הדרבי של מדריד בגמר הצ'מפיונס

אחרי שאמש ריאל מדריד גברה על מנצ'סטר סיטי ושריינה את מקומה בגמר ליגת האלופות, אנחנו מקבלים, בפעם השביעית בהיסטוריה גמר אירופי בין אתלטיקו לריאל מדריד.

האם לאתלטיקו יהיה ערב שחור כמו העניבה של סימאונה או שמא האוהדים של הבלאנקוס יניפו מטפחות לבנות?

מה שבטוח זה שליום אחד, מילאנו תהפוך למדריד ויהיה דרבי חם יותר מחוף גורדון ביולי-אוגוסט.

שחקני ריאל חוגגים אמש (צילום: יח"צ)
שחקני ריאל חוגגים אמש (צילום: יח"צ)

 

בזמן שלסטר סיטי כבשה את אנגליה, הקבוצות ממדריד כבשו את אירופה והדיחו בדרך אל הגמר קבוצות כמו ברצלונה, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי הקבוצות נמצאות גם במאבק ישיר על אליפות ספרד כך שאם ברצלונה תצא מהמרוץ לאליפות, ב-28.5.16 נקבל משחק לא רק על גביע אירופה אלא גם על דאבל היסטורי, מה שללא ספק יוסיף המון למשחק ואנחנו כצופים רק נרוויח מהעניין.

פעם אחרונה זאת הייתה נקודת המפנה בגמר, מה יהיה הפעם? (צילום: יח"צ)
פעם אחרונה זאת הייתה נקודת המפנה בגמר, מה יהיה הפעם? (צילום: יח"צ)

 

מפגש לא פחות מעניין הוא בין מאמני שתי הקבוצות.

סימאונה וזידאן הם שני שחקני עבר מוערכים שזכו בלא מעט תארים ושניהם שיחקו בקבוצה אותה הם מאמנים כיום כך שגם בשבילם המשחק הזה חי ובועט מתמיד. בואו נגיד שלא אתנגד אם באמצע המשחק שני המאמנים יפשטו את החליפות וייכנסו למגרש ובמקרה של סימאונה אני גם לא אתפלא אם זה יקרה, הבנאדם יותר מופרע מדני שובבני.

בקיצור, לא בטוח אם זה הגמר הכי טוב שיכולנו לבקש מבחינת כדורגל אבל מבחינת היסטוריה, סטטיסטיקה ונתונים זה ה-גמר.

למרות ששתי הקבוצות לא כבשו הרבה בחצי הגמר, עדיין שחקני המפתח שלהן הם בעיקר בהתקפה.

בריאל מדריד- רונאלדו ובייל יכולים להכריע כל משחק בכל דקה ולא משנה באיזה כושר הם נמצאים ואם הם נכנסו כמו שצריך למשחק או לא. אין מה להרחיב יותר מדי.

באתלטיקו מדריד- גריזמן וטורס. גריזמן עם עונה פשוט חלומית עם 31 שערים בכל המסגרות! ואם יש מישהו שיכול להביא את הגביע לאתלטיקו זה הוא.

אנטואן גרייזמן רץ להודות לטורס אמש. LUKAS BARTH/AFP/Getty Images)
אנטואן גרייזמן. יביא גביע לאתלטיקו?
LUKAS BARTH/AFP/Getty Images)

לגבי טורס, נכון הוא בכושר לא רע אבל הוא כבר לא "אל ניניו" ובינינו, קצת הגזימו עם הביקורות הטובות לגביו אבל בכל זאת משחק לא רע והוא בהחלט שחקן מפתח בהרכב של סימאונה.

 

לסיכום, זה הגמר האירופי הראשון של זידאן כמאמן בניגוד לסימאונה שכבר בן בית שם אבל זה לא אמור לתת יתרון לסימאונה ואתלטיקו.

אתלטיקו תמשיך בשיטת הבונקר שלה וריאל תהיה חייבת להניע כדור בסבלנות (סטייל היריבה ברצלונה) ולתת לבייל ורונאלדו לנוע ללא כדור ולחפש פירצות והמשימה הזו נופלת על הכתפיים של לוקה מודריץ' שהצטיין בחצי הגמר נגד הסיטי. לא לאורך כל המשחק יהיה קצב מטורף ומומנטום ולכן בדקות שזה כן יקרה, תנצח הקבוצה שתדע לנצל את הזמן הזה, בכל שאר הזמן כנראה שאתלטיקו תסתגר וריאל תניע בחוסר סבלנות עד איבוד כדור.

דרבי זה תמיד קרב טוב (צילום: יח"צ)
דרבי זה תמיד קרב טוב (צילום: יח"צ)

 

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. קופונים

    הסטטיסטיקה אומרת ריאל מדריד

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort