רואה את הנולד (חלק ב'): השחקנים שעתידים לפרוץ אל הטופ בעונה הקרובה

ישנן המון רשימות המסכמות את פריצות השנה, הכישרונות שהפכו לשמות גדולים, אך אף אחד אינו מסכם את הצעירים שמחכים להתפוצץ על המגרש. לקראת שוק ההעברות שבו רוב הקבוצות אינן במצב כלכלי מספיק טוב על מנת להשקיע בכוכבים, ערכתי רשימה של צעירים מבטיחים, שכדאי לשים עליהם עין בעונה הקרובה. הרבה שמות עלו בזמן יצירת רשימה זו, ואלו שמופיעים כאן הם בעלי הסיכוי הגבוה ביותר, לדעתי, לפרוץ לתודעה ולהראות על המגרש מה יש להם ברגליים. כאשר סיננתי מהרשימה הראשונית שמות, התחשבתי בבאזז הנוכחי סביב השחקן, ובמה שעתיד להיות אם יפרח כראוי. בנוסף, התחשבתי בסביבת השחקן האפשרית בעונה הקרובה, האם יהיה לו ממי ללמוד, באיזה ליגה וקבוצה ישחק והאם יקבל כלל זמן משחק. אי אפשר באמת לומר ששחקן בקבוצת פאר, אבל בליגה נחותה אכן פרץ, ולכן כישרונות שצפויים להישאר בארצות המוצא שלהם לא תמצאו כאן. כדי לפרוץ, לדעתי, יש לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אכן אפשר להראות את ניצני הכישרון בכל מקום, אבל כדי לקבל ערך אמיתי יש לשחק במקומות הטובים ביותר. לאחר חלק א' ברשימה זו, הגיע הזמן לחלק ב'.

תיאגו אלמדה – Thiago Almada (ולס סארספילד, 19)

היהלום של ולס כבר זכה לכינוי "מסי הבא" בכותרות העיתונים, ורודפות אחריו קבוצות מכל רחבי אירופה – אתלטיקו, סיטי, לידס, אינטר וברצלונה, שבוודאי יצטרכו להיפרד מסכום נכבד ביותר על מנת לזכות בשירותיו. הבחור הצעיר אכן מזכיר אותו בסגנון. דריבל נהדר, יציאה מהירה מהמקום, ראיית משחק טובה וסיומת נפלאה הם רק חלק קטן מהנשקים שיש בארסנל של הצעיר המוכשר. בהנחה שיעבור לאירופה, ובהנחה שיקבל דקות משחק נכבדות בעונה הבאה, עלינו רק להכין פופקורן ולצפות בו במסך בתדהמה.

יותיר חותם בברצלונה? טרינקאו (Outlock India)

פרנסיסקו טרינקאו – Francisco Trincão (ברצלונה, 20)

ילד הפלא הפורטוגלי כבר נרכש על ידי ברצלונה מבראגה בחורף האחרון תמורת כ-45 מיליון אירו, ועבר אליה רשמית לקראת העונה הקרובה. אם תיאגו אלמדה הוא המסי הבא, הרי היו שכבר הכתירו טרינקאו לרונאלדו הבא, שחקן אגף עם חוש יוצא דופן לשערים ובישולים, משחק ראש מעולה, שתי רגליים חדות ואתלטיות מרשימה. אמנם ההבטחה הפורטוגלית האחרונה שהגיעה לקבוצות פאר בספרד הכזיבה את האוהדים, אך תחושתי היא שטרינקאו יעשה בדיוק ההפך. אין עליו לחץ כמו שמונח על ז'ואו פליקס, וכל מה שהוא יעשה יתקבל בברכה. יש לו זמן להתאקלם ולהתקדם, ולכשיבצע את קפיצת המדרגה, כל אירופה תהיה שם לזכור את שמו לשנים הבאות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
בריאן חיל חולם להפוך לכוכב של סביליה (Estadio Deportivo)

בריאן חיל – Bryan Gil (סביליה, 19)

הקיצוני הזריז של סביליה הרשים עיניים רבות לאחר השאלה מוצלחת בלגאנס הספרדית. חיל הוא שחקן זריז וחכם, עם פוטנציאל אדיר שמחכה לרגע הנכון שבו יוכל להתפרץ. מדובר בשחקן ורסטילי שמסוגל לשחק בשני האגפים, ואף במרכז כקשר התקפי. בין אם יושאל עונה נוספת ובין אם יישאר בבירת אנדלוסיה, כל עוד הוא יקבל את זמן המשחק המספק ויעבוד נכון תחת מאמן מוצלח, הניצוץ הטמון בו יהפוך ללהבה.

אייאקס גברה על האימפריות במירוץ אחר קודוס (האתר הרשמי של אייאקס)

מוחמד קודוס – Mohammed Kudus (אייאקס, 20)

בהחתמתו של הגנאי שהגיע מנורשאלנד, הקדימה אייאקס במירוץ אחריו את מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ודורטמונד. החלוץ שכבר הספיק להופיע גם במדי נבחרת גאנה מתאפיין בכוח רב, מהירות עצומה, כדרור מרשים ובעיטות חזקות. אריק טן האח יהיה חייב לעבוד עמו על הסיומת מול השער ושיפור הרגל החלשה. מדובר בשחקן שמסוגל לשחק גם כחלוץ וגם כקשר שרק מחכה לעיצוב על ידי מאמן מוכשר, ואייאקס נראית כמו הקבוצה המושלמת ליצור ממנו חלוץ ששייך לטופ, ואולי אף לעשות אקזיט נוסף.

סוף סוף הגיע זמנו של ואנג? (TransferMarkt)

ואנג הי-צ'אן – Hwang Hee-chan (ר.ב. לייפציג, 24)

כמו לא מעט שחקנים בחלק הקודם של הרשימה, גם במקרה של ואנג, מדובר בשחקן שלכאורה הוא מבוגר מדי כדי להיכנס לרשימה, אך הוא נכנס לתוך משבצת שנתפרה במיוחד עבורו. למעשה, המשבצת נתפרה במיוחד עבור טימו ורנר, שכידוע לאחרונה עבר לצ'לסי, והקוריאני שהגיע בסכום מצחיק מהאחות הקטנה של לייפציג בזלצבורג, בא בדיוק כדי להחליף את ורנר. גם הוא מתאפיין במהירות מחשמלת עם ובלי הכדור, סיומת חזקה עם שתי הרגליים ותנועה חכמה, ובניגוד לגרמני, הוא מבשל בכמות גבוהה. המערכת המשומנת של נאגלסמן בהחלט מסוגלת להפוך אותו לטימו ורנר, עם קהל עוקבים אסייאתי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית