בתהליך בנייה

פיטוריו של רוני לוי אמנם הגיעו בהפתעה וזיעזעו את הרשת, אבל אי אפשר להגיד שזה לא היה באוויר.

לאחר ההדחה המשפילה בשבוע שעבר מול האסטונים החלו האשמות הדדיות מכל מיני גורמים במערכת ואפשר להתווכח עד לעונה הבאה מי באמת האשם בהדחה המבישה וההזויה, אך בשביל להבין מה באמת הוביל למהלכים האחרונים בכפר גלים צריך לחזור אחורה עד לעונה שעברה.

 

לפני כשנתיים כשיצאה ההודעה על חזרתו של לוי לכרמל, כבר אז עלו קולות שטענו שאולי רוני לוי הוא לא האדם המתאים להבריא את המועדון ולהחזיר אותו לצמרת הליגה. אך התחילה לה העונה ובמחנה האימונים הקבוצה נראתה סביר, במשחקי גביע הטוטו הקבוצה המשיכה להיראות סביר ואז הגיעה המשחק הראשון בליגה שהסתיים בתבוסה מהדהדת לבני יהודה. מכבי חיפה התקשתה מאוד להתאושש והנה האוהדים כבר ראו עוד עונה מתבזבזת. לא נמשיך לפרט על ההתפתחויות של העונה אך נציין שבסופו של דבר מכבי חיפה התאוששה קצת ואף סיימה עם הכרטיס לאירופה לאחר זכייה בגביע המדינה.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה (ראובן כהן).
צילום: האתר הרשמי מכבי חיפה (ראובן כהן).

רוני לוי ידוע כאדם בעל אגו עצום שתמיד התקשה להתמודד עם חדר הלבשה בעל כוכבים וכאמור כך היה גם בכרמל. לוי לא ידע לזהות את המצוקה של בניון, לא ידע להשתמש נכון בעזרא ועד שזה קרה כבר היה מאוחר מדי וכמובן זכור הריב המאוד מתוקשר עם אלירן עטר ואפשר להוסיף גם את ניסיונו להיפטר מאייל משומר.

לאורך כל השנה שעברה דיבר לוי על ניקיון הקבוצה, על בנייה מחדש וגם השנה הוא יצא בהצהרות שלדעתו אין צורך להביא שמות גדולים אלא לבנות קבוצה מאוזנת.

 

כנראה שבמשרדי ההנהלה ראו איזון קצת שונה בעונה שעברה והחליטו להביא לעזרה את הנורבגי קרלסן שייקח מלוי כמה תפקידים וינסה להקל עליו את העבודה. רוני לוי ואגו כבר אמרנו? אז אמנם כולם יצאו בהצהרות שלוי מסכים עם המינוי וכולם יעבדו ביחד כמו שצריך למען מכבי חיפה טובה יותר, אך בפועל קיבלנו מציאות שונה לגמרי ואפשר לומר שרוני לוי הביא על עצמו את הפיטורים ברגע שהחליט שהוא הולך ראש בראש עם קרלסן. חוסר ההישגים והבעיות החברתיות כנראה גרמו ליענקלה שחר להתחיל לחשוב פעמיים עם לוי הוא האדם המתאים אך בהתחלה הוא החליט להמשיך עם המאמן, עד אשר לוי יצא בגלוי נגד ההחלטות במועדון, דבר שבסופו של דבר הוביל ל"הסכמה הדדית על פרידה".

 

בינינו? הריב המתוקשר עם קרלסן נתן לשחר את הגושפנקא הסופית שעכשיו זה הזמן הכי מתאים להיפרד ממאמנו.

אז נכון, חיפה מגיעה שלושה שבועות לתחילת העונה במצב מאוד עגום עם סגל מאוד חסר ומסע רכש תקוע ובעיקר בלי מישהו שיעשה סדר אמיתי בקבוצה, אך לדעתי מפה הקבוצה יכולה רק לעלות.

נכון, סגל השחקנים בינוני, נכון הרכש תקוע והכיוון שלו לא ברור, אך הבור כבר כל כך עמוק שמפה צריך להתחיל לטפס. לטפס לאט, לטפס בטוח, בדרך שאולי תיקח יותר משנה, עם בנייה נכונה ומאוזנת, כזאת שתחזיר את מכבי חיפה לימי הגדולים, לימים שהיא נאבקה באירופה לא זזה מהצמרת ואולי גם תצליח לתת נחת לקהל המדהים שלה שנותן אווירה מדהימה ביציעים כל משחק ומשתוקק לאווירה טובה גם על הדשא.

צריך לתת לצעירים הרעבים שרוצים להוכיח שהם נולדו לתוך מכבי חיפה את המושכות, לתת לשחקנים המנוסים את המפתחות להוביל קדימה, להתחבר לאט, לחזור ולתת לקהל להאמין שאפשר וצריך ביחד לצאת קדימה לצמרת הגבוהה של הליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית