קרדיט צילום: שאול גרינפלד

תואר ראשון: קריית גת ניצחה את רמת השרון והניפה את גביע אתנה

כשהיא מובילה את טבלת ליגת העל הגיעה קריית גת לגמר גביע אתנה שנערך לראשונה השנה, מנגד התייצבה רמת השרון, אבל שערים של אנה קרול וג'ני מבאלק שלחו את קריית גת להיות הקבוצה הראשונה שמניפה את גביע אתנה בנוכחות שר הספורט חילי טרופר, יו״ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, יו״ר ועדת הנשים בהתאחדות שמעון מימון ומ''מ מנהלת אתנה, מירב אולייניק באיצטדיון רמת גן.

המשחק התחיל והמשיך ברובו בשליטת קריית גת, בעיקר בהחזקת כדור מוצלחת הכוללת תנועה דינמית רבה של שחקניות הקישור. יחד עם זאת, הגנת רמת השרון הצליחה לסכל רבות את הכנסת הכדור של הדרומיות על ידי עירנות ותשומת לב לתנועת שחקניות ההתקפה. עדן אביטל וחברותיה ניסו להכניס בעיקר כדורי עומק בשליש ההתקפי של המגרש. רמת השרון מצידה הצליחה גם כן להחזיק בכדור, אך התקשו יותר בהתקפות עד לשלהי דקות ה-25. קריית גת הקשתה על הקבוצה בכך שהשחקניות לחצו היטב והצליחו לחזור במהירות להגנה, מה שעצר התקפות מתפרצות. העייפות ממשחק הלחץ עשה את שלו ורמת השרון הצליחה להגיע ליותר מצבים לקראת סיום המחצית.
ההזדמנויות די שקולות והתוצאה 0-0 מייצגת היטב את מה שקורה על הדשא.

לא הצליחו למצוא את הרשת

בדקה ה-8 למשחק אביטל קיבלה כדור נהדר מהאגף הימני של המגרש, כדור שעבר את כל ההגנה בגובה ונכנס קרוב מאוד לרחבת החמש. לצערה של אביטל היא לא הספיקה להגיע לכדור שיכל לתת התחלה מושלמת לשחקניות באדום.
בדקה ה-16 אביטל מככבת שוב כשהיא מכניסה כדור לרחבה לחלוצה, היא נסגרת היטב על ידי ההגנה שסוגרת לה את הרגל הימנית, בועטת עם שמאל חזק וגבוה מחוץ למסגרת.
בדקה ה-28 אלינה מטקלוב מנצלת הזדמנות ששחקנית רמת השרון נמצאת בחוץ ובועטת בעיטה עוצמתית מארבעים מטרים. הכדור מפספס במעט את המסגרת.
בדקה 31 קרן לרמת השרון מגיעה נהדר אל ורד כהן שנוגחת היטב כדור שיוצא ליד הקורה הרחוקה. היא נופלת לא טוב אך מתאוששת במהירות.
בדקה ה-32 קריית גת מגיעה להזדמנות נוספת ו"מחזירה" הזדמנות דומה לרמת השרון שהגיעה למצב דומה בדיוק דקה קודם לכן. קרול ברונירה מקבלת כדור מדויק לראש בתוך הרחבה, אך היא לא מוכנה לכך עם הגוף שלא נותן תנופה חזרה לכדור, לכן בנגיחה יוצאת מדויקת אך לידיה של השוערת.

בדקה ה-35 ורד כהן מזהה תנועה נהדרת של שמריך שמצליחה להשתחרר מההגנה החזקה של קריית גת. היא מוסרת כדור לאמצע של הרחבה, אך השוערת מזהה זאת גם כן ומרחיקה את הכדור לפני ששמריך מצליחה להגיע.
בדקה ה-36 יוצא כרטיס צהוב לקארין סנדל לאחר עבירה מסוכנת, כניסה עם רגל אחת לכדור שלא היה לה כמעט סיכוי לחלץ.
בדקה ה-40 מגיע כדור אומן נהדר לאביטל מרגליה של קרין רחמים. אביטל מוצאת את דרכה ממש ליד רחבת החמש ורחמים מוסרת לה כדור עומק נהדר, בעוצמה הנכונה, אלא שרמת השרון סוגרת שוב היטב ובעיטה נמוכה ברגל שמאל של אביטל נעצרת.
המחצית השנייה נפתחת בסערה של קריית גת שלא מורידה את הרגל מהגז עד לשער הראשון. השחקניות ממשיכות בתנועה נהדרת גם בהחזקת הכדור דבר שמקשה מאוד על רמת השרון העייפה שממשיכה להיות כזאת כששלושת החילופים(מתוך 4) נכנסות רק בדקה ה-90. הקישור ובעיקר עדן אביטל עושות הכל בשביל להשאיר את הכדור אצל הקבוצה מהדרום. מעט לאחר השער, קריית גת מורידה מעט הלחץ העצום, גם בהחזקת הכדור והמהירות. רמת השרון מצליחה להחזיק יותר בכדור מדקה 70, עד אז הייתה פסיבית יחסית גם עקב משחק הגנה לוחץ של השחקניות בשחור. חזרה מהירה וקו הגנה חזק מנע מרמת השרון להתקרב לרחבת ה-16.

בדקה ה-50 קריית גת מתבייתת על הרחבה של נייהאוס, כדור תועה לא מצליח למצוא את דרכן אל הרשת.
בדקה ה-55 קריית גת ממשיכה ללחוץ בתוך הרחבה, בלגן מותיר את עדן אביטל עם כדור תועה שמפנה לה שער חצי ריק, אלא שהגנת רמת השרון מצליחה להרחיק לפני השער שירגיע את הרוחות.
דקה 58 – עדן אביטל מוסרת כדור לשחקנית פנויה לחלוטין בצד הימני, היא בועטת היטב לכיוון המסגרת אך הכדור יוצא לקרן שייתן את היתרון.
דקה 59 – השער ש"התבשל" לו כל המשחק מצא את הרשת. קרול מקבלת כדור נהדר קרוב לראש, מכינה את הגוף היטב ונוגחת מדויק לפינה של הרשת. 1-0 לקריית גת!
בדקה ה-73 רמת השרון מנסה לנצל רגע של צ'יפ נהדר של שוריפטו עם רגל שמאל אל עבר שמריך שנמצאת ברחבה. הכדור פוגע לה חזק בכתף והולך "לאיבוד"
בדקה ה-85 אלינה מטקלוב נותנת כדור מאחור שעובר את כל המגרש ומגיע לג'ני שמנצלת בצורה מיטבית את הבלבול בהגנת רמת השרון לבין נייהאוס. היציאה של השוערת שהייתה חייבת לצאת מותירה את ג'ני מול שער ריק והזדמנות שלא ניתן להחמיץ. 2-0 קריית גת.

ג'ני מבאלק עוברת את השוערת של רמת השרון וכובשת את השני

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית