פרס וזידאן נפגשים לדון בהכנות לקראת העונה הבאה

מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן והנשיא פלורנטינו פרס נפגשו כדי לדון על ההכנות לפתיחת העונה הראשונה של הצרפתי, אחרי שכידוע נכנס לעמדת המאמן הראשי של הבלאנקוס באמצע העונה. ההכנות מורכבות ועוסקות בכמה סוגיות עיקריות, כשבמרכז ניצב רצונו של זיזו לבנות קבוצה שתהיה בדמותו, כזו שתהיה מזוהה עם האמירה האישית שלו כמאמן.

המארקה הספרדי מדווח שהשיחות בין הנשיא והמאמן סובבות סביב כמה נושאים עיקריים:

רכש – ריאל מדריד צריכה מגן שמאלי מחליף למרסלו. זאת במידה ופאביו קונטראו לא ישלים את החזרה שלו מההשאלה למונאקו.

פאביו קונטראו על המדף בשיחה בין הנשיא פרס למאמן זידאן (מארקה)
פאביו קונטראו על המדף בשיחה בין הנשיא פרס למאמן זידאן (מארקה)

 

זידאן רוצה לעבות את העומק בקישור ולהביא שחקן למרכז השדה, וכן למצוא שחקן מחליף בעמדת הטריו הקדמי, במלים אחרות – חלוץ. ובאותו הקשר, ייערכו שיחות לגבי אלברו מוראטה מתוך חשיבה באם להפעיל את סעיף הרכישה שיש לריאל בחוזה של הספרדי הבינלאומי (30 מיליון אירו). לריאל כזכור זכות ראשונים על רכישה חוזרת של החלוץ שגדל במועדון. בנוסף, ישנם דיווחים בתקשורת האנגלית שצ'לסי מעוניינת בספרדי הבין לאומי בן ה-23.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שחקנים שחוזרים מהשאלה – קונטראו, לוקאס סילבה (קשר דפנסיבי), דייגו יורנטה (בלם החוזר מראיו). השאלה העומדת בפני המאמן הצרפתי היא האים הם חוזרים לסגל, ובכלל מה עתידם.

שחקני הקסטייה – בורחה מאיורל ומרקוס יורנטה לא יישארו בקבוצת המילואים, וגם בנושא שלהם יוחלט לגבי ההמשך.

הנושא האחרון הוא לגבי מספר 10 בלבן, קפטן נבחרת קולומביה חאמס רודריגז. נראה כי במידה ופול פוגבה ינחת בברנבאו ויחתום חוזה עם הבלאנקוס, חאמס ישוחרר מהמועדון ויימצא קבוצה חדשה. במקביל, דיווח מאנגליה מציין כי דוד דה חאה לא יצטרף לבלאנקוס בעונה הקרובה. זאת מפני שזידאן מרוצה מהשוערים הקיימים בסגל.

 

כוכבי משחק הצדקה בין אגדות ריאל לאגדות אייאקס (1:3 לאגדות ריאל) שנערך לזכרו של יוהאן קרויף ביום ראשון, דיברו על החוויות שלהם מהמשחק ועל הזווית האישית שלהם לגבי הזכייה של ריאל מדריד בגביע אירופה מספר 11. גם הכוכב האגדי ראול, במשחקו הראשון במהדורה השביעית של משחק הצדקה (מאוד סמלי) היה שוב בכותרות, והתראיין לתקשורת הספרדית. הנה עיקרי הדברים:

חוזר הביתה, לברנבאו. ראול (אתר ריאל מדריד)
חוזר הביתה, לברנבאו. ראול (אתר ריאל מדריד)

 

ראול: "זה היה תענוג גדול להתאחד למשחק עם חבריי הותיקים ועמיתי לקבוצה באירוע הנהדר הזה. כשאני מגיע הביתה למדריד אני ממש מאושר. לשחק באיצטדיון הסנטיאגו ברנבאו זאת חוויה מיוחדת במינה ואני מקווה שנעזור להרבה אנשים בעזרת היוזמות הנהדרות של העמותה הזו".

גם סידורף, שחקן עבר בשני המועדונים שזכה להניף את הגביע עם האוזניים הגדולות ב-1995 עם אייקס וב-1998 עם ריאל, התראיין אחרי המשחק. (כמובן זכה עוד פעמיים עם מילאן בשנות ה-2000) ההולנדי אמר: "היה זה מחזה מדהים לראות את ריאל מדריד זוכה ב"אונדסימה" וחוזרת שוב לפסגת הכדורגל האירופי. הבלאנקוס הראו שיש להם מגע של קסם בגמרים של ליגת האלופות. אני תמיד נהנה לקחת חלק במשחקים האלה ואני אוהב להרגיש מקרוב את האהבה של האוהדים".

סטיב מקמנמן, שזכה עם ריאל בשני גביעי אירופה ב-2000 וב-2002 ואף כבש בגמר הראשון, סיפר: "היום היה יום מושלם. חזרתי לברנבאו, ממש חזרתי הביתה. יש לי כאן כל כך הרבה חברים. זהו מועדון כדורגל היסטורי והכי מצליח בעולם. ליגת האלופות היא טורניר קשה לזכייה. זידאן הוא הכי טוב שיש".

כוכבי העבר נפגשים משחק הצדקה לזכרו של יוהאן קרויף (אתר ריאל מדריד)
כוכבי העבר נפגשים במשחק הצדקה לזכרו של יוהאן קרויף (אתר ריאל מדריד)

 

רוברטו קרלוס, מגנה האגדי של ריאל מדריד והזר עם מספר ההופעות הכי גדול בלה ליגה שיתף את רגשותיו: "עשינו היסטוריה עם החולצה הזו. אני יכול רק לומר תודה לאוהדים על הבעת החיבה שהם הראו לי. אני מרגיש שאני חלק מהמועדון הזה. נהניתי מהגמר אחרי ערב קשה לעיכול, אבל היה זה תואר מאוד חשוב".

בויו, שוערה האגדי של ריאל בשנות ה-80 וה-90 אמר: "הזכייה באחד עשר גביעים היא לא דבר שקורה בכל יום, אנו כבר חושבים על מספר 12. היה זה ערב נפלא מול יריבה קשה בדמותה של אתלטיקו".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort