פעם שלישית גלידה

סדרות הגמר האיזוריות הגיעו למשחק 3 בו שתי האנדרדוגס התעלו על הפייבוריטיות

סדרת גמר המזרח

יום ראשון לפנות בוקר, משחק מספר 3 בין קליבלנד לטורונטו, באייר קנדה סנטר, האולם מלא, הכרוז מציג את שחקני קליבלנד והחמישייה שלה, שחקן אחרון, LeBron James , האולם מתחיל עם קריאות הבוז לעברו. ואז הכרוז אומר , ITS TIME FOR YOU TORONTO RAPTORS!!!!!! , הקהל משתולל ומפוצץ את האולם. הקבוצה הלוזרית שאף פעם לא הגיעה לגמר איזורי, משתוללת אחרי כל סל, כל מהלך, כל עבירה. ובמיוחד אחרי השלשה של קייל לאורי ברבע הראשון שהגדיל את הפעם הקטן של שתי נקודות, לחמש.image

זוהי גדולתה של הקבוצה מצפון אמריקה. המאמן קייסי, החליט ללכת על סגל צעיר, ללא וותיקים מנוסים במעמדים אלה ולנסות להלום בקליבלנד עטורת הכוכבים ולברון ג׳יימס. בשני המשחקים הראשונים, קליבלנד שיחקה חופשי ובלבלה את מערך ההגנה של טורונטו. קארול שחזר מפציעה והיה העוגן ההגנתי באטלאנטה של שנה שעברה, עדיין לא חזר לעצמו אבל מידי פעם הוא מראה ניצוצות. דרוזן ולאורי שנחשבו לשחקנים שיכולים לעשות בעיות לשחקני ההתקפה איכזבו והצבע היה פתוח לחלוטין עקב פציעתו של ולאנצ׳ונס.
image
ואז הגיע משחק מספר 3.
קווין לאב, לא פגע, לברון לא הנהיג, ג׳יי אר החליט לבנות בניין על הטבעת עם כל השלשות שלו. וטורונטו מול הקהל הביתי, התחילה להשתלט על המשחק, המאמן קייסי, עשה שיעורי בית, עשה רוטציות, שינה את קצב המשחק, שינה את המהלכים שלו, וגרם לכל קליבלנד ואוהיו להתבלבל. וסוף סוף חברים ישלנו סדרת גמר מזרח. שבו הכל יכול להיות. נכון שלברון סיים עם שורה סטטיסטית טובה. אבל הצוות המסייע שלו לא הגיע.
אצל טורונטו , דרוזן השכיח את הסאגה סביב החתמתו בלייקרס, עם 32 נקודות. קייל לאורי הפגין מנהיגות ועצר את אירווינג פעם אחרי פעם. קארול עשה ללברון ולאב בעיות. ואז הגורם המפתיע יצא לאור אחרי הבאזר האחרון, ביסמק ביומבו, הסנטר מקונגו, שהיה אחד ״הבדיחות״ בשארלוט בובקאטס (אז שמה והיום חזרה להורנטס) הוכיח לכל העולם שהוא היורש האמיתי של דקמבה מוטומבו, 26 ריבאונדים, השווה שיא פלייאוף עם שחקנים כמו האקים ״דה דרים״ אולאג׳ואן ודוואיט הווארד, ולידם 4 חסימות ואטימת הצבע. במשחק מס׳ 3, קליבלנד קלעה 20 נקודות בצבע לעומת 56 ו-50 בהתאמה בשני המשחקים הראשונים. (שיא הNBA אגב הוא 41 של ווילט צ׳מברליין).image
סדרת גמר המערב
קבוצת ה-NBA של אוקלוהומה ידועה בשני דברים. אחת, היא הקבוצה שהוקמה במקום סיאטל סופרסוניקס האגדית של גארי פייטון ושון קמפ שנתנו פייט לג׳ורדן בשנות ה-90. ושתיים בזכות שני הסופרסטארים שלה ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט. ובוקר יום שני, במשחק מס׳ 3 בגמר המערב בין אוקלוהומה סיטי לגולדן סטייט באוקלוהומה קיבלנו פירוט להסבר השני.

קווין דוראנט וראסל ווסטברוק פשוט פירקו את סטף קרי, קליי תומפסון ואת כל גולדן סטייט. 63 נקודות ביחד לעומת 42 של הספלאש בראת׳רס. כשראסל מלטף את הטריפל דאבל (30 נקודות , 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים) ועושה מה שהוא רק רוצה על הפרקט. מול הקהל הביתי האדיר של אוקלוהומה שנותן קרב אדיר בינו לבין הקהל האדיר במפרץ של גולדן סטייט.
לפני שנתפעל מהמשחק הפנטסטי של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, חייבים להסתכל על המאמן דונובן, ששיחק את המשחק של סטיב קר. עלה עם חמישייה המפתיעה של העונה, בסמול בול של גולדן סטייט אבל גבוהה וקלעי הרבה יותר. כשהזיז את איבאקה לעמדת הסנטר ואת דוראנט לעמדת ה4. וכך בילבלו את כל גולדן סטייט ודרסו אותה. image
סרג׳ איבאקה בטח ראה את המשחק של ביומבו ביום ראשון ורצה להוכיח לו שהוא היורש האמיתי אחרי דיקמבה מוטומבו הענקי עם 14 נקודות ועם מדד +42 (!!!) הכי הרבה בקבוצה. לת׳אנדר היו 6 שחקנים שקלעו בספרות כפולות והם מקווים להמשיך במומנטום הטוב למשחק הבית הבא, ולהפתיע בסדרה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בגולדן סטייט, האלופה, מקרטעת. לא רק שקרי ותומפסון קלעו 5-19 לשלוש, האחוז הכי גרוע שלהם מאז ההפסד נגד פורטלנד אחר פגרת האולסטאר בעונה הרגילה. רק שניהם קלעו בספרות כפולות. גרין היה חושך של עצמו, ומרוב תסכול בעט במפשעה של סטיבן אדאמס ויקווה שלא יחמירו בעונשו הקרב. אולם הנתון שיכול לגרום לגולדן סטייט קצת לחייך, בפעם האחרונה שהם היו בהפסד 2-1 בסדרה, הם לקחו אליפות.

בינתיים, מאז פתיחת הפלייאוף במערב, כל 4 הסדרות הראשונות נתנו לנו הצגות, וזה ממשיך עד הגמר האיזורי, עם הפתעות וכדורסל טוב והגנתי. אנחנו רואים הפתעות של מאמנים כמו דונובן וקייסי (של טורונטו). אנחנו רק נקווה שכמו הסדרה של קליבלנד נגד טורונטו, הסדרה הזאת תגיע למשחק 7 ומכריע. ופשוט להנות מכדורסל משובח וכדורסל אמריקאי וטוב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. עוד כתבה עניינית וקולעת , תמשיך ככה מקומך יהיה ליד שימי ריגר ????

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort