צרפת ביום חמישי היא עלולה להסתבך. חסרונו של לאונרדו בונוצ'י במרכז ההגנה הורגש (הבלם אמנם נוסע לארץ אבל שיתופו עדיין בספק) ואלישע יכול לנצל זאת לטובתו עם החוד החזק שיש לנבחרת הכולל את: תומר חמד, מונאס דאבור, טל בן חיים וערן זהבי. ככל הנראה האיטלקים ינצחו את המשחק אך לנבחרת ישראל יש הזדמנות לא רגילה להפתיע ואם תעשה זאת-אולי באמת יהיה אפשר לצפות.

אלישע והנבחרת ינסו להפתיע (google)
אלישע והנבחרת ינסו להפתיע (AP)
גם הוא יהיה בסמי עופר-ג'ורג'יו קייליני. (google)
גם הוא יהיה בסמי עופר-ג'ורג'יו קייליני. (AP)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort