המועמדים: רשימת ההעברות האפשרית של מנצ'סטר יונייטד

ז'וזה מוריניו מונה רשמית לעמדת המאמן במנצ'סטר יונייטד. הידיעה הרשמית על כך פורסמה כבר אתמול בצהריים. המאמן המעוטר מגיע כדי לעשות סדר במועדון שלא עמד ביעדים שלו מאז פרישתו של אלכס פרגוסון, והוא צפוי לעשות זאת בשלוש השנים הקרובות. עכשיו, כשיש מאמן חזק, שאפתן ומנוסה, פותחים השדים האדומים במסע רכש חדש במטרה לחזק את הקבוצה. כדי לעשות קצת סדר, הבאנו לכם את השמות הכי חמים ברשימת הקניות הטרייה והאפשרית של מחזיקת הגביע האנגלי, על פי דיווחים בתקשורת האנגלית.

בא להחזיר את השדים האדומים לגדולה, מוריניו. (צילום: טוויטר)
בא להחזיר את השדים האדומים לגדולה, מוריניו. (צילום: טוויטר)

הגנה: בעונה החולפת ספגה מנצ'סטר יונייטד 35 שערי ליגה. אין ספק שאחת הסיבות שהיא סיימה במקום החמישי בפרמייר ליג היא ממוצע הספיגה של כמעט שער למשחק. במטרה לחזק את ההגנה שואפים במועדון להחתים לפחות שחקן הגנה אחד בעל שם עולמי. השמות האפשריים:

רפאל וראן מריאל מדריד – בלם צעיר אבל עתיר ניסיון על הבמות הכי גדולות. התחרות הרבה בהגנת ריאל תוכל לסייע לשדים האדומים לרכוש בלם מצוין לטווח הארוך.

יתאחד עם מוריניו? וראן. (צילום: UEFA)
יתאחד עם מוריניו? וראן. (צילום: UEFA)

מרקיניוס מפריס סן ז'רמן – הבלם הוא אחד השחקנים הכי לא מוערכים בחמשת הליגות הגדולות, ויש דיווחים בתקשורת האנגלית שטוענים שנעשו מגעים בין היונייטד לבין הבלם.

ג'ון סטונס מאברטון – גם בליגה המקומית יש שם שעשוי להגיע לשדים האדומים, להם יש היסטוריה של הבאת בלמים אנגליים צעירים למועדון. אחד כזה היה ריו פרדיננד. סטונס הגיע עם קבוצתו עד לחצי גמר הגביע, כשבדרך חלפה על פני צ'לסי ונעצרה מול לא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מסורת של בלמים אנגלים, ג'ון סטונס מועמד. (צילום:Echo)
מסורת של בלמים אנגלים, ג'ון סטונס מועמד. (צילום:Echo)

קישור: מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה שבאופן מסורתי חזקה בקישור ובהחזקת כדור. בעונה הזו לא הייתה מספיק אגרסיביות בקישור, והקבוצה סבלה מחוסר דומיננטיות במשחקים חשובים. לדוגמה, במשחקים שלה מול הקישור הקשוח של פ.ס.וו איינדהובן התקשתה יונייטד לכפות שיטת משחק ולבסוף הודחה מליגת האלופות. רשימת הקשרים הבאה מהווה אפשרות לשדים האדומים לחזק את הקישור ולהוסיף אופי ויצירתיות:

גארת' בייל מריאל מדריד: מדובר באחד משחקני ההתקפה הטובים והיעילים בעולם. מחזיקת הגביע עשויה למשוך אותו בעזרת הצעה כספית מעניינת, ולאפשר לוולשי דרך חזרה אל הליגה האנגלית בה שיחק רוב הקריירה. אין ספק שמדובר בשחקן שיכול לשדרג כל מועדון. הסיכויים לכך אינם גבוהים, כמובן, והשדים האדומים יצטרכו לחשוב על אפשרויות נוספות, אבל כבר קרו דברים מעולם.

הצהרת כוונות. בייל (צילום: Marca)
הצהרת כוונות. בייל (צילום: Marca)

ססק פברגאס מצ'לסי – שחקנו עד לא מזמן של מוריניו מביע הערכה גבוהה למאמן הפורטוגלי. "אני חייב לך ואני אתגעגע אליך", אמר הספרדי למאמנו כשזה הועזב מהמועדון הקודם שלו בדצמבר שעבר. העובדה שמוריניו שם יחד עם הבונוס של השתתפות במפעלים האירופיים עשויה למשוך את הקשר, שיוסיף הרבה מעוף להתקפה של שיאנית האליפויות באנגליה.

אנדרה גומז מולנסיה – קשר שיכול להוסיף עצמה ופיזיות למרכז המגרש של מנצ'סטר, דבר לו היא זקוקה מאוד.

פול פוגבה מיובנטוס – השחקן עשוי לחזור למועדון נעוריו, עם הגעתו של אחד המאמנים המעוטרים ביותר ביבשת לקחת את המושכות של הענקית ממנצ'סטר. מדובר בהשקעה כספית גדולה, אבל בטווח הארוך זאת רכישה שיכולה לשנות את העתיד של המועדון, ואולי אף את מאזן הכוחות באי הבריטי.

יחזור לקבוצה שגדל בה? פוגבה (צילום: The Sun)
יחזור לקבוצה שגדל בה? פוגבה (צילום: The Sun)

התקפה: מנצ'סטר יונייטד כבשה בממוצע של שער וחצי למשחק בעונה החולפת בפרמייר ליג. ויין רוני קודם לקפטן, אך החלוץ הותיק הורד לדרגת קשר, והכושר שלו לכיבוש שערים אינו חד כשהיה. השדים האדומים נסמכים על ילדים חסרי ניסיון, וזה אמנם הביא גביע, אבל עם הבאתו של מוריניו ישנה הצהרת כוונות, שתלך יד ביד עם השאיפות הגדולות של המאמן והמועדון שלו. צריך לזכור שיונייטד היא שם ענקי בעשרים השנה האחרונות בכדורגל העולמי, וכדי לחזור לקדמת הבמה הן מבית והן במפעלי החוץ, תצטרך יונייטד חלוץ בעל שם עולמי שיבקיע עשרות שערים בכל עונה. אפילו רק כדי ליישר קו עם מקבילותיה בשאר הליגות הגדולות באירופה. השמות שרשמו להם בשיאנית הזכיות בגביע האנגלי לקיץ הקרוב הם:

הארי קיין מטוטנהאם – מדובר בחלוץ האנגלי המבטיח ביותר. עם פתיחת היורו הקרוב בעוד קצת פחות משבועיים עשוי להאמיר מחירו. מה שיכול להפיל את העסקה הוא שוב עניין ההשתתפות בגביעים האירופיים. טוטנהאם תשתתף בעונה הקרובה בליגת האלופות, בעוד יונייטד תסתפק בהשתתפות נוספת בליגה האירופית, המפעל השני בגודלו באירופה. כנראה שהכל יקום וייפול על המשכורת שתובטח ועל הסכום שהשדים האדומים יסכימו  לשחרר כדי לשים על מלך השערים באנגליה בעונה החולפת.

החלוץ האנגלי הבכיר. הארי קיין. (צילום: Daily Mail)
החלוץ האנגלי הבכיר. הארי קיין. (צילום: Daily Mail)

מאורו איקרדי מאינטר – שחקן כשרוני שמשחק באחד ממועדוניו הקודמים של מוריניו. המהירות והדיוק שלו עשויים לסלול את דרכו לאנגליה.

אובמיאנג מדורטמונד – החלוץ המוכשר מחוזר מכמה מועדונים ביבשת. הוא הגיע פרקו והתחושה שזה הזמן הנכון עבורו לעבור למועדון גדול יותר. אין ספק שמנצ'סטר של מוריניו עומדת ביעד הזה.

זלאטן איברהימוביץ' מפריס סן ז'רמן – אחרי 4 אליפויות ושני טרבלים, כשהוא הופך למלך שערי המועדון ממרומי גיל 34 מתחיל הענק השוודי לחשוב על תחנות והרפתקאות אחרונות בקריירה. הוא ידוע כמי שאוהב לנדוד, ואין ספק שלעשות אימפקט בליגה האנגלית יכול לשכנע אותו לשתף שוב פעולה עם מאמנו לשעבר באינטר. הדיווחים מדברים גם על מחשבה לטווח הארוך, בדמות הצעה להיות אחד מעוזריו של המיוחד במשימתו החדשה, מה שיכול להיות קטליסט משמעותי בבחירה בשדים האדומים אולי אף כתחנה האחרונה בקריירה כשחקן ומצע חשוב להתפתחותו לקריירה הבאה – אימון.

יעד סיום בקריירת הנדידות? זלאטאן (צילום: UEFA)
יעד סיום בקריירת הנדידות? זלאטאן (צילום: UEFA)
 

עד שייגמר חלון ההעברות עוד ייערכו בשוק האירופי החלפות רבות, יבשילו עוד מלפפונים בגדלים שונים וקבוצות רבות ייעשו מאמץ לשנות את הסגל במטרה להתחזק ולהתעבות לקראת עוד עונה מורכבת וחדשה בעידן של פערים הולכים וגדלים. בתווך ישנו גם טורניר היורו, וגם אולימפיאדה. יש למה לצפות, וכמו שאומרים – בקיץ הזה יהיה חם. 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort